Наша сеть партнеров Banwar
Хетчбек Fiat Grande Punto продовжує завойовувати численні титули і симпатії. Він демонструє завидну динаміку продажів в Європі в В-класі, отримав вищу оцінку EuroNCAP за безпеку, удостоєний звання «Кращий компакт» та нагороди «Золоте кермо» в Німеччині. І все це не маючи автоматичної трансмісії! Ситуація змінилася цієї осені, що, можливо, ще більше збільшить популярність автомобіля.
Альтернативний варіант
В Grande Punto механічної трансмісії протиставлений не звичайний «автомат» з гидротрансформатором, а роботизована КП Dualogic власної розробки. Машини, обладнані «роботами», почали сходити з конвеєра в Турині в вересні. Ми тут же відправилися на батьківщину Fiat, де і познайомилися з новою модифікацією. А вже в листопаді Grande Punto з трансмісією Dualogic стали продавати і в Україні!
Роботизована КП ставиться на 5-дверні хетчбеки Grande Punto з бензиновим 1,4-літровим мотором потужністю 77 л. с. і турбодизельним двигуном Multijet об'ємом 1,3 л потужністю 90 л. с. Але в нашій країні дизельні версії не поширені. Тому зупинимося на бензинової. Тим більше з таким Grande Punto ми вже знайомі ( «АЦ» № 15'2006). Так що є з чим порівнювати.
У пошуках відмінностей
Перші кілометри доріг показали, що бензиновий 1,4-літровий двигун Grande Punto і раніше швидко відгукується на натиснення педалі газу при будь-яких оборотах, хоча найбільш чуйний на високих. Суб'єктивні відчуття, що динамічні і швидкісні показники машини не змінилися, підтверджують і цифри ТТХ.
Для підвищення економічності роботи КП в автоматичному режимі передбачена функція ECO. Варто натиснути відповідну кнопку на передній панелі, як коробка починає перемикатися в діапазоні невеликих оборотів. Втім, це не означає, що мотор починає «тупити». При обгоні або інтенсивному прискоренні «економічний» режим тимчасово відключається. В такий момент коробка легко переходить на знижені передачі і дозволяє викручувати мотор для швидкого набору швидкості.
Щоб уникнути поштовхів і затримок при перемиканні, доводиться ловити коробку на зміні ступені і відпускати педаль акселератора. Втім, можна скористатися і ручним режимом. Він у Fiat Grande Punto «правильний» - після досягнення максимальних обертів самостійно на верхню сходинку не переходить, повністю віддаючи водієві право вибору і дозволяючи перемикатися під скидання газу (це максимально згладжує процес), як на звичайній «механіці». Гальма впевнено справляються з машиною, але можна їм допомогти, сповільнюючи її двигуном, що з легкістю і роблю на затяжних спусках альпійських гір, перемикаючись вниз. В автоматичному режимі КП в будь-якому випадку зробить це сама при падінні оборотів до мінімальних. Так що ризику стихнути немає. Зате відкотитися назад, рушаючи в гору, можна запросто. Втім, це особливість всіх подібних коробок.
розширюючи аудиторію
Революції коробка Dualogic не робить, але водіння в міській суєті полегшує. Особливо тим водіям, які не люблять самостійно ворушити «мішалкою» і вважають за краще спокійну манеру водіння. Не секрет, що більшість з них - жінки. За рахунок нової трансмісії цей симпатичний комфортний автомобіль з швидкими і плавними реакціями повинен розширити армію своїх шанувальників. А скоріше - прихильниць.
Загальні дані
Тип кузова хетчбек Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4030/1687/1490 Колісна база, мм 2510 Колія передн. / Задн., Мм 1473/1466 Кліренс, мм 150 Маса споряджена / повна, кг 1040/1600 Об'єм багажника, л 275/1100 Обсяг бака, л 45 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 2 Обсяг, см куб. Тисячу триста шістьдесят вісім Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 57 (77) / 6000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 115/3000 Трансмісія Тип приводу передній КП 5-ст. робот. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / барабанний. Підвіска передня / задня неза. / Полузав. Підсилювач електро Шини 185/65 R15 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 165 Розгін 0-100 км / ч, з 13,2 Расх. траса-місто, л / 100 км 5,2-7,7 Гарантія, років / км 2 / без обмеж. проб. Періодичність ТО, км 10000 Вартість ТО, грн. 600 Мін. вартість 92755 грн. * * За курсом НБУ на 08.11.06
Київ - Турин - Київ
Дмитро Чабан
фото автора
Редакція дякує офіційного імпортера концерну FIAT Auto SpA компанію «Італавто» за допомогу в організації поїздки
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.