Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ГАЗ-52

  1. Довгобазні модифікації (1964-1993) [ правити | правити код ]
  2. Короткобазний модифікації (1966-1989) [ правити | правити код ]
  3. Модифікації ГАЗ-52 [ правити | правити код ]

Наша сеть партнеров Banwar

Матеріал з Вікіпедії - вільної енциклопедії

Поточна версія сторінки поки не перевіряв досвідченими учасниками і може значно відрізнятися від версії , Перевіреної 26 жовтня 2016 року; перевірки вимагає 31 правка . Поточна версія сторінки поки не перевіряв досвідченими учасниками і може значно відрізнятися від версії , Перевіреної 26 жовтня 2016 року; перевірки вимагає 31 правка . ГАЗ-52 Поточна версія сторінки поки   не перевіряв   досвідченими учасниками і може значно відрізнятися від   версії   , Перевіреної 26 жовтня 2016 року;  перевірки вимагає   31 правка Загальні дані Виробник ГАЗ роки виробництва 1964 - +1993 збірка ГАЗ ( Горький / Нижній Новгород , СРСР )
ГАЗ ( Нижній Новгород , Росія ) Дизайн компонування передньомоторну, заднеприводная Колісна формула 4 × 2 Двигун ГАЗ-52 Марка ГАЗ-52 Тип Бензиновий Обсяг 3485 см3 Максимальна потужність 75 л. с. , При 2600 об / хв Максимальний обертовий момент 205,9 Н · м, при 1400-1600 об / хв Конфігурація рядний, 6-циліндр. циліндрів 6 Клапанів 12 Діаметр циліндра 82 мм Хід поршня 110 мм Ступінь стиснення 6,2-6,7 Система харчування Карбюратор Охолодження рідинне Клапанної механізм ніжнеклапанний Матеріал блоку циліндрів чавун Матеріал ГБЦ алюміній Тактность (число тактів) 4 Порядок роботи циліндрів 1-5-3-6-2-4 Рекомендоване паливо бензин А-76 Трансмісія механічна 4-ступ. Виробник ГАЗ Тип механічна Число ступенів 4 Передавальні відносини 1 передача 6,48 або 6,4 2 передача 3,09 3 передача 1,71 або 1,69 4 передача 1 Задня передача 7,9 або 7,82 Синхронізатори 3 і 4 передача Перемикання підлоговий важіль характеристики Динамічні Максимальна швидкість 90 км / год На ринку пов'язані ГАЗ-53 Інша Вантажопідйомність 2500 кг Витрата палива 21 довгобазова
20 короткобазовий л / 100 км. Обсяг бака 90 л ГАЗ-52 на Вікісховища


ГАЗ-52 - радянський і російський середньотоннажний вантажний автомобіль вантажопідйомністю 2,5 т.

Гібридна модель, спроектована з двигуном найбільш масового радянського вантажівки ГАЗ-51 і з використанням вузлів і деталей автомобіля з більшою вантажопідйомністю ГАЗ-53 .

З модифікаціями випускався на Горьківському автомобільному заводі з 1964 до середини 1993 року .

Проте, ГАЗ-51 випускався паралельно з ГАЗ-52 до 1975 року .

Автомобілів ГАЗ-52 випущено 1.006.330 од.

На ГАЗ-52 встановлювалася кабіна від ГАЗ-53 , Що в ряді випадків ускладнює їх ідентифікацію.

Основна відмінність - це рядний шестициліндровий двигун , Розроблений на базі довоєнного карбюраторного двигуна внутрішнього згоряння ГАЗ-11 [1] [2] , На ГАЗ-53 встановлювався V-подібний восьмициліндровий карбюраторний двигун ЗМЗ-53.

Також на ГАЗ-52 встановлювалися колеса і шини від ГАЗ-51 розміром 220-508 (7,50-20 дюймів ), колеса з шістьма отворами. На ГАЗ-53 встановлювалися шини трохи більшого розміру - 240-508 (8,25-20 дюймів), колеса з шістьма отворами. Колеса взаємозамінні.

За 23 роки ГАЗ-52 випускався в декількох модифікаціях, при це зазвичай виділяють дві основні групи, помітно відрізняються один від одного:

Довгобазні модифікації (1964-1993) [ правити | правити код ]

Сюди відносяться автомобілі ГАЗ-52А (шасі для установки фургонів і цистерн, роки випуску - 1964-1966), ГАЗ-52-01 (шасі для установки фургонів і цистерн, роки випуску - 1966-1993) і ГАЗ-52-03 (бортовий , вантажопідйомність - 2,5 т., роки випуску - 1966-1973).

  • Колісна база у цих модифікацій 3700 мм, точно така ж, як і на ГАЗ-53 .
  • рама цих автомобілів практично однакова.
  • Задній міст з роз'ємним картером головної передачі , В половинки картера запресовуються панчохи піввісь , Як і на ГАЗ-51; головна передача - конічна спіральна з передавальним відношенням 6,67. Длиннобазная модифікація «52-01» пізніх років випуску (імовірно Демократичної Республіки після 1978 г.) отримала гіпоїдні міст з нероз'ємним картером головної передачі, точно такий же, як і на ГАЗ-53.
  • Коробка передач з трьома парами косозубих шестерень постійного зачеплення (шестерні першої і задньої передач - прямозубі) мала синхронізатор на третій і четвертій передачі. Для включення заднього ходу необхідно було подолати додаткове зусилля пружини, важіль мав два коліна.

Короткобазний модифікації (1966-1989) [ правити | правити код ]

Основними серійними автомобілями були шасі для самоскидів ГАЗ-52-02 і бортовий вантажівка ГАЗ-52-04 (серійно випускався з 1975 р)

  • Колісна база 3300 мм, як і на ГАЗ-51 .
  • Більш коротка рама була зроблена з лонжеронів з меншим перетином.
  • Задній міст Гіпоїдні, передавальне відношення - 6,83.
  • Коробка передач ставилася від ГАЗ-51А, синхронізатори були відсутні, все шестерні - прямозубого зачеплення. Для включення заднього ходу необхідно було підняти «собачку» на важелі; сам важіль мав один невеликий вигин біля основи. Також випускалися короткобазний модифікації ГАЗ-52 з коробкою передач з синхронізаторами на третій і четвертій передачі.

У порівнянні з ГАЗ-51 в 52-му і 53-му застосовано вдосконалене кріплення ресор до рами.

  • На ГАЗ-51 і ранніх короткобазних ГАЗ-52 корінні листи ресор загиналися, утворюючи вушко, до рами ресора кріпилася через втулки з ресорними пальцями, які вимагали постійного догляду і мастила. Подовження ресори при навантаженні компенсувалося сережкою. Надалі настала уніфікація по підвісці на гумових подушках.
  • На довгобазних модифікаціях ГАЗ-52 і ГАЗ-53 верхні корінні листи кріпилися до рами через гумові подушки, які не потребували догляду, сережка була відсутня.
  • Ще одним зовнішнім відмінністю ГАЗ-52 від ГАЗ-53 є різна ширина радіатора - з шестициліндровим двигуном ГАЗ-52 встановлювався більш вузький радіатор, що добре видно через грати облицювання, якщо дивитися на автомобіль прямо спереду. На автомобілях ГАЗ-53 з восьмициліндровими двигунами радіатор більш широкий, візуально займає майже весь просвіт решітки.
  • Також відмітною ознакою автомобілів сімейства ГАЗ-52 від ГАЗ-53 є розташований з правого боку автомобіля глушник, однак відомі перероблені варіанти вихлопної системи ГАЗ-52 з лівостороннім глушником.
  • Також необхідно відзначити, що хоча кабіна на автомобілях 52-го і 53-го сімейств однакова, були деякі відмінності в її забарвленні на заводі - облицювання радіатора на кабінах ГАЗ-52 завжди була одного кольору з кабіною, а на кабінах ГАЗ-53 облицювання була білого кольору, незалежно від основного кольору кабіни.

В процесі серійного випуску автомобіль удосконалювався:

  • головка блоку циліндрів , Розрахована на свічки запалювання М8 (різьблення М18 × 1,5) була замінена на головку під свічки А11 (різьблення М14 × 1,25); головка блоку циліндрів під свічки М8 забезпечувала ступінь стиснення 6,2, а головка під свічки А11 підвищила ступінь стиснення до 6,7. [3] На двигуни, призначені для роботи на зрідженому газі ( пропан - бутан ) Встановлювалася головка блоку циліндрів зі зменшеним об'ємом камер згоряння, ніж вдалося підвищити ступінь стиснення до 7,0. Відмітною ознакою такої головки була наявність відлитою написи «76» на верхній її поверхні. «76» позначає необхідне октанове число бензину - при установці такої головки двигуна був потрібний бензин А-76, в той час як стандартний двигун ГАЗ-52 працював на А-72.
  • Двигуни ГАЗ-52 ранніх випусків мали два масляних фільтра - повнопотоковий фільтр грубої очистки (з пакетом металевих пластин) і фільтр тонкого очищення ДАСФО (двосекційний автомобільний супер-фільтр-відстійник). На машинах пізніх випусків встановлювався єдиний повнопотоковий масляний фільтр (на місце фільтра грубої очистки).
  • На автомобілях пізніх випусків встановлювався вакуумний підсилювач , Включений в систему гідравлічного приводу гальм [4] [5]
  • Також на автомобілях пізніх випусків (частіше модифікації 52-01) найчастіше встановлювався стартер з електромагнітним тяговим реле , Які отримують живлення від замка запалювання, основна частина випущених ГАЗ-52 мала педальний привід включення стартера на підлозі кабіни. При натисканні на педаль стартера шток впливав на важіль Бендикс , Вводячи шестерню в зачеплення із зубчастим вінцем маховика і одночасно замикав контакти тягового реле, під'єднуючи акумулятор до стартера.
  • З роками на кабіні змінювалася форма облицювання радіатора. Незважаючи на пізні вдосконалення автомобіля ГАЗ-53-12, які полягали в установці більш сучасної світлотехніки (роздільні передні підфарники ПФ-130, вдосконалені задні ліхтарі ФП-130), системи аварійної сигналізації і роздільного гідроприводу гальм і ін, ці нововведення не були застосовані на автомобілях ГАЗ-52, які до кінця випуску сходили з конвеєра з одноконтурним приводом гальм і архаїчними світлотехнічними приладами 1960-х років, які при експлуатації часто замінялися власниками на більш сучасні.

Модифікації ГАЗ-52 [ правити | правити код ]

  • ГАЗ-52 (1964 рік) - бортовий вантажівка, база 3,3 м, вантажопідйомність 2,5 т, двигун ГАЗ-52, потужністю 75 л. с., була випущена дослідно-промислова партія;
  • ГАЗ-52Ф (1958-1959 рр.) - бортовий вантажівка, база 3,3 м, вантажопідйомність 2,5 т з рядним шестициліндровим форкамерно-факельним двигуном ГАЗ-51Ф, потужністю 85 л. с., була випущена дослідно-промислова партія;
  • ГАЗ-52Г (1959 рік) - бортовий вантажівка, база 3,7 м, вантажопідйомність 4 т, двигун ГАЗ-51Ф, серійно не випускався;
  • ГАЗ-52А (з середини 1964 року до 1966 року) - шасі, база 3,7 м, вантажопідйомність 3 т, двигун ГАЗ-52, потужністю 75 л. с .;
  • ГАЗ-52П (1959 рік) - сідельний тягач, база 3,3 м, двигун ГАЗ-51Ф, серійно не випускався;
  • ГАЗ-52Я (1959 рік) - модифікація бортового вантажівки з вантажопідйомним бортом, вантажопідйомність 2,5 т, двигун ГАЗ-51Ф, серійно не випускалася;
  • ГАЗ-52-01 (з 1966 року до 1993 року) - шасі, база 3,7 м, вантажопідйомність 2,5 т для автобусів і спеціалізованих автомобілів, двигун ГАЗ-52-01, потужністю 75 к.с (з 1975 р встановлювався двигун моделі ГАЗ-52-04);
  • ГАЗ-52-02 (з червня 1975 року по 1983 року) - шасі під самоскиди ГАЗ-САЗ (САЗ-3503 і САЗ-3504), двигун ГАЗ-52-04, потужністю 75 л. с .;
  • ГАЗ-52-03 (з червня 1966 року до 1973 рік) - бортовий вантажівка, база 3,7 м, вантажопідйомність 2,5 т, двигун ГАЗ-52-01, потужністю 75 л. с .;
  • ГАЗ-52-04 (з квітня 1975 по 1989 рік) - базовий бортовий вантажівка, база 3,3 м, двигун ГАЗ-52-04, потужністю 75 л. с .;
  • ГАЗ-52-05 (з квітня 1975 по 1989 рік) - вантажне таксі на базі вантажівки 52-04;
  • ГАЗ-52-06 (з 1977 року по 1985 рік) - сідельний тягач, база 3,3 м;
  • ГАЗ-52-07 (з листопада 1976 року по 1984 рік) - модифікація 52-04 на зрідженому газі, двигун потужністю 73 л. с., максимальна швидкість до 70 км / год;
  • ГАЗ-52-08 (з 1977 року до 1993 року) - модифікація длиннобазного шасі 52-01 на зрідженому газі, максимальна швидкість до 70 км / год;
  • ГАЗ-52-09 (з 1977 року по 1989 рік) - модифікація вантажного таксі 52-05 на зрідженому газі;
  • ГАЗ-52-27 - (з 1984 року по 1988 рік) - вантажівка на стиснутому природному газі, двигун потужністю 65 л. с., максимальна швидкість до 70 км / год;
  • ГАЗ-52-28 - (з 1984 року по 1988 рік) - шасі на стиснутому природному газі, база 3,7 м;
  • ГАЗ-52-50 - експортна тропічна модифікація ГАЗ-52-01;
  • ГАЗ-52-54 - експортна тропічна модифікація ГАЗ-52-04;
  • ГАЗ-52-70 - експортна модифікація ГАЗ-52-01;
  • ГАЗ-52-74 - експортна модифікація ГАЗ-52-04;
  • ГАЗ-3302 (1977 рік) - бортовий вантажівка або шасі з кабіною, база 3,32 м, вантажопідйомність 3,0 т, двигун потужністю 75 л. с., посилена підвіска; серійно не випускався.

Параметр ГАЗ-52-03
(довгобазова) ГАЗ-52-04
(короткобазовий) ГАЗ-53А Довжина автомобіля, мм 6395 5708 6395 Ширина автомобіля, мм 2380 2200 2380 Висота автомобіля, мм 2190 2150 2220 Колісна база, мм 3700 3300 3700 Ширина колії спереду, мм 1577 1650 1630 Ширина колії ззаду, мм 1650 1690 1950 звис, мм 866 866 866 Передній кут схилу 41 ° 41 ° 41 ° Задній кут схилу 24 ° 31 ° 25 ° Дорожній просвіт спереду, мм 347 335 347 Дорожній просвіт ззаду, мм 265 245 265 Довжина бортової платформи, мм 3740 3060 3740 Ширина бортовий платформи, мм 2170 2070 2170 Висота борта, мм 543 610 680 Навантажувальна висота, мм 1280 1210 1350 Маса повна, кг 5465 5170 7400

  • Масштабні моделі вантажівок ГАЗ-52 і ГАЗ-53 в масштабі 1:43 випускаються малими серіями українськими майстернями «Vector-models» та «Херсон-мо».
  • У травні 2013 року в продажу з'явилася модель від «ДІП моделс» бежевого кольору.
  • Короткий автомобільний довідник НИИАТ. - видання десяте, перероблене і доповнене. - Москва: Транспорт, 1985. - С. 58. - 220 с. - 350 000 прим.
  • Автомобіль ГАЗ-52-04 і його модифікації. Інструкція з експлуатації. - видання шосте. - Горький, 1978. - 127 с.
  • Автомобіль ГАЗ-52. Інструкція з експлуатації. - Горький, 1972. - 123 с.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов