Наша сеть партнеров Banwar
ГАЗ-3302 - середньорозмірний вантажний автомобіль, що випускається з 1994 року. Зараз у продажу версія 2010 модельного року. Фургон є однією з безлічі модифікацій сімейства «ГАЗель», широко відомого з 1994 року. Легкий вантажівка добре себе зарекомендував у 1990-их роках, за часів перебудови. Вважається найпопулярнішим вантажним автомобілем в Росії, займає перше місце по продажах серед конкурентів. Модель відноситься до бюджетного класу машин, має мінімальний набір опцій навіть в самій топової версії. Зараз ГАЗ-3302 випускається на базі сімейства «ГАЗель Бізнес».
зміст сторінки
Дизельний, об'ємом 2,8 літра і потужністю 120 кінських сил. Пропонується для самих топових версій. Базові комплектації оснащуються бензиновим мотором 2,9 літра потужністю 107 сил.
ГАЗ-3302 реальні відгуки про норму витрати
- Олег, Миколаїв. Купував в 2014 році, машина звір. Двигун 2,8 і механічна коробка відмінно узгоджені один з одним. Не чекав такого від російської машини. Може мені пощастило, що дістався такий екземпляр. Працюю в приватній компанії на себе, сам себе господар так сказати. Приймаю великі замовлення, але моя ГАЗель витримує будь-які вантажі. Витрачає 10-13 літрів на 100 км.
- Ігор, Томськ. Незамінна робоча конячка. Чи не моя, а службова. У вантажний відсік поміщається все що завгодно, по крайней мере то що стосується моєї роботи. Автомобіль накатав вже більше 100 тисяч, середня витрата палива близько 12-14 літрів в міському циклі. Ще часто їжджу між містами, на трасі споживає не більше 12 літрів при швидкості 100 км / год, і при включеній п'ятій передачі. Взимку в ГАЗелі тепло і затишно, тільки скла запотівають, особливо в період весняного відтавання землі.
- Віктор, Казань. Викупив цей автомобіль в однієї транспортної компанії. Версія з 2,8-літровим дизелем динамічна для вантажівки, дуже подобається еластичність мотора. Для моїх потреб цілком підходить. Організував свою фірму, займаюся вантажоперевезеннями, ось і роз'їжджаю сам по собі. Уже найняв кілька людей, змінююся з ними по черзі. Вони теж хвалять машину. Цілком сучасна за такі гроші, нічого тут скаржитися. Справжній російський автомобіль для рукатих хлопців. А якщо серйозно, найголовніші в ньому гідності - це відмінна прохідність, надійний пуск двигуна в люті морози, величезна тримісна кабіна, економічність - 10-14 літрів), витривала підвіска і рекордна вантажопідйомність.
- Артем Вікторович, Білгород. Моя ГАЗель мене вже задовбали. Постійно ламається, регулярно відвідую сервіс. Я там вже постійний клієнт. Мені там звичайно раді, але я сам якось не особливо від цього тащусь. Витрата палива доходить до 20 літрів. Бензиновий мотор жере і не тягне. Взяв, бо дешева. А ще консультанти розхвалили. Думаю міняти на Форд Транзит вантажний.
- Анатолій, Новосибірськ. Машина виправдала всі мої очікування. Страждає тільки динаміка. Шкодую, що не вибрав дизельну версію. А від витрати палива 15 літрів по місту взагалі якось не по собі. Може я занадто багато вимагаю від Газельки, але хотілося б поменше халтури. Пластики гримучі і жорсткі, оббивка паршива, на дверях вже роздерла. Через те, що потіють скла, вода сочиться всередину двері і потрапляє в блок елеткростеклопод'емніков. У підсумку вони перестають працювати. І взагалі таких проблем безліч. Газовци їх вирішити не можуть, адже це конструктивна особливість моделі, що веде родовід з 1994 року. В цьому авто гідність одне - ціна.
- Дмитро, Томськ. Автомобіль серйозний, для ділових і рукатих людей, які знаються на техніці. Не для всіх. І я серед них. Але я це зрозумів вже тоді, коли його купив і поїздив десь 20 тисяч км. Потім газелька стала сипатися, немов картковий будиночок. Загалом, з цим авто ніколи не нудно. Єдиний плюс - витрата палива близько 10 літрів в місті (у мене дизель), витривала підвіска і хороша вантажопідйомність.
- Микола, Петрозаводськ. Машина коштує своїх грошей, але не більше того. Ох, і намучився я з нею. Ще не позбувся дитячих хвороб, не було мені спокою. Після 100 тисяч км задумався, як зробити капіталочку. Відвіз в ательє, там підібрали на заміну деталі, які найбільш уразливі. Загалом, поміняли все на імпортного виробництва. Педальний вузол, корзина зі зчепленням, коробка передач, вузли підвіски, підсилювач керма - все іномарочниє. Машина стала немов інша. До іномарки звичайно далеко, але поведінка на дорозі змінилося. Тепер можна із задоволенням возити свої піддони. Витрата у версії з 2,8 близько 12-14 літрів на сотню.
- Марина. У нас свій бізнес, купили фургон для доставки продуктів в наш магазин. Можна було і з більш дрібним кузовом взяти, але ми збираємося розширюватися. Поки що все влаштовує. Витрата 13 літрів. Кузов великий, все влазить.