Наша сеть партнеров Banwar
Російські виробники за останні роки освоїли іноземні технології з виробництва машин. І тепер активно конкурують на ринку не тільки ціною, але і якістю. Природно, говорити про повне імпортозаміщення було б, м'яко кажучи, неправдою. Адже як мінімум наполовину сучасні вітчизняні авто зібрані з імпортних комплектуючих або з застосуванням їх технологій за ліцензією. Проте, нові моделі успішно захоплюють російський ринок, про що ми неодноразово писали по звітах аналітиків.
Сьогоднішній герой наших випробувань - представлений в 2015 році і вже завоював титул «Автомобіль року 2016» суцільнометалевий фургон «Газель NEXT». Офіційний дилер в Красноярську - АТ «Автоцентр КрасГАЗсервіс» - люб'язно надав нам в користування вантажопасажирську версію. А розповісти про цю машину ми попросили фахівця компанії Євгенія Крупнова.
Євген Крупнов розповідає про штатну мультимедійної системі в ГАЗелі NEXT
перші враження
Коли ми зайшли в автоцентр, то спочатку подумали, що помилилися. Зовнішній вигляд стоять в ряд фургонів і мікроавтобусів НЕ ніяк не нагадував знайому вже 23 роки «ГАЗель». Здалеку здається, що на майданчику стоять Mercedes-Benz Sprinter або Ford Transit або Fiat Ducato або Iveco Daily. Високі, красиві, зі строгими елементами в екстер'єрі та сучасною оптикою. На такому фургоні не соромно і в Європу покататися. Дійсно, next.
Практично весь кузов за винятком даху оцинкований. Причому весь процес відбувається на тому ж конвеєрі, де йде обробка кузовів Mercedec-Benz Sprinter.
Двері відкриваються практичними, але елегантними ручками. Такі використовують в європейських представників сегмента LCV. А всередині ... Пам'ятаєте перші «ГАЗелі»? Закрийте очі і уявіть їх. Убогий пластик, приладова панель від «Волги», незручні сидіння, голова впирається в стелю, ледве крутиться кермо. Так ось, все це не має відношення до нового сімейства «ГАЗель NEXT». Про це розповімо трохи пізніше, а поки продовжуємо огляд і знайомство з моделлю.
Двері в пасажирський відсік відкривається без зусиль. Присутній фіксатор, тому притримувати від самовільного закриття не потрібно. А ось закривати слід із зусиллям, інакше вона не встане в паз.
Орні двері в вантажному відсіку в задній частині кузова за рахунок складових петлею можуть розчинятися на 90, 180 або 270 градусів. В останньому випадку від несанкціонованого закриття їх утримають спеціальні магніти з боків кузова. Але якщо все ж двері несподівано закриються, то зсередини їх можна легко відкрити за допомогою такої ж ручки, як і зовні.
Усередині вантажного відсіку передбачені такелажні петлі. У перегородці між фургоном і пасажирським відсіком є знімна панель, завдяки якому можна перевозити довгі дошки. Сам відсік обшитий з боків. Наш провідник каже, що опціонально можна обшити відсік повністю, утепливши його.
Підсвічування в вантажному відсіку «ГАЗель NEXT» можна включити тільки вручну, і то після того, як включені габарити. Це обмеження спеціально зроблено, щоб забудькуваті водії не посадили акумулятор.
На задньому бампері дві заглушки. Одна - посередині - для об'єктива камери заднього виду, а друга - праворуч - для буксирувального гака.
Що ж, настав час випробувати фургон в його рідній стихії - на дорозі. Отже, включаємо запалювання, заводимо двигун. І тут же автоматично включаються ходові вогні. А при активації основного освітлення вони відключаються. Зручно.
Ще одне нововведення, яке не завадило б взяти на озброєння всім виробникам - винесені безпосередньо на склоочисники форсунки. Завдяки цьому витрата омиваючої рідини знижується, так як вона не розпорошується з капота, оббризкуючи навколишні машини, а потрапляє прямо на скло.
Про комфорт
Сидіння з підлокітниками, а водійське ще й з підігрівом. Кондиціонер в «ГАЗель NEXT» доступний опціонально. У тестованої версії він є, тому спека на вулиці нам не страшна.
Поки машина їде по міських дорогах з вибоїнами і тріщинами, водій майже не відчуває нерівностей дороги.
«На відміну від минулих моделей, тут незалежна передня підвіска двохважеля. Перевага у відсутності шворнів, які періодично необхідно шприцевать. Також конусні підшипники, які потрібно підтягувати і змащувати замінили на обслуговуються. Все це зменшує вартість ТО і час простою при обслуговуванні. Незалежна підвіска також на гравийке добре тримає дорогу, автомобіль більш керований », - каже Євген Крупнов.
До слова, передня підвіска «ГАЗель NEXT» розрахована на використання в п'ятитонному вантажівці.
Задня підвіска також зазнала змін: підресорник розмістили не зверху, а знизу. Як каже наш експерт, це дає м'якість ходу при неповному завантаженні. Також за це відповідають корейські амортизатори Mando з новою схемою кріплення.
Правда, на відміну від водійського, на пасажирських місцях спереду все ще не дуже комфортно. Особливо тому, хто знаходиться між водієм і іншим пасажиром. Ремінь безпеки для нього не передбачено (у другого пасажира є), та й тісно. Радує, що, хоча б місця для ніг предостатньо.
А ось у другому пасажирському відсіку ситуація краща. Там можуть розміститися чотири людини, і для всіх передбачені ремені безпеки. Є 12-вольта авторозетка для зарядки телефонів. На спинках передніх сидінь розташовані відкидні пластикові столики для використання пасажирами в другому ряду. Сидіння другого ряду служать кришкою для своєрідного ящика, в який можна розмістити особисті речі або інструменти. А якщо скласти спинку другого ряду, то вийде спальне місце.
У верхній частині передбачена полиця для багажу на 30 кг. Незважаючи на те, що під капотом знаходиться дизельний двигун, його шум не заважає пасажирам розмовляти в салоні. Та й музику тепер можна спокійно слухати - на заводі попрацювали над шумоізоляцією.
У перших машинах серії ще не було магнітол. Зараз у всіх фургонах «ГАЗель NEXT» є штатні мультимедійні центри з навігацією і підтримкою SD-карт і USB-накопичувачів.
До речі, в семиместной версії Комбі прямо з заводу встановлено передпусковий обігрівач Webasto. А ось в тримісній версії його ставлять за додаткову плату.
про експлуатацію
Тим часом, ми рухаємося далі. Незважаючи на свої габарити, в міському трафіку «ГАЗель NEXT» легко маневрує. Кермо дуже чуйний, і фургон відразу рухається в ту сторону, в яку повертаєш «баранку».
«У« ГАЗелі Бізнес »були рульова трапеція і редуктор з кульовими і наконечниками. Вони в процесі експлуатації автомобіля розбивалися і з'являвся люфт. А в «ГАЗелі NEXT» рульова рейка йде відразу на колеса, як у легкового автомобіля, і ніякого люфту немає. Радіус розвороту у цієї машини великий - дороги не вистачить. А у моделі з укороченою базою радіус набагато менше, ніж у «ГАЗелі Бізнес» за рахунок кульових », - пояснює наш провідник, помітивши наше здивування.
У передмісті ми дозволяємо машині розігнатися. Спритний дизельний Cummins ISF2.8s4R148 легко набирає швидкість навіть при русі в гору. По суті, цей той же двигун, який стояв на «ГАЗелі Бізнес», але з новим блоком управління, турбіною і збільшеним повітряним фільтром. Це дозволило збільшити число кінських сил з 120 до 150.
На спідометрі максимальна позначка позначена в 200 км / ч. Але насправді крейсерська швидкість фургона десь в районі 100 км / ч. Максимально можна розігнатися до 145 км / год, після спрацює обмежувач. На педаль гальма фургон реагує чітко.
«Гальмівна система і на« ГАЗелі Бізнес »була хорошою, але тут встановлені гальмівні диски більшого діаметру і колодки з більшою площею гальмування», - пояснює Євген Крупнов.
Незвично (в порівнянні з колишніми версіями «Газелей») розташована куліса перемикання передач. Тепер це джойстик в нижній частині торпедо, як на іноземних моделях LCV. Винаходити велосипед в «Групі ГАЗ» не стали і задіяли розробку Atsumitec Toyota Tsusho з тросовим приводом перемикання. Та й сама конструкція коробки передач змінилася.
«Раніше вали коробки трималися на двох підшипниках, а тепер посередині встановлена пластина і три підшипника. Це дозволяє трансмісії витримувати всі 330 Н • м крутного моменту двигуна », - зауважує представник дилера.
За документами «ГАЗель NEXT» відноситься до автомобілів з повною масою 3,5 тонни. Але наш провідник каже, що насправді фургон ближче до двухтоннікам. У плані вантажопідйомності, звичайно.
«Вантажать і по 3-3,5 тонни, але цей перевантаження позначається на агрегатах. Швидше зношуються деталі, тріщини на рамі, а потім і е¸ перелом. Якщо машину правильно експлуатувати, то вона буде їздити і їздити. Є реальні приклади, коли покупці проїхали під 400 000 км і тільки міняли масло і розхідники », - запевняє Євген.
До речі, власників «Газелей NEXT» позбавили начебто дрібної, але важливої проблеми, з якою стикалися власники колишніх моделей. Лючок паливного бака нарешті зробили защ¸лківающімся, як у легкових авто. Відкрити його можна, натиснувши на важіль в салоні з боку дверей водія. Оглядовість з кабіни на гідному рівні. Велике лобове скло і висока посадка дозволяють завчасно оцінювати ситуацію попереду. З боків розташовані дзеркала заднього виду з подкатних зонами. Вони ніби й великі, але все ж для повного огляду площі дзеркал не вистачає.
Запасне повнорозмірне колесо розташоване під кузовом. Щоб його дістати, потрібно витягнути заглушку і відкрутити баллоніком болт. Така ж схема реалізована, наприклад, в мінівенах Toyota Ipsum.
вердикт
На «ГАЗель NEXT» пересідати з іноземних фургонів сенс є. По-перше, вартість нового автомобіля нижче, ніж у нового європейця. А за рівнем комфорту і експлуатації ця модель практично наблизилася до іномарок. Та й запчастини до російської «ГАЗелі NEXT» обходяться дешевше. Тим більше, вони завжди в наявності у дилерів. І при дбайливої експлуатації без перевантажень машина окупить себе досить швидко.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Пам'ятаєте перші «ГАЗелі»?