Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Hyundai Genesis: Корейська шик

  1. У пошуках «особи»
  2. безшумний лайнер
  3. Початок покладено
  4. інновації
  5. Комплектація
  6. Загальні дані
  7. двигун
  8. Трансмісія
  9. експлуатаційні показники
  10. Резюме «Автоцентру»
  11. мінуси:

Наша сеть партнеров Banwar

«І буде відтепер у Hyundai свій преміум-бренд», - сказали південнокорейські інженери. І називатися він буде Genesis - від англійського «походження», «виникнення». І для початку вивели вони на ринок великий однойменний седан. І навіть емблему Hyundai попереду прибрали. Чи потрібно конкурентам з бізнес-класу боятися за свої ринкові позиції? Відповість на це питання перший тест автомобіля в Україні.

Відповість на це питання перший тест автомобіля в Україні

Заява корейців досить сміливе, особливо якщо врахувати, що «бізнесмен» Hyundai Grandeur так і не став популярним. Genesis на 8 см довше і має на 15,5 см велику базу. За розмірами автомобіль займає проміжне положення між Е-класом і люкс - наприклад, 5-й і 7-ю серією BMW, Е і S-Klasse від Mercedes. За статусом ж він може стати люксовим брендом для Hyundai - як Acura для Honda, Infiniti для Nissan і Lexus для Toyota.

За статусом ж він може стати люксовим брендом для Hyundai - як Acura для Honda, Infiniti для Nissan і Lexus для Toyota

У пошуках «особи»

На створення «Дженезіс» пішло п'ять років. За цей час Mercedes S-Кlasse колишнього покоління (220) зняли з виробництва. А адже саме його нагадує Genesis спереду, хоча оптика наводить на думку про Lexus. Профіль більше схожий на BMW або Infiniti. Втім, і Lexus свого часу запозичив рішення Mercedes. Ось і Genesis шукає свій стиль, а шлях цей тернистий. І якщо подані на ринку машини вже знайшли своїх шанувальників, то великому корейському седану тільки доведеться це зробити. Даний сегмент досить консервативний, і ризиковані екстравагантні елементи можуть зробити ведмежу послугу новачкові. І все ж оригінальні рішення у «Дженезіс» є - це фальшрешітки радіатора і фірмові колісні диски. На кожну спицю колеса накладено спеціальний «пелюстка», який прикручений з внутрішньої сторони.

Інші водії поступаються дорогою начебто «Мерсі», але мимо них проноситься то чи «Бімер», чи то «Лексус». А логотип на багажнику видає: це - Hyundai!

У салоні зустрічаємо вигнуту передню панель, а там, де всі люблять ставити дерев'яні планки, - шкіру. Її колір відповідає відтінку оббивки крісел, що робить інтер'єр гармонійним і закінченим. Бракує, мабуть, великого кольорового монітора з контролером мультимедійної системи, аналогічної MMI у Audi, iDrive у BMW і Command у Mercedes. Втім, така для Genesis запропонована (Driver Information System (DIS), але тільки в дорожчій версії, яка в Україні поки не поставляється.

І все ж місце справжнього господаря «Дженезіс» - ззаду. Йому і його партнеру або колезі запропонований окремо регулюється за допомогою електроприводу задній диван, на якому легко можна прийняти напівлежаче положення. А щоб процес висадки був легким, досить відкрити задні двері - і відповідна частина дивана займе початкове, майже вертикальне положення. Ззаду можуть сісти і три людини, але тоді середньому пасажирові буде заважати великий трансмісійний тунель, а сам він не дозволить відкинути центральний підлокітник, щоб скористатися пультом управління. Тому третього тут не шанують (хіба що в коротких поїздках), для нього навіть підголівник не передбачений.

Щоб підкреслити статус пасажира на задньому ряду, йому запропонували регулюється задній диван з електроприводом, пневматичну підвіску, а також високий рівень оснащення та оздоблення.

безшумний лайнер

За кермом зовсім не відчуваєш, що довжина седана трохи не дотягує до п'яти метрів. Маневрувати на машині просто. Легкий кермо великого діаметра на маленьких паркувальних швидкостях якраз хороший. Шторка на задньому склі не заважає, так як при включенні задньої передачі опускається автоматично.

По бічних дзеркалах орієнтуватися не дуже зручно. Праве ще нічого, а ліве не дає бажаної інформації - невисокі перешкоди випадають з сектора огляду. При включенні задньої передачі дзеркала можуть перенастроюватися на задні колеса, але і це не завжди виручає, так як невеликі об'єкти в них не видно. Залишається сподіватися на парктроник. Про його включенні, як і задні протитуманні ліхтарів, режимах підвіски і кліренсу дізнаєшся по загоряється на кнопках светодиодам. Але в русі дивитися на них колись.

Селектор АКП м'яко переміщається по ступінчастою шахті, а позначення режиму виводиться на щиток великим символом. Автоматична 6-діапазонна трансмісія чудово поєднується з V-подібною "шісткою" Lambda об'ємом 3,8 л, що розвиває 290 л. с. Цей тандем працює не тільки дуже злагоджено і плавно, але і тихо. Передачі перемикаються м'яко і непомітно. При цьому прискорення досить впевнене - за 7 з Genesis набирає першу "сотню".

На такій машині мимоволі починаю їхати швидко, але плавно. Хіба що для інтенсивного обгону вдаюся до кік-даун. Під навантаженням звук мотора чутний, але він зовсім не докучає.

Коробку можна перевести в ручний режим перемикання, але потреби в цьому я не відчув. До того ж в такому положенні селектор повністю «ховає» за собою кнопку регулювання жорсткості пневматичної підвіски EAS. Я б поміняв її місцями з такою ж, але управляє величиною дорожнього просвіту. Збільшувати на 30 мм дорожній просвіт доводиться все ж рідше - щоб не пошкодити бампер, паркуясь близько високого бордюру або пробираючись по глибоких ямах. Міняти кліренс можна на ходу. Після 70 км / ч кузов «Дженезіс» все одно самостійно займає звичне положення з дорожнім просвітом в 154 мм. А після 120 км / год машина автоматично сідає на 15 мм від стандартного положення, сильніше притискаючись до дороги.

Ось він, основний козир «Дженезіс» - відмінна плавність ходу! Пневматична підвіска з легкістю і без поштовхів відпрацьовує нерівності асфальту, перетворюючи його в гладку стрічку. Тільки неголосний акомпанемент шин чути на дефектах дороги. А якщо знаєш, що попереду асфальт здибився хвилями, або треба на швидкості в поворот увійти - натиснув кнопку за важелем АКП і перейшов в спортивний режим підвіски. Тепер дрібні ямки і горбки відчуваються сильніше, зате розгойдування менше і в віражах машина надійніше варто. Шкода тільки, що задоволення для водія це не додає. Кермо як був легким і «порожнім», так і залишився. До того ж в повороті легко ковзати по широким плоским сидінням, а автомобіль дуже рано починає пищати передніми покришками, попереджаючи про знесення. Може, тому швидкість «Дженезіс» штучно обмежили на 210 км / ч? Чого на ньому лихачити?

Початок покладено

За задумом, Genesis повинен підкреслити високий статус власника, який сидить позаду, а тому драйверскими амбіціями водія пожертвували на догоду високому рівню комфорту. За оснащенням другого ряду Genesis перевершує «бізнесові» седани Е-класу, але поступається поки люксам, які, в свою чергу, легко обіграє за ціною.

інновації

Комплектація

  • 8 подушок безпеки
  • ABS
  • AFLS
  • BAS
  • CBC
  • ESP
  • TCS
  • Акустична система Lexicon, 10 динаміків, CD-чейнджер на 6 дисків, МР3, підсилювач, USB + iPOD + AUX-входи, управління в задньому підлокітнику
  • Датчики світла, дощу
  • парктронік
  • іммобілайзер
  • Клімат-контроль двозонний
  • шкіряна оббивка
  • Круїз контроль
  • Ксенонові фари ближнього світла
  • Литі диски R18
  • Маршрутний комп'ютер
  • Багатошарові шумоізоляційні скла
  • Мультифункціональний кермо з електрорегулюванням по висоті і глибині, з шкіряною оббивкою і дерев'яними вставками
  • омивачі фар
  • Оздоблення інтер'єру алюмінієм
  • Пам'ять положення сидінь, керма та дзеркал
  • Пневмопідвіска з функцією контролю кліренсу і регулюванням жорсткості
  • Протитуманні фари
  • Все самозатемняющееся дзеркала
  • Світлодіодна задня оптика (LED type)
  • сигналізація
  • Термозахисної лобове скло з обігрівом в районі склоочисників
  • Управління переднім сидінням ззаду
  • Ц / з з д / у
  • Чіп-ключ (Personal IC Card) з кнопкою запуску
  • Шторка заднього скла з електроприводом
  • електричний люк
  • Електропривод дверей багажника (відкриття / закриття)
  • Електрорегулювання, підігрів (триступеневий) всіх сидінь, передні з вентиляцією
  • Електрорегулювання, складання і обігрів зовнішніх дзеркал
  • електросклопідйомники

Вартість тестованого автомобіля, грн. - 293000

- 293000

Hyundai Genesis Конкуренти

Chrysler 300С
Chrysler 300С

Honda Legend
Honda Legend

Infiniti М35
Infiniti М35

Загальні дані

Тип кузова седан седан седан седан Дверей / місць 4/5 4/5 4/5 4/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4975/1890/1480 5015/1880/1475 4985/1845/1450 4935/1795/1509 база, мм 2935 3050 2800 2900 Колія передн. / задн., мм 1620/1635 1600/1600 1575/1583 1530/1535 Кліренс, мм 139-154-184 145 150 130 Маса спорядж. / повна, кг 1837/2280 1815 / 2180 1868/2310 1868/2290 Обсяг багажника, л 450 445 452 420 Обсяг бака, л 73 68 73 80

двигун

Тип бенз. з розпод. впр. бенз. з розпод. впр. бенз. з розпод. впр. бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. V6 / 4 V6 / 4 V6 / 4 V6 / 4 Обсяг, см куб. 3778 3518 3664 3498 Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 213 (290) / 6200 183 ( 249) / 6400 217 (295) / 6200 226 (307) / 6800 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 358/4500 339/3900 371/5000 363/4800

Трансмісія

Тип приводу задній задній пост. повний задній КП 6-ст. авт. 4-ст. авт. 5-ст. авт. 7-ст. авт. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. диск. вент. / диск. вент. диск. вент. / диск. диск. вент. / диск. вент. Підвіска передня / задня неза. / Неза. неза. / неза. неза. / неза. неза. / неза. Підсилювач електрогідр гідро гідро гідро Шини 235/50 R18 225/60 R18 245/45 R18 245/45 R18

експлуатаційні показники

Максимальна швидкість, км / год 210 219 250 250 Розгін 0-100 км / ч, з 7,0 9,2 7,1 6,4 Расх. траса-місто, л / 100 км 7,2-13,6 8,2-15,9 8,9-16,3 9,6-17,9 Гарантія, років / км 5/100000 2 / без обмеж. 3/100000 3/100000 Періодичність ТО, км 15000 12000 15000 10000 Вартість ТО, грн. н. д. 1100 1550 2000 Мін. вартість, грн. 293000 305875 * 467206 * 401811 * * За курсом НБУ на 28.11.08 р

Резюме «Автоцентру»

плюси:

  • комфортна підвіска
  • Велика кількість аербегі
  • Максимальна кількість електроприводів
  • тихий мотор
  • М'яка робота АКП

Версія з 3,5-літровим мотором не може змагатися з «Дженезіс» і компанією по потужності. Матеріали в салоні і рівень оснащення скромніше. Зате автомобіль крупніше суперників, а коштує менше. А тому цілком законно конкурує з корейським седаном. Оновлена ​​модель з'явилася на нашому ринку приблизно одночасно з «Дженезіс». Legend разом зі своїм заокеанським аналогом Acura RL комплектуються одним новим мотором об'ємом 3,7 літра схожою з Genesis потужності. Відмінність машини - «інтелектуальний» повний привід. Довгожитель класу. Хоч і зазнав рестайлінг, але змінився несильно. Зате отримав новий 3,5-літровий мотор, а заднеприводная версія (є також з повним приводом) ще й обзавелася новою 7-ступінчастою АКП. Лідер серед обраних конкурентів по динаміці і спортивного характеру.

мінуси:

  • Бракує камери кольорового дисплея
  • «Порожній» кермо
  • Погана оглядовість по дзеркалах

Дмитро Чабан
Фото Андрія Яцуляк

Редакція дякує компанії «Хюндай Моторс Україна» за наданий на тест автомобіль

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Чи потрібно конкурентам з бізнес-класу боятися за свої ринкові позиції?
Може, тому швидкість «Дженезіс» штучно обмежили на 210 км / ч?
Чого на ньому лихачити?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов