- Skoda Rapid Spaceback
- Peugeot 308
- Renault Megane
- Hyundai Elantra
- Opel Insignia
- Honda Civic Tourer
- Hyundai i10
- Qoros 3
Наша сеть партнеров Banwar
Продовжуємо представляти вам найактуальніші новинки міжнародного автосалону у Франкфурті. Слідом за моделями класу «4x4» в зоні нашої особливої уваги - легкові міські автомобілі. У свіжому огляді ми розповімо про чеських бестселери, японських універсалах і навіть китайських седанах з преміальними замашками.
Skoda Rapid Spaceback
Наскільки бюджетним буде Skoda Rapid ?
У компактного ліфтбек Rapid, який змінив застарілу Octavia Tour, з'явилася нова версія. Чи то хетчбек, чи то універсал. Називається Spaceback: у вільному перекладі - «обсяг ззаду». З назвою чехи явно погарячкували: «універсалоподобний» Рапід в плані місткості вийшов тісніше ліфтбек. Якщо встановити задні сидіння, багажник стане на 135 л менше, ніж у «звичайного» Рапіда, а при складених - на 110 л! У лінійці двигунів - без сюрпризів: агрегати такі ж, що і у ліфтбек Rapid. У продажу Spaceback з'явиться через місяць після франкфуртського прем'єри, але це - в Європі. А ось нам доведеться почекати: як мінімум до весни-літа 2014 року, поки в Калузі налагодять випуск чеської моделі. І ось тоді «просто» Rapid і Spaceback привезуть і до нас. Ціни поки не оголошували, але, оскільки Rapid займе нішу між Fabia і Octavia, значить, «в базі» він буде коштувати трохи дорожче 500 000 рублів. У будь-якому випадку, з появою Рапіда увагу шанувальників міських автомобілів для невеликої сім'ї переключиться і на нього.
Peugeot 308
На кого схожий новий Peugeot 308 ?
У Peugeot більше не хочуть бути «жіночої» маркою. І починають робити автомобілі суворіше і серйозніше. Новий 308-й став менш химерним і округлим, хоча і не буде сильно виділятися на тлі інших моделей Peugeot: автомобіль схожий і на новий 208, і на 2008, і на 508. В основі 308-II - нова модульна платформа EMP2 концерну Peugeot- Citroen (французи йдуть з німецької шляху!), яка теоретично повинна здешевити виробництво. Але не чекайте, що це помітно позначиться на ринкових цінах. Моторна гамма на перших порах - бензинові 1.2 л, 82 л. с., 1.6 л, 125 і 155 л. с., а також пара дизелів 92 і 115 л. с. Виробництво французького конкурента VW Golf вже почалося, так що тим, хто придивляється до 308-му, варто почекати нову модель. Тим більше що в Peugeot обіцяють, що 308-II буде дуже хороший на ходу і що в ньому збережеться типово французький баланс плавності ходу і керованості. У Росії новий 308-й почнуть продавати в 2014 році, ось тільки місць, де його можна купити, буде не так багато ...
Renault Megane
Французький хетчбек і раніше був популярнішим співвітчизників, а тепер став трохи свіже. Megane отримав від дизайнерів нове «обличчя» і нагадує рестайлінговий Renault Fluence . У салоні та в гамі двигунів все залишиться по-старому. По крайней мере, для Росії: 1.6 л, 106 л. с. і 2.0 л, 138 л. с .; тільки бензин. КПП - «механіка» або варіатор. Головна інтрига - чи втримають французи ціни? Fluence після рестайлінгу у нас не подорожчав. Значить, і на оновлений Megane ціни можуть залишитися незмінними. А він (нагадаємо, якщо хто забув) в базовій версії з мотором 1.6, «механікою», двома подушками безпеки, ABS, електропакетом, кондиціонером і «музикою» з USB і Bluetooth стоїть біля нас 609 000 рублей. І це - одне з найпривабливіших пропозицій в гольф-класі - комфортний, цікавий на ходу, хоча і не лідер попиту. Так що чекати оновлений Megane, без сумніву, варто. Причому дуже затягнутися очікування не повинно: європейські продажі стартують в першому кварталі 2014 року.
Hyundai Elantra
Hyundai Elantra проти прямого конкурента - наш порівняльний тест.
Легку пластику, якій піддався корейський седан гольф-класу, помітить хіба що людина, сильно небайдужий до моделі. Корейці оновили бампери і радіаторну решітку, поставили нові «противотуманки» і злегка вдосконалили фари. Те, що вийшло в результаті, не виправило головний, на нашу думку, недолік Елантри: вона як і раніше схожа на Solaris і приречена бути в його тіні. Так, вона більше, більш ексклюзивна і вже точно не менш надійна. Але влаштувався в Пітері «бюджетник» відіб'є клієнта і у неї. І не врятують точкові зміни в інтер'єрі: трохи іншими стали торпедо, щиток приладів і центральний підлокітник. В оснащенні з'явилися окремі повітроводи для задніх пасажирів, вентиляція передніх сидінь, розумна система парковки і рульове управління, що дозволяє натисканням кнопки змінювати зусилля на кермі. Гаму моторів поповнив 1.6-літровий дизель потужністю 126 л. с., який, втім, до нас навряд чи доїде. Скільки це задоволення буде коштувати, поки не повідомляється, але дешевшати Elantra в будь-якому випадку не буде. Як коштувала не менше семисот тисяч - так, швидше за все, і буде коштувати. Вирішуючи, брати її чи ні, варто мати на увазі, що серед конкурентів є машини престижніше і дешевше. Причому одночасно.
Opel Insignia
Все про «Позашляхової» версії оновленої Insignia - в статті Kolesa.Ru.
Випускається з 2008 року Insignia підійшла до того віку, коли явно потрібна «підтяжка обличчя». Opel освіжив як зовнішність моделі, так і «матчастину». Німці модернізували решітку радіатора, вдосконалили фари, «підмалювали» бампери і задню оптику. Усередині нарешті змінилася центральна консоль, яку раніше за велику кількість дрібних кнопок не критикував тільки лінивий. У лінійці бензинових двигунів для Інсигнії з'явилася пара моторів сімейства SIDI: 1.6 і 2.0 л потужністю, відповідно, 170 і 250 л. с .. Крім того, базовим в Росії залишиться перевірений часом 1.8-літровий 140-сильний бензиновий мотор. Продажі оновленої Insignia стартують протягом нинішньої осені. Ціни поки не оголошені, але, як розповіли Kolesa.Ru дилери, Інсигнії, якщо і подорожчає, то незначно. А то і зовсім все залишиться, як було. Зараз за базову Insignia 1.8 просять 777 000 рублей. Якби за трохи більшу суму пропонувалися машини з АКПП, Інсигнії могла б посперечатися з бестселерами класу - вона велика, в міру агресивна, по-німецьки надійна.
Honda Civic Tourer
Honda Civic б'ється з прямими конкурентами : Наш порівняльний тест.
Втрачає колишню привабливість сімейство Civic ось-ось розродиться універсалом. Шкода, що називатися він буде по-простому: Tourer, а не Aerodeck, як в минулі часи. «Авіаційна» приставка до назви, між тим була б в саму масть: виглядає хондовській універсал стрімко і дуже «аеродинамічним». Та ще й ручки задніх дверей заховані в задні стійки - як на Alfa Romeo. Все це, між іншим, не на шкоду практичності: обсяг багажника Civic Tourer при складених задніх сидіннях - вражаючі 1 668 л. З таким показником японці всерйоз претендують на рекорд в класі! Які двигуни будуть доступні європейцям, поки не відомо, так само як і терміни початку продажів. Дуже сподіваємося, що Civic-універсал доїде і до Росії: «японець» з яскравим дизайном і «безрозмірним» багажником без уваги не залишиться. Але тільки якщо ціни будуть розумними. Поки що навіть за звичайний Civic у нас просять забагато. І кому яке діло, що Сивик здатний доставити величезне задоволення водієві вже одним звучанням двигуна.
Hyundai i10
Недорогі і практичні машинки люблять не тільки в Європі, але і в Росії. Далекого предка i10, модель Atos, свого часу купували у нас дуже охоче. Поки корейці роздумують, чи не запустити чи i10 в продаж в Росії, ми натякнемо: це буде непоганий варіант. Hyundai i10 зручний для міста, місткий (розробники особливо пишаються тим, скільки вони вигадали простору для ніг задніх пасажирів), добре оснащений і при цьому недорогий - що головне. У списку доступного обладнання є клімат-контроль, електрообігрів керма, ESP, бічні шторки безпеки, круїз-контроль, а базова ціна в Європі - € 10 000! Близько 440 000 рублей на наші гроші (за курсом ЦБ на 06.09.2013). У гамі двигунів - пара бензинових моторчиков зі скромним апетитом об'ємом 1.0 і 1.2 л потужністю 69 і 85 л. с. відповідно. Соплатформенником i10, Kia Picanto, розходиться по нашій країні тиражем близько 5,5 тис. Штук на рік, так що потенціал у «ай-десятого» є.
Qoros 3
Седан Qoros 3 родом з Піднебесної показували ще в березні, на автосалоні в Женеві . Але то був прототип, а до Франкфурта обіцяють привезти справжнісіньку «товарну» версію. Самі про себе китайці кажуть, як про «люксовому» виробника. Пахне тут «люксом» чи ні - вирішимо, коли сунемо ніс всередину седана, але виглядає первісток компанії солідно: не сказати, що елегантно, але цілком по-європейськи. Що, загалом-то, не дивно: в Qoros довго і наполегливо переманювали до себе інженерів і дизайнерів з BMW і Volkswagen, а продажами і маркетингом на фірмі займається італієць. Явно під європейські смаки «заточена» гамма моторів китайської «троячки». На перших порах Qoros 3 буде оснащуватися бензиновими двигунами об'ємом 1.6 л: атмосферним потужністю 126 л. с. і турбованим 156-сильним. Обидва серійно оснащуються 6-ступінчастою механічною коробкою передач, а за доплату - роботизованою КПП з подвійним зчепленням - аналогом фольксвагеновской DSG. В стадії розробки - ще два мотори: 1.2 Turbo, 130 л. с. і 1.6 Turbo, 160 л. с. В Європі Qoros 3 буде коштувати, орієнтовно, від € 16 000. У нас це - близько 700 000 рублів (за курсом ЦБ на 06.09.2013). Кому «китайця» за ціною «Фокуса»? Тільки як бути із запчастинами і дилерською мережею ?!
Головна інтрига - чи втримають французи ціни?Кому «китайця» за ціною «Фокуса»?
Тільки як бути із запчастинами і дилерською мережею ?