Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Гума на зиму: розглядаємо актуальні тести зимових шин 2016-2017

  1. Хто і як тестував зимові шини?
  2. експертне співтовариство
  3. Шиповані зимові шини скандинавського типу
  4. Нешиповані зимові шини скандинавського типу
  5. Нешиповані зимові шини центрально-європейського типу
  6. У сухому Залишки

Наша сеть партнеров Banwar

Вибирати комплект зимових шин слід ретельніше, ніж літніх. Якщо у випадку з тестами літньої гуми про результати кожної моделі можна говорити глобально, то аналізуючи зимові шини потрібно бути обережніше, перш за все - тому що в залежності від кліматичної зони шини для зими відрізняються і діляться на три основних типи: нешиповані (фрикційні) центрально- європейського типу, нешиповані скандинавського типу, а також шиповані зимові скандинавського типу. Підібрати по-справжньому оптимальний і безпечний комплект можна тільки виходячи з майбутніх умов зимової експлуатації.

Якими бувають зимові шини?

шипованіНешиповані
(скандинавський тип)Нешиповані
(центрально-європейський тип)

Розраховані на їзду по снігу і льоду. Як правило, демонструють найкоротший гальмівний шлях на слизькій поверхні серед усіх зимових шин. При цьому можуть мати як оптимальної, так і поганий керованістю на асфальті (в залежності від моделі). На порядок гучніше нешипованних шин. Призначені для пересування по снігу і льоду, менш шумні, ніж шиповані моделі. Разом з тим відсутність шипів не гарантує ідеального поведінки на асфальті, також часто подовжуючи гальмівний шлях на льоду. Розраховані на м'які зими і температури трохи нижче нуля градусів за Цельсієм. Неважливо відчувають себе на льоду, демонструють середні результати на снігу, добре показують себе на асфальті.

Drom.ru ознайомився з актуальними зарубіжними тестами зимової гуми, розділивши розглянуті моделі за класами і приділивши увагу моделям, які брали участь щонайменше в двох тестах.

Хто і як тестував зимові шини?

Однак спочатку про методику випробувань. Заміри проводились закордонними експертними співтовариствами. Перелік дисциплін, в яких експерти відчували тестові покришки, був практично однаковий, а ось способи вимірів злегка відрізнялася. Проте підсумки тестів цілком показові, бо кожен з рейтингів складався щодо інших шин, що беруть участь в цьому ж тесті. Основним фактором була стабільність результатів. Для цього в кожній з дисциплін один комплект шин пробують по кілька разів, а для більшої точності використовують так званий «референсний комплект».

Методика випробувань - один з фундаментальних розділів тестів шин. Саме вона визначає, як в кінцевому підсумку розподіляться місця між екзаменованих комплектами шин, і саме вона пояснює, чому часом одна і та ж модель показує суперечливі результати в різних експертних інстанціях. Незважаючи на масу чинників, що впливають на остаточний рейтинг (температура, полігон, автомобіль-носій, розмірність шин, їх тиск, чутливість вимірювальної апаратури та інше), основа методики випробувань у всіх випробувальних інститутів приблизно одна: прискорення і гальмування на льоду, снігу, мокрому і сухому асфальті, проходження крижаного, снігового і асфальтового кола на час (або слалом, лосиний тест на аналогічних типах покриття), оцінка рівня опору коченню, швидкості, на якій виникає аквапланування, а так е рівня плавності ходу і шуму.

експертне співтовариство

Головний автомобільний клуб Німеччини традиційно підготував до прийдешнього сезону новий тест шин. Причому не один, а відразу три. Втім, ми розглянемо лише пару матеріалів, присвячених зимовим шинам центрального-європейського типу, винісши за дужки аналіз всесезонной гуми. У першому випадку німці зазнали покришки розмірності 185 / 65R15 на автомобілі Renault Clio, в другому експерти зосередилися на випробуваннях шин такого ж типу з певним спортивним ухилом, розмірності 225/45 R17.

Альянс автомобільного журналу Auto Zeitung і німецького товариства технічного нагляду GTU в цьому сезоні зазнав 13 комплектів зимових шин, в сукупності накрутивши на одометрі 2000 км. На жаль, в їх шорт-лист теж увійшли моделі, головним чином розраховані на м'які зими.

Найцінніший тест вибірки. В першу чергу, через включення в список зимових шин всіх типів: для м'яких зим центральної Європи, а також шипованих і нешипованих шин скандинавської лінійки. Причому шведи вирішили не ділити результати за типами, а зробили один загальний рейтинг.

Фінські експерти очікувано включили в свою програму випробувань зимові шини скандинавського типу, зосередившись лише на шипованих моделях. На відміну від більшості країн Європи, в Фінляндії дозволено використання шипованих зимових шин.

Шиповані зимові шини скандинавського типу

Такі зимові шини розраховані на експлуатацію в умовах суворих зим з великою кількістю снігу і льоду на дорогах. Мабуть, це найактуальніший тип зимової гуми в російських широтах. З нього і почнемо. Головного лідера в цьому сезоні виділити не вдалося. У шведському тесті перше місце вирвали шипи Pirelli Ice Zero, в той час як в фінському рейтингу золото дісталося Nokian Hakkapeliitta 8.

Pirelli Ice Zero

Pirelli Ice Zero

Модель Pirelli Ice Zero відома не перший рік, але, судячи з того, що в тесті Teknikens Varld цим шинам вдалося обійти більш сучасні Continental IceContact 2, італійці продовжують удосконалювати рецептуру і процес виробництва. В результаті гума продемонструвала відмінне поведінка на крижаній і сніговій дорозі. Дивно, що при цьому їй вдалося вдало виступити на мокрому асфальті. Саме стабільно високі результати на кожному з типів покриттів і дозволили шведам присудити Pirelli Ice Zero перше місце.

Фінські колеги з Tuulilasi не зовсім солідарні з висновками шведської інстанції. В їх шорт-листі італійські зимові шини розташувалися ближче до середини списку - на п'ятому місці. Примітно, що виявлені плюси ті ж: поведінка на слизьких покриттях і мокрому асфальті. Єдиний позначений мінус - високий рівень шуму.

-Поведеніе на засніженій дорозі
-Поведеніе на льоду
-Впевненість поведінку на асфальті -Високий рівень шуму

Continental IceContact 2

Німецька шипована гума Continental IceContact 2 нехай і не новинка сезону, але одна з найсучасніших моделей на ринку. Тож не дивно, що вона займає стабільно високі місця в шинних тестах: другий рядок за результатами Teknikens Varld і третя - у Tuulilasi.

Обидві експертних інстанції особливо відзначили вивірений баланс німецьких шин, хороше зчеплення на крижаній дорозі і впевнену поведінку на сніжному покритті. У той же час не виявлено ніяких похибок і провалів на асфальті. Єдиною ложкою дьогтю стало низький опір аквапланування (спливання на мокрій поверхні) і слашпленінгу (спливання на сніжно-водяній каші).

-Поведеніе на засніженій дорозі
-Поведеніе на льоду
-Впевненість поведінку на асфальті -відсутність

Bridgestone Noranza 001

Bridgestone Noranza 001

Японські Bridgestone Noranza 001 - дебютанти року. І це прорив! Особливо для зимових шин японського виробництва. По крайней мере, так відгукуються про гумі фіни з Tuulilasi. Модель зайняла почесне друге місце в їхньому рейтингу, завдяки вражаючим характеристикам поведінки на льоду, хорошої керованості на снігу і низькому опору коченню.

А ось шведи з Teknikens Varld поставили модель тільки на 11-те місце, пропустивши вперед навіть фрикційні шини, причому деякі з них центрально-європейського типу! Головний мінус загальний в обох тестах - показники на асфальті, хоча шведи визнали слабкими ще й результати в традиційних зимових дисциплінах у вигляді снігу і льоду.

Гальмовий шлях на льоду і снігу -Управляемость на снігу
-Управляемость на льоду
-Управляемость на мокрому асфальті

Nokian Hakkapeliitta 8

Мабуть, ця фірма - одна з найвідоміших і популярних виробників зимових шин на російському ринку. Здається, що про неї знають навіть ті, хто не особливо розбирається в автомобільних покришках. Ще б! Ці шини пропонуються мало не в кожному дилерському центрі Росії, особливо в шоу-румах марок середнього і вищого цінового діапазону.

Сюрпризів не сталося. Nokian Hakkapeliitta 8 показала відмінну поведінку на льоду і снігу, особливо переконливий гальмівний шлях на льоду. Однак платити за настільки впевнену поведінку на зимовій дорозі потрібно не тільки грошима, а й поведінкою на мокрому асфальті - воно у фінських покришок не ідеально, хоча в допуски.

-Поведеніе на засніженій дорозі
-Поведеніе на льоду
-Гальмування на снігу
-Гальмування на льоду
-Управляемость на снігу
-Управляемость на льоду -Управляемость на асфальті
Гальмовий шлях на асфальті
-Високий рівень шуму

Goodyear UltraGrip Ice Arctic

Goodyear UltraGrip Ice Arctic

Goodyear UltraGrip Ice Arctic - також відома протягом декількох сезонів модель. І весь цей час гума демонструє досить стабільні показники: середина списку, ближче до лідерів. Так, на снігу вони не такі хороші, як більш імениті моделі, однак різниця не критична. Проте за сукупністю якостей Goodyear UltraGrip Ice Arctic - цілком оптимальний вибір.

-Хороші результати на снігу і льоду
-Хороший рівень комфорту -Управляемость на асфальті
-Високий рівень шуму

Gislaved Nord Frost 200

Gislaved Nord Frost 200

Gislaved Nord Frost 200 - герої тільки шведського тесту. Якщо уважно вивчити малюнок покришки, то помітно, що він аналогічний першому поколінню Continental ContiIceContact. Це цілком зрозуміло, адже Gislaved - бюджетний бренд шинного концерну Continental. Така родовід дає свої плоди: Nord Frost 200 показують прийнятне гальмування на льоду і снігу без явних провалів. А ось поведінка на мокрому асфальті не назвати зразковим, тут водієві потрібно бути обережніше.

Гальмовий шлях на снігу
Гальмовий шлях на льоду -Управляемость на асфальті
-Низьке опір аквапланування

Нешиповані зимові шини скандинавського типу

У колі автовласників вважається, що зимова шина без шипів краще веде себе на асфальті, який часто зустрічається у великих містах навіть в найхолоднішу пору року. Але чи завжди це так? Як показали себе фрикційні шини скандинавського типу, розраховані на використання в умовах суворих зим в тестах цього сезону?

Continental ContiVikingContact 6

Continental ContiVikingContact 6

Німецька «фрікціонка» Continental ContiVikingContact 6 продемонструвала цілий пакет переваг на зимовій дорозі: висока ефективність розгону, гальмування і керованості на льоду, хороші результати розгону і керованості на снігу, прекрасний характер на мокрому асфальті, поєднаний з коротким гальмівним шляхом і стійкістю в лосинах тесті на сухій поверхні. Єдиний мінус - відносно раннє спливання в мокрій колії або калюжі.

-Поведеніе на засніженій дорозі
-Поведеніе на льоду
-Гальмування на снігу
-Гальмування на льоду
-Управляемость на снігу
-Управляемость на льоду
-Поведеніе на мокрому і сухому асфальті -відсутність

Nokian Hakkapeliitta R2

Nokian Hakkapeliitta R2

Головний суперник Continental ContiVikingContact 6. Впевнена поведінка на типових зимових дорогах, тобто на снігу і льоду. А ось на асфальті показники гірше. Це як раз той випадок, коли нешипованная гума не ідеальна на чистому покритті без снігу і льоду, але цілком придатна для експлуатації на заміських зимових дорогах.

-Поведеніе на засніженій дорозі
-Поведеніе на льоду
-Гальмування на снігу
-Гальмування на льоду
-Управляемость на снігу
-Управляемость на льоду -Управляемость на асфальті
Гальмовий шлях на асфальті

Goodyear UltraGrip Ice 2

Goodyear UltraGrip Ice 2

Уже не перший сезон ця модель входить в трійку лідерів серед фрикційних зимових шин скандинавського типу, стаючи поруч з визнаними лідерами галузі. З року в рік експерти реєструють у неї той же набір достоїнств: на крижаній або сніговій дорозі вона ледь поступається топовим покришок, та й на чистому асфальті демонструє схожі результати. Експерти відзначають тільки відносно слабкі показники на мокрій дорозі.

-Поведеніе на засніженій дорозі
-Поведеніе на льоду
-Гальмування на снігу
-Гальмування на льоду
-Управляемость на снігу
-Управляемость на льоду -відсутність

Sava Eskimo Ice

Sava Eskimo Ice

Шини другого ешелону показали те, що обивателі часто чекають від «липучки»: сильне поведінка на асфальті і посередні характеристики на слизьких покриттях. По крайней мере, так характеризують покришку експерти з Tuulilasi. Примітно, що команда Teknikens Varld винесла Sava Eskimo Ice зворотний вирок: відносно гарні результати на снігу і льоду, високий рівень комфорту, але слабкі результати на сухому і мокрому асфальті.

-Результати суперечливі -Результати суперечливі

Pirelli Ice Zero FR

Pirelli Ice Zero FR

Нешипована модель скандинавського типу від італійської марки Pirelli відстала в тестах цього року від лідерів через слабкі результати на льоду і не найточнішою керованості на засніженій дорозі. При цьому вона ж показала короткий гальмівний шлях на снігу і дуже короткий - на мокрому асфальті. В останньому випадку це поєднується ще й з точними реакціями на повороти керма. Таким чином, ця фрикційна гума за сукупністю властивостей все ж більше підходить під середні та м'які зими.

Гальмовий шлях на снігу
Гальмовий шлях на асфальті
-Управляемость на асфальті гальмовий шлях на льоду
-Управляемость на снігу

Bridgestone Blizzak WS80

Bridgestone Blizzak WS80

Достоїнств і недоліків, виявлених в ході тестів у Bridgestone Blizzak WS80, вийшло порівну. Обидві інстанції похвалили покришку за хороші результати на льоду і снігу, посваривши при цьому її за схильність до зносу передньої осі на сніжному покритті. Неважливими виявилися і «асфальтові» дисципліни. Гальмівний шлях відносно довгий, а поведінка в поворотах не до кінця стабільно. Високий ступінь опору коченню збільшує витрату палива.

-Поведеніе на снігу
-Поведеніе на льоду -Поведеніе на асфальті
-Опір коченню

Нешиповані зимові шини центрально-європейського типу

Якщо ви живете в холодній частині Росії, то читати цей блок огляду доцільно лише для загального розвитку. Купувати шини подібного класу розумно тільки на півдні Росії, хоча там рідко хто взагалі займається сезонною зміною гуми. В першу чергу такі шини призначені для країн центральної Європи з їх м'якими зимами і суворим законодавством, де зміна шин часом обов'язкове. Саме із цієї причини в зарубіжному інформаційному просторі так багато тестів таких зимових шин.

Continental WinterContact TS 860

Continental WinterContact TS 860

Скрізь, де брали участь Continental WinterContact TS 860, а це два тести - Auto Zeitung і Teknikens Varld, - вони вийшли лідерами. Експерти одноголосно відзначили відмінну поведінку на мокрому і холодному сухому асфальті і навіть визнали цілком прийнятними роботу шин на льоду і снігу, але, зрозуміло, за мірками «липучок» центрально-європейського типу.

-Поведеніе на засніженій дорозі
-Поведеніе на льоду
-Гальмування на снігу
-Гальмування на льоду
-Управляемость на снігу
-Управляемость на льоду
-Поведеніе на мокрому і сухому асфальті -відсутність

Nokian WR D4

Nokian WR D4

Ця модель пройшла три тести і отримала всюди різні місця. При цьому головна претензія у всіх трьох експертних видань виявилася одна - слабке поведінку на мокрому асфальті і ранній початок аквапланування. В іншому фінська шина залишила враження дуже збалансованого продукту. За мірками європейської «липучки» вона досить впевнено почуває себе навіть на льоду, демонструючи передбачувана поведінка.

-Поведеніе на засніженій дорозі
-Поведеніе на льоду
-Гальмування на снігу
-Гальмування на льоду
-Управляемость на снігу
-Управляемость на льоду -Поведеніе на мокрому і сухому асфальті
-Слабке опір аквапланування

Pirelli Cinturato Winter

Pirelli Cinturato Winter

Pirelli Cinturato Winter відкатали два зарубіжних тесту. Обидві інстанції виявилися не вражені поведінкою італійських шин на сухому асфальті, що в певному сенсі дивно для гуми такого класу. Зате покришки продемонстрували більш впевнену роботу на мокрій поверхні, а головне - точні реакції на повороти керма і нейтральна поведінка на сніговій дорозі. Та й на льоду вони не вдарили «протектором в бруд».

-Поведеніе на засніженій дорозі
-Управляемость на снігу
-Поведеніе на льоду -Поведеніе на мокрому і сухому асфальті
-Слабке опір аквапланування

Goodyear UltraGrip 9

Goodyear UltraGrip 9

ЦІ зимові шини стали лідерамі в тесті покрішок розмірністю 185/65 R15 клубу ADAC, а в рейтингу Auto Zeitung смороду посілі четверте місце, ставши Перший серед середнячків. Goodyear UltraGrip 9 особливо сподобалися експертам ADAC за оптимальний баланс властівостей. Серед шин для м'яких зим результати однаково хороші як на льоду, так і на снігу, а також, зрозуміло, на асфальті.

-Виверенний баланс
-Поведеніе на засніженій дорозі
-Поведеніе на льоду
-Впевненість поведінку на асфальті -відсутність

Bridgestone Blizzak LM001

Bridgestone Blizzak LM001

Bridgestone Blizzak LM001 відзначилися в трьох зарубіжних тестах серед розглянутих Дромом і ніде не піднялися вище середини списку. У них хороша інформативність на снігу, висока стійкість до поздовжнього аквапланування, сильне поперечне зчеплення і хороша маневреність на сухій поверхні. Однак цих плюсів не вистачає, щоб переважити уповільнені реакції на повороти керма на снігу, середню ефективність гальмування і схильність до недостатньої поворотності на мокрій поверхні.

-Управляемость на снігу
-Опір аквапланування
-Впевненість поведінку на асфальті -гальмування на мокрому асфальті
-Низька інформативність на снігу

У сухому Залишки

Вибирати зимові шини в першу чергу слід виходячи з кліматичних умов, в яких вони будуть експлуатуватися. Зимові моделі центрально-європейського типу зовсім не придатні для використання в холодних регіонах країни, так само як і шиповані шини не приносять користі в Краснодарському краї. Варто відзначити, що нешипованная гума скандинавського типу не завжди краще підходить для асфальту, ніж шиповані моделі. Саме тому слід вивчати окремий випадок з опорою на кілька експертних тестів, тому що часом шина однієї моделі показує різні результати в різних системах випробувань, як це сталося, наприклад, з Sava Eskimo Ice в нашій вибірці. Тут на підмогу приходить головне правило: скільки досконалими не були б ваші шини, вони не замінять адекватне і грамотне управління автомобілем на слизькій дорозі.

Хочете змінити колеса? На допомогу вам від Drom.ru - дошка оголошень від магазинів і приватних осіб і каталог автошин . Зимова, річна, всесезонна гума. Відгуки та тести.

Хто і як тестував зимові шини?
Якими бувають зимові шини?
Хто і як тестував зимові шини?
Але чи завжди це так?
Як показали себе фрикційні шини скандинавського типу, розраховані на використання в умовах суворих зим в тестах цього сезону?
Хочете змінити колеса?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов