Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

хвороби воротарів

Наша сеть партнеров Banwar

Хвороби воротарів і рекомендації з експлуатації   Варіатор (CVT - безступінчата автоматична коробка перемикання передач) веде своє походження від східчастих АКПП і має такі ж вузли як і його попередник:   - гідротрансформатор, планетарна передача з фрикційними дисками і поршнями, масляний насос з гідравлічною системою і гідроблок з соленоїдами і ін Хвороби воротарів і рекомендації з експлуатації

Варіатор (CVT - безступінчата автоматична коробка перемикання передач) веде своє походження від східчастих АКПП і має такі ж вузли як і його попередник:

- гідротрансформатор, планетарна передача з фрикційними дисками і поршнями, масляний насос з гідравлічною системою і гідроблок з соленоїдами і ін. Елементами управління і контролю. І ці вузли хворіють за тими ж законами, що і у східчастих автоматів. (проблеми гидротрансформаторов , фрикционов і електрики .)

У воротарів на відміну від східчастих АКПП є свої особливості і їх хвороби: Ремінь, Конуси з підшипниками, - Масляний Насос пелюсткової типу, - Степ-мотор, що змінює передавальне число. І капремонт воротарів дуже специфічний і не дає повного відновлення робочих характеристик.

Типові проблеми ременя і конусів

Коли ремінь зривається в ковзання по поверхні конуса, починається знос його «протектора», робочої частини ременя, що має насічки. Чим більше знос насічок, тим «гірше тягне» машина. ( Детальніше )

Проблема степ-мотора

Степ-мотор служить в варіатора Джатко для зміни передавального числа. І його електрична частина рідко служить більше 5-6 років. При виході з ладу степ-мотора, варіатор как-будто «їде на одній швидкості» ( Детальніше )

Підшипники

При виробленні ресурсу підшипників, починаються вібрації, з'являється гул або свист. Подальша експлуатація з цією проблемою може закінчитися ... ( Детальніше )

Насос і знос клапана

Від брудного масла зношується клапан насоса Джатко. Він починає клинить, зависати і включатися з ударами, що не дуже помітно для водія, але призводить до великих проблем ... ( Детальніше )

Рекомендації як продовжити життя варіатора

- Підтримувати чистоту і достатній рівень масла, ... (докладніше - нижче)

Перегрів варіатора, заміна теплообмінника

З віком ККД варіатора знижується, що призводить до зайвої нагріву масла. Теплообмінники так само з віком забиваються брудом і знижують ККД. А робота варіатора при температурі масла понад + 120º призводить до ланцюгової ... ( Детальніше )

Як відтягнути старіння воротарів:

1. Підтримувати чистоту і достатній рівень масла варіатора, для чого перевіряти масло в кожен прихід машини в сервіс.

(Брудне масло прискорює знос конусів і ременя, забиває канали гидроблока і соленоїдів, що призводить до поетере тиску)

2. Прогрівати варіатор перед поїздкою. Особливо взимку в морози. І не навантажувати холодний варіатор (менш + 60ºС) педаллю газу більше середини її ходу.

(Холодне густе масло веде до прослизання ременя по конуса і фрикционов по сталевим дискам, що веде до передчасного зносу)

3. З віком варіатора берегти його від програвав (установка додаткового радіатора)

(Граничне навантаження на варіатор особливо влітку призводить до перегріву, що прискорює старіння витратних матеріалів в рази)

4. Не використовувати машину як буксир і не буксирувати її на тросу.

5. Не розганяти машину понад покладений за Правилами (швидкості понад 140 км год в рази скорочує ресурс ременя, підшипників і витратних матеріалів)

6. проводити своєчасні планові капремонти із заміною зношених витратних матеріалів, як тільки з'являться перші симптоми .

Штовхає Ремінь, PushBelt

Всі «штовхають» ремені (pushbelt) для воротарів вміє виготовляти тільки одна фірма - «Бош» Всі «штовхають» ремені (pushbelt) для воротарів вміє виготовляти тільки одна фірма - «Бош». Влаштовані вони з декількох металевих стрічок на які нанизані сталеві штовхають сегменти. Ці сегменти чіпляються своєї зубчастої поверхнею за метал конусів тягнуть за собою зачеплену за них багатошарову стрічку.

Стрічка несе тут сполучну функцію, яка притискає сегменти до конуса і утримує їх щільно один з одним.

Сегменти виконують функції не буксира (який тягне), а «штовхача». Як колеса паровоза відштовхуються від сталевих рейок. Саме місце зіткнення метал-метал і є найслабшим місцем ременя. Насічка несе функцію «протектора», який витісняє зайву воду (масло в нашому випадку) і чіпляється зубчиками за метал конусів.

Друге слабке місце ременя це - стрічки, а вірніше їх деформація \ розтягнення або (якщо запустити) розрив. Але це відбувається, коли сегменти вже зносилися більше критичного рівня.

Хвороби ременів розвиваються за таким сценарієм:

Найнебезпечніші режими роботи ременя-конусів, це на початку руху Найнебезпечніші режими роботи ременя-конусів, це на початку руху. Коли передавальне число становить максимум або мінімум (при початку розгону або на максимальних обертах) один з конусів має мінімальну площу зіткнення з ременем і тоді високий ризик зриву ременя в ковзання.

Штатна робота - це коли стикання з конусом відбувається всією поверхнею сегмента під кутом 90 ° і немає прослизання ні при вході сегментів на конус, ні при виході з нього.

Стрічки ременя відчувають величезні розтягують і згинають навантаження (як ми ламаємо ел.провода згинаючи-розгинаючи їх кілька разів) і з часом метал стрічок розтягується і втомлюється. А при розтягнутих стрічках зазор між сегментами збільшується, хоч і на кілька мікронів, але це призводить до того, що нахил сегмента до конусу стає менше 90 ° і стикання відбувається не всією поверхнею сегмента, а переднім ребром. І тоді зрив в ковзання починається все раніше і раніше.

Комп'ютер фісірует прослизання. Насос при цьому отримує команду комп'ютера збільшити притискання ременя до конуса, що в рази збільшує розтягнення стрічки і починається ланцюгова реакція зносу протектора сегментів. Але що значно гірше - знос поверхні конусів.

Крім того, вкрай важливий профіль самого штовхає сегмента. У нормі він має насічку. У міру зношування насічка стає менш помітною і коли стирається дощенту, то зрив в ковзання відбувається вже при кожному сильному натисненні педалі газу. Справа видно різні ступені зносу ременя.

Фактори ризику, коли ремінь зривається в ковзання: А. в момент зрушення з місця, коли радіус вигину ременя мінімальний, а передавальне число варіатора на мінімумі (LowGear). Б. На максимальній швидкості обертання (Overdrive), коли радіус ременя на відомому конусі мінімальний, а частота обертання і момент обертання максимальні, що створює додаткові відцентрові сили для ременя. В. При роботі на нерозігріті маслі, коли товстий шар холодного (до 60 ° С) масла на конусах сприяє ковзанню, але ще не "склеює" метал сегментів з металом конусів. Г. зношений ремінь з розтягнутими стрічками і з'їденими протекторами сегментів. Д. робота в брудному маслі, коли під ремінь потрапляє пил від фрикційних або що гірше - металевий пил.

Підшипники, Bearings
Підшипники, Bearings

2. Гранична навантаження на конуса передається на підшипники, які крім функції ковзання ще й утримують конуса як опори. Тривала робота варіатора при граничному тиску масла від насоса призводить до передчасного зносу підшипників конусів.

Знос підшипників призводить до вібрацій, зреалізований гулом варіатора і за ланцюговою реакцією призводить до прискореного виходу з ладу інших підшипників. Їзда з вібраціями крім ременя вбиває ще й поверхні конусів.

Конуса Ведучий і підпорядкованому

3. При зносі або що гірше - місцевих "задирах" металу, ремінь починає поводитися непередбачувано для комп'ютера, зриваючись в ковзання вже при навантаженнях значно нижче граничних.

Комп'ютер спочатку подає тиск на конуса до граничного, а коли це не допомагає, то обмежує тягу двигуна, щоб дати можливість доїхати до сервісу АКПП.

Комп'ютер спочатку подає тиск на конуса до граничного, а коли це не допомагає, то обмежує тягу двигуна, щоб дати можливість доїхати до сервісу АКПП

Насос масляний, Jatco

Насос для воротарів Джатко - роторний і створює величезну (до 40 атм) тиск. Конструкція насоса включає в себе лопатки з високоміцної сталі, які ходять в пазах ротора. Але найслабшим вузлом насосів джатковскіх воротарів є клапан, який забруднюється, зношується і клинить.

Варіатори Айсин і інших виробників не мають серйозних проблем з насосом.

Степ-мотор, кроковий мотор, Jatco

Для того, щоб синхронно розсовувати і зрушувати конуса, змінюючи передавальне число Джатко в конструкції використовує електрично керований кроковий мотор, електропривод. Цей мотор має обмежений ресурс і підлягає заміні після 120-150 ткм, в залежності від програвав масла і зносу ременя.

Проблема полягає в зависанні конусів в одному положенні і комп'ютер не може змінювати передавальне число варіатора.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов