Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Гусеничні бульдозери важкого класу

Наша сеть партнеров Banwar

Бульдозери гусеничні. Важкий клас.

Перші гусеничні бульдозерно-розпушувальні агрегати важкої категорії з'явилися лише в кінці 1950-х років. Цьому передували збільшуються норми виробітку в будівництві і гірничій справі, де були потрібні високопродуктивні, важкі машини, а звичайні бульдозери вже не справлялися. Механічний тросовий привід робочих органів і механічна коробка передач обмежували сферу використання бульдозерів. Тільки після освоєння серійного виробництва надійних і компактних гідроприводів стало можливим випускати бульдозери як завгодно великої потужності і маси.

До бульдозерно-розпушувальні агрегатів (БРА) важкої категорії відносять машини масою понад 30 т і потужністю понад 300 к.с. Велика маса і висока вартість утримання цих богатирів накладають обмеження на спектр їх застосування. Їх використовують на гірських розробках (видобуток корисних копалин відкритим способом), в гідротехнічному, меліоративному і дорожньому будівництві, на промислових полігонах з великим об'ємом захоронення відходів.

Бульдозери гусеничні важкого класу вітчизняного виробництва

Приємно усвідомлювати, що в Росії виробляють техніку настільки елітного класу, і тут слід зауважити, що СРСР був одним з перших, хто почав випускати бульдозери важкої категорії. Зараз ці БРА виготовляють на двох підприємствах - «ЧТЗ-Уралтрак» і «Промтрактор». ВАТ «ЧТЗ-Уралтрак» у важкій категорії зараз випускає дві моделі в тяговому класі 25 - це ДЕТ-250М2 і дез-320Б1Р2 з електромеханічної трансмісією і один бульдозер тягового класу 75 - Т-800 (Т-75.01). ДЕТ-250М2 виробляють з 1961-го, і за всі роки випуску він зарекомендував себе з позитивного боку, проте ресурс двохблокові дизеля В-31М2, розрахованого для інших видів спецтехніки, не досягає рівня зарубіжних аналогів. ДЕТ-250 комплектують чотирма бульдозерним відвалами: двома виробництва ЧСДМ (колиш. ЧЗК) і двома власного виробництва.

ЧЗК) і двома власного виробництва

З 1983 року челябинские тракторобудівники випускали бульдозер ДЕТ-350, у виробничій програмі в 2002 році його змінив бульдозер ДЕТ-320. На відміну від попередника ДЕТ-320 оснащений дизелем ЯМЗ-7512.10-04 з великим моторесурсом і меншим годинниковим витратою палива. Для підготовки запуску двигуна при температурі навколишнього середовища нижче -20 ° С поряд з електрофакельним пристроєм застосований рідинний підігрівач ПЖД-30Е. Ходова система - з торсіонної підвіскою з торсионами рівній жорсткості із закладенням в рами ходових візків замість рами трактора. Закритого типу натяжні колеса виконані суцільнолитими. Двомісна швидкознімна кабіна забезпечує хороший огляд робочого обладнання, оснащена обігрівачем калориферного типу, кондиціонером і подвійними склопакетами. Дез-320 може використовуватися і в якості міні-електростанції для забезпечення електроенергією невеликого населеного пункту.

Дез-320 може використовуватися і в якості міні-електростанції для забезпечення електроенергією невеликого населеного пункту

Найбільший з випускаються на всьому континенті важкий бульдозер Т-800 (Т-75.01) робочої масою 106 т, з яких на устаткування припадає 29,5 т, оснащений 820-сильним двигуном 6ДМ-21Т з газотурбінним наддувом і інтеркулером. Гідромеханічна трансмісія забезпечує чотири передачі переднього ходу й дві - заднього і складається з одноступінчатого триколісного гідротрансформатора, карданної передачі і модуля (планетарна трехвальная коробка передач і повороту, зупинний гальмо і конічний редуктор), гідросистем трансмісії, двоступеневих бортових редукторів з парою циліндричних прямозубих шестерень і планетарним поруч. Дискові фрікціони КП, механізмів повороту і зупинкові гальма працюють в маслі і не вимагають регулювання. Т-75.01 призначений для розробки особливо важких мерзлих і скельних грунтів в гірничорудній промисловості, для виконання великих обсягів землерийних робіт в дорожньому будівництві в різних кліматичних умовах без проведення буропідривних робіт при вскришкі.

01 призначений для розробки особливо важких мерзлих і скельних грунтів в гірничорудній промисловості, для виконання великих обсягів землерийних робіт в дорожньому будівництві в різних кліматичних умовах без проведення буропідривних робіт при вскришкі

ВАТ «Промтрактор» (ЧЗПТ) зараз випускає три базові моделі БРА: Т-25.01, Т-35.01 і Т-50.01 тягових класів 25, 35 і 50 відповідно. Всі машини оснащені планетарної КП, трехточечной полужесткой підвіскою з винесеною віссю гойдання візків, що забезпечує високі тягово-зчіпні властивості і знижує ударні навантаження на ходову систему. Перші екземпляри бульдозера Т-25.01 побачили світ в 1985 році. Через кілька років на його базі були виготовлені трубоукладач ТГ-321 і меліоративний ТМ-25.01. Серійне виробництво Т-25.01 почалося тільки в 1995-му. Бульдозер може застосовуватися в промисловому, нафтогазовому, гідротехнічному будівництві і гірничодобувній промисловості для виконання важких землерийних робіт, в тому числі при розробці мерзлих і скельних грунтів.

Трактор оснащують і вітчизняним дизелем ЯМЗ-8501.10 (405 к.с.), і американським Cummins КТA19-C420 (380 л.с.). Центральну позицію в лінійці бульдозерів ВАТ «Промтрактор» займає Т-35.01. На вибір його оснащують 520-сильним дизелем ЯМЗ-850.10 або 480-сильним Cummins КТТА 19-С520. У 2001 році на базі трактора Т-35.01 для аварійно-відновлювальних робіт виготовлений тягач Т-35.01ЯБЛ-3 з обуженним в залізничний габарит бульдозерним відвалом (ширина по ріжучої кромці 3680 мм) і лебідкою - тяговим агрегатом із зусиллям на канаті 50 тс. Вершина модельного ряду - 93,5-тонний бульдозер Т-50.01К вперше побачив світ у 1989-му і замінив модель Т-500. Його оснащують тільки дизелем Cummins КТ38-С820 потужністю 750 к.с. (Раніше була передбачена версія Т-50.01М з 743-сильним дизелем MTU 12V396ТС4).

Бульдозери гусеничні важкого класу зарубіжного виробництва Форсунка Shantui

За кордоном БРА важкої категорії випускають компанії Caterpillar, Dressta (HSW), FIAT-KOBELCO, Hindustan, John-Deere, Komatsu, Liebherr, Shantui і Scope International.

За кордоном БРА важкої категорії випускають компанії Caterpillar, Dressta (HSW), FIAT-KOBELCO, Hindustan, John-Deere, Komatsu, Liebherr, Shantui і Scope International

Сьогодні компанія Caterpillar у важкій категорії випускає вісім моделей чотирьох сімейств - D8R, D9R, D10R і D11R другий ітерації в діапазоні потужності від 305 до 850 к.с. Для цієї категорії тракторів Caterpillar характерне застосування став уже «обличчям фірми» трикутного гусеничного обводу і пружної підвіски ходової системи, у якій опорні катки попарно об'єднані в каретки. Підтримуючі катки є тільки у бульдозера D8R. До базових моделей Caterpillar поставляє широку гаму бульдозерних відвалів і власного виробництва, і сторонніх фірм. Розрихлювальне обладнання випускають двох типів: в одно- і тризубі виконанні. Версії D8R і D8R series-II для робіт на грунтах з низькою несучою здатністю мають додаткову приставку LGP, а моделі D8R, D9R і D10R, призначені для роботи на санітарних звалищах і полігонах з поховання ТПВ та промислових відходів, - індекс WHA. Що випускається з 1998 року 113-тонний мастодонт D11R CD оснащують унікальним відвалом 11D (обсяг призми волочіння 43,8 м3) з подвійним перекосом. При цьому всі машини серії D11R оснащені системою прискореної заправки дизельним паливом (місткість бака 1471 л).

При цьому всі машини серії D11R оснащені системою прискореної заправки дизельним паливом (місткість бака 1471 л)

Модельний ряд Dressta, відомий також в Європі під маркою Huta Stalowa Wola, представлений двома базовими моделями TD25H і TD40C потужністю 320 і 520 к.с. Dressta стала першою тракторобудівної фірмою, яка застосувала в трансмісії своїх БРА двохдіапазонний безступінчатий механізм повороту. Для бульдозерів передбачено три типи відвала - поворотний, півсферичний і сферичний, а також три типи розпушувачів: тризубий, однозубий і однозубий для глибокого розпушування (заглиблення 1,7 і 1,67 м для TD25H і TD40C відповідно).

Модель FD30C компанії FIAT-KOBELCO Construction Machinery на нафтогазопромислу Росії знають ще з тих пір, коли її випускали під маркою FIAT-Allis. У 1990-х цю модель продавали під маркою FIAT-Hitachi. Як і раніше, FD30C оснащують 349-сильним турбодизелем FIAT 8285TA, відвалами трьох типів - прямим, сферичним і напівсферичним, одне- і тризубими розпушувачами. Залежно від оснащення БРА важить від 36,2 до 43,4 т.

Компанія Liebherr випускає дві моделі бульдозерів важкої категорії, відмітною рисою яких є застосування гідростатичної трансмісії Litronic. Крім сферичного і полусферического відвалів ці БРА комплектують поворотним відвалом. Що випускається з 1989 року 45-тонний Liebherr PR 751 Mining спеціально розроблений з урахуванням роботи в кар'єрах, а більш легкий Liebherr PR 752 (в США продають під маркою John Deere 1050С) в першу чергу призначений для будівельних робіт. PR 752 і John Deere 1050С також випускають в модифікації WH для роботи з твердими побутовими відходами на полігонах, основні відмінності якої від загально версії полягають в установці могутнішого генератора, відвалу збільшених розмірів і захисту на найбільш схильних до механічних пошкоджень корпусних деталях і вразливою при роботі з відходами частини приводів.

Японська корпорація Komatsu у важкій категорії машин освоїла виробництво 11 моделей, з яких тільки шість є базовими і на основі яких створено п'ять модифікацій. Для цих БРА характерне застосування гідромеханічної трансмісії з планетарної КП з перемиканням під навантаженням, полужесткой і пружною еластичною підвіскою опорних ковзанок. На замовлення машини оснащують безступінчатим механізмом повороту. Komatsu випускає п'ять видів бульдозерного обладнання - поворотний, прямий неповоротний, напівсферичний, сферичний і вугільний відвал. Розрихлювальне обладнання тризубі з регульованим і постійним кутом розпушування і однозубий. Абсолютний рекордсмен серед усіх бульдозерів - кар'єрний Komatsu D575A-2 робочою масою 133 т, укомплектований 46-літровим турбодизелем SA12V170 потужністю 1050 к.с. Цей БРА комплектують одностоєчне розпушувачем із заглибленням 2,06 м і могутніми відвалами з 34- або 45-кубовим обсягом призми волочіння.

Цей БРА комплектують одностоєчне розпушувачем із заглибленням 2,06 м і могутніми відвалами з 34- або 45-кубовим обсягом призми волочіння

Бульдозери Komatsu D155А 1960-х років за ліцензією випускають в Китаї (Shantui TY320С). Komatsu D355A, відомий ще з часів будівництва БАМу, в даний час збирають в Індії під маркою Scope 320, де він конкурує з аналогічним по габаритними показниками 34,5-тонним 325-сильним бульдозером Hindustan 3033, використовуваним в дорожньому і гідротехнічному будівництві.

Для більшості БРА важкої категорії характерне застосування:

- гідромеханічної трансмісії, як правило, з планетарної, рідше - з вальної, КП з перемиканням під навантаженням (крім ЧТЗ ДЕТ, Liebherr і John Deere), з багатодисковими гальмами повороту і гальмами, що працюють в маслі і не вимагають регулювань;

- бесступенчатого механізму повороту, що дозволяє вести земляні роботи на криволінійних робочих ділянках і трасах;

Устаткування вітчизняних бра- пружних і напівтвердих підвісок ходової системи (причому для перших характерно властивість пристосування (облягання) гусениць до Мікронерівності робочої поверхні і зниження динамічних навантажень на несучі рамні конструкції);

- овальних обводів гусеничних ланцюгів як найбільш відпрацьованих конструкцій (крім Caterpillar);

- гусениць з ущільненими, зі змащенням шарнірами, з замикаючим роз'ємним ланкою, опорними підтримуючими катками, заправленими на весь термін їх служби;

- автоматизованих систем контролю технічного стану основних вузлів машин і систем оповіщення оператора про критичний знос або можливості виходу вузлів і агрегатів з ладу;

- закритих шумовіброізолірованних кабін із захистом ROPS і можливістю установки кондиціонера;

- переднемоторной компонування із заднім розташуванням кабіни;

- відвалів і розпушувальними обладнання різного призначення.

За матеріалами МАКСІ Екскаватор.ру

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов