- ГАЗ-М20 «Перемога»: «Російський стиль» Біографія у моделі ГАЗ-М20 вельми незвичайна. Прототип автомобіля...
- ГАЗ-М20 «Перемога»: «Російський стиль»
ГАЗ-М20 «Перемога»: «Російський стиль»
Наша сеть партнеров Banwar
Біографія у моделі ГАЗ-М20 вельми незвичайна. Прототип автомобіля був готовий в листопаді 1944 року. Спочатку було відсутнє єдність думок про те, який двигун встановити на новій машині. Головний інженер «ГАЗу» П. С. Кучумів вважав, що на базовій легковий, як і на базовій вантажний післявоєнних моделях необхідний уніфікований шестициліндровий двигун, створений на основі ГАЗ-11. Головний конструктор Андрій Липгарт стояв за чотирициліндрову модифікацію двигуна ГАЗ-11 з іншими блоком і головкою циліндрів, колінчатим і розподільними валами. На огляді післявоєнних моделей, яка відбулася 19 червня 1945 року в Кремлі, Сталін зазначив, що ГАЗ-М20 з шестициліндровим двигуном недостатньо економічний. Присутній тут Липгарт вказав, що завод передбачив варіант з чотирициліндровим мотором. Мабуть, таке пояснення дещо пом'якшило критичне ставлення Сталіна до машини і визначило долю «четвірки». Першу партію нових машин завод зібрав 28 червня 1946, а 28 квітня 1947 року вождю показували вже серійні «Перемоги».
Виробництво ГАЗ-М20, яке велося в невеликих масштабах, було призупинено в жовтні 1948 року. Експлуатація машин виявила багато недоробок. За низьку якість автомобілів «Перемога» звільнили з посади директора «ГАЗу» І. К. Лоскутова. Чекало покарання і А. А. Ліпгарта, але міністру автомобільної промисловості С. А. Акопова вдалося його захистити. Ці епізоди яскраво характеризують обстановку, яка в ті роки супроводжувала створення і підготовку до виробництва нових моделей в дуже стислі терміни.
«Дитячі хвороби» «Перемоги» зникли після ряду доопрацювань. Конструктори підсилили кузов, ввели для задніх ресор листи параболічного перетину, вдосконалили глушник, застосували обігрівач і ущільнювачі кузова, збільшили висоту салону над задніми сидіннями, модернізували карбюратор, збільшили з 4,7 до 5,125 передавальне число головної передачі. Виробництво модернізованого автомобіля відновилося 1 листопаді 1949 року.
ГАЗ-М20 перших років випуску мав характерну відмінну рису - «триповерхова» розташування горизонтальних декоративних брусів на облицюванні радіатора. З 1949 року ( «Перемоги» другої серії) на машинах - «двоповерхова» облицювання, коробка передач з синхронізаторами (з 1950 року) і важелем перемикання на рульовій колонці замість підлогового, обігрівач, радіоприймач (як опція). Тепер глушник розташовувався не позаду бензобака, а під підлогою в середній частині машини. З 1952 року збільшена потужність двигуна до 52 - 55 л. с.
Третя серія (з 1955 р) зазнала змін і отримала нову букву в індексі - ГАЗ-М20В (серед них облицювання радіатора з узагальненими формами, рульове колесо з кільцевої кнопкою сигналу, радіоприймач як серійного обладнання, поліпшена оббивка салону, трохи змінені за формою передні крила).
Поряд з базовою моделлю з кузовом седан з 1949 року випускалася модифікація з кузовом кабріолет, яка була на 20 кг важче. За дванадцять з половиною років з конвеєра зійшло 235999 «Перемог», в тому числі 184 285 седанів, 14222 кабріолета і 37492 седана у виконанні «таксі». За радянською ліцензією ГАЗ-М20 з 1951 року випускав завод FSO в Варшаві (Польська Народна Республіка). Ці машини носили марку «Варшава» і багаторазово модернізувалися. За 23 роки з конвеєра зійшло 253000 примірників таких автомобілів.
«Перемога» з успіхом експонувалася на міжнародних виставках і ярмарках, експортувалася не тільки в соціалістичні країни, а й на західний ринок, зокрема, до Фінляндії і Бельгії.
Загальні даніТип кузова седан Дверей / місць 4/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4665/1695/1640 Колісна база, мм 2700 Колія передн. / Задн., Мм 1355/1362 Кліренс, мм 200 Маса спорядж. / Повн., кг 1460/1835 Обсяг бака, л 55 Двигун Тип бенз. карб. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. 4/4 Обсяг, см куб. 2120 Мощн., КВт (к. С.) При об / хв 39 (52) 3600 Макс. кр. мом., Нм при об / хв 123/2200 Трансмісія Тип приводу задній КПП 3-ст. хутро. Ходова частина Гальма передн. / Задн. барабан. / барабан. Підвіска передн. / Задн. неза. / залежимо. Підсилювач керма відсутня Шини 6.00-16 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 105 Розгін 0-100 км / ч, з 46 Витрата при зміш. циклі, л / 100 км 13,5
У зйомках брали участь: Автомобіль ГАЗ-М20 «Перемога» 1952 г. в.
Інна Цимбалюк
Стиліст Анастасія Яворська
Фотограф Юрій Нестеров
Редакція дякує Владислава і Богдана Підгайного за наданий автомобіль
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
ГАЗ-М20 «Перемога»: «Російський стиль»
Біографія у моделі ГАЗ-М20 вельми незвичайна. Прототип автомобіля був готовий в листопаді 1944 року. Спочатку було відсутнє єдність думок про те, який двигун встановити на новій машині. Головний інженер «ГАЗу» П. С. Кучумів вважав, що на базовій легковий, як і на базовій вантажний післявоєнних моделях необхідний уніфікований шестициліндровий двигун, створений на основі ГАЗ-11. Головний конструктор Андрій Липгарт стояв за чотирициліндрову модифікацію двигуна ГАЗ-11 з іншими блоком і головкою циліндрів, колінчатим і розподільними валами. На огляді післявоєнних моделей, яка відбулася 19 червня 1945 року в Кремлі, Сталін зазначив, що ГАЗ-М20 з шестициліндровим двигуном недостатньо економічний. Присутній тут Липгарт вказав, що завод передбачив варіант з чотирициліндровим мотором. Мабуть, таке пояснення дещо пом'якшило критичне ставлення Сталіна до машини і визначило долю «четвірки». Першу партію нових машин завод зібрав 28 червня 1946, а 28 квітня 1947 року вождю показували вже серійні «Перемоги».
Виробництво ГАЗ-М20, яке велося в невеликих масштабах, було призупинено в жовтні 1948 року. Експлуатація машин виявила багато недоробок. За низьку якість автомобілів «Перемога» звільнили з посади директора «ГАЗу» І. К. Лоскутова. Чекало покарання і А. А. Ліпгарта, але міністру автомобільної промисловості С. А. Акопова вдалося його захистити. Ці епізоди яскраво характеризують обстановку, яка в ті роки супроводжувала створення і підготовку до виробництва нових моделей в дуже стислі терміни.
«Дитячі хвороби» «Перемоги» зникли після ряду доопрацювань. Конструктори підсилили кузов, ввели для задніх ресор листи параболічного перетину, вдосконалили глушник, застосували обігрівач і ущільнювачі кузова, збільшили висоту салону над задніми сидіннями, модернізували карбюратор, збільшили з 4,7 до 5,125 передавальне число головної передачі. Виробництво модернізованого автомобіля відновилося 1 листопаді 1949 року.
ГАЗ-М20 перших років випуску мав характерну відмінну рису - «триповерхова» розташування горизонтальних декоративних брусів на облицюванні радіатора. З 1949 року ( «Перемоги» другої серії) на машинах - «двоповерхова» облицювання, коробка передач з синхронізаторами (з 1950 року) і важелем перемикання на рульовій колонці замість підлогового, обігрівач, радіоприймач (як опція). Тепер глушник розташовувався не позаду бензобака, а під підлогою в середній частині машини. З 1952 року збільшена потужність двигуна до 52 - 55 л. с.
Третя серія (з 1955 р) зазнала змін і отримала нову букву в індексі - ГАЗ-М20В (серед них облицювання радіатора з узагальненими формами, рульове колесо з кільцевої кнопкою сигналу, радіоприймач як серійного обладнання, поліпшена оббивка салону, трохи змінені за формою передні крила).
Поряд з базовою моделлю з кузовом седан з 1949 року випускалася модифікація з кузовом кабріолет, яка була на 20 кг важче. За дванадцять з половиною років з конвеєра зійшло 235999 «Перемог», в тому числі 184 285 седанів, 14222 кабріолета і 37492 седана у виконанні «таксі». За радянською ліцензією ГАЗ-М20 з 1951 року випускав завод FSO в Варшаві (Польська Народна Республіка). Ці машини носили марку «Варшава» і багаторазово модернізувалися. За 23 роки з конвеєра зійшло 253000 примірників таких автомобілів.
«Перемога» з успіхом експонувалася на міжнародних виставках і ярмарках, експортувалася не тільки в соціалістичні країни, а й на західний ринок, зокрема, до Фінляндії і Бельгії.
Загальні даніТип кузова седан Дверей / місць 4/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4665/1695/1640 Колісна база, мм 2700 Колія передн. / Задн., Мм 1355/1362 Кліренс, мм 200 Маса спорядж. / Повн., кг 1460/1835 Обсяг бака, л 55 Двигун Тип бенз. карб. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. 4/4 Обсяг, см куб. 2120 Мощн., КВт (к. С.) При об / хв 39 (52) 3600 Макс. кр. мом., Нм при об / хв 123/2200 Трансмісія Тип приводу задній КПП 3-ст. хутро. Ходова частина Гальма передн. / Задн. барабан. / барабан. Підвіска передн. / Задн. неза. / залежимо. Підсилювач керма відсутня Шини 6.00-16 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 105 Розгін 0-100 км / ч, з 46 Витрата при зміш. циклі, л / 100 км 13,5
У зйомках брали участь: Автомобіль ГАЗ-М20 «Перемога» 1952 г. в.
Інна Цимбалюк
Стиліст Анастасія Яворська
Фотограф Юрій Нестеров
Редакція дякує Владислава і Богдана Підгайного за наданий автомобіль
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
ГАЗ-М20 «Перемога»: «Російський стиль»
Біографія у моделі ГАЗ-М20 вельми незвичайна. Прототип автомобіля був готовий в листопаді 1944 року. Спочатку було відсутнє єдність думок про те, який двигун встановити на новій машині. Головний інженер «ГАЗу» П. С. Кучумів вважав, що на базовій легковий, як і на базовій вантажний післявоєнних моделях необхідний уніфікований шестициліндровий двигун, створений на основі ГАЗ-11. Головний конструктор Андрій Липгарт стояв за чотирициліндрову модифікацію двигуна ГАЗ-11 з іншими блоком і головкою циліндрів, колінчатим і розподільними валами. На огляді післявоєнних моделей, яка відбулася 19 червня 1945 року в Кремлі, Сталін зазначив, що ГАЗ-М20 з шестициліндровим двигуном недостатньо економічний. Присутній тут Липгарт вказав, що завод передбачив варіант з чотирициліндровим мотором. Мабуть, таке пояснення дещо пом'якшило критичне ставлення Сталіна до машини і визначило долю «четвірки». Першу партію нових машин завод зібрав 28 червня 1946, а 28 квітня 1947 року вождю показували вже серійні «Перемоги».
Виробництво ГАЗ-М20, яке велося в невеликих масштабах, було призупинено в жовтні 1948 року. Експлуатація машин виявила багато недоробок. За низьку якість автомобілів «Перемога» звільнили з посади директора «ГАЗу» І. К. Лоскутова. Чекало покарання і А. А. Ліпгарта, але міністру автомобільної промисловості С. А. Акопова вдалося його захистити. Ці епізоди яскраво характеризують обстановку, яка в ті роки супроводжувала створення і підготовку до виробництва нових моделей в дуже стислі терміни.
«Дитячі хвороби» «Перемоги» зникли після ряду доопрацювань. Конструктори підсилили кузов, ввели для задніх ресор листи параболічного перетину, вдосконалили глушник, застосували обігрівач і ущільнювачі кузова, збільшили висоту салону над задніми сидіннями, модернізували карбюратор, збільшили з 4,7 до 5,125 передавальне число головної передачі. Виробництво модернізованого автомобіля відновилося 1 листопаді 1949 року.
ГАЗ-М20 перших років випуску мав характерну відмінну рису - «триповерхова» розташування горизонтальних декоративних брусів на облицюванні радіатора. З 1949 року ( «Перемоги» другої серії) на машинах - «двоповерхова» облицювання, коробка передач з синхронізаторами (з 1950 року) і важелем перемикання на рульовій колонці замість підлогового, обігрівач, радіоприймач (як опція). Тепер глушник розташовувався не позаду бензобака, а під підлогою в середній частині машини. З 1952 року збільшена потужність двигуна до 52 - 55 л. с.
Третя серія (з 1955 р) зазнала змін і отримала нову букву в індексі - ГАЗ-М20В (серед них облицювання радіатора з узагальненими формами, рульове колесо з кільцевої кнопкою сигналу, радіоприймач як серійного обладнання, поліпшена оббивка салону, трохи змінені за формою передні крила).
Поряд з базовою моделлю з кузовом седан з 1949 року випускалася модифікація з кузовом кабріолет, яка була на 20 кг важче. За дванадцять з половиною років з конвеєра зійшло 235999 «Перемог», в тому числі 184 285 седанів, 14222 кабріолета і 37492 седана у виконанні «таксі». За радянською ліцензією ГАЗ-М20 з 1951 року випускав завод FSO в Варшаві (Польська Народна Республіка). Ці машини носили марку «Варшава» і багаторазово модернізувалися. За 23 роки з конвеєра зійшло 253000 примірників таких автомобілів.
«Перемога» з успіхом експонувалася на міжнародних виставках і ярмарках, експортувалася не тільки в соціалістичні країни, а й на західний ринок, зокрема, до Фінляндії і Бельгії.
Загальні даніТип кузова седан Дверей / місць 4/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4665/1695/1640 Колісна база, мм 2700 Колія передн. / Задн., Мм 1355/1362 Кліренс, мм 200 Маса спорядж. / Повн., кг 1460/1835 Обсяг бака, л 55 Двигун Тип бенз. карб. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. 4/4 Обсяг, см куб. 2120 Мощн., КВт (к. С.) При об / хв 39 (52) 3600 Макс. кр. мом., Нм при об / хв 123/2200 Трансмісія Тип приводу задній КПП 3-ст. хутро. Ходова частина Гальма передн. / Задн. барабан. / барабан. Підвіска передн. / Задн. неза. / залежимо. Підсилювач керма відсутня Шини 6.00-16 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 105 Розгін 0-100 км / ч, з 46 Витрата при зміш. циклі, л / 100 км 13,5
У зйомках брали участь: Автомобіль ГАЗ-М20 «Перемога» 1952 г. в.
Інна Цимбалюк
Стиліст Анастасія Яворська
Фотограф Юрій Нестеров
Редакція дякує Владислава і Богдана Підгайного за наданий автомобіль
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.