Наша сеть партнеров Banwar
На стенді компанії Ford Truck на автосалоні IAA 2018 було дуже багатолюдно. Тут відбулося нагородження переможця конкурсу Міжнародний вантажівка року 2019. Ним став новітній магістральний тягач Ford F-MAX. Такий вердикт журі, до якого входять 23 журналістів з 23 країн Європи.
З новим магістральним тягачем Ford F-MAX компанія Ford Truck планує потестініть конкурентів з Великої сімки європейських виробників вантажівок важкого класу. Новинка отримала назву на честь легендарних машин Ford F Series.
З призом в руках - голова правління Ford Otosan - пан Haydar Yenigun.
Новий тягач - результат 5-річної роботи понад 500 фахівців Ford Otosan. 233 прототипу був випробувані в 11 країнах на 4-х континентах і проїхали за 15 500 годин понад 5 млн. Км.
Ford F-MAX отримав абсолютно нову кабіну з технологією сutting-edge - шириною 2,5 м. Тут абсолютно нова приладова панель - з 8-дюймовим ТFT монітором борт-компьютера і 7,2-дисплеєм тачскрін мультимедійної системи. Водій оцінить багатофункціональний кермо і крісло з численними регулюваннями (в поздовжньому напрямку в межах 260 мм).
В кабіні також застосована запатентована система багажних речових відсіків (airplane storage system) як в пасажирських літаках. Верхня полиця відкидається вгору під кутом 90 градусів, що робить кабіну максимальної просторою. Особливу зручність забезпечує абсолютно рівну підлогу, без виступаючого моторного тунелю.
Під кабіною Ford F-MAX розташований новітній 6-циліндровим турбодизель E6D Ecotorq стандарту Євро 6 - робочим об'ємом 12,7 л і потужністю 500 к.с. Максимальний крутний момент становить 2500 Нм, а гальмівна потужність - 400 кВт. У порівнянні з попередником витрачає на 6% палива менше. У цьому заслуга E-APU технології, функції Eco-Roll (автоматичне включення «нейтрали» в КП) і предикативного круїз-контролю (Max Cruise). В кінцевому підсумку загальні експлуатаційні витрати знижені на 7%.
З двигуном працює 12-ступінчаста автоматична трансмісія ZF, яка має два режими - Eco-Mode і Power-Mode. У двигуна застосований турбонаддув із змінною геометрією, помпа і компресор із змінною швидкістю роботи. В якості опції доступний інтардер з гальмівною потужністю 1000 кВт.
На тягачі Ford F-MAX застосована революційна технологія ConnectTruck. Вона дозволяє не тільки проводити віддалену діагностику всіх систем автомобіля. Система аналізує топографію місцевості і дорожню обстановку і вибирає оптимальну швидкість, що допомагає знизити витрату палива на 4%.
Ford F-MAX укомплектований сучасними система активної безпеки. Це Adaptive Cruise Control, система допомоги при екстреному гальмуванні - Advanced Emergency Brake System, система допомоги при старті на підйомі - Hill Launch Assist, система стеження за рух по заданій смузі Lane Departure Warning і, звичайно ж, система стабілізації ESC.
Відзначимо, що офіційним дилером Ford Trucks в Україні є компанія АВТЕК .
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.