Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ford Anglia

  1. Anglia E04A
  2. Anglia E494A
  3. Anglia 100E
  4. Anglia 105E
  5. Super Anglia 123E
Ford Anglia 1939

Наша сеть партнеров Banwar

Ruslan - 2016-08-07 - 2018-06-10

Перший післявоєнний дводверний автомобіль Ford Anglia зійшов з конвеєра 21 червня 1945 року, а незабаром до неї приєднався і чотиридверний Prefect. Втім, до 1947 року вибір у потенційного покупця Форда був невеликий: або 23-сильна Англія з двигуном 993 куб. см., або трідцатісільний Префект з двигуном тисяча сто сімдесят дві куб.см.

Назва Anglia цей автомобіль отримав ще в 1939 році. Це був оновлений і стилізований на вимогу того часу автомобіль Ford 7Y , Який розроблявся спеціально для Європи. Але через війну масове виробництво довелося відкласти на цілих 6 років.

Після закінчення війни завод англійської філії Форд в Дагенхеем відновив випуск «Англий» в максимально простій комплектації, так як післявоєнна економіка не тягнула на надмірності класу «люкс». Єдиним значущим поліпшенням були посилені гальма.

З огляду на убоге повоєнний стан і повільне відновлення економіки, компанія Форд зробила незвичайний хід, запустивши в 1948 році випуск довоєнної моделі Ford 7Y. Видозмінивши радіаторну решітку і контури багажника автомобіль Ford 7Y, зразка 1948 року стало найдешевшим автомобілем на ринку, при тому що покупці не отримували за свої гроші ніяких надмірностей.

Паралельно з «Англією» в 1938 році з'явився більш шикарний чотиридверний Ford Prefect, який став першим Ford з ім'ям, а не цифровим позначенням. Базувався він на Ford 7W . Зовні модель трохи змінилася, набувши сучасну обтічну грати і так званий «алігаторних» капот. Подібно Anglia, він знову став випускатися після закінчення війни і був модернізований в 1948 р, отримавши великі передні крила і вертикальну решітку.

З 1953 р «Попьюлар» (Popular) або «Pop» очолив модельний ряд Ford як самий базовий автомобіль, залишивши позаду Anglia і Prefect. По суті, Popular був Anglia варіанту 1949 року з двигуном тисяча сто сімдесят дві см3. Більше про неї нічого не можна сказати. Але незважаючи на це, модель продовжували купувати аж до 1959 р

«Англії» і «Префект» розрізнялися тим, що всі «Англії» мали дві бічні двері. Всі «Префект» мали четверо дверей поліпшену обробку.

Місце «Англії» в модельному ряду британського «Форда» успадкував Ford Escort.

Anglia E04A

1939 -1948 рр

Ford Anglia E04A 1946 року

Перша «Англія» в лінійці отримала заводське позначення E04A. Проста конструкція дозволяла знизити вартість виробництва. Пропонувалося дві комплектації - Standard і Deluxe, остання відрізнялася поліпшеною обробкою салону, додатковими приладами і, на довоєнному випуску, підніжками.

Частина з машин, призначених для експортування забезпечувалася одна тисяча сто сімдесят дві-кубовим двигуном. Зовні вони відрізнялися більш обтічної гратами радіатора, нерозбірними лампами-фарами, габаритними вогнями і дволамповий задніми ліхтарями, які допускали можливість установки миготливих поворотников (в Європі рідкість в ті роки).

Anglia E494A

1949-1953 рр

Ford Anglia E494A

Модель 1949 года (модельний рік починався восени попереднього календарного, тобто, перші автомобілі були випущені вже в 1948) - E494A - представляла собою рестайлінг попереднього покоління зі зміненим оформлення передка - яке, тим не менш, залишалося вкрай архаїчним навіть для 1948 року.

Конструкція не зазнала змін і як і раніше відрізнялася спартанської простотою. На 1948 рік Ford Anglia був найдешевшою чотириколісною машиною з продаваних у Великобританії.

За результатами тест-драйву журналу The Motor «Англія» випуску 1948 року розганяла до 92 км / год і досягала 80 км / ч за 38,3 секунди. Витрата палива склав 7,8 л. на 100 км. Вартість автомобіля становила £ 309, включаючи податки.

В якості легкого комерційного автомобіля були дуже популярні розвозять фургони ( «delivery van») на базі Anglia, які сторонні виробники переробляли з седанів.

Anglia 100E

1953-1959 рр

Ford Anglia 100E +1954

У 1953 році в серію пішов Ford Anglia 100E, розроблений інжинірингової фірмою Lacuesta Automotive. Це була повністю нова машина, яка не мала технічної спадкоємності з попереднім поколінням. Чотирьохдверна модель, як і раніше, позначалася як Prefect. Випуск попереднього покоління в спрощеній комплектації був продовжений під позначенням Ford Popular (103E), який на той час був одним з найдешевших автомобілів у світі.

Автомобіль мав сучасний зовнішній дизайн і просту обробку інтер'єру - роздільні передні сидіння, обтягнуті кожезаменітелем, нечисленні прилади, об'єднані в навколишній рульову колонку щиток, розташований на підлозі важіль перемикання передач (в ті роки - атрибут дешевих машин). Обігрівач салону і радіоприймач пропонувалися як опції за додаткові гроші. Склоочисник пропонувався в стандартній комплектації, але мав вакуумний привід від розрідження у впускному колекторі, і швидкість його роботи залежала від оборотів двигуна.

Двигун робочим об'ємом тисяча сто сімдесят два см³ був ніжнеклапанним і розвивав 36 л.с. На відміну від примітивного двигуна попереднього покоління, він вже мав систему охолодження з насосом замість антикварної термосифонної (працює за рахунок різниці температур). Коробка передач залишилася триступеневої.

З іншого боку, в конструкції автомобіля були і прогресивні елементи - наприклад, він мав несучий кузов замість рамного шасі попередньої моделі, передню підвіску типу «Макферсон» зі стабілізатором (задня залишалася залежною ресорної). Як опція в 1957 і 1958 модельних роках пропонувалася система Newtondrive, яка давала можливість перемикати передачі без вижиму педалі зчеплення. Електрика була рідкісної в ті роки на англійських машинах 12-вольтової.

З комерційної точки зору Anglia 100E була успішним автомобілем: до кінця виробництва в 1959 році було випущено 345.841 примірників. Крім того, з 1955 року пропонувалося дві версії універсала: Escort на базі Anglia і Squire на базі Ford Prefect. Перша назва згодом перейшла до дуже популярному Ford Escort шістдесятих - вісімдесятих років. Крім того, під назвою Ford Thames випускалися розвозять фургончик.

За результатами тестів, проведених журналом The Motor в 1954 році, Anglia 100E розганяла до 113 км / год, на розгін до «сотні» (точніше - 60 миль на годину, тобто, 97 км / год) було потрібно 29,4 с. Витрата палива становив 9,32 л. на 100 км. Тестовий автомобіль коштував 511 £, включаючи податки.

Anglia 105E

1959-1967 рр

Ford Anglia 105E

Останнє покоління «Англії» під заводським позначення 105E було представлено публіці в 1959 році.

Автомобіль мав незвичайний, що запам'ятовується дизайн з дуже характерним оформленням передка і задньою стійкою даху зі зворотним нахилом, на появу якої явно вплинуло оформлення північноамериканських «Mercury» і «Lincoln» того ж виробника. Остання мала чисто практичні переваги - дозволила збільшити обсяг салону і не давала заднього скла забризкує в дощ.

Базова комплектація «Англії» мала вузьку фарбовану решітку радіатора і спрощену обробку. Більшість збережених автомобілів - комплектації deLuxe, з широкою хромованою решіткою і молдінгами на крилах.

На відміну від попередніх поколінь, «Англія» 105Е не мала відповідної чотирьохдверною моделі Prefect. З 1959 по 1961 рік випускалася модель Prefect 107E, що мала кузов старого покоління з оновленою механікою, після чого ця лінія автомобілів була замінена на більш великий Ford Cortina.

У вересні 1961 року з'явилася «Англія» з кузовом «універсал».

Крім нового кузова, автомобіль отримав і зовсім новий двигун - 997-кубову версію верхньоклапанного рядної «четвірки» Kent, яка згодом стала чи не основним двигуном європейських «Фордів» і використовувалася навіть на машинах компанії північноамериканського виробництва. Крім того, «Англія» 105Е була першим британським «Фордом» з чотириступінчастою трансмісією і електричними склоочисниками. Шасі залишилося переважно без змін, зокрема - передня підвіска «Макферсон» і ресорна задня.

За результатами тестів, проведених журналом The Motor, седан Anglia 1959 року розганявся до 118,8 км / год, а на розгін до 97 км / год йшло 26,9 секунди. Витрата палива становив 6,86 л. на 100 км - набагато краще, ніж у попередніх поколінь. Коштував тестовий автомобіль 610 £, включаючи податки.

Попереднє покоління «Англії» - 100E - залишилося на конвеєрі як 100E Popular, чотиридверний Ford Prefect перетворився в оновлений Ford Prefect 107E і отримав механіку від 105Е, включаючи двигун і гальма. Універсал 100E Escort залишився незмінним і випускався до 1961 року, коли був замінений на універсал 105E Anglia.

Super Anglia 123E

1962-1967 рр

Ford Anglia Super 123E 1963 року

C 1962 року паралельно з базовою моделлю випускався автомобіль Ford Super Anglia з 1198-кубовим двигуном і іншими поліпшеннями. Super Anglia частково замінила в модельному ряду британського «Форда» модель Ford Prefect, хоча на відміну від нього і була дво-, а не чотирьохдверною.

Під замовлення пропонувалися варіанти з 997-кубовим мотором, але такий же обробкою, як на моделі Super, а також з 1198-кубовим двигуном, але обробкою комплектації Deluxe.

Частина «супер-Англий» мала металліковую забарвлення - 250 автомобілів кольору «Blue Mink» (яскраво-блакитний металік) і 500 - відтінку «Venetian Gold» (темно-золотистий металік).

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов