Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Гібридні автомобілі: фахівці мінського СТО розповіли про основні "болячки"

Наша сеть партнеров Banwar

Гібриди стали масовими близько десяти років тому Гібриди стали масовими близько десяти років тому. Висока складність конструкції, можливі проблеми з батареями, сумнівна витривалість - спочатку здається, що простіше купити економічний дизель, який витрачати буде приблизно стільки ж палива, скільки і машина з двома двигунами.

Однак гібриди не так сильно відрізняються від звичайних авто. Розбираємося в ситуації з фахівцями СТО.

Сучасні автомобілі з електродвигуном і ДВС підносяться як менш ненажерливі в порівнянні зі звичайними машинами. Але не завжди гібриди орієнтовані на екологію: гіперкари, на кшталт Ferrari LaFerrari і Porsche 918 Spyder, використовують електроустановки в першу чергу для поліпшення динамічних характеристик, розповіли av.by в мінській спеціалізованої СТО "Гібрид-сервіс".

Існують гібридні модифікації звичайних моделей машин (Lexus RX, Honda Civic) і автомобілі, спочатку розроблені як гібриди (Toyota Prius, Chevrolet Volt). Гібриди бувають декількох типів, найбільш популярна класифікація передбачає три види - послідовні, паралельні і послідовно-паралельні (змішані). У послідовних гібридах двигун внутрішнього згоряння не з'єднаний з трансмісією і потрібен тільки для вироблення енергії, машину приводить в рух лише електромотор. Такий тип використовується в Chevrolet Volt. Більш популярний вид - паралельний. Обидва мотори при необхідності можуть бути задіяні для обертання коліс автомобіля, але електродвигун відіграє допоміжну, а не основну роль - задіюється при старті з місця і розгонах. Змішані гібриди використовують в залежності від умов обидва двигуни або тільки один з них, що можуть робити і паралельні версії. Особливість третього типу полягає в більш ємною батареї і можливості проїхати досить значну відстань лише на електротязі, але не завжди.

Помаранчеві трубки під капотом Honda Civic -кабелі високої напруги електромотора

На білоруських дорогах зустрічаються гібридні Honda, Toyota, Lexus, Mercedes і інші марки. Що спеціалізується на ремонті і обслуговуванні гібридів СТО зруйнувала майже всі чутки про ненадійність автомобілів з двома моторами, але все ж визнало - уваги гібридам потрібно приділяти трохи більше, ніж звичайним авто.

Toyota Prius, один з найпопулярніших гібридів
Toyota Prius, один з найпопулярніших гібридів

- Що стосується обслуговування, то Toyota буде найменш проблемною. Як влаштовані Toyota і Lexus: коробка вариаторного типу, але не варіатор - використовується так звана планетарна передача. Її обслуговування не вимагає великих витрат. Наприклад, масло потрібно міняти раз в 100 000 кілометрів. Про батареї Prius не турбуйтеся - десять років проблем знати не будете, це точно, а то й усі п'ятнадцять. На обслуговування цієї машини слід звертати увагу з іншої причини. Гальмівна система тут електронна, окремі "мізки" керують блоком ABS. Він завжди в роботі, навіть коли машина заглушена, за це відповідають два реле. Якщо ніколи не міняти гальмівну рідину, відбудеться окислення алюмінієвого блоку, і датчик вийде з ладу. - розповідає електрик СТО Сергій. - Людина їздить на машині десять років, видимих ​​поломок немає. А на регламент заміни рідин не звертає уваги: ​​навіщо, мовляв, ці процедури, якщо все працює. Так, від рекомендацій можна трохи відійти і проводити обслуговування трохи рідше, але ні в якому разі не відмовлятися від нього назовсім.

Майстер СТО Сергій - сам власник Toyota Prius
Майстер СТО Сергій - сам власник Toyota Prius. Каже, проблем з машиною зовсім немає

Майстер сервісу впевнений, що самі по собі гібридні машини (мова про Toyota і Lexus) - надійні, якщо їх правильно і своєчасно обслуговувати.

Сергій продовжує: "Навіть якщо відключити охолодження інвертора в Prius, машина проїздить ще довго - деякі з року так їздять. Але варто зробити це з LexusGS450h, то проїде він кілометрів 100, не більше. Варто інвертор для Lexus порядку 1 000 доларів, а на Toyota - близько 300.

Знову візьмемо для прикладу GS450h. Машина зараз популярна, бізнес-клас, витрата палива близько десяти літрів, автомобіль дуже привабливий. Але GS випускалися з 2006 року, на даний момент батареї машин перших років виробництва свій ресурс відпрацювали. Проблема в тому, що струмовий навантаження в Lexus вище десь в два рази, ніж в Toyota. Отже, термін служби акумулятора ділимо на два. Там, де у Prius він доходить до п'ятнадцяти років, в Lexus - близько семи-восьми ".

Спеціаліст по електриці гібридних авто Олександр тримає осередок акумуляторної батареї Honda Civic
Спеціаліст по електриці гібридних авто Олександр тримає осередок акумуляторної батареї Honda Civic

До розмови підключається майстер СТО Олександр: "З будь-якою машиною йде керівництво по експлуатації. Але при купівлі вживаного авто сервісної книжки може не виявитися, або вона буде, наприклад, на німецькій мові. Природно, рекомендації ніхто не читає, обслуговування вчасно не проводить власник, а потім скаржиться на поломки машини ".

Акумуляторна осередок Toyota
Акумуляторна осередок Toyota

Фахівці кажуть, що саме так і з'являються розмови про ненадійність гібридів. Гібридні автомобілі в СНД рідко купують новими, а придбання б.у. те саме що гра в лотерею.

"Чому фазоинвертор ламається? Рідина охолодження покладено міняти мінімум раз в п'ять років, і, знову ж таки, багато власників цього не роблять. Якби вчасно замінив, машина і далі їздила б без проблем. Раз вже купив високотехнологічний автомобіль, то необхідно знати і дотримуватися певні речі ", звертається журналіст.

Сергій розділяє гібридні машини на Toyota / Lexus і всі інші. На СТО, крім Prius, найчастіше заїжджають Honda Civic.

Зібрана батарея Civic
Зібрана батарея Civic

"Honda - машина теж безпроблемна, але є два нюанси. Ресурс батареї - 150 000, це досить мало. Ми можемо продовжити життя акумулятора на рік, але потім все одно він підлягає заміні. Проблема в самому нікель-метал-гідридних акумуляторі, який ставився на Honda до 2011 року. Даний тип батарей має ефектному пам'яті. Раз на три місяці акумулятор потрібно повністю розряджати, а потім цілком заряджати, це прокачка батареї. Виробник про це говорив з самого початку випуску гібридних машин, в деяких моделях пам'ятка прямо на двигун наклеєна . Ес і потрібно залишити авто на тривалий час, то акумулятор необхідно повністю зарядити. Наприклад, проїхавши по трасі хвилин тридцять. Другий нюанс - варіатор, і термін служби теж близько 150 000 км. Але це вже проблема не тільки гібридів, а всіх Honda з цим типом коробок. Також в гібридних Honda немає генератора, щоб потужність двигуна була вище, "- пояснюють Сергій і Олександр.

Це обладнання дозволяє прибрати ефект пам'яті з акумуляторів і відновити напруга на окремих осередках
Це обладнання дозволяє прибрати ефект пам'яті з акумуляторів і відновити напруга на окремих осередках

Прибрати ефект пам'яті і вирівняти напругу на елементах можна на СТО. Процедура займе три дні і обійдеться в 2 500 000 рублів, однак на фінальну вартість впливає об'єм роботи. Залежно від новизни батареї проводити таку операцію потрібно раз на півроку-рік. Стосується це тільки нікель-метал-гідридних акумуляторів Honda, у Toyota проблем з батареєю, як кажуть майстри, немає взагалі.

Сергій розповідає: "За нашими спостереженнями, неполадки у Prius поодинокі. Багато автомобілів пригнали з США - можливо, машина була бита або після повені, стояла без руху більше місяця. Коли елементи повністю розряджені, вони можуть вийти з ладу, і починаються проблеми".

Гібридну машину хоча б раз на місяць потрібно заводити, щоб акумулятора вистачатиме простоював довгий час.

Силовий транзистор Toyota, який вибухнув
Силовий транзистор Toyota, який вибухнув. Всі транзистори залиті "желе", воно ефективно охолоджує елементи. Причини виходу з ладу можуть бути різні. Наприклад, машину намагалися "прикурити", або сталася надмірне навантаження на маленький акумулятор через виробила ресурс основної батареї

Припустимо, батарея нашого гібрида нікуди не годиться, а на заміну грошей шкода. Чи можна їздити на гібриді з убитим акумулятором?

"Коли батарея дуже слабка, загоряється помилка IMA. Від місяця до півтора з нею можна їздити. Комп'ютер контролює розкид показників між осередками, з яких складається батарея. Якщо напруга в одному секторі більше певного рівня, спалахує помилка двигуна. З нею реально протягнути ще тиждень -дві. А потім з'явиться помилка маленького акумулятора, він повністю сяде після пари кілометрів руху і все, далі тільки евакуатор. Заміна акумуляторної батареї займе приблизно один день "- розповідає послідовність проблем Сер їй.

У гібрида є головний плюс - економічність. Майстри кажуть, що овчинка вичинки варта: "Гібрид, безумовно, економічний, якщо ви багато їздите. Справа в тому, що ККД двигуна вище, значить, він довше гріється, і витрата при їзді на короткі відстані буде досить великим. Для Prius - це вісім літрів. При їзді довше п'ятдесяти хвилин нормальне споживання палива Toyota - 5-6 літрів. Це, з кондиціонером, музикою та іншими зручностями ".

Prius зажадає близько 5,5 літрів при їзді зі швидкістю 100-110 км / год, в межах міста витрата буде таким же.

Акумуляторів може нашкодити тільки висока температура.

"У Honda це головний недолік. В середині і наприкінці літа була спека - Civic відразу вишикувалися до нас в чергу. Honda зробила один невеликий вентилятор охолодження, який дме і на батарею, і на все блоки, і на сам металевий кожух. Toyota же встановила окремий кулер конкретно для обдування батареї, - каже Олександр. - При сильних морозах, починаючи від мінус двадцяти, бажано добре прогріти машину: сильно не тиснути на газ, плавно розганятися, щоб батарея прийшла в повністю робочий стан ".

Honda перейшла на літій-іонні акумулятори, інші виробники теж відмовляються від нікель-метал-гідридних батарей на користь Li-ion
Honda перейшла на літій-іонні акумулятори, інші виробники теж відмовляються від нікель-метал-гідридних батарей на користь Li-ion

"Акумулятори у Honda, Lexus, Toyota і інших гібридів розташовані ззаду, зазвичай прямо над задньою віссю. У разі аварії відразу ж відключається електроніка, підірвати нікель-метал-гідридних батарей нереально. З літій-іонними трохи складніше: вони можуть вибухнути від сильного перегріву , удару. Такі батареї використовуються, наприклад, в Chevrolet Volt і гібридних Mercedes S-class. Але акумулятори зберігаються в алюмінієвих захисних осередках з охолодженням, все надійно захищене, "- заспокоює Олександр.

Акумулятори гібридів виглядають набагато компактніше, ніж можна припустити: у Honda Civic блок складається з трубок, а у Prius осередки мають форму пластин. Батарея Honda видає близько 180 вольт, в Toyota напруга більше, приблизно 200 В. Охолодження теж організовано по-різному. У Honda Civic вентилятор дме на трубки збоку, і краще за все охолоджуються елементи, розташовані найближче до кулера. Деталі, які розміщені найдалі, першими виходять з ладу і втрачають напругу. Повітря в Toyota Prius йде над усіма пластинами, і характерною для Civic проблеми немає. Honda виправилася в моделі Insight, де елементи стоять паралельно.

Honda перейшла на літій-іонні акумулятори, інші виробники теж відмовляються від нікель-метал-гідридних батарей на користь Li-ion

Великі проблеми з гібридами - народні чутки, а не підтверджені майстрами на СТО випадки.

Чому фазоинвертор ламається?
Чи можна їздити на гібриді з убитим акумулятором?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов