- У яких випадках необхідно знімати і ремонтувати блок?
- поетапне керівництво
- Інструменти
- етапи
- Перевірка стану
- Міняємо напрямні втулки
- Перевіряємо герметичність головки
- Відео «Ремонт ГБЦ»
Наша сеть партнеров Banwar
Будь-який автовласник зі стажем скаже вам, що стабільно працює ГБЦ - це гарантія надійного функціонування двигуна машини. Головка блоку циліндрів ВАЗ 2107 в справному стані знижує витрату пального і покращує динаміку авто.
Автомобіль ВАЗ 2107
Недосвідченим автовласникам слід знати, що ремонтні роботи головки повинні проводитися лише висококваліфікованими фахівцями. В іншому випадку невірно налагоджений вузол може привести до псування багатьох вузлів двигуна. Відновлювальні роботи можуть обійтися в пристойну суму. Але досвідчені автолюбителі, які мають необхідними навичками, можуть виконати заміну, ремонт і протяжку болтів ГБЦ самостійно.
зміст
[Розкрити]
[Приховати]
У яких випадках необхідно знімати і ремонтувати блок?
На несправність головки блоку циліндрів на ВАЗ 2107 можуть вказувати наступні симптоми:
поетапне керівництво
ГБЦ ВАЗ 2107 в підкапотному просторі
Багато несправності вирішуються після протягання болтів, але якщо це не допомагає, то може знадобитися капітальний ремонт цього вузла, який передбачає зняття не тільки ГБЦ, але і інших деталей блоку. Можливо, буде потрібно заміна деяких частин, зокрема прокладки, маслос'емних ковпачків і напрямних клапанів.
Інструменти
Для роботи нам знадобляться такі інструменти:
Перед початком робіт по ремонту головки блоку циліндрів її спочатку необхідно зняти і очистити від забруднень.
етапи
Підготовчі роботи і зняття головки
- Насамперед потрібно злити ОЖ з двигуна.
- Знімаємо карбюратор.
- Від'єднавши патрубки і шланги, знімаємо повітряний бар'єр. Від'єднуємо шланги і патрубки
- Прибираємо кришку головки.
- Проводимо суміщення позначок на шківі колінчастого вала з відміткою на приводі распредвала і позначки на шківі розподільного валу з відміткою на його корпусі як продемонстровано на фото. поєднання міток
- Від'єднавши стопорну шайбу распредвала, послаблюємо натяг ланцюга.
- Зірвавши болт, прибираємо зірочку.
- Відкручуємо кріплення.
- Витягуємо розподільний вал з корпусом. Розподільний вал
- Попередньо поставивши позначки за допомогою маркера, знімаємо рокери. зняття рокерів
- Від'єднуємо дроти.
- Знімаємо трубу і викручуємо болти кріплення ГБЦ до блоку.
- Знімаємо головку.
- Оглядаємо її стан і очищаємо від забруднень. Огляд стану головки
У цьому відео показаний процес зняття головки блоку циліндрів.
Перевірка стану
Тепер прийшов час рассухаривания клапанів. Це робиться спеціальним пристроєм. Якщо не з'являються відколи, тріщини, іржі проводимо подальший огляд. Оцінюємо стан сідел, ремонт яких рекомендується кожні двісті тисяч кілометрів пробігу.
Міняємо напрямні втулки
Виробляємо огляд направляючихвтулок, в разі їх незадовільного стану вони підлягають заміні.
Для їх вилучення застосовують спеціальний інструмент. Якщо такого під рукою немає, то можна обійтися пассатижами і затискачем. Знявши втулки виробляємо завмер їх діаметра. Купуємо аналогічні, розмір, яких на 0,05-0,07 міліметрів більше міняних.
Запресовуються напрямні за допомогою оправлення, електроплити, молотка й змащення.
- Головку ставимо на підставку по краях.
- Ставимо електричний прилад під місце роботи.
- Чекаємо, поки метал нагріється приблизно до ста градусів (щоб він розширився).
- Тепер необхідно як слід змастити втулку мастилом.
- Знявши з власників, вбиваємо нові напрямні.
- Коли будуть замінені всі вісім, чекаємо охолодження ГБЦ.
- Клапани не повинні бовтатися і ходити вільно, не повинно бути будь-яких заклинювань.
Перевіряємо герметичність головки
Перевірка герметичності
Щоб домогтися щільного прилягання клапанів до сідел, необхідно виконати наступне. За допомогою пасти для притирання, змастіть клапан і вставте його в голівку. Є кілька прийомів його обертання ось деякі з них:
- за допомогою шланга, щільно надягнутого на деталь;
- за допомогою пристосування, дуже схожого на штопор.
Основною ознакою гарної притирання клапана буде специфічна матова поверхня сідла в тому місці, де вона контактує з деталлю.
Герметичність головки можна перевірити за допомогою заливки в колектори гасу, можна також використовувати бензин. Якщо виконано правильно, то не повинно бути протікань перші п'ять-сім хвилин.
Увага! Всі деталі двигуна потрібно промивати спеціальним розчином, це забезпечить тривалу і безперебійну роботу силової установки на протязі тривалого часу.
При складанні голівці обов'язково зверніть увагу на правильну протяжку болтів. Вона повинна проводитися строго за схемою. У разі невірної протягання можуть з'явитися перекоси і як наслідок, вся ваша попередня робота буде перекреслена. Якщо залишилися питання подивіться відео.
Відео «Ремонт ГБЦ»
У цьому відео показаний ремонт головки блоку циліндрів і заміна відпрацьованих вузлів.
У яких випадках необхідно знімати і ремонтувати блок?