Наша сеть партнеров Banwar
У мене ВАЗ-2106 1985 року, фарах якого застосовуються звичайні лампи розжарювання. Чи можна перейти на галогенні лампи ближнього і дальнього світла без заміни фар?
Олександр, м Київ
Обладнати машину галогенною оптикою доцільно, т. К. Вона дозволяє підвищити світловіддачу в півтора рази і більше. Купувати для цього нові фари не потрібно, достатньо замінити відбивач таким, який більш термостійкий і спеціально призначений для галогенних ламп. Місця кріплення до арматури головного світла у цих вузлів однакові.
Якщо не влаштовує вартість такої модернізації, для переобладнання фар старого типу в продажу є лампи- «галогенки» з цоколем, як у звичайних ламп А12-45 / 40 типу R2. Існують також перехідники, що дозволяють адаптувати галогенну лампу до старої оптики.
Але переобладнання фар шляхом простої заміни ламп небажано, навіть якщо тим чи іншим чином вдасться узгодити розміри цоколя і посадкового гнізда відбивача.
Справа в тому, що галогенні лампи відрізняються більш високою робочою температурою нитки - до 3500 ° С проти 2300 ° С у звичайних. Відповідно, колба «галогенки» нагрівається сильніше - до 300 - 700 ° С. При такій температурі знижується ресурс дзеркального покриття рефлектора фар старого зразка, т. К. Вони не розраховані на подібний нагрів. Фари ВАЗів, які оснащуються галогенними лампами на конвеєрі, забезпечені відбивачами із спеціальним термостійким лаковим покриттям.
словникТриплекс - тришарове вітрове скло, яке складається з двох шарів загартованого силікатного скла і тонкої пластикової плівки між ними. Таке скло при попаданні невеликого каменя не розлітається на осколки, зберігає прозорість і є більш безпечним порівняно з загартованим.
Турбонагнетатель (турбокомпресор) - агрегат, який використовує енергію відпрацьованих газів для примусового нагнітання більшої порції повітря в циліндри двигуна. Це дозволяє поліпшити наповнення циліндрів і, відповідно, збільшити потужність і крутний момент мотора.
Пружні елементи підвіски - це пружини, ресори, торсіони або пневмобаллона, які забезпечують часткове поглинання енергії ударів при проїзді нерівностей.
Підсилювач рульового управління - джерело додаткового зусилля, який полегшує обертання рульового колеса. Бувають електро- і гідропідсилювачі.
Підсилювач гальм - пристрій, який збільшує тиск рідини в гідроприводі гальм. У випадку з вакуумними підсилювачами використовується енергія розрідження, яке створюється у впускному колекторі (в бензинових двигунах) або спеціальним насосом (у дизелів). Рідше зустрічаються гідропідсилювачі, оснащені гідронасосом.
Фази газорозподілу - це періоди відкриття і закриття впускних і випускних клапанів, які визначають такт випуску, впуску, стиснення і робочого ходу.
Холодоагент - особлива рідина, яка, проходячи через радіатор-випарник кондиціонера, відбирає з повітря в салоні (приміщенні) тепло і при цьому закипає, переходячи в газоподібний стан. Потім холодоагент, вже у вигляді газу, надходить по трубопроводах в зовнішній радіатор-конденсатор. Компресор при цьому стискає газоподібний холодоагент, який нагрівається, віддає тепло в атмосферу і перетворюється в рідину, а потім повертається в радіатор салону. Процес повторюється знову і знову.
Підготували Юрій Дацик, Володимир Корницкий, Ігор Шірокун
Фото Юрія Нестерова, Андрія Яцуляк, Сергія Кузьмича
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Чи можна перейти на галогенні лампи ближнього і дальнього світла без заміни фар?