- Комплектації та ціни Hyundai Solaris 2019
- Салон і зовнішній вигляд
- Технічні характеристики
- На ходу
- Фото нового Хендай Соляріс 2018
Наша сеть партнеров Banwar
Новий кузов Хендай Соляріс 2018 (фото і ціна) презентували в лютому сімнадцятого, хоча отримати перші враження про його зовнішності ми змогли ще восени колишнього року, коли на автосалоні в китайському Ченду пройшла прем'єра моделі Verna.
Виробництво автомобіля для Росії налагодили на підприємстві в Санкт-Петербурзі, де раніше випускався попередник. Старт продажів Hyundai Solaris 2 покоління почався практично відразу після офіційного показу.
Комплектації та ціни Hyundai Solaris 2019
КомплектаціяЦіна1.4 (100 к.с.) Active MT6 746 000 1.4 (100 к.с.) Active Plus MT6 814 000 1.6 (123 к.с.) Active Plus MT6 839 000 1.4 (100 к.с.) Comfort MT6 849 000 1.4 (100 к.с.) Active Plus AT6 854 000 1.6 (123 к.с.) Comfort MT6 874 000 1.6 (123 к.с.) Active Plus AT6 879 000 1.4 (100 к.с.) Comfort AT6 889 000 1.6 (123 к.с.) Comfort AT6 914 000 1.6 (123 к.с.) Elegance MT6 966 000 1.6 (123 к.с.) Elegance AT6 1 006 000
MT6 - механіка 6-ст., AT6 - автомат 6-ст.
Ціна нового Хендай Соляріс 2019 Росії варіюється від 746 000 до 1 006 000 рублей, в залежності від обраного двигуна, коробки і ісолненія. Всього для седана запропоновано чотири комплектації: Active, Active Plus, Comfort і Elegance, а хетчбек у нас більше не пропонується - його місце зайняв паркетник Крета .
- Базова комплектація Актив (від 746 000 р) включає передні подушки безпеки, систему стабілізації, ЕРА-ГЛОНАСС, датчики тиску в шинах, передні електросклопідйомники, аудіопідготовку, пофарбовані в колір кузова дверні ручки і корпуси дзеркал і сталеві колісні диски.
- У версію Актив Плюс (814 000) додані кондиціонер, електропривід і обігрів дзеркал заднього виду, підігрів передніх сидінь, а також аудіосистема з кнопками на рульовому колесі і роз'ємами USB і Aux. Машину в цьому виконанні можна замовити з будь-якими двигунами і коробками.
- Виконання Комфорт (849 000) порадує шкіряною опліткою керма, красивою панеллю приладів Supervision, регулюванням рульової колонки по вильоту, задніми електросклопідйомниками з підсвічуванням кнопок, а також можливістю підключення смартфона через Bluetooth.
- У максимальній комплектації Елеганс (від 966 000) додатково значаться клімат-контроль, датчики світла і дощу, парктроніки, а також регульований підлокітник між передніми сидіннями.
Крім того, для двох топових версій Соляріса опціонально доступні пакети Advanced, Winter, Safety, Prestige і Style. «Зимовий пакет» включає діодні ходові вогні і противотуманки, а також підігріви заднього дивана, форсунок омивача і лобового скла. Пакет «Безпека» передбачає бічні подушки і шторки безпеки, дискові задні гальма і легкосплавні колеса.
Пакетом «Престиж» можна доповнити виконання Elegance, а до його складу входять камера заднього виду з динамічною розміткою, обробка зовнішніх дверних ручок під хром, підігрів заднього сидіння, функція автоматичного відкривання багажника а також бесьключевой доступ в салон і запуск двигуна з кнопки. Нарешті, пакет «Стиль» включає LED поворотники в дзеркалах, світлодіодні задні ліхтарі і колісні диски діаметром на 16 дюймів.
Салон і зовнішній вигляд
Давайте поглянемо на фото нового Хендай Соляріс 2018 року - дизайн авто виконали в поточному фірмовому стилі компанії з шестикутної гратами радіатора з хромованою окантовкою і більш гострими гранями в оформленні екстер'єру, що дозволило зробити вигляд четирехдверка солідніше.
Машину оснастили інший головною оптикою з діодними ходовими вогнями, стильними задніми ліхтарями з LED-секціями, переоформленими бамперами і інший задньою стійкою. На відміну від китайської Вірні, Solaris для Росії відрізняється іншими секціями протитуманних фар, оригінальними бамперами і фарами, дизайном дисків і трохи зміненою формою решітки радіатора.
У салоні нової моделі Хендай Соляріс 2019 з'явилася повністю переосмислена передня панель, інший кермо, інший щиток приладів і переоформлена трохи розгорнута центральна консоль, що нагадує таку на старшої Елантра. Розмір екрану мультимедійної системи варіюється в залежності від версії (в топі його діагональ складає 8,0 ").
Посадка за кермом стала трохи вище, ніж раніше, передні крісла досить м'які, але бічної підтримки трохи бракує. Ззаду додалося простору для ніг і над головою, але стеля раніше занизький, а центрального підлокітника так і не з'явилося.
В цілому, всередині машинка стала значно менше віддавати відвертою дешевизною, але цілком позбутися відчуття бюджетности все ж не вдалося: пластик жорсткий, відсутня підвіска в бардачку, зате зменшилася кількість серебрянки, а підлокітники на дверях радують в дальній поїздці.
Технічні характеристики
1.6 + MT61.6 + AT6 0-100 км / ч, сек 10,3 11,2 максималка, км / год 193 192 витрата, л / 100 км
місто / траса / змішаний 8,0 / 4,8 / 6,0 8,9 / 5,3 / 6,6
Hyundai Solaris 2019 новому кузові базується на модернізованому шасі від машини колишньої генерації (на ньому ж побудований соплатформенний Ріо), а движки піддалися деякій ревізії. Розглянемо їх характеристики.
У Росії авто пропонується з бензиновими «четвірками» Kappa об'ємом 1,4 літра (99,7 к.с. проти 107 раніше, момент скоротився з 135 до 132,4 Нм) і Gamma 1,6 л (123 к.с. і 150,7 Нм при 4 850 об / хв). Останній отримав другий фазообертач і впускний колектор змінної довжини. Обидва движка поєднуються в парі з шестиступінчастою автоматичною і механічною коробками передач.
Читайте також: Нова Верна обзавелася версією в кузові хетчбек
За своїми габаритними розмірами Хундай Солярис HCR трохи підріс - його довжина становить 4 405 мм (+ 30), розмір колісної бази збільшився на 30 міліметрів - до 2 600, ширина додала 29 мм - до 1 729, висота - 1 469 (- 1) , обсяг багажника становить 480 літрів (+ 10 л), дорожній просвіт (кліренс) заявлений 160 міліметрів. Надбавка дозволила зробити салон трішки просторіше.
Відзначимо, що машина першого покоління довгий час була бестселером на російському ринку (всього за шість років корейцям вдалося реалізувати в Росії більше 640 000 Соляріс), так що для збереження обсягів продажів було вкрай важливо утримати прийнятні ціни. На жаль, зробити цього не вдалося ...
1.4 + MT61.4 + AT6
0-100 км / ч, сек 12,2 12,9 максималка, км / год 185 183 витрата, л / 100 км
місто / траса / змішаний 7,2 / 4,8 / 5,7 8,5 / 5,1 / 6,4
Відносно технічної «начинки» нового Соляріса варто відзначити збільшення жорсткості кузова, заміну колишнього гідропідсилювача керма на електричний, розширену задню колію, повну заміну задньої підвіски на напівзалежну балку від Elantra (при цьому амортизатори встановили ближче до вертикалі, щоб зробити машину стійкіше на високих швидкостях) .
Задні гальма залишилися барабанними (на базових модифікаціях), а в більш дорогих йдуть дискові. У компанії підкреслюють, що в процесі адаптації для наших умов тестові прототипи намотали більше мільйона кілометрів.
На ходу
Журналісти, які покаталися на новому Солярісі під час тест-драйву діляться своїми враженнями від їзди. Серед плюсів називаються хороша тяга, причому версія з двигуном 1.4 не сильно поступається 1.6, приємна керованість і хороша енергоємність підвіски - седан не боїться нерівностей і великих ям. Ось тільки по відчуттях, ззаду все ж тряска відчувається, тоді як спереду її io практично немає.
З ключових мінусів Соляріса - дуже слабка шумоізоляція, точніше практично повна її відсутність. Чути і шини, і пісок в арках, після 4 000 об / хв голосно гуде двигун, а після 90 км / ч починає дошкуляти вітер. У підсумку їхати довгий час на високій швидкості вкрай важко.
Хундай Солярис 1.6 з механікою став вимагати більшого звикання, оскільки пік Тяті став трохи нижче, а обороти при якому він досягається - трохи вище. Так що при рушанні тепер необхідно точніше працювати зі зчепленням і газу давати більше. А ось з АКПП цей движок дружить краще, так що з ним машина їде задерикуватіше.
Якщо ви вирішите купити версію 1.4, то сильно багато не втратите. Звичайно, такий варіант поступається в розгоні до сотні, але управляти тягою тут навіть зручніше, причому як на ручний, так і на автоматичній коробці. Гальма у машини чуйні, пряму седан тримає чудово. Натомість гідропідсилювача керма був встановлений електропідсилювач, який добре налаштований: зусилля на бублику падає і зростає передбачувано і логічно.
Фото нового Хендай Соляріс 2018
конкуренти
Citroen C-Elysee , Ford Fiesta Sedan , Hyundai Solaris , Lada Vesta , Kia Rio , Nissan Almera , Skoda Rapid , Peugeot 301 , Ravon Gentra , Renault Logan , Volkswagen Polo Sedan , Volkswagen Polo Sedan GT