Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Геометрія сучасного велосипеда: ETT vs. Reach

Наша сеть партнеров Banwar

Геометрія велосипеда може бути вельми заплутаним справою

Геометрія велосипеда може бути вельми заплутаним справою. Практично неможливо знати все про те, як велосипед поводитиметься в реальності, тільки лише дивлячись на цифри і параметри геометрії (не кажучи вже про те, що всі ці цифри нічого вам не скажуть про роботу підвіски). Але ми часто чуємо подібного роду аналіз властивостей велосипеда по цифрам, та що гріха таїти, ми самі іноді так робимо. Проблеми виникають тоді, коли райдер фокусується на окремих цифрах замість того, щоб зрозуміти, як вони взаємодіють один з одним.

Немає готових правильних відповідей на це питання. Зрештою, у кожної людини є свої особисті переваги і відчуття, і ми сподіваємося, що наша серія статей дасть вам основи для більш глибокого розуміння геометрії гірських велосипедів. Ми постараємося пояснювати доступно, хоча деяким з вас може здатися, що в статтях розглядаються зовсім прості речі. Однак нам часто зустрічалися досить просунуті райдери, у яких були прогалини в цій області. Навіть вивчаючи основи, ви можете знайти якісь нові для себе ідеї. Сподіваємося, це допоможе вам сприймати геометрію байка і цифри як єдине взаємопов'язане ціле. Саме так її сприймаємо ми.

ЧАСТИНА 1: ETT (EFFECTIVE TOP TUBE) vs. РІЧ (REACH).

Ефективна довжина верхньої труби (далі ЕТТ) - традиційний спосіб вимірювання довжини велосипеда або рами. ЕТТ визначається як довжина горизонтальної прямої від центру рульового стакана до центру підсідельною труби або підсідельного штиря. Ця довжина добре характеризує довжину байка, коли ви сидите в сідлі.

Річ (Reach) - новий спосіб вимірювання довжини байка. Для його вимірювання використовується та ж горизонтальна пряма від центру рульового стакана, але вимірювання проводяться до перетину з вертикальною прямою, що проходить через центр кареточного склянки рами. Ця цифра характеризує те, наскільки довгим відчувається байк в положенні «стоячи на педалях».

Отже, параметр річ визначає довжину кокпіта, коли ви стоїте на педалях, а ЕТТ характеризує кокпіт тільки коли ви сидите в сідлі, яке до того ж виставлено на певній висоті. Обидва цих параметра важливі, і їх завжди варто розглядати разом, але сьогодні ми приділяємо більше уваги саме параметру річ. Коли ми катаємо агресивно - ми стоїмо на педалях, а не сидимо в сідлі, так що виходить, що саме річ більше впливає на те, як конкретний райдер відчуває сучасний трейловий або АМ байк.

Дуже часто люди занадто багато уваги приділяють довжині ЕТТ. Загалом, сьогодні чітко помітна тенденція до подовження передньої частини велосипедів. Але подовжити кокпіт можна трьома способами: подовжити ЕТТ, збільшити річ, або перше і друге разом. Райдери, які звертають увагу тільки на довжину ЕТТ, не помічаючи річ, можуть купити собі більш короткий байк, ніж їм потрібно. Тому що не всі пам'ятають, що кут підсідельної труби сильно впливає на ЕТТ, але ніяк не впливає на річ байка. Давайте подивимося, що відбувається, коли ми робимо кут підсідельної труби гостріше:

ЕТТ тепер довше, але річ при цьому ніяк не змінився. Іншими словами, неважко уявити ситуацію, коли ЕТТ «байка А» дорівнює ЕТТ «байка Б», але річ «байка А» коротше, ніж у «байка Б», тому що у «байка А» кут підсідельної труби більш гострий. Це трапляється, і досить часто. У цьому випадку «байк А» добре відчувається, коли райдер сидить в сідлі, але довжина кокпіта виявляється занадто короткою, райдеру не вистачає місця для зміщення при агресивному катанні стоячи на педалях.

Гострий кут підсідельної труби забезпечує адекватну довжину ЕТТ, але ніяк не допомагає райдеру зміщуватися щодо байка, стоячи на педалях. Є й інші наслідки гострого кута підсідельної труби. Центр тяжкості райдера, коли він сидить в сідлі, буде ближче до задньої осі, що викличе додаткові зусилля, щоб утримати переднє колесо на землі при укрученні вгору, так само знижується ефективність педалювання. Чим вище райдер і чим вище піднято сідло, тим сильнішим буде цей негативний ефект, оскільки сідло буде зміщуватися назад ще більше. Так чому замість того, щоб зменшувати кут підсідельної труби, не збільшити річ, тим самим збільшивши і ЕТТ? І ми отримаємо правильну і зручну позицію і в сідлі, і стоячи на педалях.

Ще одна загальна проблема з ЕТТ полягає в тому, що цей параметр залежить від висоти сідла, і навіть на одній і тій же рамі райдери з різним ростом можуть по-різному відчувати велосипед. Річ - більш постійний параметр. Розглянемо райдера зростом 180 см і два велосипеди, обидва велосипеда «за паспортом» мають ЕТТ = 610 мм, але у них відрізняється кут підсідельної труби. ЕТТ завжди вимірюється по горизонтальній прямій від центру рульового стакана. А тепер уявімо, що сідло на цих байках виставлено на 10 см вище цієї горизонтальної лінії. Байк з більш гострим кутом подседела буде відчуватися довше, хоча на папері у них однакове ЕТТ. Так що фраза «Я вважаю за краще байк з ЕТТ = ...» насправді не зовсім змістовна.

Довший річ так само означає більшу відстань від центру кареточного склянки до осі переднього колеса. Довший річ так само означає більшу відстань від центру кареточного склянки до осі переднього колеса

Уявімо, що ви взяли якусь раму і збільшили річ на 25 мм. Відстань від каретки до передньої осі також збільшиться, і у байка в цілому збільшиться колісна база. Тепер ви можете вкоротити нижні пір'я, щоб повернути довжину колісної бази до початкового значення. База не змінилася, але байк став довше спереду і коротше ззаду. Та ж стабільність на великих швидкостях, але тепер легше навантажувати заднє колесо в поворотах, а так само відривати його від землі. Якщо зменшити довжину нижніх пір'я, що не збільшивши річ, ми зменшимо колісну базу, що вплине на стабільність байка при великих швидкостях. А гострий кут підсідельної труби в комбінації з коротким річ ​​змістить вага райдера ще ближче до задньої осі велосипеда.

При більш довгому річ райдер може використовувати короткий винос, при цьому кокпіт НЕ буде тісним, як сидячи в сідлі, так і в агресивній стійці на педалях. Короткий винос забезпечує стабільність, що не завадить в ситуаціях, коли ви «виживаєте» на пекельному швидкісному спуску або продирається через жорстку технічну секцію трейл. При укрученні вгору знижується ймовірність того, що ваше переднє колесо зісковзне з підступного кореня або каменю. Взагалі ми вважаємо, що райдер, який не відносить себе до категорії «чистий кантрійщиков», не повинен використовувати винос довше 60 мм на гірському велосипеді. Та й 60 мм - це перебір. Ми вважаємо, що максимальна довжина виносу повинна бути ближче до 55 мм, може навіть до 50 мм. Ми часто бачимо людей, які порушують це «правило», можливо, саме тому, що річ їх велосипедів занадто короткий, і вони ставлять довгий винос, щоб хоч якось подовжити кокпіт, забезпечуючи достатню свободу рухів «в кабіні». Або просто їх байк з коробки йшов з 90 мм виносом, так що вони не морочилися його заміною.

за матеріалами www.transitionbikes.com за матеріалами   www

Так чому замість того, щоб зменшувати кут підсідельної труби, не збільшити річ, тим самим збільшивши і ЕТТ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов