Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ГАЗель NEXT Комбі - суцільнометалевий вантажопасажирський фургон

  1. перші враження
  2. Про комфорт
  3. про експлуатацію
  4. вердикт

Наша сеть партнеров Banwar

Російські виробники за останні роки освоїли іноземні технології з виробництва машин. І тепер активно конкурують на ринку не тільки ціною, але і якістю. Природно, говорити про повне імпортозаміщення було б, м'яко кажучи, неправдою. Адже як мінімум наполовину сучасні вітчизняні авто зібрані з імпортних комплектуючих або з застосуванням їх технологій за ліцензією. Проте, нові моделі успішно захоплюють російський ринок, про що ми неодноразово писали по звітах аналітиків.

Сьогоднішній герой наших випробувань - представлений в 2015 році і вже завоював титул «Автомобіль року 2016» суцільнометалевий фургон «Газель NEXT». Офіційний дилер в Красноярську - АТ «Автоцентр КрасГАЗсервіс» - люб'язно надав нам в користування вантажопасажирську версію. А розповісти про цю машину ми попросили фахівця компанії Євгенія Крупнова.

Євген Крупнов розповідає про штатну мультимедійної системі в ГАЗелі NEXT

перші враження

Коли ми зайшли в автоцентр, то спочатку подумали, що помилилися. Зовнішній вигляд стоять в ряд фургонів і мікроавтобусів НЕ ніяк не нагадував знайому вже 23 роки «ГАЗель». Здалеку здається, що на майданчику стоять Mercedes-Benz Sprinter або Ford Transit або Fiat Ducato або Iveco Daily. Високі, красиві, зі строгими елементами в екстер'єрі та сучасною оптикою. На такому фургоні не соромно і в Європу покататися. Дійсно, next.

Практично весь кузов за винятком даху оцинкований. Причому весь процес відбувається на тому ж конвеєрі, де йде обробка кузовів Mercedec-Benz Sprinter.

Двері відкриваються практичними, але елегантними ручками. Такі використовують в європейських представників сегмента LCV. А всередині ... Пам'ятаєте перші «ГАЗелі»? Закрийте очі і уявіть їх. Убогий пластик, приладова панель від «Волги», незручні сидіння, голова впирається в стелю, ледве крутиться кермо. Так ось, все це не має відношення до нового сімейства «ГАЗель NEXT». Про це розповімо трохи пізніше, а поки продовжуємо огляд і знайомство з моделлю.

Двері в пасажирський відсік відкривається без зусиль. Присутній фіксатор, тому притримувати від самовільного закриття не потрібно. А ось закривати слід із зусиллям, інакше вона не встане в паз.

Орні двері в вантажному відсіку в задній частині кузова за рахунок складових петлею можуть розчинятися на 90, 180 або 270 градусів. В останньому випадку від несанкціонованого закриття їх утримають спеціальні магніти з боків кузова. Але якщо все ж двері несподівано закриються, то зсередини їх можна легко відкрити за допомогою такої ж ручки, як і зовні.

Усередині вантажного відсіку передбачені такелажні петлі. У перегородці між фургоном і пасажирським відсіком є ​​знімна панель, завдяки якому можна перевозити довгі дошки. Сам відсік обшитий з боків. Наш провідник каже, що опціонально можна обшити відсік повністю, утепливши його.

Підсвічування в вантажному відсіку «ГАЗель NEXT» можна включити тільки вручну, і то після того, як включені габарити. Це обмеження спеціально зроблено, щоб забудькуваті водії не посадили акумулятор.

На задньому бампері дві заглушки. Одна - посередині - для об'єктива камери заднього виду, а друга - праворуч - для буксирувального гака.

Що ж, настав час випробувати фургон в його рідній стихії - на дорозі. Отже, включаємо запалювання, заводимо двигун. І тут же автоматично включаються ходові вогні. А при активації основного освітлення вони відключаються. Зручно.

Ще одне нововведення, яке не завадило б взяти на озброєння всім виробникам - винесені безпосередньо на склоочисники форсунки. Завдяки цьому витрата омиваючої рідини знижується, так як вона не розпорошується з капота, оббризкуючи навколишні машини, а потрапляє прямо на скло.

Про комфорт

Сидіння з підлокітниками, а водійське ще й з підігрівом. Кондиціонер в «ГАЗель NEXT» доступний опціонально. У тестованої версії він є, тому спека на вулиці нам не страшна.

Поки машина їде по міських дорогах з вибоїнами і тріщинами, водій майже не відчуває нерівностей дороги.

«На відміну від минулих моделей, тут незалежна передня підвіска двохважеля. Перевага у відсутності шворнів, які періодично необхідно шприцевать. Також конусні підшипники, які потрібно підтягувати і змащувати замінили на обслуговуються. Все це зменшує вартість ТО і час простою при обслуговуванні. Незалежна підвіска також на гравийке добре тримає дорогу, автомобіль більш керований », - каже Євген Крупнов.

До слова, передня підвіска «ГАЗель NEXT» розрахована на використання в п'ятитонному вантажівці.

Задня підвіска також зазнала змін: підресорник розмістили не зверху, а знизу. Як каже наш експерт, це дає м'якість ходу при неповному завантаженні. Також за це відповідають корейські амортизатори Mando з новою схемою кріплення.

Правда, на відміну від водійського, на пасажирських місцях спереду все ще не дуже комфортно. Особливо тому, хто знаходиться між водієм і іншим пасажиром. Ремінь безпеки для нього не передбачено (у другого пасажира є), та й тісно. Радує, що, хоча б місця для ніг предостатньо.

А ось у другому пасажирському відсіку ситуація краща. Там можуть розміститися чотири людини, і для всіх передбачені ремені безпеки. Є 12-вольта авторозетка для зарядки телефонів. На спинках передніх сидінь розташовані відкидні пластикові столики для використання пасажирами в другому ряду. Сидіння другого ряду служать кришкою для своєрідного ящика, в який можна розмістити особисті речі або інструменти. А якщо скласти спинку другого ряду, то вийде спальне місце.

У верхній частині передбачена полиця для багажу на 30 кг. Незважаючи на те, що під капотом знаходиться дизельний двигун, його шум не заважає пасажирам розмовляти в салоні. Та й музику тепер можна спокійно слухати - на заводі попрацювали над шумоізоляцією.

У перших машинах серії ще не було магнітол. Зараз у всіх фургонах «ГАЗель NEXT» є штатні мультимедійні центри з навігацією і підтримкою SD-карт і USB-накопичувачів.

До речі, в семиместной версії Комбі прямо з заводу встановлено передпусковий обігрівач Webasto. А ось в тримісній версії його ставлять за додаткову плату.

про експлуатацію

Тим часом, ми рухаємося далі. Незважаючи на свої габарити, в міському трафіку «ГАЗель NEXT» легко маневрує. Кермо дуже чуйний, і фургон відразу рухається в ту сторону, в яку повертаєш «баранку».

«У« ГАЗелі Бізнес »були рульова трапеція і редуктор з кульовими і наконечниками. Вони в процесі експлуатації автомобіля розбивалися і з'являвся люфт. А в «ГАЗелі NEXT» рульова рейка йде відразу на колеса, як у легкового автомобіля, і ніякого люфту немає. Радіус розвороту у цієї машини великий - дороги не вистачить. А у моделі з укороченою базою радіус набагато менше, ніж у «ГАЗелі Бізнес» за рахунок кульових », - пояснює наш провідник, помітивши наше здивування.

У передмісті ми дозволяємо машині розігнатися. Спритний дизельний Cummins ISF2.8s4R148 легко набирає швидкість навіть при русі в гору. По суті, цей той же двигун, який стояв на «ГАЗелі Бізнес», але з новим блоком управління, турбіною і збільшеним повітряним фільтром. Це дозволило збільшити число кінських сил з 120 до 150.

На спідометрі максимальна позначка позначена в 200 км / ч. Але насправді крейсерська швидкість фургона десь в районі 100 км / ч. Максимально можна розігнатися до 145 км / год, після спрацює обмежувач. На педаль гальма фургон реагує чітко.

«Гальмівна система і на« ГАЗелі Бізнес »була хорошою, але тут встановлені гальмівні диски більшого діаметру і колодки з більшою площею гальмування», - пояснює Євген Крупнов.

Незвично (в порівнянні з колишніми версіями «Газелей») розташована куліса перемикання передач. Тепер це джойстик в нижній частині торпедо, як на іноземних моделях LCV. Винаходити велосипед в «Групі ГАЗ» не стали і задіяли розробку Atsumitec Toyota Tsusho з тросовим приводом перемикання. Та й сама конструкція коробки передач змінилася.

«Раніше вали коробки трималися на двох підшипниках, а тепер посередині встановлена ​​пластина і три підшипника. Це дозволяє трансмісії витримувати всі 330 Н • м крутного моменту двигуна », - зауважує представник дилера.

За документами «ГАЗель NEXT» відноситься до автомобілів з повною масою 3,5 тонни. Але наш провідник каже, що насправді фургон ближче до двухтоннікам. У плані вантажопідйомності, звичайно.

«Вантажать і по 3-3,5 тонни, але цей перевантаження позначається на агрегатах. Швидше зношуються деталі, тріщини на рамі, а потім і е¸ перелом. Якщо машину правильно експлуатувати, то вона буде їздити і їздити. Є реальні приклади, коли покупці проїхали під 400 000 км і тільки міняли масло і розхідники », - запевняє Євген.

До речі, власників «Газелей NEXT» позбавили начебто дрібної, але важливої ​​проблеми, з якою стикалися власники колишніх моделей. Лючок паливного бака нарешті зробили защ¸лківающімся, як у легкових авто. Відкрити його можна, натиснувши на важіль в салоні з боку дверей водія. Оглядовість з кабіни на гідному рівні. Велике лобове скло і висока посадка дозволяють завчасно оцінювати ситуацію попереду. З боків розташовані дзеркала заднього виду з подкатних зонами. Вони ніби й великі, але все ж для повного огляду площі дзеркал не вистачає.

Запасне повнорозмірне колесо розташоване під кузовом. Щоб його дістати, потрібно витягнути заглушку і відкрутити баллоніком болт. Така ж схема реалізована, наприклад, в мінівенах Toyota Ipsum.

вердикт

На «ГАЗель NEXT» пересідати з іноземних фургонів сенс є. По-перше, вартість нового автомобіля нижче, ніж у нового європейця. А за рівнем комфорту і експлуатації ця модель практично наблизилася до іномарок. Та й запчастини до російської «ГАЗелі NEXT» обходяться дешевше. Тим більше, вони завжди в наявності у дилерів. І при дбайливої ​​експлуатації без перевантажень машина окупить себе досить швидко.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Пам'ятаєте перші «ГАЗелі»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов