Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ГАЗ-31105-801: Я ваша навіки

  1. Вже краще…
  2. … але не зовсім
  3. Погляд з середини
  4. Не судіть ...

Наша сеть партнеров Banwar

Тільки росіяни з їх неувагою до другорядного могли укомплектувати автомобіль бізнес-класу покришками з назвою, що віддають шансоном: «Таганка»

Тільки росіяни з їх неувагою до другорядного могли укомплектувати автомобіль бізнес-класу покришками з назвою, що віддають шансоном: «Таганка» Тільки росіяни з їх неувагою до другорядного могли укомплектувати автомобіль бізнес-класу покришками з назвою, що віддають шансоном: «Таганка». І тільки росіяни з їх самовідданої відданістю головному можуть 39 років виробляти конструкцію, примітну, крім довголіття, хіба що розмірами і дешевизною.

Вже краще…

Чутки про швидкий відхід «Волги» вкотре виявилися сильно перебільшеними. Інакше навіщо було вкладати кошти в оновлення її «начинки»? Так чи інакше, але перед «смертю» старенька помітно покращала - явно посвіжішало зовні, а інтер'єр взагалі став іншим. Нове - куди не глянь: торпедо, дверні карти, оббивка стелі, аудіосистема нарешті!

Приладова панель - особа автомобіля, здатне радикально змінити його сприйняття водієм і пасажирами. Протягом тижня на парковках, на заправках і навіть в нескінченних київських пробках в нашу тестову «Волгу» заглядали водії інших машин та просили: відсуньтеся, ми торпедо краще розглянемо! Ми відсувалися і читали на обличчях цікавляться здивування і задоволення: нарешті-то не гірше, ніж іномарка! І це при тому, що оцінити красу новинки на тактильному рівні вони не могли: право помацати м'який і теплий пластик надавалося нами не кожному!

… але не зовсім

Секрет першого успіху у публіки криється в серйозності підходу заводчан до даного «євроремонту» інтер'єру. Його стиль і технічну начинку розробляли спеціалізовані німецькі фірми EDAG і Horman Rawema. Виробництво налагоджене безпосередньо в Нижньому Новгороді, і в це легко повірити: німці напевно змусили б збирачів прикрити головки саморізів заглушками.

Але зовнішній ефект - це не та мета, до якої прагнули ніжегородци. На ГАЗ-31105-801 вони відпрацьовують сучасні методи складання автомобілів, що стане в нагоді їм у виробництві наступної моделі - седана Siber. Адже новий інтер'єр і збирають по-новому: торпедо (воно каркасного типу) з усіма його механізмами і електронікою виготовляють окремо, тестують, і лише потім цілком встановлюють в кузов. З тієї ж «опери» - представляють собою цільну деталь стелю салону і задня полку.

Погляд з середини

Технічна начинка автомобіля в цей раз залишилася недоторканою. Але не про те була перша думка, коли я вперше почав влаштовуватися в салоні новинки. Посадка за кермом виявилася незвично низькою - адже сидіння (до речі, що залишилися колишніми) встановлені ближче до підлоги. Так що і пригинатися, оберігаючи голову від контакту з невисоким дверним прорізом, довелося не настільки сильно, як раніше.

З низького сидіння став іншим огляд через вузьку амбразуру лобового скла, що залишається незмінним уже майже чотири десятки років: тепер менше проглядається довгий капот, зате кромка вікна перестала «тиснути» зверху. Приладовий щиток, вже бачений нами на ГАЗ-31105-501М з мотором Chrysler, читається без проблем, а кермо регулюється як по висоті, так і по вильоту, причому в широкому діапазоні. До речі, виробник обіцяє, що незабаром серійні «вісімсот перші» отримають «баранку» з кнопками управління аудіосистемою.

Не настільки вдалий педальний блок. Як і раніше, площині майданчиків педалей газу і гальма настільки відрізняються по висоті, що енергійний перенесення ноги справа наліво не завжди проходить вдало - взуття чіпляється знизу за край гальмівної педалі. Акселератор, керуючий 16-клапанним мотором ЗМЗ-406, в «нульовому» положенні тугий, а в околонулевой зоні веде себе, як зносився регулятор гучності у старого магнітофона - то чуйно реагує на найменший дотик, то скаче через кілька рівнів. Втішає те, що необхідність тонкого «педалювання» на великій машині виникає нечасто.

А ось важіль КП сподобався точністю своєї роботи - у всякому разі, по «вітчизняним» мірками. Помітно, що конструктори розташували його нижче і ближче до водія. Амплітуда ходів невелика, опір при включенні - чітке і пружне. Ось тільки перша передача не завжди включалася легко, але подібне явище властиве багатьом вітчизняним машинам, що не пройшли обкатку.

Не судіть ...

Відрадно, що, отримавши новий інтер'єр, машина залишилася «Волгою». На місці той же довгий капот з збудливою опуклістю над радіатором, збережена можливість не мудрувати з вибором передач і ігнорувати ями і бордюри. Нарешті, просторий задній диван і широка задня стійка, за яку можна сховатися від шуму, турбот і дріб'язкової суєти ...

Ясна річ, хотілося б не чути звичних клацань кардана при троганье, виття шестерень при розгоні і гулу двигуна на оборотах вище середніх. І вібрації на кермі і важелі набридли за два десятки років мого знайомства з цим «межею мрій» радянських шоферів. Але ж все це напевно знають самі заводчани, і, будьте впевнені, саме тому, незважаючи на дюжину рестайлінг, до сих пір не змінили назву авто. Так що почекаємо, поки ніжегородци змінять «шильдик» на багажнику ... І тоді вже будемо судити про легкових ГАЗах за іншими критеріями.

Хронологія

В останні роки стара добра «Волга» піддається рестайлінг частіше, ніж інші іномарки. Веде свій родовід від ГАЗ-24 зразка 1968 р автомобіль отримав теперішній кузов в 1997 році, коли модель 31029 поступилася місцем на конвеєрі седану ГАЗ-3110. Його відрізняли нові інтер'єр, крила, капот, оптика; частина машин комплектувалася інжекторним двигуном ЗМЗ-406 (2,3 л, 16V, 131 л. с.), 5-ступінчастою коробкою передач, заднім мостом з цільним картером. 2003 року став революційним для ходової частини: шкворни в передній підвісці замінили кульовими опорами. У задній підвісці з'явився стабілізатор поперечної стійкості, в рульовому управлінні - «серійний» гідропідсилювач; підвищена надійність коробки передач. У 2004 р до індексу моделі додалася ще одна цифра; в ГАЗ-31105 оновлені облицювання передка, сидіння, деталі обладнання салону. 2006 рік приніс автомобілю новий двигун - на ГАЗ-31105-501М почали встановлювати рядну «четвірку» від Chrysler (2,4 л, 16V, 152 л. С., 224 Нм). Разом з ним машина отримала нову комбінацію приладів, керовану мікропроцесором.


Резюме «Автоцентру»

Загальні дані

Тип кузова седан Дверей / місць 4/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4921/1812/1422 Колісна база, мм 2800 Кліренс 160 Маса споряджена / повна, кг 1400/1890 Об'єм багажника, л 500 Обсяг бака, л 55, 65, 70 Двигун Тип бензин., розподіл. впорскування Расп. і кво циліндр. / кл. на цил. R4 / 4 Обсяг, см куб. 2287 Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 96 (131) / 5200 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 188/4000 Трансмісія Тип приводу задній КП 5ст. механ. Ходова частина Гальма передн. / Задн. диск. вент. / барабанний. Підвіска передн. / Задн. неза. / зав. Підсилювач керма гідро 195/65 R15 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 173 Розгін, 0-100 км / ч, з 13,5 Расх. трассагород, л / 100 км 8,8-13,5 Гарантія, років / км 2/100000 Періодичність ТО, км 10000 Вартість ТО, грн. 650 Вартість в Україні, грн. 62820 * За курсом НБУ на 21.09.07 р

Ігор Шірокун
Фото Сергія Кузьмича

Редакція дякує компанії «АІС» за наданий на тест автомобіль

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Інакше навіщо було вкладати кошти в оновлення її «начинки»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов