Остров Хортица, самый крупный остров на Днепре, расположен в центре Запорожья, одного из крупнейших индустриальных центров Украины. Хортица окружена многочисленными малыми островами и растянувшимися
Вы купили новый автомобиль и с гордостью показываете его своим друзьям и знакомым. Блестящая лакированная поверхность радует взгляд и привлекает внимание прохожих и зависть у встречных автомобилистов.
. Условия формирования опыта. Для маленького ребенка характерно находиться в «плену эмоций», потому что он не может управлять ими. Его чувства быстро возникают и так же быстро исчезают. Начиная развивать
когда переехали в новейшую квартиру, через год нашли что старенькые хозяева, умолчали о таковой проблемы как плесень, эта противность была найдена когда подросший ребенок начал отдирать обои. . . в принципе,
1-ая из их позволяет настроить системные характеристики, установить системные приложения и обеспечивает полный контроль над компом. 2-ая создана для ежедневной работы с большинством программ, папок и
Функции безопасности
В каждом аудио блоке предусмотрен уникальный код, который шофер должен вводить для обеспечения работоспособности аудиоблока. Код должен быть введен повторно до работы блока,
Допустим, вам привезли кубический метр дров "много". Сколько же составляет реальный объем плотной древесной породы в этой куче дров? Для дров длиной приблизительно 30-35 см коэффициент пересчета из куба
Красота спасет мир. Вряд ли сегодня кто-то осмелится оспаривать эту истину. Поэтому умение наводить красоту и особенно, делать красивыми людей сегодня ценится очень высоко. По адресу http://kursy.zp.ua/zaporogye/parikmaher-stilist/index.php
Мне очень было интерено узнать много нового на Видеогайд по классу пилот, я реально интересуюсь данной темой уже очень давно и знаю что там нормальные вещи можно найти. НУ имею ввиду посмотреть и почитать.
В последние годы появилась такая вещь, как подвесной унитаз. Есть у него определенные преимущества. Особенно это удобно, когда помещение не очень большое. Это удобная вещь, поскольку все трубы скрыты
Опрос
Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!
газета Примор'я "АВ" // Новини // Автолюбителів змусять платити за старі шини
НОВИНИ Олександр КУЗЬМІН
Росія знову вирішила перейняти «західний досвід», дивним чином його спотворивши: столична влада готуються оголосити війну віджилим своє автомобільним шинам.Ні для кого не секрет, як в Москві і регіонах «утилізується» зношена гума: її просто викидають, де доведеться.Шини лежать на смітниках, звалищах, а то і просто вздовж дороги або на подвір'ях.А це, м'яко кажучи, не самий екологічний вирішення питання.Але в наступному році багато що може змінитися.
Протягом найближчих 12 місяців в Москві відкриється тисяча пунктів прийому старих шин. Велика їх частина буде перебувати на території автосервісів. Ініціатива здається цілком логічною, особливо, якщо врахувати, що в Росії переробляється лише 10% зношеної автомобільної гуми, а, наприклад, в Португалії з 2007 жодна покришка не потрапила на смітник, відправившись замість цього на завод з переробки. Одне лише «але»: здаючи шини, доведеться заплатити. Мінімум по 100 рублів за кожне «колесо».
«Ми хочемо зробити так, щоб людині було зручніше здати старі шини в переробку, ніж просто викинути їх на узбіччя. Нам здається, що найлегше це зробити на автосервісах, де все зазвичай змінюють покришки. Здати одну шину можна буде, заплативши сто рублів, а можливість відвезти їх на завод ми надамо », - так описала перспективи керівник програми з утилізації шин заводу« Експлотекс »Наталія Солнцева.
Переробка проста і технологічна: гуму охолоджують до мінус 70 градусів, а потім висаджують під тиском 200 тисяч атмосфер. В результаті чого від покришки залишаються в буквальному сенсі одні недоноски. Їх перетворюють на крихту, яку потім використовують для покриття спортивних майданчиків і ремонту асфальту. Цілком по-європейськи.
І зовсім не по-європейськи те, що за утилізацію гуми змушений буде платити власник автомобіля. У країнах Європи діє зовсім інша модель: виробники і імпортери здійснюють платежі в державні фонди, з яких потім і виділяються гроші на знищення або переробку гуми.
Втім, немає в Старому Світі і звалищ з покришками - заборона була введена ще в 2006 році. Там утилізується від 70 до 100% старих шин, і робиться, це, звичайно, в першу чергу на благо самих жителів: «Недостатня утилізація шин може в деяких випадках являти собою потенційну загрозу для здоров'я людини (наприклад, небезпека пожеж, поширення гризунів і комах , таких як комарі) і збільшувати екологічні ризики », - йдеться в звіті Європейської шинної асоціації.
Наостанок трохи цифр. У згаданій вище Португалії працює 47 підприємств з утилізації покришок, вони завантажені на 100 відсотків. При цьому знищення кожної шини обходиться виробнику в 1 євро. У Росії більшість профільних заводів простоюють. У більшості країн Старого Cвета щорічно переробляється від 250 до 600 тисяч тонн автомобільної гуми. У Росії - 10-15 тисяч.