- Телефон гарячої лінії Зв'язковий На сайті компанії представлено кілька телефонів гарячої лінії. ...
- Що можна з'ясувати по телефону?
- В якому випадку підтримка не зможе допомогти?
- Інші способи зв'язку
- Підтримка по електронній пошті
- Зв'язок в соціальних мережах
- Компетентність операторів Зв'язкового
Телефон гарячої лінії Зв'язковий
Наша сеть партнеров Banwar
На сайті компанії представлено кілька телефонів гарячої лінії. Так, оформити замовлення, або замовити доставку можна по телефону 8 (800) 700-43-43. Телефон клієнтської підтримки буде наступним: 8 (800) 700-50-00. Якщо вам потрібна інформація щодо програми «Зв'язковий-клуб», то необхідно зателефонувати за телефоном 8 (800) 700-53-53.
Безкоштовна гаряча лінія Зв'язковий
Безкоштовний номер, що діє на території всіх країн, буде наступним: 8 (800) 700-43-43.
Що можна з'ясувати по телефону?
Залежно від набраного вами телефону гарячої лінії, будуть вирішені різні проблеми.
Так, якщо набрати номер 8 800 700 43 43, то фахівці допоможуть вам:
- Оформити замовлення і підказати, де саме знаходиться ваша покупка, замовлена в інтернет-магазині.
- Підкажуть, чи є бажаний вами товар на складі, а якщо немає, розкажуть, коли він буде, або підкажуть його аналог.
- Так само вам доступна інформація за умовами доставки та її вартості.
- Додатково фахівці проконсультують вас з питань спеціальних пропозицій і акцій.
Якщо набрати номер 8 800 700 50 00, то вам дадуть відповідь на наступні питання:
- Спірні питання, що з'явилися у вас при покупці або замовленні.
- Різні скарги на консультантів в салонах «Зв'язковий».
Так само можна набрати номер 8 800 700 99 22, призначений для корпоративних клієнтів. Тут вам доступні:
- Консультації з усіх тих послуг, які надаються корпоративним клієнтам.
В якому випадку підтримка не зможе допомогти?
У тому випадку, якщо вам потрібно повернути товар внаслідок його неробочого стану, по гарантії, або якщо протягом перших двох тижнів він вам просто не сподобався, то фахівці гарячої лінії зможуть лише проконсультувати вас з даного питання, але не повернути вам гроші.
Інші способи зв'язку
Звернення на сайті компанії
У тому випадку, якщо вам не вдалося додзвонитися до фахівців гарячої лінії, або якщо ви просто не хочете цього робити і вам зручніше заповнити спеціальну форму, то зробити це можна, пройшовши за посиланням https://service-ok.svyaznoy.ru/feedback/ . При цьому вам потрібно буде заповнити наступні дані:
- Ваше ім'я та прізвище.
- Адреса електронної пошти.
- Контактний телефон, за яким з вами зможуть зв'язатися фахівці компанії.
- Далі слід вибрати теми із запропонованих.
- У тому випадку, якщо вам потрібно прикріпити файл з інформацією, зробити це можна тут же на сайті.
- Далі, власне, вводиться саме повідомлення.
- Після чого натискається кнопка «відправити».
Підтримка по електронній пошті
Як ще можна зв'язатися з фахівцями компанії? Для цього можна скористатися підтримкою по електронній пошті.
Так, якщо у вас виникли питання щодо конкурсів і акцій, завжди можна написати на пошту [email protected] .
Всі питання щодо співпраці вирішуються через пошту [email protected] .
Якщо ж у вас виникло питання, що стосується підбору персоналу в столиці, то можна відправити своє резюме за адресою [email protected].
Зв'язок в соціальних мережах
Зв'язатися з співробітниками компанії можна через такі соціальні мережі:
- Однокласники.
- Мій світ.
- ВКонтакте.
Компетентність операторів Зв'язкового
Не дивлячись на те, що фахівці намагаються вирішити всі питання, що виникають у клієнтів, виникає чимало скарг, пов'язаних з некоректною інформацією, що надається фахівцями гарячої лінії щодо балів Зв'язковий Клуб.
Що можна з'ясувати по телефону?В якому випадку підтримка не зможе допомогти?
В якому випадку підтримка не зможе допомогти?