Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Гірські лижі для чайників. Карвінговая техніка.

Наша сеть партнеров Banwar

Інтерв'ю автора книги - Олександра Каніовского (так само відомого, як SHU) журналу SKI / Гірські Лижі

Версія для друку

В даний час до друку готується книга про сучасну гірськолижної техніки під назвою «Гірські лижі для чайників. Карвінговая техніка ». Ми розмовляємо з її автором, тестером нашого журналу, інструктором з гірських лиж, а у вільний від лиж час ще й кандидатом фізико-математичних наук Олександром Каніовскім.

Шура, навіщо тобі це треба - книга?

Спочатку я не розмахувати настільки широко. Хотілося просто написати більш-менш повне методичний посібник для тих, з ким доводиться займатися на горі. А то що виходить: виводиш людини на схил і півгодини розмовляєш, розмовляєш. В результаті ти все одно не сказав усього, що хотів, а той, якого навчають навіть з цього половину пропустив, тому що на всі боки видивлявся. Плюс до того ти захрип, а він замерз. Деякі інструктори практикують інший підхід: відразу ногу туди, руку сюди, встали в плуг і понеслося. Коротше: роби, як я. Як правило, це теж далеко не оптимальний варіант.

Значить, ця книга - посібник для інструкторів?

Та ні, не тільки. В основу книги лягла моя власна методика навчання карвінгової техніці, багаторазово перевірена на живих людях і дає, сподіваюся, непогані результати. На мій погляд, при навчанні сучасній техніці головне - це хороший навчальний схил і правильно підібрані лижі, і дуже важливо розуміти, що людина, як правило, відразу хоче кататися і отримувати від цього задоволення. Власне, спочатку метою книги було сформулювати найкоротший шлях до досягнення саме цієї мети, катання з задоволенням. Сучасна карвінговая техніка - це як раз те, що дозволяє новачкові вже в перший сезон хоч трішки, але відчути себе експертом.

Коли почав писати, зрозумів, що завдання набагато складніше і одночасно цікавіше, ніж здавалося на перший погляд. В результаті, сподіваюся, вийшло щось набагато більше, ніж просто посібник для початківців. На мій погляд, найцікавіші розділи книги якраз адресовані досить сильним лижникам. Думав навіть змінити назву, але потім все-таки вирішив залишити «Гірські лижі для чайників», оскільки і себе теж вважаю чайником.

А до речі, скільки років ти катаєшся на лижах?

Напевно, років 25.

Тобто, нарешті з'явилася ще одна книга, присвячена гірськолижної техніки?

Менше за все мені хотілося займатися переписуванням праць Жубера і Ремізова. Все, що описується в цих книгах багато в чому актуально і понині, проте це як би перейшло в іншу площину. І, на мій погляд, повністю втратило сенс з точки зору навчання лижника в умовах сучасних цивілізованих курортів, які з'являються і у нас в країні. Кожен, хто претендує на те, щоб вважатися різнобічним експертом, безумовно повинен володіти всіма цими Годилів, авальманамі і упорами. Однак для того, щоб сьогодні кататися комфортно, по добре підготовленим некрутим схилах, все це знати і застосовувати абсолютно не обов'язково.

Чи не повністю згоден: адже доводиться і гальмувати на пологом, а значить, плуг все-таки необхідний хоча б з точки зору безпеки?

Так, я згоден. Проста аналогія: у нас є педалі газу, гальма і кермо. Коли ми їдемо по хорошій дорозі, то гальмо ми намагаємося використовувати рідко. Так само і на лижах: прийоми типу плуга і свідомого зриву лиж в прослизання на хорошому схилі - це прийоми не катання, а аварійного гальмування і зупинки. Активне використання прослизання протягом усього спуску, напомінаtт їзду на автомобілі, коли ви одночасно тисніть і на газ і на гальмо.

Спробуй сформулювати основну ідею книги, так би мовити, в двох словах.

Якщо чесно, я все намагався в книзі саме так і формулювати. У підсумку вийшло півтори сотні сторінок і все «в двох словах», але зате, сподіваюся, читати буде не нудно. Якщо серйозно, то, на мій погляд, найцікавіше, що мені вдалося тут сформулювати - це додатковий «вододіл» в карвінгової техніці, на який до мене ніхто уваги не звертав. По крайней мере, я нічого подібного раніше ні у кого не бачив.

У двох словах: з ростом швидкості карвінговая техніка зазнає якісний стрибок. Думаю, всі, хто катався на лижах, знають, що чим вище швидкість, тим сильніше можна нахиляти тіло всередину повороту. Насправді виявляється, що існує деяка критична швидкість, перевищивши яку лижник може завалюватися усередину повороту практично на будь-який кут, аби лижі не зривали дугу, так черевик не чіплявся за схил. Дивно, що в залежності від геометрії лиж ця швидкість лежить в інтервалі 30 - 50 км / ч. Тобто більшість з нас в своєму катанні цю критичну швидкість благополучно перевищують, самі цього не помічаючи. Переважна більшість продовжує кататися на високих швидкостях так само, як на швидкостях помірних, а виявляється, що розігнавшись до швидкості вище критичної, лижник може внести суттєві корективи в свій технічний арсенал.

дивіться:

Навчальний поворот - швидкості ніякої, відцентрова сила на лижника практично не діє. В результаті доводиться вдаватися до різних хитрощів для того, щоб забезпечити необхідні кути закантовки лиж і водночас не втратити рівноваги. В даному випадку, це опора на плоско поставлену внутрішню лижу.

Повноцінний карвінговий поворот. Швидкість зросла. Тепер можна закантувати лижі простим нахилом корпусу всередину дуги, але, якщо завалити тіло трохи сильніше, ситуація може вийти з-під контролю. Можливість помилок з підтриманням бокового рівноваги вимагає від лижника певної обережності, що обмежує можливості по управлінню лижами.

Швидкість вище критичної. Стає можливим глибоке закладання тіла всередину дуги без втрати рівноваги. Усвідомлення цього факту може радикально змінити вашу техніку.

Цікаво. Ну і наостанок: де книгу можна придбати?

По-перше, в магазинах мережі «Спортмастер» , в магазинах «Кант» або на сайтах в Інтернеті - rasc.ru, alpmaster.ru . А з автором можна зв'язатися по E-mail [email protected]

Версія для друку

Шура, навіщо тобі це треба - книга?
Значить, ця книга - посібник для інструкторів?
А до речі, скільки років ти катаєшся на лижах?
Чи не повністю згоден: адже доводиться і гальмувати на пологом, а значить, плуг все-таки необхідний хоча б з точки зору безпеки?
Ну і наостанок: де книгу можна придбати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов