Час збирати ...
Наша сеть партнеров Banwar
Іномарки російського складання - які вони? Загублені нашими руками автомобілі з голлівудською зовнішністю і якістю «Жигулів»? Або ж, дійсно, більш доступна можливість пересісти на іноземний автомобіль, який за якістю ні в чому не поступається побратимам, зібраним за кордоном?
«Прописка» в Росії - джерело проблеми?
Зараз це питання стає актуальним практично для кожного автолюбителя, що зважився на покупку нового автомобіля, особливо якщо бюджет обмежений сумою в 15-20 тисяч умовних одиниць. Відповісти на нього не так просто, як здається на перший погляд: з одного боку, можна згадати, наприклад, животрепетну проблему з «летять» зчепленням перших Всеволожский Ford Focus II, заміна якого коштує мало не 15% від вартості нового автомобіля, або ж незадовільну антикорозійну обробку московських Renault Logan.
З іншого боку, потрібно розуміти, що абсолютно надійних автомобілів не буває, і, чого вже гріха таїти, виробничі дефекти бувають і у визнаних лідерів на кшталт Lexus, Toyota і ін. До того ж авторитетні і високопоставлені особи компаній стверджують, що зібрані у нас автомобілі за якістю нітрохи не гірше «рідних», а може бути навіть і краще.
Істина, як водиться, неоднозначна: насправді (і це не є великим секретом) надійність автомобіля залежить від величезної кількості чинників: починаючи від проектування і закладеним ресурсом і закінчуючи типом виробництва та кінцевого складання. Так що «професіоналізм» робочих, якого так бояться автолюбителі, є аж ніяк не єдиним фактором, що впливає на якість автомобіля.
Викрутка для збірки
Набагато більше значення має технологія складання автомобіля - саме від неї залежить, скільки «російського духу» буде вкладено в кінцевий продукт. Всього в світі існує два основних типи збірки: SKD і CKD.
SKD (Semi Knocked Down) - найбільш проста технологія складання автомобіля, яку на початковому етапі використовують практично всі складальні виробництва. Часто її ще називають "викрутки» збіркою. Цей тип збірки включає в себе чотири підкатегорії з індексом від 0 до 4. Сама найпростіша технологія - SKD 0. Власне, вона в переважній більшості використовується для зниження витрат на розмитнення автомобілів. Виглядає вона наступним чином: на «батьківщині» з повністю готового автомобіля знімають різні елементи і деталі на зразок сидінь, внутрішньої оббивки, світлотехніки, бамперів, двигуна, КПП і т.д. Після цього автомобіль з частинами розмитнюється за нижчими мит і збирається назад вже на новому виробництві.
Зі збільшенням індексу зростає і складність технології. На заводи, що працюють по найвищій, четвертій категорії "викрутки" збірки, окремо приходять абсолютно голі забарвлені кузова і всі необхідні деталі. Зовні таке виробництво людина без спеціальної підготовки вже може сплутати із звичайним, але це не так.
Після крупно-і дрібновузлового складання заводи намагаються освоїти найбільш просунуту на сьогоднішній день технологію - CKD. Головна її відмінність від попередньої полягає в тому, що «на місці» проводиться не тільки складання деталей, але і зварювання кузовів з подальшим фарбуванням. Така технологія виробництва вимагає найбільших витрат на оснащення та навчання робочого персоналу. Але в Росії виробнику, який зважився на такі витрати, вона обіцяє непогані дивіденди у вигляді проходження митних процедур практично з нульовими митами. До речі, виробник, «підписався» на режим «промислової» збірки, бере на себе зобов'язання по локалізації виробництва, простіше кажучи - зобов'язується використовувати в своїх автомобілях вітчизняні компоненти, причому нижня їх межа регламентується законодавством.
Саме цей закон разом з небувалим зростанням російського автомобільного ринку підштовхнув провідних світових автовиробників до того, щоб організувати власні заводи на території нашої країни. У 2007 році і початку 2008 року рідкісна тиждень обходилася без чергового оголошення про плановане відкриття якогось заводу. Так що в найближчі кілька років більшість з нас пересяде на іномарки вітчизняного складання. І зараз саме час придивитися до них пильніше і дізнатися, за якою саме технології вони виробляються або збираються, наскільки дешевше (і дешевше чи!) Своїх аналогів, зібраних за кордоном, ну і, звичайно ж, дізнатися, чи є у автолюбителів нарікання до якості або надійності "напівкровок".
На всі ці питання ми і спробуємо відповісти в огляді моделей найбільш популярного цінового діапазону (вартість до 20 000 доларів), які збираються в Росії.
Відео: Відгуки експертів про старому Ford Focus 2
Іномарки російського складання - які вони?Загублені нашими руками автомобілі з голлівудською зовнішністю і якістю «Жигулів»?
Або ж, дійсно, більш доступна можливість пересісти на іноземний автомобіль, який за якістю ні в чому не поступається побратимам, зібраним за кордоном?
«Прописка» в Росії - джерело проблеми?