Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Фонова музика для магазину

Що змушує нас вставати щоранку? Дзвінок будильника! У багатьох з нас він пов'язаний з обов'язком йти на роботу, що не завжди радує. Але одночасно він викликає масу емоцій. В голові тут же проносяться всі заплановані на поточний день справи. Цей простий приклад показує силу впливу на нашу поведінку і почуття звуків, і зокрема музики, яку ми чуємо.

Наша сеть партнеров Banwar

Виникає питання, а що ж означає, для людини здатність чути? В першу чергу, це можливість орієнтації в просторі. Кожен з нас може пригадати кілька випадків, коли як заворожений будь-якої рекламою або піснею ллється з гучномовців заходив всередину бутика і здійснював покупку. Пригадуєте? Власники деяких торгових точок дуже добре обізнані про таку здатності людей і постійно цим користуються.

Отже, класична ситуація - Ви відкриваєте магазин одягу, розташований у великому торговому центрі. Вам вдалося красиво оформити торговий зал і фасад, і Ви очікуєте, що клієнти самі собою потягнуться в магазин. А тепер подивимося на Вас з боку споживача. Що в Вашому магазині особливого і чому покупець повинен зайти саме до Вас, адже є ще маса подібних торгових галерей? Ось на це питання часом і важко знайти відповідь.

Одним із прийомів виділення з ряду однотипних торгових площ є фонова музика для магазинів.

Музика в магазині має одну унікальну особливість, про яку мало хто замислюється. Музичне оформлення сприймається відвідувачем раніше, ніж сам джерело звуку. А це означає, що залучити покупця в магазин музикою Ви можете задовго до появи Ваших вітрин в поле його зору.

Трохи про роль музики в магазині

Логічне запитання, яке виникає у всіх рітейлерів: «А, власне, для чого потрібна музика в магазині?»

Перша, і найбільш важлива мета поширення спеціальної музики для магазину - створення звукового фону. Що це означає? Представите торговий зал, в якому панує тиша. Ви, входячи в нього, відчуваєте дискомфорт, голос доводиться знижувати, щоб Ваші розмови не були почуті іншими відвідувачами. В результаті Ви залишаєте магазин, так і не зробивши жодної покупки. А все тому, що господарями даної торгової точки не врахована той факт, що музика в магазині створює невидимі перегородки між відвідувачами, не заважаючи їм нормально спілкуватися, при цьому, не відволікаючись на розмови інших.

Однак, не варто перебільшувати даний факт і робити рівень гучності фонової музики в магазині, як на дискотеці. Тоді виникає зворотна ситуація - людям, щоб спілкуватися доведеться підвищувати голос, що негативно позначиться на їх купівельну поведінку.

Друге, що необхідно знати про музику для магазину - це те, що звук має здатність впливати на настрій відвідувачів. Якщо відвідувачам подобається музичне оформлення то, вони не поспішають його покинути і обов'язково зайдуть знову.

І чим більше людина перебуває в бутіку, тим більша ймовірність, що він щось купить або купить ще більше. Можна вірити або не вірити в можливості впливу спеціальної музики для магазину на підсвідомість, але цей найпростіший прийом точно працює.

І, нарешті, музика в магазині дозволяє виділитися серед конкурентів. Грамотне музичне оформлення, яке відповідає смакам цільової аудиторії, дозволяє виділитися і залучати відвідувачів. Особливо це актуально для озвучування великих торгових центрів, де конкуренція дуже велика. Відрізняючись якістю звучання, по-перше, і спеціально підібрана музика для магазину, по-друге, Ваша торговельна площадка точно запам'ятатися музичним оформленням.

Музично оформлений магазин - це просто!

Все вищевикладене ще раз доводить необхідність музики в магазині. Але при цьому важливо, щоб саме звукове обладнання відповідало критеріям якісної передачі музики і голосу.

Основні переваги, які дає установка професійного обладнання:

  • рівномірне озвучування приміщення;
  • можливість без спотворень і перешкод транслювати музику по всьому магазину і мовні повідомлення;
  • регулювання рівня гучності для різних зон торгового залу. Наприклад, в зоні кас музика повинна звучати тихіше, ніж в залі, а ось в зоні примірочних, навпаки, голосніше.
  • максимально гармонійно вписати систему звукової трансляції в інтер'єр приміщення;
  • надійна робота і гарантійне обслуговування.

Музичні ж центри, навіть найкращі, не призначені для трансляції музики в магазині. Не тільки через нерівномірне музичного покриття і неякісного відтворення музики, а й відсутність гарантії виробника за умови його експлуатації в громадських місцях.

Перший етап робіт по оснащенню звуковим обладнанням пов'язаний з проектуванням звукового комплексу. Розробку проекту найкраще довірити професіоналам зважаючи на особливості акустичних розрахунків.

Якщо Ви готові до створення унікального музичного оформлення Вашого магазину, то для початку роботи над проектом необхідно знати:

  • Тип і розміри приміщення
  • Зонування торгового приміщення
  • Концепція торгової марки або магазину
  • Дизайн і інтер'єр приміщення
  • Рівень шуму в приміщенні
  • Характеристики цільової аудиторії

На основі цих даних робиться акустичний розрахунок приміщення, визначається тип і кількість гучномовців.

Відносно гучномовців слід знати, що вони діляться на вбудовані і корпусні. Перші відносно недорогі і дозволяють створити максимально рівномірний музичне оформлення. Другі мають більш широкий спектр застосування. Їх більш раціонально використовувати в приміщеннях з низькими стелями, а при наявності захисту і на вулиці. Вони прості в установці і експлуатації.

Якщо говорити про технічні характеристики гучномовців, то слід дотримуватися основного критерію оцінки їх якості: для відтворення музики і мови на однаково високому рівні необхідні тільки двохсмугові динаміки. Це означає, що в цих гучномовцях використовуються два незалежних динаміка для відтворення низьких і високих частот.

Найкраще для торгових приміщень підходить для стелі акустика. Крім того, що такі акустичні системи обходяться дешевше, вони дозволяють створити максимально рівномірний розподіл звуку. Коли колонки встановлені на стіні, то при русі до центру, звук буде зменшуватися, а потім знову збільшуватися в міру наближення до колонки, встановленої на протилежній стіні.
Звичайно, коли торгове приміщення дуже маленьке, ця нерівномірність не відчувається. Але зазвичай «закинути» звук зі стіни приміщення в його центр виявляється важко. Тому треба розміщувати в середині залу додаткові підвісні гучномовці. Або ж планувати торгові меблі так, щоб в центрі була непрохідна зона - наприклад, «острів» з торговим обладнанням. Коли ж необхідну кількість колонок знаходиться на стелі, рівень звуку не змінюється, куди б відвідувач не переміщався. І тоді музика в магазині не буде відволікати його від шопінгу.

Крім гучномовців в звуковий комплекс входять джерела звукового сигналу (MP3, DVD, CD), підсилювачі потужності і різноманітне додаткове обладнання.

І ось на руках у вас всі необхідні розрахунки для початку монтажу звукового обладнання. Встановити його можна як своїми силами, так і з залученням електромонтажників.

Нарешті, обладнання встановлено і підключено. Але тут виникає логічне запитання. Що ж повинен чути покупець, приходячи до Вас за покупкою?

Музика для магазину повинна підбиратися дуже ретельно. Це питання занадто важливий, щоб віддати створення музичного оформлення на відкуп смакам співробітників торгової точки. Як показує практика, пристрасті продавців не завжди збігаються зі смаками покупців. У торговому залі повинна звучати приємна ненав'язлива музика. Це може бути класика в сучасній обробці, легкий джаз або сучасні мелодії, але головне, щоб музика в Вашому магазині відповідала Вашої цільової аудиторії. Музика для магазину підбирається з урахуванням деяких рекомендацій: в дитячих магазинах повинні звучати пісні з мультфільмів, в продуктових - нейтральна музика без слів, в магазині молодіжного одягу - ритмічна запальна музика, переважно в стилі продаваної одягу. У ювелірному відділі - джаз або духовий оркестр. У модних бутиках - фешн-музика, аналогічна використовуваної на модних показах.

При трансляції в магазині підібраною музики повинен враховуватися і часовий чинник. Увечері повинна звучати енергійна музика. Усі прямують додому з роботи, потік відвідувачів великий і необхідно забезпечити високу прохідність, щоб люди не застоювалися у стелажів і швидше здійснювали покупки.

Слід також же застерегти власників торгових майданчиків від використання в торговому залі радіо. По-перше, play-лист, який транслюється по FM-каналах в більшості своїй, нав'язлива, відволікаюча і не завжди коректна. По-друге, передана чужа реклама може відволікати покупців від головного - вибору товару.

А ось грамотно складений текст, що звучить в торговому залі, що рекламує Ваш товар буде сприяти кращому орієнтуванню відвідувачів, і інформувати про проходять акція, знижки, подарунки.

Пам'ятайте, що 70% покупців звертають увагу на музику звучить в магазині.

Грамотно спеціально підібрана музика для магазину транслюється через якісне звукове обладнання здатна підвищити статус Вашого магазину в очах покупців, створити унікальну атмосферу і стати додатковим рекламних носієм, який сприяє підвищенню продажів і лояльності клієнтів.

Журнал «Управління магазином»
Сiчня 2009

Що змушує нас вставати щоранку?
Виникає питання, а що ж означає, для людини здатність чути?
Пригадуєте?
Що в Вашому магазині особливого і чому покупець повинен зайти саме до Вас, адже є ще маса подібних торгових галерей?
Що це означає?
Що ж повинен чути покупець, приходячи до Вас за покупкою?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов