Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ГАЗ 69: Служив Радянському Союзу!

  1. Брезент і сталь
  2. Вічний двигун
  3. дві коробки
  4. клопоти 4х4
  5. Ресори і мости
  6. Його характер

Наша сеть партнеров Banwar

У конструкції ГАЗ-69 немає нічого особливого - і в цьому його особливість

У конструкції ГАЗ-69 немає нічого особливого - і в цьому його особливість У конструкції ГАЗ-69 немає нічого особливого - і в цьому його особливість. Простіше не буває - тому його можна відремонтувати в будь-якому гаражі. Рама, два мости, ресори, тяговітий мотор і знижує передача в "раздатке" - тому він може проїхати практично скрізь. Половина деталей випробувана на інших серійних моделях Горьковського автозаводу - тому він живучий, як ніякий інший.

Невідомо, скільки з 634 285 «газіков», випущених спільними зусиллями «ГАЗу» і «УАЗа», дожили до сьогоднішнього дня. Але можна точно сказати, що їх кількість істотно зменшуватися вже не буде - їх сьогоднішні «активні користувачі» не просто жителі глибинки, які розуміють толк в техніці, а й справжні патріоти. Проте більшість "шістдесят дев'ятих» тримають в господарстві не для участі в парадах автоветеранів, а для використання за прямим призначенням.

Брезент і сталь

Замовником автомобіля виступало Міністерство оборони СРСР, тому його кузов випускався тільки в польовому виконанні - з брезентовим верхом. Однак в двох варіантах - п'яти- і восьмимісному. Перший, чотиридверний «газик» (індекс 69А) оснащувався двома рядами сидінь - його називали «командирським», і таким він найчастіше служив. Другий, з двома дверима, з індексом «69», вантажопасажирський - з передніми «кріслами» і двома задніми лавками, потрапити на які можна через бічні двері або відкидний задній борт. Варіанти трансформації передбачали також перевезення носилок з пораненими, які розміщувалися уздовж правого борта при складених лавці і пасажирському сидінні.

Деякі власники вантажопасажирських ГАЗ-69 замінюють вузьку ліві двері ширшої - наприклад, встановлюють перероблену праву, або змінюють обидві - на двері від вантажівки ГАЗ-66.

Вантажопасажирську версію здалеку можна дізнатися по вертикальному задньому зрізу тенту; у командирській задня стінка похила. На першій тент знімається, а на другий він складається разом з каркасом.

Умови «проживання» - спартанські, але обігрівач цілком ефективний навіть в сувору російську зиму.

Скло піднімали (для вентиляції) або відкидали на капот (для стрільби).

Метал кузова знизу захищали від корозії шаром бітумної мастики, зверху - ґрунтовкою і фарбою, причому тільки двох кольорів: хакі і пісочно-жовтого. Іржавіти кузов починає з кромок крил, передній частині статі, лонжеронів. Але непогано зберігся екземпляр можна знайти - адже ці машини рідко їздили по «солоним» вулицями великих міст. Кузовні запчастини в магазинах, природно, не продаються, але їх можна купити через сайти шанувальників даної моделі. Раму, зварену з штампованих деталей, при покупці потрібно уважно оглядати - вона теж страждає від корозії. На багатьох машинах її замінили рамою від УАЗ-469.

Вічний двигун

Двигун «газика» - майже повний аналог мотора М20 «Перемога», що був укороченою на два циліндра копією довоєнної американської «шістки» Dodge D5. При обсязі 2,12 л і потужністю 55 л. с. (При 3600 об / хв) мотор дуже тяговітий (127 Нм при 2000 об / хв), за що його цінують підкорювачі бездоріжжя.

За нинішніми мірками, двигун недовговічний: в армійських автопарках і цивільних автобазах нові мотори «капіталами» вже після 90 тис. Км, а повторні капремонти проводилися кожні 70 тис. Км (поршні випускалися дев'яти (!) Ремонтних розмірів). Оригінальних кілець мотору «вистачало» на 40-50 тис. Км. Ресурс скорочують тривала їзда на швидкості, близькій до максимальної (90 км / год), і бензин з октановим числом вище 72.

Боковини капота в спеку знімали.

Стартер включається педаллю.

Карбюратор К-22Д військові і цивільні умільці навчилися налаштовувати настільки віртуозно, що холостий хід тримався на рівні 400 об / хв - так, що видно лопаті обертового вентилятора системи охолодження! Сьогоднішні майстри заради економії палива замінюють цього однокамерного «дідка» більш сучасними приладами - аж до Solex. «Рідний» бензонасос зі скляним ковпаком у зношеному стані погано працює в спеку - замість нього зазвичай пристосовують родинні «газовской». Штатним свічок є заміна в модельних рядах зарубіжних виробників. Привід ніжнеклапанний ГРМ - шестерний. Клапанні зазори доводиться регулювати, і досить часто - кожні 5-6 тис. Км. Через 1 тис. Км пробігу потрібно зливати відстій з фільтра тонкого очищення масла, а через 3 тис. Км - міняти його фільтруючий елемент одночасно з заміною масла. Фільтр грубої очистки масла очищається автоматично - при кожному натисканні на педаль стартера. Втім, більшість «рідних» моторів ГАЗ-69 переобладнані на одноразовий повнопотоковий фільтр типу вазовских. Про трудомісткості обслуговування силового агрегату говорить такий факт: кожні 12 тис. Км пропонувалося знімати головку блоку циліндрів для очищення випускних клапанів.

Деталі до мотору зустрічаються на «розборках» авторинків і в «вантажних» автомагазинах, адже 6-циліндровий нащадок Dodge D5 під маркою ГАЗ-52 випускався до 90-х років!

Знавці не радять відмовлятися від рідного агрегату «газика», якщо машина використовується для недільних поїздок на природу або аматорських «покатушек» Off-Road. Але не менше половини 69-х катаються з «чужими» моторами: ГАЗ-21 (2,45 л, 75 л. С., «Волга»), ЗМЗ-24, ЗМЗ-402 (2,45 л, 85-100 л. с., «Волга»), S-21 (2,12 л, 70 л. с., польська Nysa) і навіть ЗМЗ-417 (УАЗ Hunter) і TD-27 (2,7 л, 85-125 л. с., Nissan Terrano).

Обидва ведучих моста без проблем замінюються сучасними уазовской.

За нинішніми поняттями двигун не потужний (55 л. С.), Але момент вражає: 127 Нм!

дві коробки

Саме неабиякі позашляхові можливості зробили ГАЗ-69 популярним не тільки в «незламної і легендарної», а й у всьому світі. У фермерів, геологів, будівельників, найманців і революціонерів 60-х він котирувався нарівні з тоді ще дешевим Land Rover і тоді ще не культовим Jeep серії CJ. Плата за прохідність і неубиваемость - необхідність регулярної метушні з обслуговуванням - не зважала в ті роки чимось незвичайним.

Постійний привід у «газика» - на задню вісь. Коробка передач за традицією тих років триступенева: цього достатньо завдяки гнучкій характеристиці двигуна. На третій - прямий передачі допускається рух з невеликою швидкістю, аж до 20 км / ч. На заводі шестерні підбирали попарно по зазорам і шумності роботи, але оскільки «рідних» пар сьогодні вже не зустрінеш, виття коробки на швидкості вважається нормальним явищем. Ресурс відремонтованої КП близький до ресурсу двигуна, але її вважають за краще замінювати сучасної «4-ступкою» від «Волги» або УАЗ-469.

«Передок» підключається важелем роздавальної коробки, причому це можна робити на будь-якій швидкості і без вижиму зчеплення. Правда, в 1970 р з'явилися муфти відключення передніх маточин (як на УАЗ-469), які вимагають ручного включення / вимикання безпосередньо на колесі. Включати знижувальну рекомендується після зупинки, а ось зворотний перехід на вищу виробляють на ходу. Міжосьового диференціала немає, але їздити на повному приводі по сухому асфальту в радянські часи не заборонялося, а лише не рекомендувалося - заради економії бензину і ресурсу шин. Шестерна «раздатка» при цьому особливо не страждала, але підшипників її валів потрібна періодична регулювання.

Зчеплення особливої ​​уваги не вимагає, привід його виключення - механічний, вузлу потрібна лише мастило зчленувань важелів і вичавного підшипника раз на 1 тис. Км.

клопоти 4х4

У минулі часи дбайливі власники ГАЗ-69 міняли масло в коробках через кожні 6 тис. Км, а також навесні і восени. Природно, при використанні сучасних матеріалів цей термін істотно продовжується. Якщо «газик» їздить по бруду, потрібно стежити за Сапун агрегатів трансмісії: при їх засміченні неминучі витоку масла через сальники (деякі з них - повстяні).

Трьом карданами потрібно шприцевание: шліців - змазкою, хрестовин - популярним колись нігролом (т. Е. Високов'язкого маслом). Природно, шарніри розбірні і піддаються ремонту. Те, що сьогодні ми знаємо як ШРУС, в Радянській Армії називали кульковим карданом, який «ходив» не менше 50-70 тис. Км - якщо кожні 12 тис. Км його змащували солідолом. Гумові пильовики не передбачені, оскільки шарнір надійно захований в цапфі.

Ліві двері «двухдверкі» вдвічі вже правою - через запаски. У ГАЗ-69А вона в багажнику.

Ззаду «офіційно» поміщалися шестеро пасажирів або 650 кг вантажу.

Провідні мости, згідно з інструкцією, обслуговуються кожні 6 тис. Км. У числі інших такі незвичні операції, як підтяжка різьбових з'єднань, перевірка зазорів шестерень і кутів повороту передніх коліс. «Рідні» мости сьогодні вже рідкість: замість них ставлять 469-е в зборі або замінюють тільки редуктори - 469-ми або волговские.

Ресори і мости

Витримує будь-яке бездоріжжя (про дороги і говорити нічого) підвіска радянського джипа - повністю залежна, на поздовжніх ресорах, з амортизаторами двосторонньої дії. Саме така потрібна для буксирування 850-кілограмового причепа, батальйонної гармати і руху по путівцях на середній швидкості 40 км / ч. Задні ресори дводверного «газика» жорсткіше за рахунок більшої товщини трьох (з 11) листів. Амортизатори - важільного типу, вони ефективні, але кожні 6 тис. Км в них потрібно доливати рідину, а перед зміною сезону - демонтувати і промивати. Сьогодні такі вузли велика рідкість - замість них нескладно пристосувати більш невибагливі сучасні телескопічні.

Як протівоськріпниє кошти пропонується мастило ресор. Скриплять і їх втулки, яких при жорсткій експлуатації може не «вистачити» і на 1 тис. Км. Замочування втулок в бензині перед монтажем допоможе продовжити їхнє життя. Кути установки регулюються тільки у передніх коліс (сходження).

Його характер

Кермо армійського позашляховика «по-чоловічому» важкий, оскільки механізм типу черв'як-ролик позбавлений підсилювача. Люфт в даній «рульової машинці» усувається за допомогою регулювань, запас яких досить широкий. Наконечники рульових тяг з самоподжимной шарнірами безпроблемно, якщо кожну 1 тис. Км шприцевать їх. Набагато частіше причиною люфту керма (шофери говорили - «гри рульового колеса») стає ослаблення кріплення картера рульового механізму до рами.

У чотирьохдверного джипа ГАЗ-69А тент складається за пару хвилин, а у «двухдверкі» його доводиться демонтувати разом з каркасом.

Тент з двома бічними віконцями застосовувався в останні роки випуску ГАЗ-69.

Настільки ж сувора і гальмівна система з її чотирма робочими барабанами, одним контуром гідроприводу і відсутністю підсилювача. Деякий недолік надійності компенсується наявністю п'ятого гальмівного барабана на валу роздавальної коробки. Його колодки управляються довгим, які виходять в салон важелем, який є одночасно стоянковим і ефективним резервним гальмом. Кожні 12 тис. Км завод рекомендував повністю розбирати гальмівну систему і промивати її, проте в сучасних реаліях це навряд чи доцільно. Бажають оснастити машину вакуумним підсилювачем гальм стикаються з тіснотою під вузьким капотом, але проблема решаема.Пріятно і корисно

Так, сьогодні утримувати такий автомобіль непросто, але любов до історії Батьківщини варто того. До того ж бути власником «живого» раритету не тільки почесно, але і корисно - ГАЗ-69 завезе вас в такі місця, куди пробереться мало який із сучасних позашляховиків. Є й інший варіант: вибрати екземпляр, укомплектований сучасними агрегатами і пристосований для щоденної експлуатації. Але така покупка обійдеться значно дорожче ...

Особистий досвідОсобистий досвід

Анатолій, 55 років
Експлуатував машину 1,5 року. ГАЗ-69А, 2,12 л, 55 л. с., MКП, пробіг - 30 тис. км, вік - 1,5 годa

На ГАЗ-69 я проходив строкову військову службу в Єгипті, в складі групи спеціального призначення. З ранку до вечора ганяв на «газику» по кам'янистих дорогах, зрізав маршрут по бездоріжжю, просто по пустелі. Краще за всіх по пісках «ходили» вантажівки ГАЗ-66, і, щоб не відставати, ми приспускали шини на наших "шістдесят дев'ятих». Діставалося їм по перше число, але вони все прощали. У спеку підключав маслорадіатор - це допомагало двигуну, а для пасажирів складали тент. Серйозних проблем не пригадаю, а то, що доводилося кожного парко-господарський день забиратися під машину зі шприцом - так на ті часи було нормально. Запам'яталося відчуття надійності, упевненості, що всюди проїду, що доберуся до мети за будь-яких обставин. З тих пір у мене було багато машин, але таких відчуттів жодна з них не давала.

Резюме «Автоцентру»

Загальні дані

Тип кузова

фаетон

Дверей / місць

2/8, 4/5

Габарити, Д / Ш / В, мм

3850/1850/2030, 3850/1750/1920

База, мм

2300

Кліренс, мм

210

Глибина броду, мм

500-700

Маса споряджена / повна, кг

1525/2175, 1535/1960

Обсяг багажника, л

н. д.

Обсяг бака, л

48 + 27, 60

двигун

Бензиновий

4ціліндр. карб .: 2,12 л (55 л. с. / 3600 об / хв.)

Трансмісія

Тип приводу

жорстко подклю чаєм повний

КП

3ст. хутро.

Роздавальна коробка

з пониж. передачею

Ходова частина

Гальма передн. / Задн.

бараб. / барабанний.

Підвіска передн. / Задн.

зав. / зав.

Шини

6,5016 "

Вартість в Україні, $

від 1,0 тис. до 6,0 тис.

За даними каталогу «Автобазар»

УАЗ-469/3151 / Hunter з 1972 р УАЗ-469/3151 / Hunter з 1972 р

Прямий нащадок «газика» демонструє таку ж високу прохідність, але вигідно відрізняється від нього динамікою, плавністю ходу і краще пристосований до повсякденної експлуатації. Аналогічна по конструкції трансмісія сполучається з більш містким, однак більш громіздким кузовом. Армійського шарму у цій моделі також більш ніж достатньо, але до раритетності їй ще далеко. Запчастини до неї доступні, а обслуговування менш трудомістким.

Тип кузова

4 дв. фаетон

Двигуни 4ціл.

4 бенз .: від 2,4 л (75 л. С.) До 2,9 л (104 л. С.) 2 диз .: 2,2 л (91 л. С.) І 2,4 л (90 л. с.)

Трансмісія

Повний привід з демультіплікатором і без міжосьового диференціала

Кліренс, мм

220 або 300

Вартість в Україні, $

від 1,5 тис. до 19,0 тис.

ЛуАЗ-969/1302 1968-1999 р в ЛуАЗ-969/1302 1968-1999 р в.

Непоказний на вигляд, цей автомобільчик дасть фору обом УАЗам, і перш за все в глибокій колії. Машинка надає мінімум комфорту, а її малопотужні двигуни дуже недовговічні, особливо - повітряного охолодження. Мала крейсерська швидкість на шосе робить «волинянку» локальним транспортом. Найбільша проблема чекає власника з ремонтом і пошуком запчастин, адже Луцький автозавод вже перекваліфікувався з міні-джипів на автобуси.

Тип кузова

2дв. фаетон

Двигуни 4ціл.

3 бенз .: 0,9 л (30 л. С.), 1,2 л (40 л. С.), 1,1 л (51 л. С.)

Трансмісія

Підключається повний привід із заниженою передачею і без міжосьового диференціала, що блокується задній диференціал

Кліренс, мм

280

Вартість в Україні, $

від 0,6 тис. до 3,0 тис.

Ігор Шірокун
Фото з архіву редакції

Редакція дякує прес-службу «Групи ГАЗ» за надані фотоматеріали

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов