Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Історія Ducati з 1926 року. Про компанію Дукаті з фото

  1. Історія Ducati в період вибухового світанку. Криза 80-х рр.
  2. Історія Ducati з новим головним конструктором Массімо Борди
  3. Історія Ducati XXI століття

Наша сеть партнеров Banwar

Зміст:

Італійські мотоцикли Ducati завжди відрізнялися ефектним зовнішнім виглядом. Але на цьому відмінності не закінчуються: як щодо здібностей мотоциклів Дукаті показувати неперевершені динамічні якості в червоній зоні оборотів двигуна ?! Практично всі доступні на ринку Ducati - це спортивні мотоцикли з вкрай агресивним характером. Потужність двигунів Ducati заміряють на задньому колесі, а не на коленвале, як це роблять з мотоциклами інших марок. Все дуже просто: якщо якась команда хоче перемогти на гонках класу супер спорт, то їй потрібно витратитися на покупку мотоцикла Ducati, що не заморочуючись з його форсажем і тюнінгом, так як він з заводу йде заточеним під гонки.

Історія цієї легендарної марки бере початок в 1926 році. Засновниками марки, як можна було припустити, є брати Дукаті - Марчелло і Андріано. Спочатку молоді люди виробляли радіотехніку і, ніхто навіть припустити не міг, що згодом з цього невеликого підприємства в Болоньї вийде мотопроізводство.

Бізнес братів йшов успішно і в воєнні роки на їх підприємствах виконуються урядові замовлення з випуску оптичних прицілів і рацій. В кінці 1940-х на підприємстві Дукаті відзначається серйозний спад виробництва, в результаті якого його націоналізує італійський уряд, що дозволяє зберегти роботу тисячам людей. Одним з ключових умов націоналізації Ducati було його переорієнтація на виробництво дешевих видів транспорту, в якому відчувалася дуже серйозна нестача на внутрішньому ринку Італії в післявоєнний час.

Одним з ключових умов націоналізації Ducati було його переорієнтація на виробництво дешевих видів транспорту, в якому відчувалася дуже серйозна нестача на внутрішньому ринку Італії в післявоєнний час

Мото-велосипед Ducati з двигуном Cucciolo об'ємом 50 куб. см.

З початком виробництва веломоторов Ducati переживає друге народження. Хоч в 50-х роках створювати новий мото-бізнес було вже запізно для конкурування з мастодонтами галузі, зі своїм першим двигуном Cucciolo об'ємом 50 куб. см компанія буквально підірвала ринок. Цей моторчик відрізняла відмінна тяга на низьких оборотах, що дуже до речі для Італії з її переважаючою гористою місцевістю. Так, в 1950 році з усіх 120 000 мотовелосипедів, випущених в Італії, 60 000 наводилися в рух мотором Cucciolo.

Історія Ducati в період вибухового світанку. Криза 80-х рр.

У 1954 році пост головного конструктора в Ducati дістається молодому інженеру Фабіо Тальоні. З його приходом Дукаті починає свою мотоциклетний історію. Першим дітищем головного інженера легендарної марки став мотоцикл Ducati 100 Gran Sport. Цей мотоцикл не тільки стає переможцем на багатьох гонках, але і задає стандарти для технологічного розвитку галузі на найближчі 15 років!

Цей мотоцикл не тільки стає переможцем на багатьох гонках, але і задає стандарти для технологічного розвитку галузі на найближчі 15 років

Мотоцикл Ducati 100 Gran Sport

Революційним став не стільки робочий об'єм двигуна 98 куб. см, скільки підхід до збільшення його потужності до 9 к.с. за рахунок збільшення оборотів до 9 000 у хвилину. Для цього Фабіо вирішує розмістити распредвал в голівці циліндра. При вазі 80 кг первісток Ducati міг розігнатися до максимальних 130 км / ч. Таке виконання відразу оцінили мотогонщики, але що ще цікавіше, движок спокійно міг витримувати навіть перевищення максимальних обертів аж до 11 500 в хвилину! З таким двигуном Ducati 100 Gran Sport з легкістю забирає всі призи в класі 100 куб. см.

Мотоцикл з десмодромного приводом і системою примусового відкриття / закриття клапанів, з'являється на ринку тільки в 1958 році, хоча розробка приводу і движка була закінчена Тальоні в 1956 році. Цього разу об'єм двигуна збільшився до 125 куб. см. Уже в 1959-му випускається аналогічний мотоцикл Ducati, але з двоциліндровим двигуном.

Уже в 1959-му випускається аналогічний мотоцикл Ducati, але з двоциліндровим двигуном

Мотоцикл Ducati Mach 1

За короткий час модельний ряд спортивних мотоциклів Ducati поповнюється моделями з двигунами об'ємом 175 і 200 куб. см. Починаючи з 60-х років компанія виводить на ринок принципово новий мотоцикл Ducati 250, з чотиритактним двигуном і верхнім розподільчим, що розвивав 18 л.с. потужності. Любителі вільно розточуються двигун до 450 куб. см. Найбільш ефектні моделі з цим движком - це Ducati Mach 1, 1964-го року випуску і Mark 3D, випущений в 1968-му.

Через деякий час Тальоні стає одержимим ідеєю розробити 1 300-кубовий двигун, який відразу ж замовляють державні служби США. Талановитий інженер доводить справу до кінця і отримує 4-циліндровий мотор Apollo з неймовірною потужністю 100 к.с. Але в той час ще не існувало шин здатних витримати таку потужність, тому від використання двигуна на час відмовилися. Правда, мотоцикл Ducati 750GT, випущений в 1970 році, отримав від Фабіо спрощену версію цього движка з робочим об'ємом 750 куб. см. Цей мотоцикл мав вагу 185 кг і з потужністю 60 к.с. вільно міг розігнатися до 200 км / ч. Розвиваючи ідею, Фабіо випустив ще один мотоцикл з цим же двигуном - Ducati Super Sport 750, який розганявся вже до 215 км / ч. Запропоновані Фабіо технології дозволили мотоциклів марки Ducati надовго залишитися лідерами мотогонок.

Запропоновані Фабіо технології дозволили мотоциклів марки Ducati надовго залишитися лідерами мотогонок

Мотоцикл Ducati Supersport 750

Тальоні не зупинявся на досягнутому. Наступним етапом для нього стала розробка распредвала з зубчастим ременем і виготовлення циліндрів з алюмінієвого сплаву з нікель-кремнієвим покриттям замість звичайного чавуну. Приблизно в цей же період мотоцикли Ducati переходять на знамениту раму з труб хром-молібденової сталі.

У 1979 році на ринок виходить Ducati 500 Pantah, що став найшвидшим мотоциклом з двигуном об'ємом 500 куб. см. Деякий час справи йдуть добре, випускаються нові мотоцикли і добре продаються існуючі. Але щось у італійців пішло не так ...

Але щось у італійців пішло не так

Мотоцикл Ducati 500

80-і роки приносять компанії чергову кризу. Виробництво мотоциклів приносить великі збитки і компанія виживає тільки завдяки випуску промислових двигунів. У 1983 році італійський уряд, який був у той час одноосібним власником Ducati, продало виробництво мототехніки Ducati процвітаючому концерну Cagiva, який відроджує виробництво італійських мотоціклв в стилі ендуро, взявши за основу двоциліндрові двигуни розробки Ducati. Це як раз і врятувало марку від повного краху. Однак у виробництві мототехніки після продажу компанії Cagiva були свої нюанси: ендуро випускалися під брендом Cagiva, в той час як під шильдиком самої легендарної марки випускалися дорожні моделі.

Історія Ducati з новим головним конструктором Массімо Борди

У 1985 році Фабіо Тальоні йде на пенсію, а на його місце приходить Массімо Борди. Під його патронатом готується до випуску цілий виводок вдалих моделей Ducati 350F3, 750F1 (спортивні мотоцикли), 350/750 Paso і Super Sport (туристичні моделі), що приводяться в рух моторами Pantah з робочим об'ємом 350, 750 і 904 куб. см. З цього моменту Ducati тісно співпрацює з італійською компанією Termignoni, що поставляє свої вихлопні системи. Ці мотоцикли швидко стають найбільш ходовими в сімействі.

Ці мотоцикли швидко стають найбільш ходовими в сімействі

Мотоцикл Ducati 350F

На початку 90-х років на ринок виходить Ducati 916, дизайн якого запропонований відомим італійським дизайнером Моссімо Тамбуріні (під його початком створювався дизайн мотоциклів фірми Bimota, MV Agusta А4 і Brutale). Мотоцикл виділявся однієї маленької особливістю - консольної підвіскою заднього колеса.

У 1992 році відбувається черговий великий прорив марки - випуск легендарної моделі Monster, створеної дизайнером Мішелем Галуццо. Модель оснащують двоциліндровим L-подібним двигуном з системою повітряно-масляного охолодження і Двохклапанні головками циліндрів. Розвиваючи напрямок, марка випускає Ducati 748 і 916 з десмопріводнимі клапанами Desmoquatro.

Розвиваючи напрямок, марка випускає Ducati 748 і 916 з десмопріводнимі клапанами Desmoquatro

Мотоцикл Ducati 748

У 2000 році італійці представляють черговий вдалий мотоцикл - Testatretta, кожну частину двигуна якого вперше розробляли на комп'ютері, що дозволило максимально знизити вагу і підвищити міцність. В результаті кропіткої роботи вони створили новий десмодромного механізм, зменшили габарити головок циліндра і «зняли» з нього 135 к.с. Цей двигун розкручувався до максимальних 10 200 об / хв і пізніше їм оснастили мотоцикл Ducati 996R.

Історія Ducati XXI століття

В останнє десятиліття компанія Ducati домоглася великих успіхів. Мотоцикли марки розкуповують ще до їх поставок дилерам. Власники марки з концерну Cagiva продають свою частку американцям. Довгий час компанія перебувала в 100% власності фінансової корпорації Texas Pacific Group. Це жодним чином не вплинуло на самі мотоцикли - вони як і раніше залишилися італійськими, динамічними і гарячими. Більш того, під крильцем американців Ducati початку частіше оновлювати свій модельний ряд і навіть поповнило його туристичними байками.

Більш того, під крильцем американців Ducati початку частіше оновлювати свій модельний ряд і навіть поповнило його туристичними байками

Ендуро Ducati Multistrada

У 2001 році італійська компанія зробила першу спробу розширити свою присутність на мотоциклетному ринку, випуском позашляховика. Першопрохідцем напряму став прототип Multistrada. Але назвати його ендурік просто язик не повертався, та й зі своїм зовнішнім виглядом він ніяк не асоціювався з брудом. Тим часом, спеціально для нього італійці сконструювали новий движок: десмодромного двійку з системою повітряного охолодження і робочим об'ємом 992 куб. см. Самі ж італійці незабаром повідомили, що це зовсім не позашляховик, а представник нового класу мотоциклів - мультістрадних.

2006-й рік приносить компанії Ducati чергову порцію доленосних подій: у неї знову змінюється власник. Цього разу контрольний пакет акцій компанії купує італійський фонд Investindustrial. Новий власник рятує компанію і повертає їй передові позиції. До прибутковості італійський виробник мотоциклів повертається тільки в 2008 році.

До прибутковості італійський виробник мотоциклів повертається тільки в 2008 році

Спортбайк Ducati 1098

У січні 2007 року італійці випускають сврехуспешную модель 1098, за якою шикуються черги як за автомобілями! Потенційних покупців навіть не бентежив цінник під 30 000 євро. Деякий час по тому Ducati 1098 визнають не тільки кращим супербайком в технічному плані, але і однозначним чемпіоном на щорічному конкурсі Motorcycle Design Trophy.

У травні 2007 року проходить офіційна презентація нового мотард Hypermotard. Новітній байк отримує L-подібний двигун об'ємом 1 078 куб. см. потужністю 90 л.с. Мотоцикл відразу ж випускається у версії HyperMotard і HyperMotard S.

Мотоцикл відразу ж випускається у версії HyperMotard і HyperMotard S

Спортбайк Ducati Desmosedici RR

Жовтень 2007-го. Представники італійської марки звітують про високий попит на гранпрійную копію Desmosedici RR. На підставі цієї інформації завод починає збірку додаткових 250 мотоциклів, що доводить їх загальна кількість до 1 500 одиниць. З цінником трохи менше 100 000 доларів цей байк виробляли на заводі в Болоньї і прагнули отримати практично точну копію вдало виступив на MotoGP байка.

Через рік в гамі Ducati відроджується лінійка SportClassic, поповнити ретро-байком GT 1000 Turing - класичним мотоциклом з сімдесятих. Модель оснащується літровим L-твін двигуном з двома клапанами на циліндр. Але зі своїми 92 к.с. цей 180-кілограмовий мотоцикл цілком може розігнатися до позамежної швидкості.

цей 180-кілограмовий мотоцикл цілком може розігнатися до позамежної швидкості

Міський байк Ducati Streetfighter

Листопад 2008-го. У Мережу просочуються перші знімки Ducati Streetfighter, які в черговий раз підтверджують лідерство італійців в Мотодизайн. На вибір пропонується дві версії байка - Streetfighter і StreetfighterS з V-твіном, системою рідинного охолодження і потужністю 155 к.с. За байком відразу ж вишикувалися в черги.

Навесні 2010 року італійці показують новий Multistrada, який відразу ж завойовує серця шанувальників і престижні призи на різних виставках. Наприклад, на шоу EICMA його визнають Мотоциклом 2010 року. І дійсно, італійський «паркетник» став чимось середнім між ендуро і шляховиком. Цього разу він неабияк покращав, позбувся рубаних граней і обзавівся плавними вигинами, відсилають до Ferrari.

Цього разу він неабияк покращав, позбувся рубаних граней і обзавівся плавними вигинами, відсилають до Ferrari

Супермото Ducati Hypermotard 796

У квітні модельну гаму італійської марки поповнює мотор об'ємом 803 куб. см, яким оснащують модель Hypermotard 796. При потужності 87 к.с. цей движок зробив з нового Ducati Monster дуже динамічний байк, незважаючи на його вагу в 167 кг.

Восени 2011-го в ЗМІ починають говорити про готується до випуску нового покоління супербайків під назвою 1199 Panigale, який представляють до кінця року. Мотоцикл готується до участі в гонках в класі Суперсток. 1199 Panigale офіційно показують на Міжнародній мотовиставці в Мілані. Також в жовтні публікується перша порція інформації про новий середньорозмірний Нейкед від Ducati - Streegrighter 848. Мотоцикл виходить на ринок в 2012-му і отримує двигун від спортбайка 848 EVO, що розвиває 134 к.с., доступних при 10 000 об / хв. В основу шасі Streetfighter 848 італійці поклали сталеву раму Trellis.

В основу шасі Streetfighter 848 італійці поклали сталеву раму Trellis

Ендуро Ducati Hypersmotard 1100 EVO SP

Осінні сюрпризи 2011-го року на цьому не закінчилися. Як виявилося пізніше, на 2012-й рік італійці підготували презентацію нового Multistrada і Hypermotard 1100 EVO SP.

20 жовтня італійці провели в Малайзії презентацію Ducati Monster з індексом 795, створену спеціально для азіатського ринку. Новинку оснастили силовим агрегатом від 796-ї моделі і шасі від 696-й. У рух Monster 795 наводиться 87-сильним двигуном.

У рух Monster 795 наводиться 87-сильним двигуном

Нейкед Ducati Monster

Незважаючи на кризу в квітні 2012 року італійці відзвітували про 10-відсоткове зростання продажів. Через пару днів, 18 квітня відбувається ще одна важлива подія в історії Ducati: виробник мотоциклів дістається компанії Audi, дочірньому підприємству VW Group. У «навантаження» з самим виробником німці купили борги, які за чутками на той момент становили 200 млн євро.

За результатами 2011 року Ducati випустила 42 000 автомобілів, але продажу в Північній Америці почали стрімко зростати. Важливою персоною, посприяти популяризації Ducati, став голова ради директорів Volkswagen Фердинанд Піх. У свої 75 років він продовжував їздити на Ducati 1098R, розвиваючої 180 л.с. потужності.

потужності

Ендуро Ducati Multistrada 1200

У 2012 році італійці представляють Ducati Multistrada 1200 зі змінами в двигуні і ходової частини. В мотоциклі з'являється «розумна» підвіска Skyhook. Порція новин від Ducati за 2013 та наступні роки доступна в відповідному розділі нашого сайту.

Читайте також:

  1. Про компанію Audi
  2. Про компанію Bentley
  3. Про компанію Bugatti
  4. Про компанію Lamborghini
  5. Про компанію MAN
  6. Про компанію Porsche
  7. Про компанію Scania
  8. Про компанію SEAT
  9. Про компанію Skoda
  10. Про компанію Volkswagen
  11. Про концерн Volkswagen Group

Але на цьому відмінності не закінчуються: як щодо здібностей мотоциклів Дукаті показувати неперевершені динамічні якості в червоній зоні оборотів двигуна ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов