Наша сеть партнеров Banwar
Які тільки двигуни не приміряли конструктори на Газель за роки її випуску! Пам'ятаю, в дев'яностих я відчував вантажівки з дизелями Peugeot і Toyota, потім встановлювався Steyr. Коли в 2010 році з конвеєра зійшла Газель Бізнес, її передбачалося оснащувати мерседесовским мотором (і ми публікували знімок дослідного екземпляра).
Але переміг Cummins 2.8 китайського виробництва, яким зараз серійно оснащуються Газелі Next - і який дуже добре зарекомендував себе в експлуатації. А тепер буде пропонуватися і другий турбодизель, більш компактний, - Volkswagen 2.0.
Манфред Айбек, глава «Російських машин», розповів нам про новий двигун для Газелі Next ще в Венеції
Власне, я дізнався про це першим з журналістів ще місяць тому, під час демонстрації Газона Next в Венеції. Тоді про проект проговорився Манфред Айбек, генеральний директор «Російських машин», куди входить ГАЗ. Газовци переживали з приводу витоку інформації, але не сильно: 15 червня було вже офіційно оголошено про те, що Volkswagen Group Rus і Група ГАЗ підписали угоди про співпрацю в трьох областях.
Перша - продовження контрактного виробництва легковиків VW і Skoda на ГАЗі: з 2011 року там зібрано близько 200 тисяч автомобілів Volkswagen Jetta, Skoda Yeti і Octavia, а тепер спільний проект триватиме мінімум до 2025 року.
Друга область якраз стосується поставки моторів для Газелей Next. Це дійсно вже знайомий нам Volkswagen TDI 2.0. Тільки що я відчував фургончики MAN TGE (брати-близнюки нової моделі VW Crafter) з цим двигуном: він відповідає нормам Євро-6 (природно, існують і варіанти Євро-5), тихий і економічний. Напевно Next-VW буде дорожче, ніж Next-Cummins, але така версія стане більш «фірмовою» і в тому числі експортної. Крім того, згадані 180 сил для Газелі (якщо така версія теж буде пропонуватися) - дуже круто! В Європі подібними моторами оснащують, наприклад, реанімобілі.
Андреас Реншлер, колишній мерседесовській бос, в минулому році очолив підрозділ VW Truck & Bus, яке відтепер тісно співпрацює з ГАЗом
А третя область співпраці - з глобальним «вантажним» підрозділом Volkswagen Truck & Bus. Воно було створено минулої осені, і в нього входять бренди Volkswagen Nutzfahrzeuge (малотннажнікі і пікапи VW), бразильський Volkswagen Caminhoes е Onibus, MAN і Scania. Заявлено, що сторони будуть розширювати співробітництво в плані постачання компонентів і створення спільних продуктів. Так, з 2005 року Група ГАЗ вже будує свої автобуси на шасі і з компонентами Scania.
Висновок простий: ГАЗ і VW зробили ставку на багаторічну дружбу - і напевно її плоди ми незабаром побачимо.