Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Іграшки для малюків - Магазин розвиваючих ігор та іграшок Розумна дитина

  1. Іграшки для малюків - Магазин розвиваючих ігор та іграшок Розумна дитина Купити іграшки для малюків...
  2. Іграшки для малюків - Магазин розвиваючих ігор та іграшок Розумна дитина

Іграшки для малюків - Магазин розвиваючих ігор та іграшок Розумна дитина

Наша сеть партнеров Banwar

Купити іграшки для малюків >>

На полицях магазинів для дітей - справжнє достаток іграшок та ігор На полицях магазинів для дітей - справжнє достаток іграшок та ігор. На будь-який смак, розвивають мало не будь-яку здатність, всіляких матеріалів, кольорів, запахів і т.д.

Блукаючи уздовж полиць в пошуках іграшки для очікуваного або недавно народженого малюка, ви, напевно, не раз замислювалися - а що дійсно потрібно і корисно вашій дитині? Чи потрібні іграшки новонародженому, і, якщо так, то які? Що дійсно захопить годовічка, а що так і пролежить на полиці шафи?

Давайте розберемося.

Народження - півроку.

Періоди неспання малюка ще не такі великі, проте навіть за 15 хвилин можна дати малюку дуже багато. Перші півроку малюк вчиться сприймати і концентруватися. Тому в період до півроку іграшки повинні служити, в першу чергу, цим двом завданням - розвитку сенсорних систем і вмінню зосереджуватися на об'єкті. Відповідно, обрані іграшки для малюка повинні давати «їжу» для зору, слуху, дотику.

Не прагніть з самого початку оточувати малюка максимально яскравими детальними іграшками - перший час дитина все одно сприймає тільки контрастні чорно-білі зображення. І найбільше його приваблюють людські обличчя.

До кінця першого місяця малюк починає фіксувати погляд на предметі, і для розвитку його зору необхідні іграшки (або речі) з чіткими контурами. Наприклад, геометричні фігури - кільця пірамідки і т.п., які ви будете демонструвати чаду.

Пізніше, до 2-3 місяців, під час вашої ігрове меню можна ввести:

  • мобілі (підвісні музичні каруселі на кронштейні, що кріпляться на борт ліжечка),
  • дуги, турнічкі і підвіски з брязкальцями , Що підвішуються над ліжечком. Спочатку малюк буде просто розглядати їх, а в 3 - 4 місяці почне брати в ручки, обмацувати. Тому до даного віку варто подбати про те, щоб на підвісці або простий мотузочці, натягнутою між бортами ліжка, висіли брязкальця, зручні для захоплення, але різних фактур і розмірів - це важливо для розвитку чутливості малюка. До речі, поки дитина ще не може захоплювати іграшки цілеспрямовано, можна взяти стрічку і прив'язати один її кінець до підвіски, а другий - до ручки або ніжки малюка. Таким чином він, рухаючись і змушуючи рухатися іграшку, буде розважати і розвивати себе сам.
  • брязкальця з нечіткими звуками різної тональності. Близько 3 місяців малюк починає брати в руки брязкальця. Отже, у вашому арсеналі повинні бути брязкальця, які він здатний утримати - легкі і зручні для захоплення - булави, гантелі, тонкі кільця невеликого д іаметра. Спочатку вам доведеться вчити малюка брати в ручку брязкальце, вкладати іграшку в його ручку, трохи пізніше малюк почне тягнутися до іграшки сам і намагатися запхати видобуток в рот. А це значить, що всі іграшки і предмети, що використовуються для гри, повинні бути чистими і безпечними для здоров'я дитини. Якісний пластик, нетоксичні фарби, добре оброблена деревина, цілісний, без пошкоджень і дірок, латекс або гума, чисті тканинні іграшки. Не менш важливий і зовнішній вигляд - «обличчя» іграшок, якщо вони є, повинні бути добрими. Іграшка не повинна бути різкого, кричущого, ненатурального кольору, перевантажена деталями, надмірно важка, видавати дуже різкі, гучні, неприємні звуки.
  • різні «музичні» предмети - дзвіночки, шуршалочкі, неваляшки. Поки малюк не навчився брати іграшки в ручки і маніпулювати ними, дорослий буде дзвеніти, шарудіти і демонструвати все ігрові можливості, а малюк - вчитися зосереджуватися і пов'язувати брязкальце і звук, видаваний нею. (Враховуйте відстань між малюком і будь-який підвісний іграшкою - не менше 20 см)

Можливо, після 3 місяців малюка зацікавить і розвиваючий килимок - можна спостерігати за брязкальцями, що висять на дугах, а, лежачи на животі, розглядати яскраві картинки.

Від 6 місяців до 1 року.

І знову колечка, але на цей раз - пірамідка . Незамінний помічник у розвитку дитини. У такому віці дитині буде ще не під силу зібрати пірамідку, але розібрати її, спробувати на зуб різні кільця, спробувати надягати їх на стрижень і скидати з нього йому дуже сподобається.

Після півроку малюк починає вчитися маніпулювати предметами - для початку - хапати і кидати, потім - складати, пізніше, після року - розбирати і збирати. А значить, в його ігровий ужиток можна вводити вкладаються один в одного стаканчики, кубики, легкі м'які м'ячики і різні ємності, де можна зберігати, звідки можна виймати і класти свої скарби.

До брязкальцям додаються пищалки. І - ура - можна діставати музичні інструменти - дудочки, свісточкі, що видають різні приємні трелі, бубни, барабани, дитячі ксилофони, зачаровують малюків своїми можливостями. Спочатку, зрозуміло, дорослий буде знайомити дитину з музичним світом, граючи нехитрі мелодії, вистукуючи прості ритми, а малюк буде зачаровано слухати і, можливо, плескати в долоні.

Килимок продовжує залишатися актуальним, тільки тепер малюк активно використовує його піщаще - шарудять і музичні елементи. Тепер можна купити і простий розвиваючий центр або іграшки, де при натисканні на кнопочки - ручки виникатиме «спецефект» - певний звук, пісенька і т.д.

У «похідних» умовах роль розвиває і музичних іграшок відмінно виконують побутові предмети - ложки, каструлі, шаруділи пакети, мамина гребінець і такий недоступний, але бажаний татів мобільний телефон.

Важливо, що малюки другого півріччя - «вічні двигуни» і необхідно забезпечити їм умови, що дозволяють реалізовувати потреба рухатися, вчитися повзати, стояти і ходити. Яскравий килимок або килим на підлогу (дуже гарні килимки-пазли на підлогу - вони не дають замерзнути і розвивають безліч здібностей малюка), пара подушок або валиків, великий м'яч, на якому весело кататися з батьками - все це стане в нагоді юному слідопити.

Від 1 року до 2 років.

(Фактично після досягнення 2 років дитина не стане потребувати інших іграшках, і трьох- і п'ятирічок необхідні описані надалі ігри та іграшки)

Малюк, отме Малюк, отме   тівшій перший день народження, переступає важливий рубіж тівшій перший день народження, переступає важливий рубіж. Він вчитися бути самостійним, і знаходить нову роль в спілкуванні з дорослим - з глядача він стає партнером. Тепер ви будете не просто демонструвати малюкові навколишній світ, а вчити його опановувати цим світом - на практичних прикладах. А малюк через гру і спілкування з дорослим буде вчитися культурним способам дій.

Які іграшки підходять малюкам 1-2 років?

Для освоєння предметного світу потрібні звичайні побутові предмети - посуд, гребінці, олівці, щітки і з аналоги - лялькова посуд і меблі, совочки, лопатки, грабельки, формочки, сачки і т.д.

Для розвитку наочно-дієвого мислення потрібні різноманітні за кольором, формою і матеріалом пірамідки, кубики, матрьошки, найрізноманітніші рамки і вкладиші , Куби з різними осередками-отворами для вкладання аналогічних форм, великі великі пазли і мозаїки , кубики з картинками , Фігурні пірамідки, шнурівки , Застібки.

Малюки 1-2 (і більше років) - великі експериментатори і дослідники. Ваше завдання - всіляко стимулювати цю пізнавальну активність. У цій справі допоможуть розвиваючі центри, іграшки «з заводом», матеріали для ігор з водою і піском - млини, формочки, фарби і олівці , пластилін . Граючи з малюком, не обмежуйте ваш тандем інструкціями, фантазуйте і творіть нові способи грати - тим самим ви розвиваєте фантазію і креативність вашої дитини. Малювати можна для початку і долоньками, і губкою для посуду, і пензликом, і п'ятою. А кубики можуть служити не тільки будівельним матеріалом, а й смугою перешкод для юного спортсмена.

До речі, про спорт - ось і настав час для покупки різного спортивного обладнання - спортивного куточка, обруча, лавочки для ходьби, можливо, гірки або шведської стінки, різного розміру м'ячів. І не забудьте про будиночок (наприклад, дитячої наметі) або самостійно зроблене аналогу, де малюк може сховатися від вас в процесі гри або просто побути наодинці з собою.

У ляльках потребують не тільки дівчатка, а абсолютно всі діти раннього віку. Лялька - голяк, що нагадує дитині його недавнє минуле, лялька в одязі з усією обстановкою, що імітує ваш власний будинок - меблями, посудом, одягом допомагають малюку «освоювати» цей світ. Не забудьте і про іграшкових тварин невеликого розміру - не обов'язково м'яких і великих, для гри куди краще підходять набори з дерева, гуми або пластику, що містять різних тварин - з ними можна грати в село, зоопарк або ліс.

Мовленнєвий розвиток, звичайно, відбувається в процесі спілкування з дорослим і спільної гри, однак певні гри і посібники окремо сприяють розвитку мовлення дитини - ті, які припускають словесне позначення предметів і подій: картинки із зображенням тварин і людей і їх дій, ілюстрації до дитячих казок і об'ємні іграшки - їх персонажі, картинки, що зображують предмети, що оточують нас, овочі і фрукти, іграшки, будинки, машини і т.д.

Окремо скажемо про бібліотеку і фонотеці малюка, м'які оброблені для малюків Окремо скажемо про бібліотеку і фонотеці малюка, м'які оброблені для малюків   звуки класики   або   природи   , Ніжні дитячому колискові можна включати вашому малюку з самого народження звуки класики або природи , Ніжні дитячому колискові можна включати вашому малюку з самого народження. Поступово, у міру дорослішання додавайте в вашу фонотеку веселі дитячі пісеньки, під які можна рухатися, танцювати, а потім - і казки , Починаючи з коротких, наприклад, російських народних.

Близько року пора починати складати і власну бібліотеку. Для таких маленьких дітей знайомство з літературою може початися з твердих книжок, де кожен лист виготовлений з щільного картону. Зараз випускається чимало книжок для найменших - на сторінках майже немає тексту, зате багато картинок, знову ж знайомлять дітей з навколишнім світом. Непромокальні гумові книжки-пищалки можна брати в ванну, а шарудять тканинні книжки пробувати на міцність. Хоча такого роду книги скоріше можна зарахувати до іграшок, ніж до повноцінних виданням, вони непогано служать розвитку дрібної моторики і органів сприйняття.

І не забувайте про те, що краще за все фантазію і творчі здібності розвивають максимально непропрацьовані предмети. Пам'ятайте, як в дитинстві, палиця була то конем, то рушницею, а банку з чаєм - то кріслом для ляльки, то скринька. Дітям обов'язково потрібні особливі скарби, з якими можна робити все, що завгодно - кульки і кубики, шматочки тканини, папірці, картон, коробочки, палички і т.д. Тому, якщо ваша дитина наполягає на тому, що ось ці ось обривочкі гумки - найдорожче, а не сміття, що підлягає утилізації, не сперечайтеся з ним. Так воно і є.

Купити іграшки для малюків >>

Іграшки для малюків - Магазин розвиваючих ігор та іграшок Розумна дитина

Купити іграшки для малюків >>

На полицях магазинів для дітей - справжнє достаток іграшок та ігор На полицях магазинів для дітей - справжнє достаток іграшок та ігор. На будь-який смак, розвивають мало не будь-яку здатність, всіляких матеріалів, кольорів, запахів і т.д.

Блукаючи уздовж полиць в пошуках іграшки для очікуваного або недавно народженого малюка, ви, напевно, не раз замислювалися - а що дійсно потрібно і корисно вашій дитині? Чи потрібні іграшки новонародженому, і, якщо так, то які? Що дійсно захопить годовічка, а що так і пролежить на полиці шафи?

Давайте розберемося.

Народження - півроку.

Періоди неспання малюка ще не такі великі, проте навіть за 15 хвилин можна дати малюку дуже багато. Перші півроку малюк вчиться сприймати і концентруватися. Тому в період до півроку іграшки повинні служити, в першу чергу, цим двом завданням - розвитку сенсорних систем і вмінню зосереджуватися на об'єкті. Відповідно, обрані іграшки для малюка повинні давати «їжу» для зору, слуху, дотику.

Не прагніть з самого початку оточувати малюка максимально яскравими детальними іграшками - перший час дитина все одно сприймає тільки контрастні чорно-білі зображення. І найбільше його приваблюють людські обличчя.

До кінця першого місяця малюк починає фіксувати погляд на предметі, і для розвитку його зору необхідні іграшки (або речі) з чіткими контурами. Наприклад, геометричні фігури - кільця пірамідки і т.п., які ви будете демонструвати чаду.

Пізніше, до 2-3 місяців, під час вашої ігрове меню можна ввести:

  • мобілі (підвісні музичні каруселі на кронштейні, що кріпляться на борт ліжечка),
  • дуги, турнічкі і підвіски з брязкальцями , Що підвішуються над ліжечком. Спочатку малюк буде просто розглядати їх, а в 3 - 4 місяці почне брати в ручки, обмацувати. Тому до даного віку варто подбати про те, щоб на підвісці або простий мотузочці, натягнутою між бортами ліжка, висіли брязкальця, зручні для захоплення, але різних фактур і розмірів - це важливо для розвитку чутливості малюка. До речі, поки дитина ще не може захоплювати іграшки цілеспрямовано, можна взяти стрічку і прив'язати один її кінець до підвіски, а другий - до ручки або ніжки малюка. Таким чином він, рухаючись і змушуючи рухатися іграшку, буде розважати і розвивати себе сам.
  • брязкальця з нечіткими звуками різної тональності. Близько 3 місяців малюк починає брати в руки брязкальця. Отже, у вашому арсеналі повинні бути брязкальця, які він здатний утримати - легкі і зручні для захоплення - булави, гантелі, тонкі кільця невеликого д іаметра. Спочатку вам доведеться вчити малюка брати в ручку брязкальце, вкладати іграшку в його ручку, трохи пізніше малюк почне тягнутися до іграшки сам і намагатися запхати видобуток в рот. А це значить, що всі іграшки і предмети, що використовуються для гри, повинні бути чистими і безпечними для здоров'я дитини. Якісний пластик, нетоксичні фарби, добре оброблена деревина, цілісний, без пошкоджень і дірок, латекс або гума, чисті тканинні іграшки. Не менш важливий і зовнішній вигляд - «обличчя» іграшок, якщо вони є, повинні бути добрими. Іграшка не повинна бути різкого, кричущого, ненатурального кольору, перевантажена деталями, надмірно важка, видавати дуже різкі, гучні, неприємні звуки.
  • різні «музичні» предмети - дзвіночки, шуршалочкі, неваляшки. Поки малюк не навчився брати іграшки в ручки і маніпулювати ними, дорослий буде дзвеніти, шарудіти і демонструвати все ігрові можливості, а малюк - вчитися зосереджуватися і пов'язувати брязкальце і звук, видаваний нею. (Враховуйте відстань між малюком і будь-який підвісний іграшкою - не менше 20 см)

Можливо, після 3 місяців малюка зацікавить і розвиваючий килимок - можна спостерігати за брязкальцями, що висять на дугах, а, лежачи на животі, розглядати яскраві картинки.

Від 6 місяців до 1 року.

І знову колечка, але на цей раз - пірамідка . Незамінний помічник у розвитку дитини. У такому віці дитині буде ще не під силу зібрати пірамідку, але розібрати її, спробувати на зуб різні кільця, спробувати надягати їх на стрижень і скидати з нього йому дуже сподобається.

Після півроку малюк починає вчитися маніпулювати предметами - для початку - хапати і кидати, потім - складати, пізніше, після року - розбирати і збирати. А значить, в його ігровий ужиток можна вводити вкладаються один в одного стаканчики, кубики, легкі м'які м'ячики і різні ємності, де можна зберігати, звідки можна виймати і класти свої скарби.

До брязкальцям додаються пищалки. І - ура - можна діставати музичні інструменти - дудочки, свісточкі, що видають різні приємні трелі, бубни, барабани, дитячі ксилофони, зачаровують малюків своїми можливостями. Спочатку, зрозуміло, дорослий буде знайомити дитину з музичним світом, граючи нехитрі мелодії, вистукуючи прості ритми, а малюк буде зачаровано слухати і, можливо, плескати в долоні.

Килимок продовжує залишатися актуальним, тільки тепер малюк активно використовує його піщаще - шарудять і музичні елементи. Тепер можна купити і простий розвиваючий центр або іграшки, де при натисканні на кнопочки - ручки виникатиме «спецефект» - певний звук, пісенька і т.д.

У «похідних» умовах роль розвиває і музичних іграшок відмінно виконують побутові предмети - ложки, каструлі, шаруділи пакети, мамина гребінець і такий недоступний, але бажаний татів мобільний телефон.

Важливо, що малюки другого півріччя - «вічні двигуни» і необхідно забезпечити їм умови, що дозволяють реалізовувати потреба рухатися, вчитися повзати, стояти і ходити. Яскравий килимок або килим на підлогу (дуже гарні килимки-пазли на підлогу - вони не дають замерзнути і розвивають безліч здібностей малюка), пара подушок або валиків, великий м'яч, на якому весело кататися з батьками - все це стане в нагоді юному слідопити.

Від 1 року до 2 років.

(Фактично після досягнення 2 років дитина не стане потребувати інших іграшках, і трьох- і п'ятирічок необхідні описані надалі ігри та іграшки)

Малюк, отме Малюк, отме   тівшій перший день народження, переступає важливий рубіж тівшій перший день народження, переступає важливий рубіж. Він вчитися бути самостійним, і знаходить нову роль в спілкуванні з дорослим - з глядача він стає партнером. Тепер ви будете не просто демонструвати малюкові навколишній світ, а вчити його опановувати цим світом - на практичних прикладах. А малюк через гру і спілкування з дорослим буде вчитися культурним способам дій.

Які іграшки підходять малюкам 1-2 років?

Для освоєння предметного світу потрібні звичайні побутові предмети - посуд, гребінці, олівці, щітки і з аналоги - лялькова посуд і меблі, совочки, лопатки, грабельки, формочки, сачки і т.д.

Для розвитку наочно-дієвого мислення потрібні різноманітні за кольором, формою і матеріалом пірамідки, кубики, матрьошки, найрізноманітніші рамки і вкладиші , Куби з різними осередками-отворами для вкладання аналогічних форм, великі великі пазли і мозаїки , кубики з картинками , Фігурні пірамідки, шнурівки , Застібки.

Малюки 1-2 (і більше років) - великі експериментатори і дослідники. Ваше завдання - всіляко стимулювати цю пізнавальну активність. У цій справі допоможуть розвиваючі центри, іграшки «з заводом», матеріали для ігор з водою і піском - млини, формочки, фарби і олівці , пластилін . Граючи з малюком, не обмежуйте ваш тандем інструкціями, фантазуйте і творіть нові способи грати - тим самим ви розвиваєте фантазію і креативність вашої дитини. Малювати можна для початку і долоньками, і губкою для посуду, і пензликом, і п'ятою. А кубики можуть служити не тільки будівельним матеріалом, а й смугою перешкод для юного спортсмена.

До речі, про спорт - ось і настав час для покупки різного спортивного обладнання - спортивного куточка, обруча, лавочки для ходьби, можливо, гірки або шведської стінки, різного розміру м'ячів. І не забудьте про будиночок (наприклад, дитячої наметі) або самостійно зроблене аналогу, де малюк може сховатися від вас в процесі гри або просто побути наодинці з собою.

У ляльках потребують не тільки дівчатка, а абсолютно всі діти раннього віку. Лялька - голяк, що нагадує дитині його недавнє минуле, лялька в одязі з усією обстановкою, що імітує ваш власний будинок - меблями, посудом, одягом допомагають малюку «освоювати» цей світ. Не забудьте і про іграшкових тварин невеликого розміру - не обов'язково м'яких і великих, для гри куди краще підходять набори з дерева, гуми або пластику, що містять різних тварин - з ними можна грати в село, зоопарк або ліс.

Мовленнєвий розвиток, звичайно, відбувається в процесі спілкування з дорослим і спільної гри, однак певні гри і посібники окремо сприяють розвитку мовлення дитини - ті, які припускають словесне позначення предметів і подій: картинки із зображенням тварин і людей і їх дій, ілюстрації до дитячих казок і об'ємні іграшки - їх персонажі, картинки, що зображують предмети, що оточують нас, овочі і фрукти, іграшки, будинки, машини і т.д.

Окремо скажемо про бібліотеку і фонотеці малюка, м'які оброблені для малюків Окремо скажемо про бібліотеку і фонотеці малюка, м'які оброблені для малюків   звуки класики   або   природи   , Ніжні дитячому колискові можна включати вашому малюку з самого народження звуки класики або природи , Ніжні дитячому колискові можна включати вашому малюку з самого народження. Поступово, у міру дорослішання додавайте в вашу фонотеку веселі дитячі пісеньки, під які можна рухатися, танцювати, а потім - і казки , Починаючи з коротких, наприклад, російських народних.

Близько року пора починати складати і власну бібліотеку. Для таких маленьких дітей знайомство з літературою може початися з твердих книжок, де кожен лист виготовлений з щільного картону. Зараз випускається чимало книжок для найменших - на сторінках майже немає тексту, зате багато картинок, знову ж знайомлять дітей з навколишнім світом. Непромокальні гумові книжки-пищалки можна брати в ванну, а шарудять тканинні книжки пробувати на міцність. Хоча такого роду книги скоріше можна зарахувати до іграшок, ніж до повноцінних виданням, вони непогано служать розвитку дрібної моторики і органів сприйняття.

І не забувайте про те, що краще за все фантазію і творчі здібності розвивають максимально непропрацьовані предмети. Пам'ятайте, як в дитинстві, палиця була то конем, то рушницею, а банку з чаєм - то кріслом для ляльки, то скринька. Дітям обов'язково потрібні особливі скарби, з якими можна робити все, що завгодно - кульки і кубики, шматочки тканини, папірці, картон, коробочки, палички і т.д. Тому, якщо ваша дитина наполягає на тому, що ось ці ось обривочкі гумки - найдорожче, а не сміття, що підлягає утилізації, не сперечайтеся з ним. Так воно і є.

Купити іграшки для малюків >>

Іграшки для малюків - Магазин розвиваючих ігор та іграшок Розумна дитина

Купити іграшки для малюків >>

На полицях магазинів для дітей - справжнє достаток іграшок та ігор На полицях магазинів для дітей - справжнє достаток іграшок та ігор. На будь-який смак, розвивають мало не будь-яку здатність, всіляких матеріалів, кольорів, запахів і т.д.

Блукаючи уздовж полиць в пошуках іграшки для очікуваного або недавно народженого малюка, ви, напевно, не раз замислювалися - а що дійсно потрібно і корисно вашій дитині? Чи потрібні іграшки новонародженому, і, якщо так, то які? Що дійсно захопить годовічка, а що так і пролежить на полиці шафи?

Давайте розберемося.

Народження - півроку.

Періоди неспання малюка ще не такі великі, проте навіть за 15 хвилин можна дати малюку дуже багато. Перші півроку малюк вчиться сприймати і концентруватися. Тому в період до півроку іграшки повинні служити, в першу чергу, цим двом завданням - розвитку сенсорних систем і вмінню зосереджуватися на об'єкті. Відповідно, обрані іграшки для малюка повинні давати «їжу» для зору, слуху, дотику.

Не прагніть з самого початку оточувати малюка максимально яскравими детальними іграшками - перший час дитина все одно сприймає тільки контрастні чорно-білі зображення. І найбільше його приваблюють людські обличчя.

До кінця першого місяця малюк починає фіксувати погляд на предметі, і для розвитку його зору необхідні іграшки (або речі) з чіткими контурами. Наприклад, геометричні фігури - кільця пірамідки і т.п., які ви будете демонструвати чаду.

Пізніше, до 2-3 місяців, під час вашої ігрове меню можна ввести:

  • мобілі (підвісні музичні каруселі на кронштейні, що кріпляться на борт ліжечка),
  • дуги, турнічкі і підвіски з брязкальцями , Що підвішуються над ліжечком. Спочатку малюк буде просто розглядати їх, а в 3 - 4 місяці почне брати в ручки, обмацувати. Тому до даного віку варто подбати про те, щоб на підвісці або простий мотузочці, натягнутою між бортами ліжка, висіли брязкальця, зручні для захоплення, але різних фактур і розмірів - це важливо для розвитку чутливості малюка. До речі, поки дитина ще не може захоплювати іграшки цілеспрямовано, можна взяти стрічку і прив'язати один її кінець до підвіски, а другий - до ручки або ніжки малюка. Таким чином він, рухаючись і змушуючи рухатися іграшку, буде розважати і розвивати себе сам.
  • брязкальця з нечіткими звуками різної тональності. Близько 3 місяців малюк починає брати в руки брязкальця. Отже, у вашому арсеналі повинні бути брязкальця, які він здатний утримати - легкі і зручні для захоплення - булави, гантелі, тонкі кільця невеликого д іаметра. Спочатку вам доведеться вчити малюка брати в ручку брязкальце, вкладати іграшку в його ручку, трохи пізніше малюк почне тягнутися до іграшки сам і намагатися запхати видобуток в рот. А це значить, що всі іграшки і предмети, що використовуються для гри, повинні бути чистими і безпечними для здоров'я дитини. Якісний пластик, нетоксичні фарби, добре оброблена деревина, цілісний, без пошкоджень і дірок, латекс або гума, чисті тканинні іграшки. Не менш важливий і зовнішній вигляд - «обличчя» іграшок, якщо вони є, повинні бути добрими. Іграшка не повинна бути різкого, кричущого, ненатурального кольору, перевантажена деталями, надмірно важка, видавати дуже різкі, гучні, неприємні звуки.
  • різні «музичні» предмети - дзвіночки, шуршалочкі, неваляшки. Поки малюк не навчився брати іграшки в ручки і маніпулювати ними, дорослий буде дзвеніти, шарудіти і демонструвати все ігрові можливості, а малюк - вчитися зосереджуватися і пов'язувати брязкальце і звук, видаваний нею. (Враховуйте відстань між малюком і будь-який підвісний іграшкою - не менше 20 см)

Можливо, після 3 місяців малюка зацікавить і розвиваючий килимок - можна спостерігати за брязкальцями, що висять на дугах, а, лежачи на животі, розглядати яскраві картинки.

Від 6 місяців до 1 року.

І знову колечка, але на цей раз - пірамідка . Незамінний помічник у розвитку дитини. У такому віці дитині буде ще не під силу зібрати пірамідку, але розібрати її, спробувати на зуб різні кільця, спробувати надягати їх на стрижень і скидати з нього йому дуже сподобається.

Після півроку малюк починає вчитися маніпулювати предметами - для початку - хапати і кидати, потім - складати, пізніше, після року - розбирати і збирати. А значить, в його ігровий ужиток можна вводити вкладаються один в одного стаканчики, кубики, легкі м'які м'ячики і різні ємності, де можна зберігати, звідки можна виймати і класти свої скарби.

До брязкальцям додаються пищалки. І - ура - можна діставати музичні інструменти - дудочки, свісточкі, що видають різні приємні трелі, бубни, барабани, дитячі ксилофони, зачаровують малюків своїми можливостями. Спочатку, зрозуміло, дорослий буде знайомити дитину з музичним світом, граючи нехитрі мелодії, вистукуючи прості ритми, а малюк буде зачаровано слухати і, можливо, плескати в долоні.

Килимок продовжує залишатися актуальним, тільки тепер малюк активно використовує його піщаще - шарудять і музичні елементи. Тепер можна купити і простий розвиваючий центр або іграшки, де при натисканні на кнопочки - ручки виникатиме «спецефект» - певний звук, пісенька і т.д.

У «похідних» умовах роль розвиває і музичних іграшок відмінно виконують побутові предмети - ложки, каструлі, шаруділи пакети, мамина гребінець і такий недоступний, але бажаний татів мобільний телефон.

Важливо, що малюки другого півріччя - «вічні двигуни» і необхідно забезпечити їм умови, що дозволяють реалізовувати потреба рухатися, вчитися повзати, стояти і ходити. Яскравий килимок або килим на підлогу (дуже гарні килимки-пазли на підлогу - вони не дають замерзнути і розвивають безліч здібностей малюка), пара подушок або валиків, великий м'яч, на якому весело кататися з батьками - все це стане в нагоді юному слідопити.

Від 1 року до 2 років.

(Фактично після досягнення 2 років дитина не стане потребувати інших іграшках, і трьох- і п'ятирічок необхідні описані надалі ігри та іграшки)

Малюк, отме Малюк, отме   тівшій перший день народження, переступає важливий рубіж тівшій перший день народження, переступає важливий рубіж. Він вчитися бути самостійним, і знаходить нову роль в спілкуванні з дорослим - з глядача він стає партнером. Тепер ви будете не просто демонструвати малюкові навколишній світ, а вчити його опановувати цим світом - на практичних прикладах. А малюк через гру і спілкування з дорослим буде вчитися культурним способам дій.

Які іграшки підходять малюкам 1-2 років?

Для освоєння предметного світу потрібні звичайні побутові предмети - посуд, гребінці, олівці, щітки і з аналоги - лялькова посуд і меблі, совочки, лопатки, грабельки, формочки, сачки і т.д.

Для розвитку наочно-дієвого мислення потрібні різноманітні за кольором, формою і матеріалом пірамідки, кубики, матрьошки, найрізноманітніші рамки і вкладиші , Куби з різними осередками-отворами для вкладання аналогічних форм, великі великі пазли і мозаїки , кубики з картинками , Фігурні пірамідки, шнурівки , Застібки.

Малюки 1-2 (і більше років) - великі експериментатори і дослідники. Ваше завдання - всіляко стимулювати цю пізнавальну активність. У цій справі допоможуть розвиваючі центри, іграшки «з заводом», матеріали для ігор з водою і піском - млини, формочки, фарби і олівці , пластилін . Граючи з малюком, не обмежуйте ваш тандем інструкціями, фантазуйте і творіть нові способи грати - тим самим ви розвиваєте фантазію і креативність вашої дитини. Малювати можна для початку і долоньками, і губкою для посуду, і пензликом, і п'ятою. А кубики можуть служити не тільки будівельним матеріалом, а й смугою перешкод для юного спортсмена.

До речі, про спорт - ось і настав час для покупки різного спортивного обладнання - спортивного куточка, обруча, лавочки для ходьби, можливо, гірки або шведської стінки, різного розміру м'ячів. І не забудьте про будиночок (наприклад, дитячої наметі) або самостійно зроблене аналогу, де малюк може сховатися від вас в процесі гри або просто побути наодинці з собою.

У ляльках потребують не тільки дівчатка, а абсолютно всі діти раннього віку. Лялька - голяк, що нагадує дитині його недавнє минуле, лялька в одязі з усією обстановкою, що імітує ваш власний будинок - меблями, посудом, одягом допомагають малюку «освоювати» цей світ. Не забудьте і про іграшкових тварин невеликого розміру - не обов'язково м'яких і великих, для гри куди краще підходять набори з дерева, гуми або пластику, що містять різних тварин - з ними можна грати в село, зоопарк або ліс.

Мовленнєвий розвиток, звичайно, відбувається в процесі спілкування з дорослим і спільної гри, однак певні гри і посібники окремо сприяють розвитку мовлення дитини - ті, які припускають словесне позначення предметів і подій: картинки із зображенням тварин і людей і їх дій, ілюстрації до дитячих казок і об'ємні іграшки - їх персонажі, картинки, що зображують предмети, що оточують нас, овочі і фрукти, іграшки, будинки, машини і т.д.

Окремо скажемо про бібліотеку і фонотеці малюка, м'які оброблені для малюків Окремо скажемо про бібліотеку і фонотеці малюка, м'які оброблені для малюків   звуки класики   або   природи   , Ніжні дитячому колискові можна включати вашому малюку з самого народження звуки класики або природи , Ніжні дитячому колискові можна включати вашому малюку з самого народження. Поступово, у міру дорослішання додавайте в вашу фонотеку веселі дитячі пісеньки, під які можна рухатися, танцювати, а потім - і казки , Починаючи з коротких, наприклад, російських народних.

Близько року пора починати складати і власну бібліотеку. Для таких маленьких дітей знайомство з літературою може початися з твердих книжок, де кожен лист виготовлений з щільного картону. Зараз випускається чимало книжок для найменших - на сторінках майже немає тексту, зате багато картинок, знову ж знайомлять дітей з навколишнім світом. Непромокальні гумові книжки-пищалки можна брати в ванну, а шарудять тканинні книжки пробувати на міцність. Хоча такого роду книги скоріше можна зарахувати до іграшок, ніж до повноцінних виданням, вони непогано служать розвитку дрібної моторики і органів сприйняття.

І не забувайте про те, що краще за все фантазію і творчі здібності розвивають максимально непропрацьовані предмети. Пам'ятайте, як в дитинстві, палиця була то конем, то рушницею, а банку з чаєм - то кріслом для ляльки, то скринька. Дітям обов'язково потрібні особливі скарби, з якими можна робити все, що завгодно - кульки і кубики, шматочки тканини, папірці, картон, коробочки, палички і т.д. Тому, якщо ваша дитина наполягає на тому, що ось ці ось обривочкі гумки - найдорожче, а не сміття, що підлягає утилізації, не сперечайтеся з ним. Так воно і є.

Купити іграшки для малюків >>

Блукаючи уздовж полиць в пошуках іграшки для очікуваного або недавно народженого малюка, ви, напевно, не раз замислювалися - а що дійсно потрібно і корисно вашій дитині?
Чи потрібні іграшки новонародженому, і, якщо так, то які?
Що дійсно захопить годовічка, а що так і пролежить на полиці шафи?
Які іграшки підходять малюкам 1-2 років?
Блукаючи уздовж полиць в пошуках іграшки для очікуваного або недавно народженого малюка, ви, напевно, не раз замислювалися - а що дійсно потрібно і корисно вашій дитині?
Чи потрібні іграшки новонародженому, і, якщо так, то які?
Що дійсно захопить годовічка, а що так і пролежить на полиці шафи?
Які іграшки підходять малюкам 1-2 років?
Блукаючи уздовж полиць в пошуках іграшки для очікуваного або недавно народженого малюка, ви, напевно, не раз замислювалися - а що дійсно потрібно і корисно вашій дитині?
Чи потрібні іграшки новонародженому, і, якщо так, то які?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов