Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Історія створення і удосконалення помпи Luzar «TURBO»

Наша сеть партнеров Banwar

Наприклад, витрата рідини на холостих обертах двигуна у помпи для «Класики» - 900 л / год, а витрата «передньопривідних» помп - тільки 400 л / год. При цьому двигуни ВАЗ 2111 і ВАЗ 2112 мають велику потужність.

Велика теплова ємність двигунів «передньопривідних» автомобілів ВАЗ укупі з низькою продуктивністю водяного насоса призводить до високої схильності до перегріву автомобілів ВАЗ 2108-2115, 2110-2112, «Пріора» і «Калина».

До виправлення цього недоліку конструкції двигунів «передньопривідних» автомобілів ВАЗ і приступили інженери LUZAR : Звичайно, тепловий баланс двигуна залежить не тільки від продуктивності водяного насоса - необхідно взяти до уваги конструкцію охолоджуючої «сорочки» двигуна, тепловіддачу радіатора і інші параметри. Але при розробці водяного насоса ми працювали «в даних умовах» - тобто в умовах конкретної конструкції двигуна.

Переслідуючи мету поліпшення температурного балансу двигунів ВАЗ 2108-2115 (8 кл.) І ВАЗ 2110-2112 (16 кл.), Компанія LUZAR в 2009р. почала розробку водяних насосів з підвищеними витратними характеристиками. Досягти цієї мети можливо було шляхом оптимізації форми крильчатки (робочого колеса) помпи. При розробці за основу була взята крильчатка, що застосовується на помпах автомобілів «корейського» виробництва. Додатковою метою було поліпшення ресурсних характеристик (збільшення терміну служби) помпи.

Результатом стала поява водяних насосів 21114-1307010 і 21124-1307010 з крильчаткою з листового металу з додатково приєднаним «пояском» під лопатями (для запобігання «витікання» рідини з робочої області).

Результатом стала поява водяних насосів 21114-1307010 і 21124-1307010 з крильчаткою з листового металу з додатково приєднаним «пояском» під лопатями (для запобігання «витікання» рідини з робочої області)

Помпа LUZAR "TURBO" першого покоління

Нові моделі помп LUZAR TURBO для автомобілів ВАЗ 2108-2115 ( LWP 01084 ) І ВАЗ 2110-2112 ( LWP 01124 ) Дозволили оптимізувати температурний баланс двигуна і домогтися чудових технічних результатів:

- зводиться нанівець ризик перегріву двигуна

- усувається небезпека «термо-шоку» (вибуховий зростання температури при різкому зниженням оборотів двигуна)

- прискорюється прогрівання двигуна взимку

Відчуваючи різні матеріали, що використовуються при виробництві водяних насосів, ми виявили новий, більш досконалий, більш технологічний матеріал, який ми назвали «керамічний пластик» і який має перспективу використання в якості матеріалу крильчаток.

Даний матеріал отримав використання саме в проекті удосконалення помп «TURBO», в рамках якого була розроблена нова крильчатка для водяних насосів 2108/2112.

Нова крильчатка розроблялася Відділом конструкторських розробок LUZAR протягом 1,5 років. Використання такої крильчатки в результаті дозволило поліпшити показники подачі охолоджуючої рідини в середньому на 25%. У помпах з крильчаткою «TURBO-2» знайшов втілення багаторічний результат наших досліджень і досвід світової автомобільної гідро-техніки.

У помпах з крильчаткою «TURBO-2» знайшов втілення багаторічний результат наших досліджень і досвід світової автомобільної гідро-техніки

3-D модель вдосконаленої помпи LUZAR "TURBO" (на прикладі 2108)

3-D модель вдосконаленої помпи LUZAR TURBO (на прикладі 2108)

Зовнішній вигляд нової помпи LUZAR "TURBO" (на прикладі 2108)

Процес підготовки виробництва водяних насосів LUZAR "TURBO-2» був нелегким. В ході розробки - беручи до уваги існуючі технологічні можливості - було вирішено спростити конструкцію крильчатки:

- не увійшов до серію «гідравлічний обтічник» (по центру крильчатки)

- конструкція крильчатки виготовляється складовою (з двох частин, зварених між собою).

Незважаючи на дані спрощення, викликані недосконалістю сучасних технологій, ми змогли добитися колосальних переваг в порівнянні зі «стандартної» помпою і в порівнянні з помпою LUZAR "TURBO" старого зразка.

Таким чином, нова помпа LUZAR "TURBO" ефективніше крильчатки LUZAR "TURBO" старого зразка на холостих обертах більше 50% з поступовим скороченням при підвищенні оборотів і вирівнюванні витрати до 3000 оборотів двигуна. Тим самим вирішена задача підвищення циркуляції рідини в найбільш складних режимах - в пробках і при різкому скиданні газу.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов