Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Гібридний Ванкель: роторний гібрид

  1. 4х4х4
  2. теплична культура
  3. Ретардер в обмін на коробку

Наша сеть партнеров Banwar

Класична симфонія, могутній баритон, шалений крещендо, рев розлюченого звіра - яким великим різноманітність пишномовних епітетів, якими журналісти щедро обдаровують звучання двигунів спортивних автомобілів. За кілометр почувши войовничий клич іншого суперкара, випадкові перехожі зупиняються як укопані і розгортаються обличчям до дороги, перетворюючись в вдячних глядачів. Марнославство водія ніжиться в уявних оплесках ...

Вчепившись в замшевий кермо, я вслухався в наростаюче шарудіння шин. Права нога впевнено притискає педаль до підлоги, а у відповідь з-за спини лунає лише неголосний писк, майже як, пардон, в тролейбусі. І в ці миті писк для мене дорожче запеклого бурління будь-якого V8 - адже електричні двигуни Audi R8 e-tron розганяють цю футуристичну капсулу до сотні всього за 4,8 с. Саме на цій машині, а не на звичайній R8, мав би їздити Залізна людина, якби фільм знімався трохи пізніше. З живленням від термоядерного реактора костюма! Велика частина захоплених поглядів встигає лише ковзнути по кормі електричного суперкара, практично безшумно розсікає простір. Якщо хочеться більше уваги, досить трохи сильніше натиснути на педаль - і немислимі 4500 Нм крутного моменту змусять 19-дюймові катки оголосити околиці пронизливому вереском пробуксовки.

Через кілька секунд я летів уже під 200 км / год, а ще через секунд тридцять мене попросили заїхати в гараж. «Напевно, це самий недовгий тест-драйв у вашому житті?» - винувато посміхнувся інженер технічного центру Audi. За пару годин покататися на електричному суперкарі по короткій закритій трасі повинні були півсотні журналістів. І все ж на обличчях колег я не помітив ні тіні розчарування.

Новий технічний центр Audi обійшовся компанії в 120 млн євро Новий технічний центр Audi обійшовся компанії в 120 млн євро. Він зібрав під одним дахом всі необхідні ресурси для розробки і випробування електричних і гібридних автомобілів: близько 400 робочих місць для інженерів і технологів, дослідні лабораторії, випробувальні стенди. Спеціальне обладнання дозволяє емулювати реальні і екстремальні навантаження на найрізноманітніші вузли та агрегати. Тепер, щоб провести випробування (в тому числі тривалі) нової батареї, електронного блоку управління або трансмісії, не обов'язково збирати готовий автомобіль.

4х4х4

Мабуть, в недалекому майбутньому такі спорткари будуть називати «среднебатарейнимі». Адже, подібно ДВС в традиційних автомобілях, батарея тут є найважчим елементом конструкції, що визначає розподіл ваги машини. Літій-іонний акумулятор R8 e-tron масою в 550 кг розташовується за спинками сидінь водія і пасажира. Це дозволяє домогтися розподілу ваги по осях в пропорції 42:58, як на звичайному бензиновому R8 5,2 FSI. З серійним побратимом електромобіль ріднить і споряджена маса: e-tron з легким алюмінієвим кузовом важить 1600 кг, трохи більше 1560-кілограмового бензинового R8.

Подібність характеристик зі звичайним R8 не випадково. За допомогою e-tron Audi хоче продемонструвати, що електромобіль - це не жалюгідна жертва екологічних норм і не компроміс з точки зору динаміки і керованості. Він повинен і може їздити нітрохи не гірше, а то і краще за своїх «архаїчних» бензинових побратимів. Наприклад, у e-tron немає коробки передач, він ніколи не вимагає перемикання швидкостей, і весь крутний момент чотирьох двигунів доступний водію в будь-який момент часу. Це далеко не те ж саме, що коробка DSG з двома зчепленнями. Так, вона перемикає передачі без розриву тяги, але тільки вгору. При переході на знижену бензиновий двигун все одно просить тайм-аут, щоб вище підтягнути обертів. Електродвигуна такі проблеми невідомі.

З парку електрифікованих автомобілів Audi для наших суворих умов краще всіх підходить гібридний кросовер Q5 Hybrid З парку електрифікованих автомобілів Audi для наших суворих умов краще всіх підходить гібридний кросовер Q5 Hybrid. З точки зору силової установки він не настільки екзотичний, як прототипи e-tron. Економічному турбодвигун 2.0 TFSI потужністю 211 к.с., агрегатуватися з восьмиступінчастою автоматом, допомагає 45-сильний електродвигун. Однак, як то кажуть, Бог в деталях. Гібридний Q5 оснащується літій-іонною батареєю і може проїхати на електротязі близько 3 км зі швидкістю 60 км / ч. Максимальна швидкість авто в електричному режимі досягає 100 км / ч. З місця кросовер розганяється до сотні за 7,1 с. Алгоритм роботи гібридного приводу відрізняється від аналогів своєю послідовністю. Стежачи за покажчиком режиму руху, водій завжди знає, як саме працює автомобіль. Стрілка послідовно проходить п'ять зон: «рекуперація» (при гальмуванні або русі по інерції), «ефективність» (при русі на електротязі), «зелена зона» (економічне водіння з бензиновим двигуном), «інтенсивний розгін» і Boost, при якому обидва двигуна вичавлюють із себе всі соки, щоб повідомити автомобілю максимальне прискорення. Продажі Q5 Hybrid стартують в цьому році.

Кожне колесо R8 e-tron обертає власний електромотор. Це не мотор-колеса - спорткару зайва безпружинна маса ні до чого. Комп'ютер розподіляє тягові зусилля між колесами, коректуючи недостатню або надмірну обертальність. Завдяки системі управління крутним моментом автомобіль може ковзати всіма чотирма колесами і все одно покірно слідувати в зазначеному водієм напрямку. Це та ж досконала система повного приводу Quattro, що і на бензинових моделях, тільки в більш природному вигляді - без складних диференціалів і муфт.

Чи справді електричний R8 так само зручний в експлуатації, як і бензиновий? Батарея ємністю 53 кВтг (з яких реально використовуються 42,4 кВт · год) забезпечує автомобілю пробіг 250 км в змішаному циклі. Якщо літати на всю котушку, ця цифра помітно зменшиться. Зарядка повністю розрядженою батареї від домашньої електромережі 220 В займає 6-8 годин. Якщо підключитися до високовольтного джерела енергії на спеціальній заправній станції, цей час скорочується до 2,5 години.

Дисплей бортового комп'ютера в центрі приладової панелі інформує водія про режими роботи гібридної силової установки, допомагаючи вести машину в більш економічному стилі Дисплей бортового комп'ютера в центрі приладової панелі інформує водія про режими роботи гібридної силової установки, допомагаючи вести машину в більш економічному стилі.

Якщо припустити, що кожен вечір автомобіль буде повертатися ночувати в теплий гараж, то клопоту зі спорткаром буде не більше, ніж з мобільним телефоном. А ось як бути, якщо на вулиці лютий російський мороз, а батарея працює при температурі не нижче -10 ° С? «Поки машина підключена до електромережі, батарея буде готова до поїздки, - каже фахівець з високовольтним системам Audi Даніель Андре.- Після повної зарядки акумулятора електрику витрачається на підтримання температури в машині, комфортною і для батареї, і для водія». Як же бути, якщо автомобіль потрібно «завести на холодну»? Цю проблему інженерам Audi ще належить вирішити.

Повозитися доведеться і з драйверскими настройками. Всі, кому довелось сісти за кермо R8 e-tron, відзначали, що приблизно до 80 км / год спорткар категорично не хоче розганяти. І лише потім недвозначно утискує водія в спинку крісла, змушуючи повірити: силоньок у електромобіля хоч відбавляй. У будь-якому випадку R8 e-tron - зовсім не діючий макет. До кінця 2012 року Audi планує запустити його в продаж обмеженою серією.

Електродвигун, батарея і керуюча електроніка гібридного Q5 включені в систему рідинного охолодження, завдяки чому підвищується пікова потужність гібридної силової установки Електродвигун, батарея і керуюча електроніка гібридного Q5 включені в систему рідинного охолодження, завдяки чому підвищується пікова потужність гібридної силової установки. Максимальна швидкість Audi Q5 Hybrid досягає 222 км / ч, а від 0 до 100 км / год автомобіль розганяється за 7,1 с.

теплична культура

У шоу-румі маленький хетчбек Audi A1 e-tron втрачається на тлі супергероя R8. Зате схема енергетичного тракту скромника викликає не менший ажіотаж, ніж картина Пікассо. Єдиний електромотор пікової потужністю 102 к.с. призводить тут передні колеса. Заряду T-образної літій-іонної батареї ємністю 12 кВтг автомобілю вистачає на 50 км пробігу. За статистичними даними німців, більшості користувачів цього цілком достатньо для щоденних поїздок з дому на роботу і назад.

Мабуть, у жителів Південного Бутова, що працюють в центрі Москви, могли б виникнути заперечення з цього приводу. Зате і заряджається A1 швидко. Для повної зарядки батареї від домашньої розетки потрібно близько трьох годин, а від високовольтної мережі 380В машина «заправляється» менш ніж за годину. Мабуть, на таких умовах особисто я був би готовий користуватися спеціальними заправками навіть в середині шляху - за умови, що на них варять добру каву.

Основні параметри Audi a1 e-tron Основні параметри Audi a1 e-tron. Електричні компоненти автомобіля розміщуються так, щоб домогтися рівномірного розподілу ваги по осях і, як наслідок, хорошої керованості.

Найцікавіше у A1 - під підлогою багажника. Там розташувався так званий Range Extender, або подовжувач пробігу. Це односекційний роторно-поршневий двигун об'ємом 254 см³ в комплекті з 15-кіловатним генератором. При необхідності безшумна енергетична установка запускається і, обертаючись зі швидкістю 5000 об / хв (найбільш ефективний режим РПД), заряджає батарею. Весь Range Extender, включаючи двигун, генератор, керуючу електроніку, випускний тракт і навіть шумоізоляцію, важить всього 65 кг. При ємності паливного бака всього 12 л система забезпечує автомобілю пробіг до 250 км. Витрата палива в змішаному циклі при цьому становить 1,9 л на 100 км.

Будемо чесні: 250 км пробігу це далеко не 500 «бензинових», а три години у розетки - не три хвилини у бензоколонки. Прагнучи примирити майбутніх власників з екологічними незручностями, фахівці Audi придумали цілу систему відносин автомобіля з господарем. Вона заснована на постійному підключенні машини до інтернету. Перебуваючи на будь-якій відстані від авто, ви можете завантажити термінал управління на iPhone (зрозуміло, серійний автомобіль буде підтримувати і інші мобільні платформи). Тут ви побачите інформацію про координати машини, її технічний стан, рівень заряду батареї, запас ходу. При бажанні ви зможете навіть перевірити рівень рідини в бачку омивача або відкрити вікна. Але головне, вам доведеться повідомити автомобілю, коли і куди ви збираєтеся зробити найближчу поїздку.

Audi A1 E-TRON завжди підключений до мережі інтернет Audi A1 E-TRON завжди підключений до мережі інтернет. Система планування маршруту грунтується на картах Google, а підготовка до поїздки (прогрів салону, розрахунок заряду) здійснюється через iPhone.

Отримавши «замовлення», e-tron розрахує маршрут руху, беручи до уваги наступні моменти: міста і житлові зони на шляху, в яких слід рухатися виключно на електротязі (інженери Audi розраховують, що незабаром власники автомобілів з нульовим викидом отримають серйозні законодавчі переваги в місті); протяжні спуски, на яких можна буде підзарядити батарею за допомогою рекуперації; підйоми, на подолання яких знадобиться більше енергії; заправки, де можна буде поповнити бак Range Extender. Отримавши всю цю інформацію з карт Google, автомобіль розрахує, як саме йому витрачати енергію, щоб подолати дистанцію в максимально економічному режимі і бути готовим до непередбачених ситуацій. А заодно прогріє салон до призначеного часу.

Ретардер в обмін на коробку

А яке їздити на Audi A1 e-tron? За власним враженням ризикну припустити, що водієві, пересів на електромобіль, практично не доведеться міняти своїх звичок. А ось повернувшись назад в бензинову машину, доведеться знову звикати до перемикань коробки передач, незадоволеному бурчання мотора на розгоні, здригуванню при запуску двигуна. Безшумний і простий електромобіль дуже зручний в місті. А з точки зору динаміки він не відстає від своїх бензинових братів - розгін до сотні займає 10,2 с.

Audi A1 e-tron може заряджатися як від спеціальної заправної станції, так і від домашньої електромережі з напругою 220 В Audi A1 e-tron може заряджатися як від спеціальної заправної станції, так і від домашньої електромережі з напругою 220 В. Домашня зарядка займає близько трьох годин, а «промислова» - менше години. Інформацію про заряд батареї і відповідному максимальному пробігу водій завжди може отримати дистанційно за допомогою спеціального додатку для iPhone.

Було цікаво виявити на апріорі «безступінчастому» електромобілі підрульові "пелюстки". Тут вони управляють ступенем рекуперації зі значеннями від нyля (при відпуску педалі газу електродвигун повністю відключається) до п'яти (на двигун подається велика електричне навантаження, і він інтенсивно заряджає батарею, гальмуючи автомобіль). Спочатку ми ніяк не могли відповісти самі собі на питання: невже це настільки важливий параметр, що його потрібно виносити на підрульові пелюстки? Чому ступінь рекуперації не може визначити автоматика?

Уявіть собі, що ви їдете по дорозі з нульовим ухилом. Найбільш вигідна стратегія в даному випадку - котитися за інерцією. Якщо почати «гальмувати двигуном», запасаючи енергію, то незабаром доведеться знову натиснути на газ і витратити ще більше. При їзді з гірки у водія з'являється вибір: їхати швидше або «гальмувати двигуном», заряджаючи батарею. Інтенсивність рекуперації буде залежати від крутизни спуску і бажаної швидкості. Ніхто, крім водія, не може прийняти це рішення. Схожий орган управління - сповільнювач, або «гальмо-сповільнювач», - можна побачити на вантажівках і автобусах, що експлуатуються в гірській місцевості.

Схожий орган управління - сповільнювач, або «гальмо-сповільнювач», - можна побачити на вантажівках і автобусах, що експлуатуються в гірській місцевості

Влітку перші A1 e-tron з'являться на вулицях Мюнхена в рамках спільного проекту Audi з енергетичною компанією E. ON, Мюнхенським технологічним університетом та комунальними службами баварської столиці. Одночасно з ними в місті відкриється 200 спеціальних електричних заправок. Мабуть, це вагомий аргумент на користь того, що електромобілі - це не дієтичні іграшки для позирав і не високотехнологічний піар автовиробників, а цілком реальна перспектива найближчого майбутнього.

Стаття опублікована в журналі «Популярна механіка» ( №1, Январь 2011 ).

«Напевно, це самий недовгий тест-драйв у вашому житті?
Чи справді електричний R8 так само зручний в експлуатації, як і бензиновий?
А ось як бути, якщо на вулиці лютий російський мороз, а батарея працює при температурі не нижче -10 ° С?
Як же бути, якщо автомобіль потрібно «завести на холодну»?
Спочатку ми ніяк не могли відповісти самі собі на питання: невже це настільки важливий параметр, що його потрібно виносити на підрульові пелюстки?
Чому ступінь рекуперації не може визначити автоматика?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов