Наша сеть партнеров Banwar
Кросовер Honda CR-V повертається на рідний японський ринок після дворічної перерви: продажі машин минулого, четвертого покоління тут припинили у вересні 2016 року. В цілому нова модель для місцевого ринку повторює європейську версію , Яка, в свою чергу, не надто різниться від кросовера для Росії іншими ходовими вогнями, гратами радіатора і декором салону. Але до японського дебюту Honda приурочила вихід самої технічно витонченої модифікації CR-V - повнопривідного гібрида.
Сама по собі Honda CR-V Sport Hybrid випускається вже майже рік (наприклад, для китайського ринку), але пропонує тільки передній привід. Пристрій гібридної силової установки i-MMD таке ж, як у інших автомобілів марки. Під капотом стоїть бензиновий двигун 2.0 (145 к.с.), який працює по економічному циклу Аткінсона. При невисокій швидкості руху він ніяк не пов'язаний з колесами, а тільки приводить генератор, який заряджає тягову батарею. У рух кросовер приводиться електродвигуном потужністю 184 к.с. Але при їзді на високій швидкості ККД електричної трансмісії різко падає - і в справу вступає ДВС: за допомогою зчеплення він підключається безпосередньо до переднім ведучим колесам, допомагаючи електромотора. Коробки передач тут немає.
Тепер же систему i-MMD одружили з повним приводом. Причому інженери Хонди не стали городити окремий електромотор на задній осі, як це зроблено, наприклад, у кросовера Mitsubishi Outlander PHEV . Гібридний CR-V має ту ж «залізну» трансмісію, що і бензинові модифікації, - з роздавальної коробкою, карданної передачею, багатодисковою муфтою і заднім диференціалом. А інтер'єр гібрида відрізняється відсутністю селектора трансмісії: замість нього встановлено кнопковий пульт.
Крім гібрида, японці зможуть купити і чисто бензинову Хонду CR-V з турбомотором 1.5 (190 к.с.) і варіатором. Такі кросовери також можуть бути як з переднім, так і з повним приводом, а ще для них можна замовити третій ряд сидінь: гібридам він не покладено, тому що у них під підлогою багажника встановлена тягова батарея.
В Японії нова Honda CR-V коштує від 29 тисяч доларів за турбоверсия і від 34 тисяч за гібрид. Незабаром бензоелектріческіе версії з'являться і у європейських дилерів. У нас же CR-V пропонують тільки з п'ятимісцевим салоном і атмосферником 2.0 і 2.4 - і переглядати цей набір в компанії поки не збираються.