Наша сеть партнеров Banwar
23 січня 2014 року, 20:00 Переглядів:
Дизель стає парафіном вже при мінус 10 градусах.
Складнощі на старті: брудні свічки і старий акумулятор
Щоб при низьких температурах повітря не виникало ніяких проблем зі стартом двигуна, потрібно завчасно звернути увагу на стан акумулятора - навантаження на нього зараз, при такій погоді, значно збільшилася. Тому час від часу для виключення проблем з запуском двигуна АКБ слід заряджати автономним пристроєм. Крім того, врахуйте, що термін служби цієї деталі становить близько трьох років (при інтенсивній експлуатації авто), після чого її потрібно замінити, щоб уникнути проблем.
Також врахуйте, що при частих короткострокових поїздках свічки не прогріваються, що призводить до утворення нагару на них. А забруднені свічки погано запускають двигун. Тому час від часу їх потрібно викручувати і чистити, а якщо забруднення сильне - то і зовсім замінювати.
Також нагадуємо про те, що потрібно бути вкрай уважним при виході з машини - якщо забути вимкнути магнітолу або фари, то в холоди акумулятор сяде вже через півгодини роботи вхолосту.
"Замерзання" бензину ...
У паливний бак нерідко потрапляє вода (Наприклад, у вигляді конденсату під час заправки). Через це відбувається обмерзання фільтра паливного насоса і, як наслідок , Виникають труднощі з запуском і роботою мотора. Для профілактики, а точніше, для видалення з паливного бака вже наявної води, в нього можна додати спеціальну присадку, яка дозволить воді змішатися з бензином, а потім ця суміш згорить разом зі звичайним паливом.
Хороший засіб профілактики - стежити за тим, щоб бензину в баку було більше половини. Справа в тому, що вода важче нафтового палива і знаходиться під ним. В цьому випадку шансів у бензонасоса закачати воду, а не бензин, практично немає. Крім того, потрібно врахувати, що чим більше в баку повітря, тим більше водяної пари в ньому міститься. Відбувається їх кристалізація і мікрокристали осідають в паливі, накопичуються на дні і негативно впливають на бензонасос і паливну систему.
Є і народний спосіб (в тому випадку, якщо спеціальної присадки просто немає під рукою) - в бак заливається медичний спирт, який, змішуючись з водою, робить її горючою. Але зловживати цим не можна - якщо флакон не допоміг, потрібно тягнути авто на СТО, де бак знімуть і очистять.
... і парафінізация дизеля
Особливості технології отримання зимового дизеля такі, що лише 15% від усього обсягу дизпалива зберігають плинність при температурі до -35 ° С - решті замерзає вже при мінус п'яти. Літній паливо (85% від усіх обсягів виробництва) не перестають випускати, а змішують з депресорними присадками і продають під виглядом зимового. При температурі до 10 градусів нижче нуля ця хитрість спрацьовує, але як тільки заморозки посилюються, дизель перетворюється в парафін і забиває топлівопроводи, фільтри і бак. Ще гірше, якщо на АЗС навіть не потрудилися додати присадку, а просто продають літнє паливо. Тоді машина глухне вже через 2-3 кілометри шляху.
Щоб не допустити замерзання, можна додати до 20% гасу в літнє дизельне паливо (при цьому його експлуатаційні характеристики не погіршуються). Ціна питання - 16 грн / літр (в бак об'ємом 50 літрів потрібно залити 10 літрів гасу і 40 літрів дизпалива). Другий спосіб - самостійне додавання депрессорной присадки (антигель), яку можна купити і на АЗС, і в магазинах. Ціна питання - 50-70 грн / флакон в 150 мл (розрахований на 50 л дизпалива для досягнення температури замерзання в -25 градусів).
А ось ідея розбавити дизель бензином чревата поломками: знадобиться капремонт мотора.
Боротьба з корозією: від радіатора до кузова
На дороги повертається снігоприбиральна техніка, а в ожеледь дорожнє полотно щедро посипають реагентом проти обмерзання. На жаль, ця речовина нещадно до алюмінієвих радіаторів - за кілька тижнів " хімія "Запросто дірявить кондиціонер. Щоб цього уникнути, потрібно хоча б раз на тиждень мити машину. Не забувайте і про те, що вразливим до дорожньої хімії є і днище авто - попросіть мийника гарненько пройтися струменем високого тиску під арками. А ось кузов захистити від впливу реагенту найкраще воском - на мийці послуга з обробки авто коштує близько 30 грн. Періодичність - раз на тиждень.
Але в сильні морози від відвідування мийки краще утриматися - різкий перепад температур може пошкодити лакофарбове покриття. Крім того, взимку потрібно обробити дверні замки і дверні ущільнювачі спецсмазка (30 грн).
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "І бензин, і дизель: як завести машину в мороз". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Євген Остапчук
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.