Наша сеть партнеров Banwar
Компанія Ford - один з небагатьох європейських виробників. випускають вантажівки що розвозять фургони з таким широким набором модифікацій. Крім кількох варіантів довжини кузова і бази, висоти даху, повної маси і двигунів, пропонуються три типи приводу: на передні, задні або на всі колеса. Зупинимося на задньопривідних машинах (RWD) як найбільш вантажопідйомних і краще пристосованих до важких умов експлуатації.
Вчора в Україні поставляються три основні варіанти суцільнометалевих фургонів Ford Transit RWD. Перший - це машина з середньою колісною базою (3300 мм) і двома типами даху: середньої і високої - з об'ємом вантажного відсіку 8,55 і 10,31 м куб. відповідно. Вантажопідйомність автомобіля - 1617 кг.
Вантажні відсіки фургонів Ford Transit RWD вміщають від 4 до 5 европалет. На фото - розміри вантажного відсіку машин із середньою і довгою базою (в дужках - для Jumbo).
Другий варіант - машина з довгою колісною базою (3750 мм) і теж з двома варіантами даху - середньої і високої. Внутрішній об'єм її вантажного відсіку досягає 9,85 і 11,29 м куб. відповідно. Корисне навантаження - 1589 кг.
Третій варіант носить ім'я власне Jumbo. Він має ту ж довгу базу, але зі збільшеним заднім свесом. Корисний об'єм його вантажного відсіку - найбільший, 14,3 кубометра! Примітно, що «Джамбо» пропонується в двох виконаннях за вантажопідйомністю: з одинарної задньої ошиновкой - на 1 427 кг і з подвійною - на 2062 кг. Більш того, в першій половині 2008 року очікується поява машини вантажопідйомністю 2382 кг.
Самий місткий фургон Ford Transit - версія Jumbo може пропонуватися з односхилими або двосхилими задніми колесами.
Задньопривідні Ford Transit в Україні пропонуються з трьома розмірами кузовів по довжині.
Все фургони комплектуються однією бічною зсувний (опція - дві) і задніми дверцятами: на фургонах Jumbo останні вже в стандартом оснащенні можуть відкриватися на кут в 270 градусів. До переваг задньопривідних машин Transit можна також віднести можливість буксирування більш важких причепів - повною масою до 2,8 т. І це при повному завантаженні самого фургона. В результаті повна маса автопоїзда може досягати 6,5 т.
На все фургони RWD можна встановити 2,4-літровий 4-циліндровий турбодизель Duratorq TDCi потужністю 100, 115 або 140 л. с. А на довгу базу - ще і 2,3-літровий бензиновий агрегат в 145 л. с. Більш того, з 2008-го року cтанет доступний новий, 3,2-літровий 5-циліндровий турбодизель в 200 л. с. Важливо, що техобслуговування самих потужних моторів (140 і 200 л. С.) Проводиться удвічі рідше, ніж інших - через 50 тис. Км або раз на два роки.
У 3-місцевій кабіні - зручне рульове колесо, компактний важіль КП на передній панелі і безліч речових відсіків.
Двосекційні дзеркала допомагають при парковці. Над ними - додатковий поручень, який полегшує посадку-висадку.
З двигунами 100 л. с. пропонується 5-ступінчаста КП, а з усіма іншими - 6-швидкісна. В якості опції можна встановити паливний бак збільшеної місткості - 103 л замість 80 л.
В умовах нашої зими виправдовують себе два стандартно встановлені акумулятора (за замовленням - підвищеної ємності і сили струму). Один з них відповідає тільки за пуск двигуна, а другий живить інше обладнання. На висоті і безпеку: всі фургони Ford Transit RWD комплектуються дисковими гальмами з системою ABS, а також надувною подушкою безпеки для водія.
Гарантія на машини - 3 роки або 160 тис. Км; причому на перших два роки - заводська, без обмеження пробігу.
Григорій Галкін
фото автора
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.