Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Історія ГАЗ-14 Чайка

  1. Важлива птах: історія розробки ГАЗ-13 Чайка
  2. Нова кров
  3. Більше, важче, могутніше
  4. За вищим розрядом
  5. У чому краса рамних автомобілів і якими вони бувають
  6. Подарунок до ювілею
  7. Технічні нововведення і особливості конструкції ГАЗ-14:

Наша сеть партнеров Banwar

До середини шістдесятих років випускалася на Горьківському автомобільному заводі Чайка моделі ГАЗ-13 , Про яку ми нещодавно розповідали, почала потихеньку застарівати. Адже заокеанські вихідні, на які завжди орієнтувалися в СРСР при створенні автомобілів такого класу, за минуле десятиліття кілька разів поміняли зовнішній вигляд.

З оветское лімузин з елементами аерокосмічного стилю і помпезно-химерною обробкою став виглядати гостем з минулого - приблизно так само десятиліттям раніше на тлі першої Чайки сприймали ЗІМ .

І хоча звичайна Волга моделі М-21, щосили випускалася на ГАЗі для чиновників нижчого рангу, виглядала нітрохи не сучасніше Чайки, для партійно-номенклатурної еліти була потрібна нова машина. Як не крути, але соціальне розшарування було і тоді.

На ГАЗі на той час працювали і над майбутньою Волгою ГАЗ-24, тому особливих варіантів щодо дизайну не було - на зміну округлим формам з плавними лініями повинні були прийти заходили в моду плоскі поверхні з практично прямими кутами. До слова, такий стиль знайшов своє відображення не тільки в автомобілях, але і в дизайні меблів, побутової техніки та в архітектурі тих років.

У команді художників і конструкторів ГАЗу, які працювали над новою моделлю, були і ті, хто займався створенням першої Чайки ГАЗ-13. А відповідальним за зовнішність майбутньої Чайки-2 був «призначений» скульптор Лев Єремєєв, який створив свого часу види зима і першої Волги. Колектив талановитих і досвідчених фахівців відмінно знав свою справу і працював над новим проектом по певній і вже стала для ГАЗовци традиційною методикою.

Статті / Історія

Важлива птах: історія розробки ГАЗ-13 Чайка

До речі, розвінчати культ особи Сталіна Микита Сергійович Хрущов теж використовував в якості транспортного засобу американську техніку. В особистому користуванні майбутнього Першого секретаря ЦК КПРС з 1944 по 1949 роки був ...

09.12.2016

Працюючи над першою серією прототипів, конструктори намагалися всі можливі варіанти, включаючи завідомо неправдиві, у другій починали «наближатися» до більш-менш серійного втілення задуманого, а на третій, як правило, вже закінчували основну роботу над зовнішністю і концепцією автомобіля, залишаючи на фінальну доведення лише дрібниці на зразок обробки і виправлення виявлених недоліків конструкції. Для цього проводилися відповідні ходові випробування в різних кліматичних зонах Радянського Союзу.

Технічне завдання на ГАЗ-14 звучало приблизно так: потрібно було створити абсолютно новий зовні автомобіль представницького класу, який за функціоналом повністю повторював би першу Чайку, перевершуючи її при цьому за рівнем комфорту. Важливо, що в технічній частині у конструкторів практично не було свободи - передбачалося, що новий автомобіль зі зрозумілих причин буде базуватися на старій платформі і колишніх агрегатах. Це не тільки заощаджувало гроші, але і скорочувало час роботи над новою моделлю.

Чайку потрібно було випускати одночасно з ГАЗ-24. Інакше вийшла б дивна ситуація - у «простих смертних» і чиновників нижчого рангу є нова модель среднеразмерного седана, а у «сильних світу цього» - тільки «відлуння детройтського бароко».

Нова кров

Дизайнери хотіли надати силуету нової машини більше стрімкості. Для цього потрібно було знизити лінію капота, проте вже в ході роботи над ранніми прототипами першої серії стало очевидно, що «вантажна» посадка силового агрегату на Х-образній рамі не дозволяла вписатися в «метровий проміжок» - тобто, опустити висоту передньої частини до рівня в 1 метр. Таким чином, конструкторам довелося практично відразу ж вносити серйозні зміни в силову структуру.

Концепти першої серії вийшли надмірно важкими, а в другій серії колісну базу і колію збільшили.

Прототип першої серії

Не допомогло: зовнішність машини як і раніше не складалася. Тоді на зовнішність нової Чайки оголосили конкурс, переможцем в якому виявився не бувалий дизайнер, а молодий випускник художнього училища ім. В.І. Мухіної Станіслав Волков. Саме він знайшов ті рішення, які в підсумку і визначили вигляд ГАЗ-14.

Прототипи другої серії помітно відрізняються від серійної Чайки рішенням передка і корми

Треба визнати, нова Чайка вже на стадії макетів в 1968 році виглядала вельми свіжо, хоча при цьому строго, серйозно і «номенклатурно». Очевидних запозичень у західного автопрому не спостерігалося, хоча стилістика знову навіювала спогади про заокеанських дредноутах. Забігаючи наперед, відзначимо, що після потужного енергетичної кризи в США американські автомобілі оновлювалися вже не настільки часто, як раніше, тому аж до кінця вісімдесятих Чайка виглядала цілком актуально не тільки на сірому тлі вітчизняних Волг і Жигулів.

До середини шістдесятих років випускалася на Горьківському автомобільному заводі   Чайка моделі ГАЗ-13   , Про яку ми нещодавно розповідали, почала потихеньку застарівати

Передсерійний прототип «третьої» Чайки зовні близький до серійного автомобіля

У 1969-му вигляд прототипів затвердили. Далі заводчанам чекала копітка робота над досвідченими зразками: лабораторні перевірки вузлів і агрегатів, стендові і дорожні випробування, включаючи заїзди на Дмитрівському автополігоні ... І, нарешті, автопробіг в реальних умовах.

На початку сімдесятих радянські автомобільні заводи широко практикували «натурні випробування» своїх нових розробок, благо географія СРСР дозволяла перевірити на ділі придатність автомобіля як до суворих північних морозів, так і до пустельному спеці. Так, ходові якості і витривалість традиційно перевіряли на гірських серпантинах Криму і Кавказу.

1/2

Чайки проходили всебічні випробування в Криму і на Кавказі

2/2

Чайки проходили всебічні випробування в Криму і на Кавказі

До моменту проведення державної приймання дослідні зразки встигали намотати на свої колеса десятки тисяч кілометрів найрізноманітніших радянських трас і магістралей, включаючи і відверте бездоріжжя. Зрозуміло, при роботі над майбутніми «членовози», до яких належала і Чайка, до показників комфорту і надійності доводилося ставитися з ще більшим трепетом та увагою, адже згодом цим машинам судилося возити «мощі» тих, хто керував ключовими галузями і сферами діяльності величезної країни. А це означає, що найменший «прокол» з боку творців «персоналки» і завагітніє аж ніяк не просто доганою або «опрацюванням» на партзборах ...

До 1975 року було виготовлено близько дев'яти дослідних зразків трьох серій, які помітно відрізнялися не тільки дизайном, але і конструктивними рішеннями. До цього часу робота над ГАЗ-14 була практично завершена, а передсерійні прототипи вирушили в черговий пробіг вже для того, щоб взяти участь в приймальних випробуваннях. Чайка здала іспит «на відмінно» - за підсумками госпріёмкі відповідна комісія офіційно рекомендувала цей автомобіль до серійного виробництва.

Чайка виробляла дивне враження: динамічність і якась «легкість» вигляду аж ніяк не заважали автомобілю бути величним і монументальним. Для автомобіля представницького класу так ая «плаває ваговитість» - виключення з правил.

1/8

Масштабна модель ГАЗ-14 виробництва DeAgostini для журнальної серії «Автолегенди СРСР»

2/8

Масштабна модель ГАЗ-14 виробництва DeAgostini для журнальної серії «Автолегенди СРСР»

3/8

Масштабна модель ГАЗ-14 виробництва DeAgostini для журнальної серії «Автолегенди СРСР»

4/8

Масштабна модель ГАЗ-14 виробництва DeAgostini для журнальної серії «Автолегенди СРСР»

5/8

Масштабна модель ГАЗ-14 виробництва DeAgostini для журнальної серії «Автолегенди СРСР»

6/8

Масштабна модель ГАЗ-14 виробництва DeAgostini для журнальної серії «Автолегенди СРСР»

7/8

Масштабна модель ГАЗ-14 виробництва DeAgostini для журнальної серії «Автолегенди СРСР»

8/8

Масштабна модель ГАЗ-14 виробництва DeAgostini для журнальної серії «Автолегенди СРСР»

Більше, важче, могутніше

Концептуально тритонна Чайка чотирнадцятої моделі недалеко пішла від своєї попередниці: кузов полунесущей конструкції спочивав на Х-образній рамі хребтового типу. Зрозуміло, і в іншому Чайка залишалася типовою «класикою жанру» з приводом на задні колеса і поздовжнім розташуванням силового агрегату. Передня пружинна незалежна підвіска зберегла загальну схему, але отримала кульові опори і сайлентблоки замість звичайних шворнів і різьбових втулок. Задня ресорна залежна підвіска не зазнала радикальних змін в конструкції, проте стала більш досконалий - точніше, була «підігнана» під особливості компонування нового кузова.

Задня ресорна залежна підвіска не зазнала радикальних змін в конструкції, проте стала більш досконалий - точніше, була «підігнана» під особливості компонування нового кузова

Рама, ресори, задній привід, поздовжнє розташування силового агрегату - за багатьма компоновочним рішенням Чайка залишалася вірною традиціям

Та й в інших елементах Чайка залишилася вірна собі: черв'ячний рульовий механізм з гідравлічним підсилювачем, дискові передні гальма і звичайні барабани - ззаду. Правда, з урахуванням чималої маси і відповідальної місії майбутньої «персоналки» гальмівні диски виконали вентильованими, а гідравлічний привід отримав два автономних незалежних приводу (концепція так званого дублювання). При цьому підсилювачів в системі було аж три: у головного гальмівного циліндра був свій вакуумника, а у кожного з контурів - окремий гідровакуумний підсилювач.

Нової Чайці по статусу покладалася не тільки більш сучасна зовнішність, але і поліпшені динамічні характеристики. У V-образної «вісімки» від першої Чайки були резерви - запас по форсировке дозволяв безболісно підняти потужність двигуна на кілька десятків «конячок». Застосувавши іншу систему харчування з двома карбюраторами і «поколдовав» з газорозподільним механізмом і деталями випуску, потужність мотора вдалося підняти до 220 л. с. - тобто, в порівнянні з ГАЗ-13 нова Чайка стала на 25 «конячок» могутніше, а крутний момент виріс з 412 до 451 Нм. Конструктори «вичавлювали всі соки» з двигуна не просто так, адже в порівнянні з попередницею Чайка стала важчою кілька сотень кілограмів!

Конструктори «вичавлювали всі соки» з двигуна не просто так, адже в порівнянні з попередницею Чайка стала важчою кілька сотень кілограмів

Старий мотор після доопрацювань став потужнішим і тяговитее

Після модернізації двигун горьковского лімузина став не тільки могутніше, але і помітно тихіше, адже в його конструкції з'явилися гідравлічні штовхачі клапанів і гаситель крутильних коливань колінчастого вала. Деяким доопрацюванням піддалася і гідромеханічна трансмісія. Через застосування більш «короткій» головної пари в задньому мосту передавальні числа трехступенчатого «автомата» стали довшими, а замість колишнього кнопкового селектора вибір режимів поклали на більш традиційний шестірежімний селектор типу важеля, розташований на центральному тунелі підлоги.

Такий «пакет оновлень» сприятливо позначився на динамічних якостях автомобіля: як і очікувалося, в порівнянні з першою Чайкою час розгону до сотні скоротилося з 20 до 15 секунд, а максимальна швидкість збільшилася на 15 кілометрів на годину - до 175-ти.

Зрозуміло, що «пободревшая» машина не повинна була носитися «стрімголов» за радянськими дорогах, адже для урядових лімузинів завжди і всюди були зелене світло і розгінна смуга. Однак збільшення в потужності збільшувала «запас свободи» під педаллю газу - іншими словами, за велінням високопоставленого пасажира Чайка могла швидко набрати необхідну швидкість.

1/2

У радянські часи нову Чайку проводжали уважними поглядами як водії, так і перехожі

2/2

У радянські часи нову Чайку проводжали уважними поглядами як водії, так і перехожі

Чайка була швидше Волг і Москвичів не тільки в абсолютних цифрах на папері. Цей монументальний шестивіконний седан випереджав рідкісний радянський потік вже на рівні концепції. Перевага ГАЗ-14 над іншими моделями було абсолютним - за винятком, мабуть, урядових ж Зілов.

За вищим розрядом

Номенклатурного лімузину покладався високий - немає, навіть найвищий рівень комфорту. При роботі над ГАЗ-14 конструктори приділили багато уваги зручності входу, для чого машину позбавили бічних порогів статі, непотрібних з урахуванням рамної конструкції кузова. Крім того, зменшена габаритна висота також сприятливо позначалася на комфорті високопоставлених пасажирів, які буквально входили, а не піднімалися в салон автомобіля.

Довжина автомобіля перевищувала шість метрів, а колісну базу в порівнянні з ГАЗ-13 збільшили на 20 см - до трьох з половиною метрів

Компонування ГАЗ-14. Добре видно хребтова рама

Формально Чайка залишалася таким же семимісцевим седаном, як і ГАЗ-13. Однак на прохання замовників в салоні можна було встановити перегородку, перетворивши автомобіль в лімузин з кабіною для водія і переднього пасажира і п'ятимісцевим салоном. Крім того, величезний задній диван був відформований на двох пасажирів - тіснитися втрьох тут ніхто явно не збирався. Водій, штурман, два охоронці і один-два «випа» - ось і весь «набір держапарату» на борту ГАЗ-14.

Заднє сидіння з явно вираженою «двомісний»

Заднє сидіння з явно вираженою «двомісний»

Як і на попередниці, для супроводжуючих осіб передбачені відкидні страпонтени

Докладного опису заслуговує система мікроклімату. В ті часи кондиціонер на автомобілях американського виробництва був цілком звичною опцією, яка рядовим радянським автовласникам навіть не снилася. Нової Чайці по статусу покладалася потужна система підігріву і охолодження повітря в салоні. Для цього в оснащення ГАЗ-13 входили дві ефективні «грубки» і ... японський кондиціонер!

Статті / Історія

У чому краса рамних автомобілів і якими вони бувають

Як зібрати воєдино всі агрегати самохідної коляски, забезпечивши їх точне взаємне розташування при будь-яких умовах руху? Перші автоінженер про це довго не думали. Все було вже придумано до ...

18.11.2014

Опалювачі дозволяли в лічені хвилини нагріти величезний салон і підтримувати в ньому понад + 25 ° C навіть в тридцятиградусний мороз, а в літню спеку всередині седана виключно чорного кольору панувала рятівна для мешканців прохолода. Справедливості заради відзначимо, що розташований в багажному відділенні «кондишн» в основному працював на благо особливо важливих персон на задньому сидінні, в той час як до водія охолоджене повітря надходив хіба що з боку корми, оскільки спеціальних трубопроводів для цього не передбачалося.

Для того, щоб скрасити час, проведений в дорозі, в комплектацію Чайки входив створений спеціально для цієї моделі багатодіапазонний стереорадіопріёмнік VEF Radiotehnika ризького виробництва і касетний програвач Vilma, управляти якими міг задній пасажир - для цього в підлокітнику заднього дивана був передбачений спеціальний пульт. Деякі автомобілі за бажанням замовника комплектувалися засобами спецзв'язку - радіо- або супутниковим телефоном.

Центральна блокування замків, висувна антена, механізми підйому стекол - все це на новій машині наводилося в дію за допомогою майже двох десятків електромоторів. Додамо сюди передні і задні «противотуманки», а також струменеві омивачі фар. Не дивно, що для обслуговування всього цього «електрогосподарства» потрібен був другий акумулятор.

Для забезпечення безпеки водія і пасажирів конструктори навіть передбачили інерційні ремені безпеки, якими в реальному житті, зрозуміло, ніхто не користувався.

Приладова панель ГАЗ-14 була набагато сучасніше «торпедо» першої Чайки

Додатковий затишок інтер'єру надавала гірчично-коричнева оббивка сидінь і не пропускає в салон ультрафіолет зеленувато-блакитна атермальне тонування стекол. А ось «смугастий» шпон обробки нагадував службовий кабінет типового «червоного директора».

Подарунок до ювілею

Незважаючи на те, що конструктивно машина вийшла дуже вдалою, доля у неї спочатку не зовсім задалася. По-перше, нова Чайка кілька «затрималася в дорозі»: лише до 70-річчя «дорогого Леоніда Ілліча» в кінці 1976 року було зібрано перший екземпляр ГАЗ-14. Його, зрозуміло, спочатку планували вручити генсеку в якості подарунка до ювілею, тому першу Чайку пофарбували не в традиційний чорний колір, а зробили темно-вишневого.

Його, зрозуміло, спочатку планували вручити генсеку в якості подарунка до ювілею, тому першу Чайку пофарбували не в традиційний чорний колір, а зробили темно-вишневого

Таку «кольорову» Чайку урочисто подарували Брежнєву

Уже в наступному, 1977 році, в Горькому налагодили дрібносерійне виробництво нової Чайки, причому паралельно з нею аж до 1981 року на ГАЗі продовжували випускати колишню «персоналку» ГАЗ-13. Збірка нової моделі здійснювалася вручну в цеху виробництва автомобілів малих серій (ПАМС) на стапелях - процес був досить нешвидким і копіткою, оскільки для досягнення необхідного результату кожну машину кілька разів «збирати заново» заново.

1/10

Одна назва і призначення, близькі по конструкції агрегати. Але погляньте тільки, наскільки відрізнялися ГАЗ-13 і ГАЗ-14 зовні!

2/10

Одна назва і призначення, близькі по конструкції агрегати. Але погляньте тільки, наскільки відрізнялися ГАЗ-13 і ГАЗ-14 зовні!

3/10

Одна назва і призначення, близькі по конструкції агрегати. Але погляньте тільки, наскільки відрізнялися ГАЗ-13 і ГАЗ-14 зовні!

4/10

Одна назва і призначення, близькі по конструкції агрегати. Але погляньте тільки, наскільки відрізнялися ГАЗ-13 і ГАЗ-14 зовні!

5/10

Одна назва і призначення, близькі по конструкції агрегати. Але погляньте тільки, наскільки відрізнялися ГАЗ-13 і ГАЗ-14 зовні!

6/10

Одна назва и призначення, блізькі по конструкції агрегати. Але погляньте тільки, наскільки відрізнялися ГАЗ-13 і ГАЗ-14 зовні!

7/10

Одна назва і призначення, близькі по конструкції агрегати. Але погляньте тільки, наскільки відрізнялися ГАЗ-13 і ГАЗ-14 зовні!

8/10

Одна назва і призначення, близькі по конструкції агрегати. Але погляньте тільки, наскільки відрізнялися ГАЗ-13 і ГАЗ-14 зовні!

9/10

Одна назва і призначення, близькі по конструкції агрегати. Але погляньте тільки, наскільки відрізнялися ГАЗ-13 і ГАЗ-14 зовні!

10/10

Одна назва і призначення, близькі по конструкції агрегати. Але погляньте тільки, наскільки відрізнялися ГАЗ-13 і ГАЗ-14 зовні!

При цьому далеко не завжди колишні пасажири старої Чайки пересідали на нову модель з простої причини - ГАЗ-14 виглядав настільки помпезно і розкішно, що на ньому належало їздити чиновникам як мінімум міністерського рангу.

При цьому далеко не завжди колишні пасажири старої Чайки пересідали на нову модель з простої причини - ГАЗ-14 виглядав настільки помпезно і розкішно, що на ньому належало їздити чиновникам як мінімум міністерського рангу

ГАЗ-14 обслуговував не лише вітчизняних чиновників, але й іноземні делегації

ГАЗ-14 обслуговував не лише вітчизняних чиновників, але й іноземні делегації

Очолюючи кортеж: Чайка з прапором Бурунді на вулицях Москви. Позаду неї - Mercedes W123 і ГАЗ-3102

Крім звичайного шестивіконний седана, як і в випадку з ГАЗ-13, Чайка випускалася з відкритим кузовом, а також в варіанті «кремлівської швидкої». Кабріолет з індексом 14-05 був спроектований на замовлення Міністерства оборони СРСР для проведення військових парадів. Машина відрізнялася оснащенням салону і посиленим кузовом.

1/5

Відкритий фаетон регулярно використовувався у військових парадах

2/5

Відкритий фаетон регулярно використовувався у військових парадах

3/5

Відкритий фаетон регулярно використовувався у військових парадах

4/5

Відкритий фаетон регулярно використовувався у військових парадах

5/5

Відкритий фаетон регулярно використовувався у військових парадах

Універсал з довгою назвою ГАЗ-РАФ-3920 в штучному порядку випускався, як неважко здогадатися, на Ризькій автобусної фабриці. По спеціальному урядовому замовленню було виготовлено кілька реанімобілів, два з яких призначалися Фіделю Кастро. З 1985 року злегка модернізована по дрібницях Чайка носила індекс 14-02.

1/4

«Чорний доктор» - універсал ризького виробництва для екстреної доставки «перших осіб» в лікарню

2/4

«Чорний доктор» - універсал ризького виробництва для екстреної доставки «перших осіб» в лікарню

3/4

«Чорний доктор» - універсал ризького виробництва для екстреної доставки «перших осіб» в лікарню

4/4

«Чорний доктор» - універсал ризького виробництва для екстреної доставки «перших осіб» в лікарню

Життя Чайки-2 була куди більш короткої, ніж у першого автомобіля з цією назвою: за десять з гаком років було випущено близько 1 100 автомобілів ГАЗ-14 - тобто, майже в три рази менше, ніж попередниць. Парадокс, але після того, як епоха застою закінчилася, саме радянська держава в вісімдесяті роки досить прохолодно ставилося до Чайці, яка для перших осіб за статусом була занадто «простий», а для інших - навпаки, надмірно пафосною.

Viva la Cuba! Чайка 1987 років випуску на острові Свободи в наші дні

Крім того, Чайка стала жертвою горбачовської боротьби з привілеями партпрацівників і держапарату. На жаль, мова йшла не тільки (і не стільки) про самих Чайках, виробництво яких досить поспішно було згорнуто вже до 1988 року. З чуток, за наказом Горбачова також були знищені всі обладнання та технічна документація. Це ж рішення поставило хрест і на планах по модернізації ГАЗ-14, які знайшли втілення у вигляді дослідних зразків під індексом 14-07.

«Канадський слід»: ГАЗ-14 біля будівлі компанії AHА Automotive Technologies (Канада)

До розпаду СРСР в 1991 році сотні Чайок продовжували нести службу в різних міністерствах і відомствах, а в непрості дев'яності роки частина автомобілів пішла в приватні руки до заможних колекціонерам. Більшість же Чайок перетворилося в «пам'ятник самій собі», ставши банальної нерухомістю.

1/4

Сьогодні Чайку можна зустріти скоріше в комп'ютерній грі, ніж в реальному житті. Фото: gtavicecity.ru

2/4

Сьогодні Чайку можна зустріти скоріше в комп'ютерній грі, ніж в реальному житті. Фото: gtavicecity.ru

3/4

Сьогодні Чайку можна зустріти скоріше в комп'ютерній грі, ніж в реальному житті. Фото: gtavicecity.ru

4/4

Сьогодні Чайку можна зустріти скоріше в комп'ютерній грі, ніж в реальному житті. Фото: gtavicecity.ru

Більшість екземплярів закінчило своє існування приблизно так

Більшість екземплярів закінчило своє існування приблизно так

Пекельна колісниця: тільки придивіться, у цій Чайки - чужа дах! Судячи з усього, від Mercedes W123 ...

Величезна, потужна, важка і ненажерлива машина вимагала чималих грошей на обслуговування. До того ж виявилося, що без інфраструктури настільки специфічне транспортний засіб малопригодно до повсякденної експлуатації, а підприємці нової хвилі аж ніяк не прагнули ставати пасажирами «персоналки», яка уособлювала для багатьох вершину «совка», від якого в той період багато хто намагався втекти якнайдалі. Ось так великим чорним седанам вдалося ненабагато пережити свою країну - як виявилося, в новій державі у другій Чайки вже не виявилося попутників.

Технічні нововведення і особливості конструкції ГАЗ-14:

  • Гідравлічні штовхачі клапанів
  • Двохкарбюраторна система харчування
  • Бесшкворневая передня підвіска
  • Двоконтурна гальмівна система
  • Вентильовані гальмівні диски
  • Бруси безпеки в дверях
  • Травмобезпечна обробка салону
  • Трьохточкові інерційні ремені безпеки
  • Важільний селектор АКП
  • Централізоване управління дверними замками
  • електросклопідйомнікі
  • Струменеві омивачі фар
  • Передні і задні протитуманні ліхтарі
  • Система мікроклімату з кондиціонером
  • стереофонічний радіоприймач
  • касетний програвач
  • Дистанційне керування аудіосистемою
  • Атермальне тонування стекол

Опитування

Ваше ставлення до ГАЗ-14:

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов