Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ford Galaxy: Папа, мама, я і Galaxy моя

  1. 190-90-100
  2. Легким рухом руки
  3. асфальтовий детектор
  4. Не зберігайте гроші в банках

Наша сеть партнеров Banwar

Пам'ятайте найперший Ford Galaxy, що з'явився в 1995-му

Пам'ятайте найперший Ford Galaxy, що з'явився в 1995-му Пам'ятайте найперший Ford Galaxy, що з'явився в 1995-му? Не дуже? У моїй пам'яті він також не залишив яскравого сліду, хоча продавався набагато краще своїх Одноплатформенние братів-близнюків VW Sharan і Seat Alhambra: за перші 10 років на частку «Галактики» довелося 45% збуту. Але загальні продажі залишали бажати кращого, і як тільки «блакитний овал» усвідомив, що автомобілі не виходять на заплановані обсяги продажів саме через вроджену безликості, в 2000-м перелицював Galaxy під новомодний Focus. Не те щоб це була панацея, але продаж пожвавився, хоча і не так помітно, як сам ринок мінівенів. Вирішено було вийти з альянсу і створити для Galaxy групу підтримки з моделей Fusion, С-Max і S-Max. Оскільки і останній з них, і наш герой розроблялися на одній платформі, яка згодом стане основою для Mondeo III, маркетологи постаралися максимально їх розвести. Підкреслено драйверская «Еска» зорієнтована на автолюбителів, що віддають перевагу активному відпочинку. Galaxy же призначений для тих, хто вже став розсудливим і вважає за краще помітного стайлінгу елегантні обводи, а гострої керованості і по-спортивному затиснутою підвісці - Комфорт з великої літери. Ось чому новий Galaxy другого покоління набрав у вазі і в габаритах і поставляється виключно в семимісцевому варіанті. Але це зовсім не означає, що він залишився таким же статечним перевізником сімейних цінностей, як і його попередник.

190-90-100

У кожного свій смак, але виразний вигляд Galaxy сприймається куди позитивніше, ніж екстер'єр його попередника. Та й виглядає новачок, як і личить флагману, дуже презентабельно.

А про інтер'єр дилери напевно готові розповідати потенційним клієнтам годинами. Причому татам - одне, мамам - інше, дітям - третє. Адже для творців нового Galaxy пріоритетним був саме салон. Все правильно: зручне розміщення - запорука приємної подорожі. Збільшення у довжині і ширині значні (18 і 6 см відповідно), всередині стало куди просторіше. Та й місткість багажника збільшилася майже на третину (тепер туди спокійно поміщається складена коляска), а на гальорці відтепер можуть подорожувати не тільки діти. Тільки ось вибиратися з третього ряду без сторонньої допомоги стало незручно: не всяка татова рука протиснеться в вузьку щілину між кріслом другого ряду і стійкою до важеля складання спинки. Але це, мабуть, єдина претензія до «інтер'єрники».

Їм же окреме спасибі за партер. Мені зі своїми 190-90-100 (висота в см, маса в кг, кмітливість в IQ) і сідати, і сидіти було дуже комфортно. Порадували крісла з куди більш вираженою, ніж раніше, бічною підтримкою і широким діапазоном настройок у восьми напрямках плюс регулювання висоти і вильоту рульової колонки. Так що задоволеною залишиться навіть вибаглива андерсенівська принцеса. Зате в результаті замість базової «газелевской» можна отримати майже легкову поставу, але з відмінним оглядом.

На п'ять з плюсом спрацювали і компоновщики приладової панелі. Шкали, клавіші, індикатори і примостилися на кермі фірмові системи управління HMI саме там, де їх шукаєш.

Легким рухом руки

Завдяки системі FFS (Ford-FlatSystem) тепер не потрібно в разі перевезення великогабаритного вантажу демонтувати сидіння і завалювати ними гараж. Досить потягнути за червону стропу будь-якого з крісел середнього або заднього ряду - і воно легко складеться, утворивши рівний вантажний майданчик. Так що навіть мама за лічені хвилини може перетворити семимісцевий мінівен на повноцінний фургон або ігровий майданчик. Самі розробники нарахували цілих 32 варіанти трансформації салону. При складених сидіннях гальорки корисний об'єм для багажу збільшується з 435 до 1130 л, а якщо прибрати і крісла другого ряду, то вийде невеликий ангар в 2325 л. З рівною підлогою і 202-сантімеровим відстанню від спинок передніх сидінь до кришки багажника. Так що Galaxy можна рекомендувати не тільки багатодітним сім'ям, а й тим, хто любить подорожувати удвох і зупинятися де подобається, а не тільки там, де є мотель.

Чи не менше вражає армада з більш ніж 30 внутрісалонних скриньок, лоточков, кювет, тайничков, кишеньок загальною місткістю 110 л - тобто у кожного члена сім'ї буде як мінімум чотири персональних боксу. А ось у людини з вулиці Басейної явно з'являться проблеми, тому що бардачки всюди: в дверях, в боковинах, на тунелі, під кріслами, навіть на стелі - через весь дах тягнеться консоль а-ля Boeing 747. У ній вмістилося цілих п'ять скриньок загальним об'ємом 20 л - найменша вміщує пару очок, найбільша - два кіло цукерок. Особливо приваблива ця опція в поєднанні з прозорим дахом (схожою на дах Opel Zafira), візуально ще більше збільшує простір над головою.

асфальтовий детектор

Щоб було з чим порівнювати характер випробуваного, довелося пошукати Galaxy I. Головний висновок: всупереч різниці у вазі і габаритах, в русі нова модель виявляє куди менше мінівеновская повадок. За відчуттями це, скоріше, драйверський кросовер, принаймні з тим двигуном, з яким Galaxy III потрапив до нас на тест. 2,0-літровий турбодизель Duratorq з безпосереднім уприскуванням вельми бадьорий і тяговіт: турбіна підхоплює з 1500 об / хв, а за рахунок короткочасного збільшення тиску наддуву overboost момент виростає зі штатних 320 до 340 Нм. Хоча мотор крутиться до 5200 об / хв, оптимальний тяговий режим починається на 1700 і закінчується на 4000 оборотах. Далі дизель загасає аки свічка на вітрі. Але якщо двигун в позначеному тонусі, то в поєднанні з чітко працюючої 6-ступінчастою КП він не дає нудьгувати навіть на конусах «Чайки». При таких характеристиках мотора сама собою напрошується АКП. На жаль, поки вона не передбачена.

Інша легкова асоціація: мінівен так само швидко і непомітно перевищує дозволений швидкісний режим, як і звичайний бізнес-седан. Про автобусної суті «Галактики» нагадують не стільки неминучі при м'якій «сімейної» підвісці крен, скільки чисто автобусна курсова стійкість і парусність на швидкостях за 100 км / ч. Злегка псує драйверські відчуття лише задума мотора при максимально відкритою гашетці: в різних режимах турбоподхват настає з легким запізненням. На переставках і при інтенсивному гальмуванні на високих швидкостях присутність ABS і ESP стає нав'язливим. Електронні варти як би нагадують, що подібні фокуси не годяться для такого солідного вена з сімейним генофондом на задніх сидіннях. Зате розгінна динаміка на висоті: від 0 до 100 км / год за 9,9 секунд - результат для дизельного вена пристойний. При цьому витрата палива не буде обтяжувати сімейний бюджет - навіть при смикань в пробках він навряд чи перевищить 9 літрів. На трасі виробник декларує і зовсім мізерні 5,5 літра.

Під стать двигуну і рульове управління з Електрогідропідсилювач і чітким наростанням повертає зусилля із зростанням швидкості. А ось баланс підвіски залишив двояке враження. На великих кратерах вона раз у раз «струшує» - відразу видно, що шасі налаштовували не під наші дороги з фрагментарною перекладанням асфальту. Ні, жорсткість не зубодробильна, але пасажири чітко відчують всі ті ділянки, де дорожники схалтурили. З іншого боку, на шосе така підвіска тільки до речі - в дальній поїздці дітей точно не закачає.

Не зберігайте гроші в банках

Крім вищезгаданого 2.0 TDCi, в Україні Galaxy II будуть доступні з 2,0-літровим 145-сильним бензиновим атмосферником і 1,8-літровим 100-сильним турбодизелем. Варіантів комплектації також три: базова Ambiente, спортивна Trend і випробувана нами Ghia. Але в будь-якому випадку у всіх «Галактик» будуть АБС, передні електросклопідйомники, центральний замок, іммобілайзер, кондиціонер і подушки безпеки для водія і переднього пасажира. Ціни на флагманський мінівен, незважаючи на його перехід в більш високий клас, в кращих фордовских традиціях вельми привабливі. Торг починається з позначки 25900 євро. Так-так, застояні в шоу-румах Galaxy першого покоління коштують більше. Секрет в тому, що на цей раз Ford робив все сам, в той час як раніше в рамках угоди конструюванням займався Volkswagen, а «блакитний овал» брав на себе випуск близнюків на одному зі своїх заводів.

думкадумка

Володимир Ігнатчик   Водійський стаж - 14 років Володимир Ігнатчик
Водійський стаж - 14 років. Їздить на Rover 620 і Mercedes Viano

Galaxy ламає всі стереотипи про марку Ford і про мінівенах взагалі. За такий представницький автомобіль не було б соромно жодному з престижних німецьких брендів. Легкова керованість, моторний турбомотор, що нагадує про свою дизельної суті хіба що солідним запасом моменту, гостре рульове - все це так не схоже на традиційні вени. А легкість трансформації салону і міріади бардачків просто підкорюють - ніде нічого подібного не бачив. Шкода тільки стійки - на наших перманентно аварійних дорогах підвіску раз у раз «пробиває».

думка

Андрій Волощенко   Редактор розділу «Автомобілі» Андрій Волощенко
Редактор розділу «Автомобілі». Водійський стаж - 8 років. Їздить на Mitsubishi Lancer 1.6

Ця машина більше, ніж просто сімейний автомобіль. У нашій багатій версії за рівнем оснащення і відчуттям Galaxy нагадує седан бізнес-класу. Оригінально вирішені багато елементів інтер'єру: скляні вставки в даху по всій її довжині або витягується з надр центрального тунелю ручник.

Мотор лише звуком видає свою дизельне походження, в звичках ж він дуже близький бензиновим турбомотором.

Ідеальне середовище проживання для Galaxy 2.0 TDCi - далекі поїздки. За це говорять і добре налаштована під швидку їзду пружна підвіска і смішний витрата палива в 5,5 л для величезної машини, здатної комфортно розмістити сімох пасажирів.

думка

Сергій Косяк   Водійський стаж - 5 летю Їздить на Mitsubishi Grandis Сергій Косяк
Водійський стаж - 5 летю Їздить на Mitsubishi Grandis

Я керую мінівенами вже 5 років. У Galaxy насамперед відзначу дуже інформативну панель приладів. Сподобалося, що управління рядом приладів виведено на кермо. Підвіска також досить м'яка, що зручно для їзди по місту. В автомобілі, незважаючи на великі розміри, відмінна оглядовість - сидіння не перекривають огляд назад, що теж дуже важливо при маневруванні. Посадка в Galaxy досить висока, це допомагає при управлінні таким великим автомобілем. Здорово, що в салоні багато світла: вікна в даху - відмінна ідея. Тунель з шухлядок для всякої дрібниці в стелі я б теж переніс в свою машину.

Резюме «Автоцентру»

Загальні дані

Тип кузова універсал Дверей / місць 5/7 Габарити Д / Ш / В, мм 4820/2154/1736 Колісна база, мм 2850 Колія передн. / Задн., Мм 1578/1600 Маса споряджена / повна, кг 1799/2325 Об'єм багажника , л 435/1130/2325 Обсяг бака, л 70 Двигун Тип дизель з непоср. впр. турбо Расп. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 4 Обсяг, см куб. Тисячі дев'ятсот дев'яносто сім Мощн., КВт (к. С.) / Об / хв 105 (143) / 4000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 340/1750 Трансмісія Тип приводу передній КП хутро. 6-ст. Ходова частина Гальма передні / задні діск.вент. / Диск. Підвіска передня / задня неза. / Неза. Підсилювач електрогідр 225/50 R17 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 193 Розгін 0-100 км / ч, з 9,9 Расх. траса-місто, л / 100 км 5,5-8,2 Гарантія, років / км 3 / без обмеж. проб. Періодичність ТО, км 25000 Вартість тестованого автомобіля 244 545 грн. * Вартість ТО, грн. 565 Мінімальна вартість 185590 грн. * * За курсом НБУ на 04.08.2006 р

Сергій Суховський
Фото Андрія Яцуляк

Редакція дякує компанії «віннерс Моторс Україна» за наданий на тест автомобіль

На годину тесту автомобіль БУВ застрахований страховою компанією «АІС Поліс»

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Не дуже?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов