- Багажник під обстрілом
- Раз два - та й усе
- Чи не вдарте обличчям в бруд!
- різні характери
- Для асфальту і галявин
- Mitsubishi Pajero Pinin 1999-2006 р в.
- Toyota RAV-4 2000-2006 р в.
Наша сеть партнеров Banwar
Багато власників автомобілів цієї моделі віддали їй свої серця за оригінальну зовнішність. Клиноподібний профіль і стильний спойлер на даху надають машині стрімкості і динаміки, а звужена передня частина з круглими «очима» -фарамі нагадує хитру лисячу мордочку. Стильна штучка - так можна коротко охарактеризувати Honda HR-V.
Модель представлена двома модифікаціями: короткобазной (2350 мм) 3-дверний і длиннобазной (2450 мм) 5-дверний, яка отримала в Україні найбільшого поширення. У «японця» несучий кузов, а його облицювальні панелі оцинковані, тому навіть екземплярів перших років випуску діагноз «руда хвороба» поки не ставилося.
Багажник під обстрілом
HR-V випускалися в Японії, а велика частина машин, що експлуатуються в Україні, була продана офіційним імпортером компанії. Всі автомобілі непогано укомплектовані: центральний замок, електросклопідйомники, електропривод і підігрів зовнішніх дзеркал, кондиціонер, гідропідсилювач керма, ABS і передні подушки безпеки. У більш дорогих версіях зовнішні дзеркала складаються, а передні сидіння з підігрівом.
До речі, купуючи автомобіль на вторинному ринку, будьте уважні - вам може попастися дешева версія тільки з переднім приводом. Як правило, це екземпляри, завезені до нас «сірим» шляхом.
«3-дверцята» менш зручна, ніж «5-дверцята». Через меншу на 100 мм колісної бази коліна сидять ззаду знаходяться майже впритул до спинок передніх крісел. До того ж посадка на гальорку те саме складного гімнастичному вправи. Переднім пасажирам пристібатися нелегко - ремені безпеки розташовані занадто далеко і до них доводиться тягнутися. Зате «5-дверцята» позбавлена подібних незручностей, і до ергономіки її салону особливих зауважень немає. Висока посадка в обох версіях сприяє гарній оглядовості.
Обсяг багажника HR-V в 285 л середній в порівнянні з не дуже близькими конкурентами. Наприклад, у Mitsubishi Pajero Pinin він становить 165 л, а у Subaru Forester - 410 л. До речі, після поїздки під дощем відразу з багажника краще нічого не діставати - падаючі з високо піднятою кришки потоки води ллються за комір.
Раз два - та й усе
Вибір двигунів невеликий: всього два бензинових силових агрегату однакового обсягу - 1,6 л. Перший «16-клапанник» видає потужність в 105 л. с., а другий, оснащений фірмовою системою зміни фаз газорозподілу VTEC, - 125 л. с. На офіційно проданих в Україні примірниках менш слабкий мотор пропонувався в основному тільки для 3-дверних версій, а більш потужний - для 5-дверних.
Варто зазначити, що 105 «коней», особливо з варіатором CVT, погано поєднуються з динамічною зовнішністю автомобіля: обороти набираються мляво, перша «сотня» 5-дверному повнопривідника підкоряється за 13,7 с. Хоча цей же 105-сильний мотор з «механікою» роблять машину більш живою - прискорюють «5-дверку» до 100 км / год за 11,7 / 12,7 с (передній і повний привід відповідно). Хоча обидва двигуни високоспритні і не дуже підходять для бездоріжжя. При їзді в натяг буксує зчеплення, додаєш більше газу - колеса.
За твердженням фахівців фірмової СТО, в процесі експлуатації обидва мотори зарекомендували себе досить надійними. Найчастіше (через 45 тис. Км) доводиться регулювати теплові зазори клапанів. А ось ремінь ГРМ разом з натяжним роликом змінюється куди рідше - кожні 100 тис. Км (якщо деталі оригінальні). На фірмовій СТО робота коштує близько $ 65, а запчастини - близько $ 200. Під час цієї процедури потрібно також перевірити стан водяного насоса (він приводиться в обертання ременем ГРМ). Хоча, за твердженням сервісменов, «помпа» легко виходжує два терміни служби ременя. Ще одна запорука довговічності моторів - застосування якісних масел (особливо до них чутливі агрегати, оснащені VTEC). До 200 тис. Км мотористи радять превентивно замінити всі сальники в двигуні.
Чи не вдарте обличчям в бруд!
На HR-V застосована система автоматично включається повного приводу, як на «старшого брата» CR-V. У звичайному режимі це передньопривідний автомобіль. Крутний момент до задніх коліс передається за допомогою електронно керованої віскомуфти тільки в разі пробуксовки передніх. Знижений ряд передач і блокування диференціалів у HR-V відсутні. У всіх «офіціалів» автоматично підключається задній міст. А тонкі важелі підвісок насторожують - як би ненароком не погнути їх. Тому гри в героїв трофі-рейдів не для цього автомобіля: за своїми позашляховим якостям HR-V поступається багатьом «паркетникам» і межа його можливостей - дуже помірне бездоріжжя. Наприклад, путівець з великими коліями, невелику ділянку раскисшей грунтовки або неглибокий сніг.
За словами сервисменов, співвідношення HR-V, оснащених механічною 5-ступінчастою КП і автоматичним безступінчатим варіатором CVT, складає приблизно 30:70 відповідно. Масло в «механіці» змінюється кожні 60 тис. Км (як втім, і в задньому мосту), а в вариаторе - кожні 45 тис. Км.
«Механіка» зарекомендувала себе як досить надійна, а ось варіатори іноді доставляють неприємності: на деяких машинах при пробігу понад 120-140 тис. Км був відзначений вихід з ладу так званого стартового зчеплення. Ця несправність супроводжується відчутними вібраціями при троганье з місця (робота з запчастинами - близько $ 1000).
При частій їзді по бездоріжжю дають текти сальники півосей (робота - $ 20, запчастина - $ 15), а також з'являється скрип при роботі повного приводу, який усувається заміною масла в вискомуфта (робота і масло - близько $ 90).
різні характери
Завдяки різній величині колісної бази, загальній масі і налаштуванням підвіски кожна з модифікацій відрізняється індивідуальним характером. «3-дверцята» помітно жорсткіше і на нерівностях не схильна до переставки. «5-дверцята» відрізняється більшою плавністю ходу, як і личить солідному транспортному засобу. Поздовжня розгойдування кузова тут менше, а реакції на кермі куди більш спокійні.
Обидві повнопривідні модифікації HR-V оснащені незалежною передньою підвіскою типу McPherson і залежною задньою з балкою, закріпленої на двох поздовжніх важелях з кожного боку на тязі «Панара». Обидві підвіски короткоходниє, через що на пересіченій місцевості рано відбувається діагональне вивішування коліс.
Навіть на наших дорогах підвіска витривала. Найчастіше (через 30-50 тис. Км) доводиться міняти лише втулки стабілізатора поперечної стійкості (оригінальні запчастини - близько $ 7-10). Стійки стабілізатора ходять куди довше - під 80-100 тис. Км, а сайлент-блоки і кульові опори - 150-200 тис. Км. Правда, в разі виходу з ладу «резинок» або «шарових» доведеться розщедритися: вони поставляються тільки в зборі з важелем і коштують недешево - оригінальна деталь понад $ 400. А ось в задній підвісці все сайлент-блоки продаються окремо від важелів і можуть «виходити» близько 100 тис. Км.
Рейкове рульове управління, оснащене підсилювачем, також живуче - наконечники рульових тяг в середньому служать близько 100 тис. Км, а самі тяги - до 150 тис. Км.
Немає зауважень і до гальмівної системи - вона досить ефективна. А настройка ABS заслуговує окремої похвали - вона дуже коректна і не заважає процесу гальмування, вступаючи в роботу лише в дійсно критичних ситуаціях.
Для асфальту і галявин
Покупку Honda HR-V ми рекомендуємо тим, хто бажає стати господарем неординарного транспортного засобу, який підкреслює вишуканий смак власника.
Версія з безступінчатим варіатором відмінно підійде леді, які не люблять вичавлювати зчеплення і при цьому не хочуть позбавляти себе задоволення хвацько носитися по поганих дорогах. А ось модифікація з «механікою» - кращий варіант для чоловіків, що віддають перевагу активному стилю їзди.
Ця модель буде цілком гармонійно виглядати і на міських вулицях, і на твердому путівці. Однак якщо вам доводиться забиратися в нетрі - придивіться до машини з кращою прохідністю.
А прицінитися до Honda HR-V можна, скориставшись щотижневим каталогом «Автобазар».
Особистий досвід Олександр, 50 років
Експлуатує машину 3 роки. Honda HR-V 1,6 л 16V (125 л. С.), 5-ст. «Механіка», пробіг - 90 тис. Км, вік - 3 роки
Купуючи автомобіль, я керувався наступними критеріями: надійність, комфорт, функціональність і високий дорожній просвіт. У підсумку вибір припав на HR-V. Машина мені настільки сподобалася, що після того, як я дізнався, що її знімають з виробництва, продав стару HR-V і купив нову з останніх партій.
На першій HR-V за 3 роки «накатав» близько 90 тис. Км. На дорожні вибоїни уваги особливо не звертаю, і навіть при такому стилі їзди в підвісці ще нічого не вимагало заміни. Вийшли з ладу хіба що передні ступичні підшипники, хоча майстри сказали, що це невластива несправність. Завдяки високому кліренсу за межами асфальту, де немає серйозного бездоріжжя, HR-V їде цілком упевнено. 125-сильний моторчик з механічною КП непогано прискорює машину. У салоні запросто розміщуються п'ять членів екіпажу, а ось багажник у HR-V явно замалий.
Особистий досвід
Светалана, 37 років
Експлуатує машину 2,5 року. Honda HR-V 1,6 л 16V (105 л. С.), Бесступ. варіатор, пробіг - 38 тис. км, вік - 5 років
Після Audi 80 мені захотілося купити машинку з більш яскравою зовнішністю, обов'язково японського виробництва і з високою посадкою. «Переміряти» багато машин, і HR-V підійшла мені більше за інших. Ергономіка - чудова, оглядовість - дуже хороша, «автомат» - відмінна річ, їздиш собі, як в тролейбусі, чи не смикаючи важіль КП. Ця машина добре підходить як для міста, так і для виїздів на природу. Взимку перед гаражем сніг я не розчищаю - машина і так впевнено прокладає собі шлях. Одне з найбільш серйозних зауважень - жорстка підвіска. На нерівностях машина підстрибує, немов козеня.
За час експлуатації серйозних поломок не було, тільки незначні кузові пошкодження. Чинила їх не на фірмовій СТО, а у знайомих - так дешевше. Машинка подобається, і продавати її не збираюся.
Історія Honda HR-V
01.99 Нова модель Honda HR-V представлена 3-дверним універсалом, оснащеним 1,6-літровим 16-клапанним мотором (105 л. С.)
09.99 Розпочато випуск 5-дверного універсала
01.00 Для «5-дверки» запропонували більш потужний 125-сильний силовий агрегат об'ємом 1,6 л 16V
01.02 Рестайлінг моделі
04.03 3-дверна версія знята з виробництва
10.05 Випуск Honda HR-V припинено
Передн. / Задн. торм. колодки 25/34 Повітряний фільтр 10 Паливний фільтр 15 Масляний фільтр 36 Підшипник передн. / задн. маточини 100/147 Амортизатор (передн. / задн.) 119/84 Зчеплення, комплект 229 Помпа 42 Радіатор 298 Ремінь ГРМ 42 Натяжна ролик ГРМ 21 * Ціни можуть трохи відрізнятися в залежності від виробника і модифікації автомобіля
Ціни надані компанією Inter Cars Ukraine Загальні дані Тип кузова універсал Дверей / місць 3/5 і 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4010/1695/1580 і 4110/1695/1580 База, мм 2350 і 2450 Дорожній просвіт, мм 170 Маса спорядж. / повн. 1180/1580 і 1275/1640 Об'єм багажника, л 285 Обсяг бака, л 55 Трансмісія Тип приводу передній або автом. вкл. повний КП 5-ст. механ. або автомат. (безступінчатий варіатор) Двигуни Бензинові 4-циліндр .: 1,6 л 16V (105 л. с.), 1,6 л 16V (125 л. с.) Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / барабанний. Підвіска передня / задня неза. / Зав. Шини 195/70 R15, 205/60 R16 Вартість в Україні $ 14000-26500
Знайти для Honda HR-V близьких за характеристиками конкурентів на ринку старих "паркетників" складно: все вони чимось сильно відрізняються - іміджем, призначенням і характеристиками трансмісії, розмірами або ціною. Наприклад, близький за вартістю Subaru Forester (1997-2002 р в.) Набагато більші, оснащений більш потужними моторами, відповідно набагато динамічніше, має постійний повний привід з міжосьовим, а в деяких версіях і заднім диференціалом.
Suzuki Vitara (1997-2004 р в.) Більше позашляховик, ніж паркетник. Його кузов посаджений на раму, крутний момент від двигуна постійно передається тільки на колеса задньої осі, а при включенні повного приводу через відсутність міжосьового диференціала крутний момент передається в строгій пропорції 50:50. Крім того, в цій моделі є знижений ряд передач. Схожими характеристиками володіють ще кілька позашляховиків - Mitsubishi Pagero Pinin (1999-2006 р в.), Nissan Terrano (з 1996 р в.).
Найбільш близький за характеристиками конкурент Daihatsu Terios не набув в Україні популярності, тому знайти його в продажу дуже складно. Більш того, дизайн цієї моделі настільки поступається Honda HR-V, що віддати перевагу Terios мало хто погодиться.
Mitsubishi Pajero Pinin 1999-2006 р в.
Pajero Pinin «скроєний» в дусі справжніх позашляховиків, про що говорить його зовнішність - міні-копія Pajero. У трансмісії Pinin немає міжосьового диференціала, тому повний привід бажано задіяти тільки на слизькому покритті і бездоріжжя. Є також знижений ряд передач, а задній міст оснащений диференціалом.
Багажне відділення Pinin в «похідному стані» не надто містке, але його можна збільшити, зсунувши вперед задні сидіння.
Тип кузова 3- і 5-дв. універсал Габарити, Д / Ш / В, мм 3735/1695/1700 і 4035/1695/1700 База, мм 2280 і 2450 Дорожній просвіт, мм 200 Двигуни 4- і 6-цил. 4 бензин .: 1,8 л 16V (114 л. С.), 1,8 л 16V (120 л. С.), 1,8 л Turbo 16V (160 л. С.), 2,0 л 16V ( 129 л. с.) Вартість в Україні, $ від 15,5 до 26 тис.
Toyota RAV-4 2000-2006 р в.
Toyota RAV-4 швидше конкурує з Honda CR-V, однак автомобілі більш ранніх років випуску можуть розглядатися як альтернатива HR-V. Трансмісія у RAV-4 інша - постійний повний привід з розподілом крутного моменту по осях в пропорції 50:50. Хоча знижений ряд передач відсутня. За межами асфальту з невеликої позашляхової пастки допоможе вибратися автоматично блокується міжосьовий диференціал. На відміну від конкурентів, RAV-4 має в своєму арсеналі економічний дизельний двигун.
Тип кузова 3- і 5-дв. універсал Габарити, Д / Ш / В, мм 3850/1735/1670 і 4245/1785/1670 База, мм 2200 і 2490 Дорожній просвіт, мм 200 Двигуни 4-цил. 3 бензин .: 1,8 л 16V (125 л. С.), 2,0 л 16V (150 л. С.), 2,0 л 16V (165 л. С.) Турбодизельними .: 2,0 л 16V (116 л. с.) Вартість в Україні, $ від 18,8 до 33 тис.
Юлій Максимчук
Фото Андрія Яцуляк
Редакція дякує СТО компанії «Дніпро Мотор Інвест» за допомогу в підготовці матеріалу
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.