Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Gran Turismo 5

  1. Мій світ
  2. тисячі їх
  3. Преміум з фільтром
  4. * * *

Наша сеть партнеров Banwar

В одному з інтерв'ю продюсер серії Gran Turismo Казунорі Ямаути якось обмовився, що не може довше п'яти хвилин грати в будь-які гоночні ігри, крім своїх власних. За словами Ямаути, всі вони зроблені абияк і взагалі недостойні називатися справжніми симуляторами - на відміну від, ясна річ, Gran Turismo 5.

Противники Gran Turismo (а, як і у будь-якого великого культурного явища, у Gran Turismo теж повинні бути свої противники) у відповідь на цю заяву, безумовно, звинуватять Ямаути-сану в снобізм і порадять йому хоч іноді вибиратися за межі Японії, де вже давно існують Forza Motorsport 3, Need for Speed: Shift і інші, не в приклад більш дружелюбні і людяні гонки. Gran Turismo дійсно еволюціонує, м'яко кажучи, не поспішаючи: тільки до п'ятої частини Ямаути під тиском фанатів зважився додати в гру сліди, що залишаються гумою на асфальті, - колись слабких сил першої PlayStation просто не вистачило на цю банальну річ, і її вирішили не робити і в наступних іграх.

Але, на наш погляд, вся принадність ситуації, що склалася полягає в тому, що завдяки такій ось японської творчої ізоляції від зовнішнього світу ми з вами отримали абсолютно унікальну гоночну гру, і близько не схожу ні на що інше. Справа тут навіть не в горезвісній тисячі машин - в четвертій частині їх було трохи менше (а за гамбурзьким рахунком - навіть більше, але про це ми ще поговоримо). Чи не в 80-мільйонному бюджеті або шести роках розробки - в світі, де є Duke Nukem Forever, цим вже нікого не здивуєш.

Мій світ

В одному з інтерв'ю продюсер серії Gran Turismo Казунорі Ямаути якось обмовився, що не може довше п'яти хвилин грати в будь-які гоночні ігри, крім своїх власних

Як і завжди в серії, кар'єру неминуче доводиться починати за кермом далеко не гоночної машини.

Gran Turismo 5 прекрасно примудряється існувати в паралельній всім іншим гоночним іграм всесвіту, задаючи там свої правила, з якими всім іншим доведеться змиритися. Це стає ясно ще до фактичного початку гри - відкриває заставка завдовжки в десять хвилин, яка під фортепіанний перебір демонструє повний цикл виробництва автомобіля, починаючи від видобутку руди і закінчуючи вклейкою стекол, випробуваннями і виїздом на трасу, служить тут чимось на зразок лакмусового папірця. Я так і не дізнався, чи передбачена при першому запуску рятівна кнопка «Пропустити відео», адже додивитися таке до кінця слід хоча б з цікавості.

Тут-то і приходить розуміння, що Японія - майже що єдина країна, де ще можна самовиражатися подібним чином. Після того, як одних геніїв-марнотратів на зразок Джона Ромеро повиганяли звідки тільки можна, а інших одягли в строгий костюм і наказали співати корпоративний гімн вранці, інший визнаний геній Ямаути отримує від Sony 80 мільйонів доларів і на шість років замикається робити гру мрії, раз в рік вибираючись для участі в гонках або привозячи свіжий ролик на E3.

Тому, навіть незважаючи на всі свої шорсткості (а їх там, повірте, чимало), Gran Turismo 5 - гра повністю ручної вичинки. За нинішніми мірками Polyphony Digital є порівняно невеликою студією, яка при цьому принципово не використовує аутсорс для моделювання та іншої копіткої роботи. Немає сумніву, що китайські чорнороби впоралися б з відтворенням тисячі машин в рази швидше підлеглих Ямаути: за його словами, студія витрачала на одну машину по три місяці роботи, а на кожну трасу йшло до півроку. Але Gran Turismo 5 вражає навіть не кількістю контенту - тих же трас тут всього двадцять з невеликим. У цій грі завжди є чим зайнятися: при першому погляді на головне меню, яке нагадує пульт управління шатлом, очі просто не знають, з чого почати. На практиці, щоправда, все виявляється досить зручно, особливо з огляду на величезну кількість можливостей.

«Стандартні» моделі на задньому плані завбачливо розфокусувати - наближатися до них без їжакових рукавиць немає ніякого бажання.

Тут можна відразу відправитися на трасу, вибравши швидку гонку і одну з доступних машин. Можна сунутися в режим кар'єри (який тут традиційно називається A-Spec), але маючи за пазухою стартові 20 тисяч доларів, швидкої машини не купиш. Щоб не осоромитися в першому ж турнірі якихось японських запорожців, краще відразу піти здавати на права (тим більше що без потрібних ліцензій в більш-менш серйозні гонки вас не пустять). Ліцензійні тести - захід настільки ж древнє, як і сама серія Gran Turismo; вони все так же складаються з нескінченних розгонів, гальмувань, змійок, проходження поворотів, ну а фінальним босом виступає, як зазвичай, автодром. Часом на здобуття золотої медалі в тестах доводиться витрачати більше сил і часу, ніж на виграш гонки: підступні секунди весь час закінчуються швидше, ніж треба, а малолітражних «Тойота» на якихось півметра викочується за межі конусів. Але воно того варте - за здачу всіх тестів на «золото» не тільки підвищують числовий ранг гонщика, але і видають призові машини, які можна продати на вторинному ринку.

Ще один спосіб накопичити досвіду перед кар'єрою - це серія спеціальних випробувань, потрібні машини для яких видаються вже на вході (купувати нічого не треба), а цілі і завдання - гранично регламентовані. Як щодо того, щоб обігнати семиразового чемпіона з ралі Себастьяна Льоба в його рідній стихії - на грунтовій ралійної трасі? Або взяти участь в гонках на аеродромної трасі знаменитого британського автомобільного шоу Top Gear, з творцями якого Ямаути встиг здружитися за час розробки гри? Правда, замість очікуваних «Феррарі» в компанії гонщика-випробувача Стіга, який зазвичай з'являється по телевізору, хитрі британці пропонують нам поганятися на смішних хіпі-вагончиках «Фольксваген», які не стільки їдуть, скільки димлять. Можна взяти участь у випробуваннях нового купе Mercedes SLS AMG на північній петлі Нюрбургринга, попередньо навчившись управлятися з його попередником 50-річної давності. А можна просто осідлати 125-кубовий, відчайдушно торохтіли карт і поганяти на простенькому картодромі проти таких же майбутніх чемпіонів.

Розворот в недозволеному місці

Кілька серйозних аргументів про переваги віртуальних машин перед реальними.

Кілька серйозних аргументів про переваги віртуальних машин перед реальними

Повідомляється, що середній москвич проводить в пробках 11 годині в тиждень, або 572 години на рік. А це вже майже цілий місяць, за який, за певних зусиль, можна пройти гру Gran Turismo 5.

Старі автомобілі з карбюраторними двигунами особливо небезпечні для навколишнього середовища. Крім того, взимку вони вимагають довгого прогріву перед стартом - і звучать при цьому набагато гірше, ніж автомобілі в Gran Turismo 5.

Транспортний податок на Ferrari F430 з двигуном потужністю 490 к.с. склав би 73,5 тис. рублів. Якщо проїжджати на ній 10 тис. Км на рік, ще 676 тис. Рублів піде на бензин. На ці гроші можна придбати 53 коробки з кермом Logitech G27, відмінно підходить для гри в Gran Turismo 5.

Відповідно до Кодексу про адміністративні правопорушення РФ, перевищення дозволеної швидкості руху більш ніж на 60 км / год тягне за собою позбавлення прав на термін від чотирьох до шести місяців. У грі Gran Turismo 5 за той же досягнення видають нагороду Speed ​​Demon.

Штраф за неправильну парковку в Москві тепер досягає 3 тис. Рублів, що дорівнює ціні однієї коробки з колекційним виданням гри Gran Turismo 5.

Максимальна швидкість Fiat 500 - 80 км / год. З огляду на малогабаритну компоновку і відсутність у автомобіля подушок безпеки, шанси вижити в ДТП на такій швидкості прямують до нуля. У грі Gran Turismo 5 при зіткненні абсолютно ніхто не постраждає.

тисячі їх

Що б ви не робили, Gran Turismo 5 завжди живе і вабить недослідженими можливостями, немов бортовий комп'ютер нової іномарки. Гра дарує машини на ваш день народження, пропонує послуги автомийки, заміни масла і фоторежим. Проїхавши свою першу гонку хвилин за десять, я ще півгодини після цього переглядав повтор і вишукував найвигідніші ракурси, наводячи об'єктив з найближчих кущів. У фоторежимі можна просто взяти будь-яку з наявних в гаражі машин і сфотографувати її на тлі квітучої сакури або руїн італійського абатства - відповідні майданчики для фотопрогулок відкриваються по ходу проходження.

У фоторежимі можна просто взяти будь-яку з наявних в гаражі машин і сфотографувати її на тлі квітучої сакури або руїн італійського абатства - відповідні майданчики для фотопрогулок відкриваються по ходу проходження

З наявної у неї офіційної ліцензією WRC гра звертається гранично недбало: реальних ралійних трас тут немає.

Все це лише ілюстрація того, що будь-яку, навіть саму звичну річ на зразок того ж фоторежиму Polyphony Digital виводять на якийсь надприродний рівень або не роблять її взагалі. Перфекціонізм японців часом межує з розумовою божевіллям: коли влада італійського містечка Сієна спробували підняти шум з приводу незаконного використання в грі місцевих гоночних прапорів (в місті була прокладена одна з картингових трас гри), розробники, замість того щоб просто замінити їх на що-небудь інше , вирізали з гри всю трасу. І так у всьому: час доби на трасі радісно синхронізується з реальним, на склі фари «Мерседеса» можна розрізнити штемпель виробника скла, а графіті на асфальті старого Нюрбургринга до останньої букви повторюють ті, що були там влітку минулого року під час останньої 24-годинний гонки на витривалість (де, до речі, брав участь і сам Казунорі Ямаути).

Звичайно, всі перераховані речі не мають прямого відношення до перегонів і взагалі на швидкість не впливають. Але секрет Gran Turismo полягає не тільки в тонкій грі на меркантильних інстинктах гравця (ще пара гонок, і у мене нарешті буде нова «Феррарі»!). Ця гра на повному серйозі вчить вас водити машину, не розмінюючись на ефектні аварії (модель пошкодження є, але починає проявляти себе тільки після досягнення 20-го рівня в кар'єрі) та можливість обклеїти машину наклейками Sparco. Будь-яка, навіть сама повільна міська малолітражка з гібридним двигуном тут має свій унікальний характер і звук мотора. Варто тільки змінити стандартну гуму на гоночну, і машина буде набагато сильніше чіплятися за асфальт в поворотах, а після установки прямоточного глушника - лякати навколишніх білок басовитим рокотом. Як завжди було в серії, найшвидші суперкари тут нерідко виявляються простіше в управлінні, ніж який-небудь сімейний седан. Але помилок не прощають ні ті, ні інші: тут немає модної нині відмотування часу назад, дотик узбіччя призводить до розвороту, а перегрів гуми - до втрати зчеплення. Гра вчить водити плавно, використовувати всю ширину траси, атакувати бордюри. Фактично, щоб отримати задоволення від гонок, навіть електронні боти-суперники не дуже потрібні. Вони тут не особливо еволюціонували з часів перших частин і як і раніше не вміють захищати свою позицію, а атакують з витонченістю відбійного молотка.

Преміум з фільтром

Але це лише одна з тих спірних речей, які Polyphony Digital гордо несуть з почуттям власної гідності, не дивлячись на всі боки. Коли представники Sony на кожному розі розповідали про величезний автопарк з тисячі машин, ніхто до останнього моменту і словом не обмовився, що 800 з них будуть скопійовані з застарілої четвертої частини з PS2 і торішньої портативної Gran Turismo для PSP. Причому слово «скопійовані» потрібно розуміти буквально - ніхто особливо не займався адаптацією цих моделей зразка 2004 року під реалії HD-епохи. Малополігональним коробки, знайдені на товкучці старих автомобілів, де вони фігурують під вивіскою «стандарт», відштовхують погляд, навіть коли доводиться обганяти їх в одному заїзді. Купувати і їздити на такому барахлі не хочеться тим більше, але, на щастя, робити цього ніхто і не змушує. Для проходження кар'єри досить асортименту з пари сотень нових преміум-моделей, до деталізації яких питань абсолютно не виникає: у кожної з них є опрацьований до дрібниць салон, а також працюють «двірники» і фари.

Для проходження кар'єри досить асортименту з пари сотень нових преміум-моделей, до деталізації яких питань абсолютно не виникає: у кожної з них є опрацьований до дрібниць салон, а також працюють «двірники» і фари

Традиційно для Gran Turismo з будь-якого серійного седана можна побудувати справжню грозу суперкарів. Тільки ось на його зовнішньому вигляді це відіб'ється мало.

У порівнянні з найбагатшим різноманітністю четвертої частини, в якій було, здається, взагалі все, починаючи від першої самохідної коляски Бенца до гоночних «кузовів» з національного австралійського чемпіонату, нинішні 200 машин виглядають набагато скромніше. Проте Polyphony Digital постаралися не упустити нічого важливого - вперше в серії (портативна GT PSP не береться до уваги) з'явилися «Феррарі» і «Ламборгіні», є всі головні європейські та американські марки, класика 60-х років, Ле-мановскіх прототипи, машини овальної серії NASCAR і навіть пара болідів «Формули-1». З огляду на, що рідкісний гравець тримає в своєму гаражі більше десятка улюблених авто, скаржитися на недостатню кількість моделей якось нерозумно.

З трасами відбувається приблизно те ж саме - їх стало менше, але варто тільки раз проїхати по тому ж 20-кілометровому Нюрбургрингу, де змодельована буквально кожна купина на асфальті, і всі питання відпадають самі собою. Для шанувальників автоспорту є італійська Монца, міська траса в Монако і французький Ле-Ман. Нікуди не поділася традиційна для серії американська Лагуна-Сека, додалося кілька нових трас, прокладених по вулицях світових столиць (Лондон, Токіо, Рим, Мадрид), повернулися фірмові Фентезійні треки з минулих частин, багато з яких знайомі фанатам до останнього поребрика.

Вперше з'явилися некольцевого гонки від точки до точки, маршрут яких генерує сама гра (хоча і деталізація цих трас в рази бідніше, ніж у стаціонарних автодромів). З'явилася зміна часу доби і погоди (правда, не скрізь, а тільки на деяких трасах на зразок Ле-Мана, якому за статусом належить). Всього цього буде достатньо, щоб провести за грою хоч цілий рік, але ж ми ще не встигли згадати про режим B-Spec, де в ролі власника команди можна наймати і тренувати гонщиків, що вперше з'явився в серії мультиплеер, редактор власних трас і, звичайно, 200-сторінкову книгу про пристрій автомобіля, що додається до колекційному виданню гри.

* * *

Все це просто не помістилося б в рамки звичайної рецензії, адже Gran Turismo - це давно вже більше, ніж гра. Автовиробники звертаються до Казунорі Ямаути з проханнями побудувати стенд для демонстрації нових моделей, розробники гри беруть участь в створенні бортового ПО Nissan GT-R, малюють концепт-кар спільно з «Сітроеном», а головний конструктор якнайшвидшої команди «Формули-1» Едріан Ньюї проектує ексклюзивно для гри свою гоночну машину мрії. Gran Turismo - це культ, заради якого купується консоль і дорогі керма. Тому навіть неминучі недоліки тут сприймаються як відсутність рук у мармуровій Афродіти - просто частина образу.

PS І на додаток до нашої рецензії ми вирішили втілити в життя свою давню погрозу і заповнити наступний журнальний розворот справжнісінькими скриншотами з гри. Тим більше що підходить для цього гра у нас нарешті з'явилася.

Реіграбельность - так

Класний сюжет - немає

Оригінальність - так

Легко освоїти - немає

Виправданість очікувань: 90%

Геймплей: 8

Графіка: 9

Звук і музика: 9

Інтерфейс і управління: 10

Дочекалися?

За час розробки Gran Turismo 5 в жанрі сталося багато важливих речей, але жодного по-справжньому великого автосимулятора так і не з'явилося. Тепер він є і знову називається Gran Turismo.

Рейтинг «Манії»: 9,5

«Чудово»

Як щодо того, щоб обігнати семиразового чемпіона з ралі Себастьяна Льоба в його рідній стихії - на грунтовій ралійної трасі?
Або взяти участь в гонках на аеродромної трасі знаменитого британського автомобільного шоу Top Gear, з творцями якого Ямаути встиг здружитися за час розробки гри?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов