Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Honda cbr125r видео

Очень неплохой Японский мотоцикл, хорошо и качественно собран. Красивый и дерзкий дизайн как раз очень хорошо показан на Honda cbr125r видео. Мотоцикл имеет среднюю мощность и неубиваемый двигатель,

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Gran Turismo 5

  1. Мій світ
  2. тисячі їх
  3. Преміум з фільтром
  4. * * *

В одному з інтерв'ю продюсер серії Gran Turismo Казунорі Ямаути якось обмовився, що не може довше п'яти хвилин грати в будь-які гоночні ігри, крім своїх власних. За словами Ямаути, всі вони зроблені абияк і взагалі недостойні називатися справжніми симуляторами - на відміну від, ясна річ, Gran Turismo 5.

Противники Gran Turismo (а, як і у будь-якого великого культурного явища, у Gran Turismo теж повинні бути свої противники) у відповідь на цю заяву, безумовно, звинуватять Ямаути-сану в снобізм і порадять йому хоч іноді вибиратися за межі Японії, де вже давно існують Forza Motorsport 3, Need for Speed: Shift і інші, не в приклад більш дружелюбні і людяні гонки. Gran Turismo дійсно еволюціонує, м'яко кажучи, не поспішаючи: тільки до п'ятої частини Ямаути під тиском фанатів зважився додати в гру сліди, що залишаються гумою на асфальті, - колись слабких сил першої PlayStation просто не вистачило на цю банальну річ, і її вирішили не робити і в наступних іграх.

Але, на наш погляд, вся принадність ситуації, що склалася полягає в тому, що завдяки такій ось японської творчої ізоляції від зовнішнього світу ми з вами отримали абсолютно унікальну гоночну гру, і близько не схожу ні на що інше. Справа тут навіть не в горезвісній тисячі машин - в четвертій частині їх було трохи менше (а за гамбурзьким рахунком - навіть більше, але про це ми ще поговоримо). Чи не в 80-мільйонному бюджеті або шести роках розробки - в світі, де є Duke Nukem Forever, цим вже нікого не здивуєш.

Мій світ

В одному з інтерв'ю продюсер серії Gran Turismo Казунорі Ямаути якось обмовився, що не може довше п'яти хвилин грати в будь-які гоночні ігри, крім своїх власних

Як і завжди в серії, кар'єру неминуче доводиться починати за кермом далеко не гоночної машини.

Gran Turismo 5 прекрасно примудряється існувати в паралельній всім іншим гоночним іграм всесвіту, задаючи там свої правила, з якими всім іншим доведеться змиритися. Це стає ясно ще до фактичного початку гри - відкриває заставка завдовжки в десять хвилин, яка під фортепіанний перебір демонструє повний цикл виробництва автомобіля, починаючи від видобутку руди і закінчуючи вклейкою стекол, випробуваннями і виїздом на трасу, служить тут чимось на зразок лакмусового папірця. Я так і не дізнався, чи передбачена при першому запуску рятівна кнопка «Пропустити відео», адже додивитися таке до кінця слід хоча б з цікавості.

Тут-то і приходить розуміння, що Японія - майже що єдина країна, де ще можна самовиражатися подібним чином. Після того, як одних геніїв-марнотратів на зразок Джона Ромеро повиганяли звідки тільки можна, а інших одягли в строгий костюм і наказали співати корпоративний гімн вранці, інший визнаний геній Ямаути отримує від Sony 80 мільйонів доларів і на шість років замикається робити гру мрії, раз в рік вибираючись для участі в гонках або привозячи свіжий ролик на E3.

Тому, навіть незважаючи на всі свої шорсткості (а їх там, повірте, чимало), Gran Turismo 5 - гра повністю ручної вичинки. За нинішніми мірками Polyphony Digital є порівняно невеликою студією, яка при цьому принципово не використовує аутсорс для моделювання та іншої копіткої роботи. Немає сумніву, що китайські чорнороби впоралися б з відтворенням тисячі машин в рази швидше підлеглих Ямаути: за його словами, студія витрачала на одну машину по три місяці роботи, а на кожну трасу йшло до півроку. Але Gran Turismo 5 вражає навіть не кількістю контенту - тих же трас тут всього двадцять з невеликим. У цій грі завжди є чим зайнятися: при першому погляді на головне меню, яке нагадує пульт управління шатлом, очі просто не знають, з чого почати. На практиці, щоправда, все виявляється досить зручно, особливо з огляду на величезну кількість можливостей.

«Стандартні» моделі на задньому плані завбачливо розфокусувати - наближатися до них без їжакових рукавиць немає ніякого бажання.

Тут можна відразу відправитися на трасу, вибравши швидку гонку і одну з доступних машин. Можна сунутися в режим кар'єри (який тут традиційно називається A-Spec), але маючи за пазухою стартові 20 тисяч доларів, швидкої машини не купиш. Щоб не осоромитися в першому ж турнірі якихось японських запорожців, краще відразу піти здавати на права (тим більше що без потрібних ліцензій в більш-менш серйозні гонки вас не пустять). Ліцензійні тести - захід настільки ж древнє, як і сама серія Gran Turismo; вони все так же складаються з нескінченних розгонів, гальмувань, змійок, проходження поворотів, ну а фінальним босом виступає, як зазвичай, автодром. Часом на здобуття золотої медалі в тестах доводиться витрачати більше сил і часу, ніж на виграш гонки: підступні секунди весь час закінчуються швидше, ніж треба, а малолітражних «Тойота» на якихось півметра викочується за межі конусів. Але воно того варте - за здачу всіх тестів на «золото» не тільки підвищують числовий ранг гонщика, але і видають призові машини, які можна продати на вторинному ринку.

Ще один спосіб накопичити досвіду перед кар'єрою - це серія спеціальних випробувань, потрібні машини для яких видаються вже на вході (купувати нічого не треба), а цілі і завдання - гранично регламентовані. Як щодо того, щоб обігнати семиразового чемпіона з ралі Себастьяна Льоба в його рідній стихії - на грунтовій ралійної трасі? Або взяти участь в гонках на аеродромної трасі знаменитого британського автомобільного шоу Top Gear, з творцями якого Ямаути встиг здружитися за час розробки гри? Правда, замість очікуваних «Феррарі» в компанії гонщика-випробувача Стіга, який зазвичай з'являється по телевізору, хитрі британці пропонують нам поганятися на смішних хіпі-вагончиках «Фольксваген», які не стільки їдуть, скільки димлять. Можна взяти участь у випробуваннях нового купе Mercedes SLS AMG на північній петлі Нюрбургринга, попередньо навчившись управлятися з його попередником 50-річної давності. А можна просто осідлати 125-кубовий, відчайдушно торохтіли карт і поганяти на простенькому картодромі проти таких же майбутніх чемпіонів.

тисячі їх

З наявної у неї офіційної ліцензією WRC гра звертається гранично недбало: реальних ралійних трас тут немає.

Що б ви не робили, Gran Turismo 5 завжди живе і вабить недослідженими можливостями, немов бортовий комп'ютер нової іномарки. Гра дарує машини на ваш день народження, пропонує послуги автомийки, заміни масла і фоторежим. Проїхавши свою першу гонку хвилин за десять, я ще півгодини після цього переглядав повтор і вишукував найвигідніші ракурси, наводячи об'єктив з найближчих кущів. У фоторежимі можна просто взяти будь-яку з наявних в гаражі машин і сфотографувати її на тлі квітучої сакури або руїн італійського абатства - відповідні майданчики для фотопрогулок відкриваються по ходу проходження.

Все це лише ілюстрація того, що будь-яку, навіть саму звичну річ на зразок того ж фоторежиму Polyphony Digital виводять на якийсь надприродний рівень або не роблять її взагалі. Перфекціонізм японців часом межує з розумовою божевіллям: коли влада італійського містечка Сієна спробували підняти шум з приводу незаконного використання в грі місцевих гоночних прапорів (в місті була прокладена одна з картингових трас гри), розробники, замість того щоб просто замінити їх на що-небудь інше , вирізали з гри всю трасу. І так у всьому: час доби на трасі радісно синхронізується з реальним, на склі фари «Мерседеса» можна розрізнити штемпель виробника скла, а графіті на асфальті старого Нюрбургринга до останньої букви повторюють ті, що були там влітку минулого року під час останньої 24-годинний гонки на витривалість (де, до речі, брав участь і сам Казунорі Ямаути).

Звичайно, всі перераховані речі не мають прямого відношення до перегонів і взагалі на швидкість не впливають. Але секрет Gran Turismo полягає не тільки в тонкій грі на меркантильних інстинктах гравця (ще пара гонок, і у мене нарешті буде нова «Феррарі»!). Ця гра на повному серйозі вчить вас водити машину, не розмінюючись на ефектні аварії (модель пошкодження є, але починає проявляти себе тільки після досягнення 20-го рівня в кар'єрі) та можливість обклеїти машину наклейками Sparco. Будь-яка, навіть сама повільна міська малолітражка з гібридним двигуном тут має свій унікальний характер і звук мотора. Варто тільки змінити стандартну гуму на гоночну, і машина буде набагато сильніше чіплятися за асфальт в поворотах, а після установки прямоточного глушника - лякати навколишніх білок басовитим рокотом. Як завжди було в серії, найшвидші суперкари тут нерідко виявляються простіше в управлінні, ніж який-небудь сімейний седан. Але помилок не прощають ні ті, ні інші: тут немає модної нині відмотування часу назад, дотик узбіччя призводить до розвороту, а перегрів гуми - до втрати зчеплення. Гра вчить водити плавно, використовувати всю ширину траси, атакувати бордюри. Фактично, щоб отримати задоволення від гонок, навіть електронні боти-суперники не дуже потрібні. Вони тут не особливо еволюціонували з часів перших частин і як і раніше не вміють захищати свою позицію, а атакують з витонченістю відбійного молотка.

Преміум з фільтром

Традиційно для Gran Turismo з будь-якого серійного седана можна побудувати справжню грозу суперкарів. Тільки ось на його зовнішньому вигляді це відіб'ється мало.

Але це лише одна з тих спірних речей, які Polyphony Digital гордо несуть з почуттям власної гідності, не дивлячись на всі боки. Коли представники Sony на кожному розі розповідали про величезний автопарк з тисячі машин, ніхто до останнього моменту і словом не обмовився, що 800 з них будуть скопійовані з застарілої четвертої частини з PS2 і торішньої портативної Gran Turismo для PSP. Причому слово «скопійовані» потрібно розуміти буквально - ніхто особливо не займався адаптацією цих моделей зразка 2004 року під реалії HD-епохи. Малополігональним коробки, знайдені на товкучці старих автомобілів, де вони фігурують під вивіскою «стандарт», відштовхують погляд, навіть коли доводиться обганяти їх в одному заїзді. Купувати і їздити на такому барахлі не хочеться тим більше, але, на щастя, робити цього ніхто і не змушує. Для проходження кар'єри досить асортименту з пари сотень нових преміум-моделей, до деталізації яких питань абсолютно не виникає: у кожної з них є опрацьований до дрібниць салон, а також працюють «двірники» і фари.

У порівнянні з найбагатшим різноманітністю четвертої частини, в якій було, здається, взагалі все, починаючи від першої самохідної коляски Бенца до гоночних «кузовів» з національного австралійського чемпіонату, нинішні 200 машин виглядають набагато скромніше. Проте Polyphony Digital постаралися не упустити нічого важливого - вперше в серії (портативна GT PSP не береться до уваги) з'явилися «Феррарі» і «Ламборгіні», є всі головні європейські та американські марки, класика 60-х років, Ле-мановскіх прототипи, машини овальної серії NASCAR і навіть пара болідів «Формули-1». З огляду на, що рідкісний гравець тримає в своєму гаражі більше десятка улюблених авто, скаржитися на недостатню кількість моделей якось нерозумно.

З трасами відбувається приблизно те ж саме - їх стало менше, але варто тільки раз проїхати по тому ж 20-кілометровому Нюрбургрингу, де змодельована буквально кожна купина на асфальті, і всі питання відпадають самі собою. Для шанувальників автоспорту є італійська Монца, міська траса в Монако і французький Ле-Ман. Нікуди не поділася традиційна для серії американська Лагуна-Сека, додалося кілька нових трас, прокладених по вулицях світових столиць (Лондон, Токіо, Рим, Мадрид), повернулися фірмові Фентезійні треки з минулих частин, багато з яких знайомі фанатам до останнього поребрика.

Вперше з'явилися некольцевого гонки від точки до точки, маршрут яких генерує сама гра (хоча і деталізація цих трас в рази бідніше, ніж у стаціонарних автодромів). З'явилася зміна часу доби і погоди (правда, не скрізь, а тільки на деяких трасах на зразок Ле-Мана, якому за статусом належить). Всього цього буде достатньо, щоб провести за грою хоч цілий рік, але ж ми ще не встигли згадати про режим B-Spec, де в ролі власника команди можна наймати і тренувати гонщиків, що вперше з'явився в серії мультиплеер, редактор власних трас і, звичайно, 200-сторінкову книгу про пристрій автомобіля, що додається до колекційному виданню гри.

* * *

Все це просто не помістилося б в рамки звичайної рецензії, адже Gran Turismo - це давно вже більше, ніж гра. Автовиробники звертаються до Казунорі Ямаути з проханнями побудувати стенд для демонстрації нових моделей, розробники гри беруть участь в створенні бортового ПО Nissan GT-R, малюють концепт-кар спільно з «Сітроеном», а головний конструктор якнайшвидшої команди «Формули-1» Едріан Ньюї проектує ексклюзивно для гри свою гоночну машину мрії. Gran Turismo - це культ, заради якого купується консоль і дорогі керма. Тому навіть неминучі недоліки тут сприймаються як відсутність рук у мармуровій Афродіти - просто частина образу.

Оцінка: 9,5

Як щодо того, щоб обігнати семиразового чемпіона з ралі Себастьяна Льоба в його рідній стихії - на грунтовій ралійної трасі?
Або взяти участь в гонках на аеродромної трасі знаменитого британського автомобільного шоу Top Gear, з творцями якого Ямаути встиг здружитися за час розробки гри?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов