Наша сеть партнеров Banwar
Наприклад, витрата рідини на холостих обертах двигуна у помпи для «Класики» - 900 л / год, а витрата «передньопривідних» помп - тільки 400 л / год. При цьому двигуни ВАЗ 2111 і ВАЗ 2112 мають велику потужність.
Велика теплова ємність двигунів «передньопривідних» автомобілів ВАЗ укупі з низькою продуктивністю водяного насоса призводить до високої схильності до перегріву автомобілів ВАЗ 2108-2115, 2110-2112, «Пріора» і «Калина».
До виправлення цього недоліку конструкції двигунів «передньопривідних» автомобілів ВАЗ і приступили інженери LUZAR : Звичайно, тепловий баланс двигуна залежить не тільки від продуктивності водяного насоса - необхідно взяти до уваги конструкцію охолоджуючої «сорочки» двигуна, тепловіддачу радіатора і інші параметри. Але при розробці водяного насоса ми працювали «в даних умовах» - тобто в умовах конкретної конструкції двигуна.
Переслідуючи мету поліпшення температурного балансу двигунів ВАЗ 2108-2115 (8 кл.) І ВАЗ 2110-2112 (16 кл.), Компанія LUZAR в 2009р. почала розробку водяних насосів з підвищеними витратними характеристиками. Досягти цієї мети можливо було шляхом оптимізації форми крильчатки (робочого колеса) помпи. При розробці за основу була взята крильчатка, що застосовується на помпах автомобілів «корейського» виробництва. Додатковою метою було поліпшення ресурсних характеристик (збільшення терміну служби) помпи.
Результатом стала поява водяних насосів 21114-1307010 і 21124-1307010 з крильчаткою з листового металу з додатково приєднаним «пояском» під лопатями (для запобігання «витікання» рідини з робочої області).
Помпа LUZAR "TURBO" першого покоління
Нові моделі помп LUZAR TURBO для автомобілів ВАЗ 2108-2115 ( LWP 01084 ) І ВАЗ 2110-2112 ( LWP 01124 ) Дозволили оптимізувати температурний баланс двигуна і домогтися чудових технічних результатів:
- зводиться нанівець ризик перегріву двигуна
- усувається небезпека «термо-шоку» (вибуховий зростання температури при різкому зниженням оборотів двигуна)
- прискорюється прогрівання двигуна взимку
Відчуваючи різні матеріали, що використовуються при виробництві водяних насосів, ми виявили новий, більш досконалий, більш технологічний матеріал, який ми назвали «керамічний пластик» і який має перспективу використання в якості матеріалу крильчаток.
Даний матеріал отримав використання саме в проекті удосконалення помп «TURBO», в рамках якого була розроблена нова крильчатка для водяних насосів 2108/2112.
Нова крильчатка розроблялася Відділом конструкторських розробок LUZAR протягом 1,5 років. Використання такої крильчатки в результаті дозволило поліпшити показники подачі охолоджуючої рідини в середньому на 25%. У помпах з крильчаткою «TURBO-2» знайшов втілення багаторічний результат наших досліджень і досвід світової автомобільної гідро-техніки.
3-D модель вдосконаленої помпи LUZAR "TURBO" (на прикладі 2108)
Зовнішній вигляд нової помпи LUZAR "TURBO" (на прикладі 2108)
Процес підготовки виробництва водяних насосів LUZAR "TURBO-2» був нелегким. В ході розробки - беручи до уваги існуючі технологічні можливості - було вирішено спростити конструкцію крильчатки:
- не увійшов до серію «гідравлічний обтічник» (по центру крильчатки)
- конструкція крильчатки виготовляється складовою (з двох частин, зварених між собою).
Незважаючи на дані спрощення, викликані недосконалістю сучасних технологій, ми змогли добитися колосальних переваг в порівнянні зі «стандартної» помпою і в порівнянні з помпою LUZAR "TURBO" старого зразка.
Таким чином, нова помпа LUZAR "TURBO" ефективніше крильчатки LUZAR "TURBO" старого зразка на холостих обертах більше 50% з поступовим скороченням при підвищенні оборотів і вирівнюванні витрати до 3000 оборотів двигуна. Тим самим вирішена задача підвищення циркуляції рідини в найбільш складних режимах - в пробках і при різкому скиданні газу.