Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Головка блоку циліндрів ВАЗ 2106,2107,2108,2109

  1. Пристрій головки циліндрів ВАЗ 2107 і 2108.
  2. Чим відрізняються головки блоку циліндрів ваз 2101-2107 і 2108-2109.


Наша сеть партнеров Banwar

Вітаю вас відвідувачі мого сайту zerga.ru. Продовжуючи рубрику про двигун, в цій статті мова піде про голівці блоку циліндрів. Як з'ясувалося, про неї є що розповісти. Багато неясності іноді відбувається, коли ми стикаємося з ремонтом або обслуговуванням цього вузла. І що б розібратися з цими неясностями я вирішив написати цей пост.

Про що піде мова в цій статті. Я постараюся детальніше описати сам пристрій головки блоку циліндрів, тобто, що, куди встановлюється і як прикручується. Які відмінності між головками, і яким моментам потрібно приділити особливу увагу.

Про які моделях піде мова. У даній статті я вирішив написати про Класичних моделях ВАЗ 2101-2107 і ВАЗ 2108-2199. Дана інформація буде корисна і інших марок автомобілів ВАЗ, які мають 8-ми клапанну головку. Про 16-ти клапанних голівках я напишу окрему статтю, що б не вийшло все упереміш. Ну, я думаю, ви мене зрозумієте :).

Тож почнемо.

Пристрій головки циліндрів ВАЗ 2107 і 2108.

Головка блоку циліндрів виготовлена ​​з алюмінієвого сплаву з вмістом певного відсотка міді та олова, для того що б надати їй м'якості і еластичності. При таких властивостях вона щільно притискається до прокладання, запобігаючи прорив газів.

Вся головка, кріпиться до блоку циліндрів одинадцятьма болтами, десятьма великими і одним маленьким, які затягуються з певною послідовністю і зусиллям. Більш по подробней все описано в статті ( Заміна прокладки головки циліндрів ВАЗ ), Рекомендую прочитати.

Якщо подивитися на головку циліндра з боку свічок, то біля свічки четвертого циліндра акуратно розташувався датчик температури охолоджуючої рідини.

Цей датчик контролює інтенсивність нагріву охолоджуючої рідини і передає сигнал на прилад в панелі. Про датчиках температури по подробней рекомендую прочитати статтю ( датчики температури ).

На голівках дев'ятого, десятого і наступних сімейств, датчик розташований в непомітні місці, на задній частині головки, над люком в коробці передач, де виставляється мітка на маховику.

Якщо початківець водій, то так відразу можна і не помітити. Чесно сказати я перший раз теж не відразу знайшов. Допоміг відірваний від нього провід, який лежав собі спокійно на коробці передач.

У передній частині головки, зроблена шахта для ланцюга газорозподільного механізму.

У цій шахті двома болтами прикручується заспокоювач, який призначений для гасіння коливань ланцюга.

Також в даній шахті, тільки з іншого боку встановлено натягувач, який підтягує моторну ланцюг.

Більш докладно про цей механізм, можна прочитати в статті ( Натягувач моторної ланцюги ).

Трохи вище натяжителя ланцюга, розташований трійник системи охолодження, який кріпиться двома шпильками. На фотографії вище видно місце для його кріплення (вказано синьою стрілкою).

На голівках ВАЗ 2108 і наступних моделей, немає такої шахти, тому що вони, мають зовсім іншу конструкцію, про яку зараз і поговоримо.

На автомобілях починаючи з ВАЗ 2108, двигуни почали встановлювати поперек автомобіля, з цього, передньою стороною головки блоку циліндрів будемо вважати те місце, де розташований ремінь приводу газорозподільного механізму.

У передній частині, весь привід газорозподільного механізму розташований зовні двигуна і закритий спеціальним щитком. Цей щиток також кріпиться і до голівці.

У нижній частині зліва, розташована шпилька для кріплення натяжної ролика, (на верхній фотогрвфіі вказано синьою стрілкою).

У голівці з лівого боку виготовлені канали подачі паливної суміші і відведення відпрацьованих газів. До цих каналах, через спеціальну прокладку з металевими кільцями і за допомогою шпильок, кріпляться впускний колектор густо випускний колектор .


На Класичних моделях, канали розташовані однаково і метод кріплення теж. Єдино чим відрізняються, так це формою впускного і випускного колектора.

Також на Самаровскій голівках з цього ж боку розташований отвір піт датчик аварійного тиску масла в системі змащення.

Далі перевертаємо головку вгору ногами, тут розташовані клапана.

Клапана виготовляються зі спеціальної жароміцної стали і встановлюються в спеціальні напрямні. Детальніше про клапанах рекомендую прочитати спеціальну статтю в рубриці Г.Р.М. ( клапана ). У статті про клапанах, Ви дізнаєтеся, з чого вони виготовлені, як їх вибирати, які бувають розміри і багато іншої корисної інформації.

Тарілка клапана впирається в спеціальне чавунне сідло, яке прирізати і потім притертою під певним кутом. До речі рекомендую прочитати статтю про те, як правильно притертися сідло клапана ( Притирання клапанів автомобілів ВАЗ ).

Напрямна втулка, в якій ходить клапан, запресовується в верхню частину головки зі спеціальним натягом. Детально, про що направляють, можна ознайомиться у відповідній статті ( напрямні клапана ).

Отже, ми підійшли до верхньої частини головки циліндрів ВАЗ. Тут все набагато цікавіше, тому що зверху встановлюється газорозподільний вал. На Класичних моделях газорозподільний вал , Встановлюється в спеціальний алюмінієвий корпус, який називається пенал . Далі пенал прикручується дев'ятьма шпильками до голівці циліндрів.


На Самаровскій моделях, розподільний вал укладається безпосередньо в спеціальну ліжко, виготовлену в верхній частині головки циліндрів і притискається двома кришками.

Також на Самаровскій голівках у верхній частині розташовані круглі колодязя, в яких встановлюються штовхачі.

Тут кулачок розподільного вала тисне безпосередньо на клапан через штовхач. А ось на Класики, кулачок розподільного вала тисне на важіль приводу клапана , Який має дві опори, перша це клапан і друга регулювальний болт.

Як видно, головки сильно відрізняються Класичні від Самаровскій.

Чим відрізняються головки блоку циліндрів ваз 2101-2107 і 2108-2109.

Почнемо з Класики. На Класичних моделях все головки циліндра стали взаємозамінні з появою уніфікованої головки 21011-1003011-10, а різниця обсягу двигунів досягнута тим, що був змінений блок , колінчастий вал і поршні . Але як то кажуть, відміну все ж є і стало воно з появою двигуна з робочим об'ємом 1600 кубиків. На цьому двигуні використовується модель головки 21214.

Перше чим вона відрізняється, то це зменшеною камерою згоряння. Якщо ставити її на звичайну Класику, то пару трійку конячок додасться, але про це в розділі тюнінг . І самою головною відмінністю стала присутність ребер жорсткості в водяній сорочці самої головки.

Як видно на фотографії вище, ребра жорсткості встановлені для того, що б зменшити навантаження на площину камери згоряння і збільшити міцність самої головки. Такі ребра встановлені на всій серії головок 2121.

На Самаровскій вазах, використовується кілька видів головок. Звичайно ж, з кожною новою моделлю різновид збільшується, але поки далеко забігати не будемо. Є три типи двигунів - це 2108 1300кубіков, 21081 1100 кубиків і 21083 1500 кубиків. На перших двох моделях, головки використовуються однакові, а ось на модель 21083 збільшили впускний клапан на два міліметри з 35 до 37 міліметрів. Це зробили для того, що б збільшити подачу палива в двигун об'ємом 1500 кубиків, так як 2108 і 21081 з цим не справлялася.

Є і ще одна модель - це 21084. Ця головка встановлювалася на двигун 1600 кубиків і відрізняється від інших тим, що вище на два міліметри.

Є так само і інжекторні головки, але про них я напишу в окремій статті.


А поки що на цьому все, до нових публікацій.


На головну
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов