Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ГАЗель Некст з дизельним двигуном: особливості та переваги

  1. Модернізований дизель на Газель Некст
  2. Характеристики та особливості дизеля Cummins на ГАЗелі
  3. Підведемо підсумки

Наша сеть партнеров Banwar

Модель Горьковського автозаводу «ГАЗель» добре відома на території РФ і за її межами. Даний комерційний автомобіль з самого моменту появи на ринку користується значним попитом завдяки вдалому поєднанню цілого ряду унікальних технічних характеристик і доступної ціни.

Порівняно недавно зазначені вантажні автомобілі даної марки серйозно модернізували. В результаті з'явилася оновлена ​​модель ГАЗель Next, яка оснащується як бензиновим, так і дизельним двигуном. З урахуванням того, що для комерційного автотранспорту дизель є більш затребуваним, далі ми розглянемо особливості ГАЗель Next дизель.

Модернізований дизель на Газель Некст

Модернізований дизель на Газель Некст

Отже, під капотом модернізованої дизельної версії встановлюється двигун Cummins. Зазначений силовий агрегат є форсованим 4-х циліндровим дизельним мотором Cummins ISF з робочим об'ємом 2.8 літра. В рамках модернізації цей турбодизель мотор отримав вдосконалені настройки блоку управління, також доопрацювання торкнулися і сам турбокомпресор .

В результаті початкова потужність даного мотора зросла з позначки 120 к.с. до 149 «конячок». Однак примітно те, що обертаючий момент також помітно збільшився (з показника 270 «ньютонів» до 330 Нм). Завдяки такій форсировке покращилася розгінна динаміка як на знижених, так і на підвищених передачах, «полку» крутного моменту стала більш рівною і довгою. Вантажний автомобіль отримав можливість долати круті підйоми з повним завантаженням, двигун став більш еластичним.

Розгін ГАЗель Некст з допрацьованим дизельним двигуном Cummins скоротився на 15% до 60 км / год і до 100 км / ч. Також на підвищеній 5-ій передачі машина стала на 30% швидше розганятися з позначки 40 км / год до 100 км / ч. Зазначений 150-сильний дизель з більш високою потужністю встановлюється на всі моделі вантажної версії ГАЗель Next.

Попередній варіант на 120 к.с. можна буде зустріти тільки на автобусах малого класу. При цьому вартість оновлених автомобілів з модернізованим дизелем не змінюється в порівнянні з попередніми версіями.

Характеристики та особливості дизеля Cummins на ГАЗелі

Характеристики та особливості дизеля Cummins на ГАЗелі

Якщо говорити про сам ДВС , Двигуни Cummins давно відомі на світовому ринку. Агрегати розроблені американською фірмою, складання здійснюється в Китаї. Двигуни зарекомендували себе як надійні та економічні. В результаті кожен десятий дизельний авто в світі має мотор «Камминз».

Такими ДВС комплектується велику кількість мікроавтобусів, легких вантажівок і т.д. Також двигун в повній мірі відповідає сучасним екологічним стандартам. Цілком очевидно, що дане рішення є одним з кращих для малотоннажних вантажівок, маса яких обмежена рамками до 3.5 тонн.

Навіть з урахуванням того, що дизельні версії дорожче бензинових , Автомобілі з цим двигуном користуються підвищеним попитом по ряду причин. Як правило, низькі витрати на експлуатацію та надійність дизеля дозволяють швидко окупити різницю у вартості, що дуже важливо, особливо для комерційного транспорту.

Отже, давайте розглянемо сам двигун. Якщо точніше, його початкову 120-сильну версію, яка ставилася раніше і залишається під капотом деяких версій ГАЗель Некст навіть після модернізації.

Основні характеристики Cummins ISF 2.8:

  • Двигун: дизельний, з турбонаддувом, реалізовано охолодженням надувочного повітря;
  • Ступінь стиснення: 5;
  • Маса двигуна: 214 кг;
  • Робочий об'єм: 2.781 літра;
  • Потужність 120 к.с .;
  • Макс. крутний момент: 297Нм при 1600-2700 об / хв .;
  • Обсяг масла в картері: 5 л .;
  • Система харчування: Common Rail;
  • Витрата палива на 100 км шляху: 8.5 л. при швидкості 60 км / год і 10.3 л. при швидкості 80 км / год;

Зазначений агрегат є 4-х циліндровим рядним дизельним мотором. Двигун відносно простий і не відрізняється підвищеною вимогливістю до якості дизпалива , Має непогану ремонтопридатність.

Виробник визначає моторесурс на позначці близько 500 тис. км . Головка блоку і сам блок виготовлені з міцного чавуну, гільзи фрезеровані, із середньою фіксацією. В рамках ремонту є можливість виконати гільзовка блоку .

Поршні є рішення складеного типу. Спідниця поршня з алюмінієвого сплаву, верхня частина додатково має наплавку з жароміцного матеріалу. колінвал відрізняється тим, що має Зацементовані шийки, а сам виріб підвищеної міцності, що виключає можливість обробки. Це означає, що вал в разі зносу потрібно повністю міняти. Також виробник не передбачає заміну вкладишів, ремонтні комплекти не випускаються.

Шток встановлений в ГБЦ , привід ГРМ ланцюгової, з гидронатяжітель і парою «башмаків». У головку запресовуються сідла і направляючі клапанів. Результат - підвищена ремонтопридатність головки. Кожен циліндр має 4 клапана (Два впускних і два випускних).

Що стосується системи харчування, кількість палива, яке подається на форсунки, регулюється електронікою. Високий тиск створює ТНВД . Паливний уприскування пошарове, тобто попередній впорскування (подвприск) і основний. Подібне рішення сприяє кращому і більш повноцінному згорянню суміші палива і повітря.

Ще додамо, що додатково реалізований захист від перегріву . Якщо температура піднімається вище критичної позначки, електронна система ініціює відключення подачі палива і зупиняє ДВС. Також двигуни Cummins серії ISF відрізняються модульною структурою.

Головним плюсом такої конструкції є можливість гнучкої модернізації окремих вузлів без зміни інших елементів. Така особливість дозволяє допрацьовувати агрегат, щоб мотор відповідав сучасним екологічним стандартам (Євро-4, Євро-5 і т.д.).

Підведемо підсумки

Як видно, навіть базова 120-сильна версія дизельного двигуна «Камминз», який ставиться на ГАЗель Некст, є досить потужною і надійною силовою установкою. Якщо ж говорити про модернізованому моторі на 150 к.с., такий агрегат після форсування став ще більш тяговітим, економічним і екологічним. Ще відзначимо, що з урахуванням збільшеної потужності фахівці також удосконалили задній міст ГАЗелі і КПП.

Перш за все, конструктори не залишили без уваги задній міст. Щоб даний відповідальний вузол справлявся зі збільшеними навантаженнями, при його виготовленні застосовуються марки стали збільшеною міцності, були змінені режими термічної обробки піввісь, встановлено посилений підшипник провідної шестерні і т.д.

Коробка передач також фактично стала новою і посиленою, щоб справлятися з великим крутним моментом форсованого дизеля Cummins. Для вирішення завдання в конструкції КПП використані додаткові підшипники, встановлені інші синхронізатори, інтегровані шестерні більшої маси і розміру.

Паралельно з новою коробкою використовується і нове зчеплення фірми ZF Sachs зі збільшеним зовнішнім діаметром веденого диска (240 мм. На старій версії і 280 мм. На новій).

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов