Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Історія створення Lada Kalina (Лада Калина)

  1. Нове з нальотом старого
  2. успіх проектантів
  3. перевірені рішення
  4. нев'януча

Наша сеть партнеров Banwar

Кінець дев'яностих. Фахівці Волзького автозаводу працюють над оновленням запущеного недавно ВАЗ-2110 до Пріори , Паралельно займаючись проектом рестайлінгу сімейства «Самара». Одночасно з ними на конвеєрі залишається «класика», яка веде свою історію з далеких шістдесятих. Поступово стає зрозуміло, що одним тільки оновленням існуючих моделей вже не обійтися - заводу потрібен новий автомобіль, який приніс би свіжий дизайн та дозволив залучити нову аудиторію. Цю роль і взяла на себе Калина - компактна «малолітражка» з «соковитим» ім'ям і принципово відмінною від всієї тодішньої модельної гами зовнішністю.

Нове з нальотом старого

Ще на початку 90-х на ВАЗі на замовлення концерну AVVA був виконаний проект «народного автомобіля» під індексом 1116, але ... зібраних за рахунок продажу акцій грошей на запуск автомобіля в серійне виробництво не вистачило. Кілька років по тому було прийнято рішення використовувати напрацювання для створення нової машини на тій же платформі, на якій були зроблені Самара і «десятка».

Воно і зрозуміло: саме розробка основи автомобіля є найбільш трудомісткою і дорогою для будь-якого виробника, а в непрості дев'яності роки вже російський ВАЗ просто не міг дозволити собі подібної розкоші. Та й гострої необхідності в новій архітектурі не було, адже завдяки «генам» Porsche передньопривідні автомобілі вийшли досить вдалими - на відміну, наприклад, від «мертвонародженого» АЗЛК-2141 або не дуже практичною Таврії. Майже відразу ж майбутній автомобіль нарекли «Калиною», завдяки чому згодом машину практично ніхто не називав по цифровому індексу, як це було прийнято з "десяткою".

Чому ж нова модель отримала індекс, що починається з одиниці? Саме так в галузевій нормалі СРСР позначали автомобілі нижчого класу, ніж Жигулі і Самари, індекси яких завжди починалися з двійки. Помилки тут немає: конструктори розуміли, що автомобіль на платформі Самари вже не буде схожа на «підріс» на той час С-клас, і вирішили створювати повноцінну машину класу В, позначивши її відповідним чином. До того ж це теоретично дозволило б «розвести» ВАЗовский авто по різних сегментах в очах покупців.

Нову модель відразу задумували у вигляді цілого сімейства, причому крім звичних нам седана і хетчбека Калина мала б бути і ... мінівеном, який міг би бути альтернативою надії ! На жаль, з технологічних міркувань від такої ідеї конструкторам довелося відмовитися на користь звичайного універсала, який згодом став на конвеєр під індексом 1117.

Універсал 1117 запустили в серію останнім

Цікаво, що першим дизайнери створили саме хетчбек 1119, а не седан 1118, випуск якого почався раніше за інших модифікацій. Мабуть, саме тому коротка пятідверка виглядає найбільш гармонійно і цілісно. Але пам'ятаючи про прокол з ВАЗ-2108, першим в серійне виробництво ВАЗовский маркетологи згодом запустили найбільш затребуваний нашим споживачем чотиридверний седан.

Хетчбек і седан виглядають цілком гармонійно

успіх проектантів

Зовнішність Калини цілком відповідала сучасним тенденціям і віянням дев'яностих років - м'які лінії, округлі поверхні. Адже в той час всюди панував біодизайн, і в Тольятті не могли ігнорувати модний тренд ще й тому, що машина в майбутньому повинна була поставлятися і на експорт. Звучить дивно, але Калину першого покоління купували навіть в пересиченої автомобілями Німеччини!

Незважаючи на ще радянську основу, у Калини з'явилася не тільки нова зовнішність. Конструктори вирішили відмовитися від колишніх напрацювань інтер'єру, оскільки деталі Самари і «десятки» не відповідали округлої зовнішності Калини. Спочатку вазовци було приділено багато уваги опрацювання компонування автомобіля. До слова, Калина була першою моделлю ВАЗа, інтер'єр якої спроектували в математичних моделях з використанням новітнього обладнання. Це забезпечило компактної машині на подив непогану ергономіку - по простору і зручності посадки цю машину не порівняти з колишніми переднеприводников, хоча база, по суті, залишилася тією ж! Але підхід був іншим - більш сучасним, що і призвело до такого результату.

Кінець дев'яностих

Інтер'єр прототипу відрізняється від серійного варіанту - наприклад, рішенням центральної консолі

Незважаючи на труднощі, пов'язані з ситуацією в країні (один дефолт 1998 року чого варта!), На рішеннях в інтер'єрі не економили, що сприятливо позначилося не тільки на дизайні салону, але і на його технічному виконанні.

Один із прикладів - санчата сидінь і реклайнери (механізми регулювання нахилу спинки). Вони помітно відрізняються від восьмерочних, оскільки виготовлені не традиційним ВАЗівських постачальником, а німецькою фірмою Keiper (Recaro Group), яка займається розробкою подібних вузлів. Крім того, в проектуванні калинівських сидінь брали участь і інші зарубіжні компанії.

Крім того, в проектуванні калинівських сидінь брали участь і інші зарубіжні компанії

Передні сидіння Калини зроблені на порядок краще колишніх ВАЗівських «стільців»

Звичайно, Калина була більш прогресивною та сучасною машиною саме в порівнянні з попередніми моделями, оскільки до однокласників з Європи та Азії автомобіль на момент початку серійного випуску об'єктивно все ж таки не дотягував. Проте, саме при розробці Калини вазовци були на рівні серійної моделі реалізовані такі сучасні рішення, як світлодіодне підсвічування комбінації приладів і клавіш, електроблокування включення задньої передачі, що обертається «по-Іномарочний» перемикач світла, відмінно висвітлюють дорогу фари з електрокоректором і полікарбонатною склом без розсіювача, система опалення та вентиляції з рециркуляцією, вбудований в комбінацію приладів маршрутний комп'ютер, «люксова» комплектація з заводським кондиціонером, який у їв автоматично регулювати температуру в салоні ... На тлі інших моделей ВАЗ кінця дев'яностих Калина виділялася, що називається, всім.

Прототип відрізнявся «усміхненим» передком, виконаним в стилі біодизайн

Однак не обійшлося і без ложки дьогтю. Свого часу чимало галасу наробив випадок, коли внаслідок несправності електропідсилювача рульового управління Калина «самозаруліла» в дерево (!), А на перших випусках автомобілів відмовляло від 30 до 50% підсилювачів! Пізніше вузол став більш надійним і передбачуваним, але осад, як то кажуть, залишився.

Серійний автомобіль отримав інше «обличчя» - більш серйозне

Зате електричний підсилювач керма по достоїнству оцінили жінки, яким швидко сподобався «легкий кермо». А принципово саме технічне рішення (електрика замість гідравліки) слід визнати цілком резонним на автомобілі такого класу. Адже гідропідсилювач - це складний механізм високого тиску, трубки, виконавчий механізм ... До того ж все це забирає у мотора потужність, та й налаштувати ЕУР набагато простіше, задавши необхідну інформативність рульового управління.

Рульове управління вийшло легким, але не без сюрпризів

перевірені рішення

Отже, до 2001 року Калина здобула свій остаточний вигляд, пішовши при цьому від образу «сміється дельфіна», тобто почала виглядати цілком сучасно і однозначно. На жаль, по-справжньому серійним автомобілем вона стала тільки в 2004-му. Проте, машина відразу знайшла свого покупця, якому сподобався ладний седанчик зі зручним салоном і цілком презентабельною зовнішністю, яка робила її дивно схожою на Opel Corsa для латиноамериканського ринку.

Chevrolet Corsa виглядає схоже на ВАЗОВСКИЙ седанчик. Точніше, навпаки

В результаті у вазовцев вийшла машина того ж класу, як Fiat Palio або Renault Symbol, але набагато більш доступна і при цьому куди більш «міська» і компактна, ніж попередні моделі. Іншими словами, головна перевага Калини було в тому, що її спочатку «заточили» під стандарти В-класу, причому зробили це цілком сучасними засобами.

Єдине, що жорстко обмежувало конструкторів «зверху» - архітектура платформи. Важко забезпечити таку машину збалансованими ходовими якостями, коли рульова рейка розташована високо і закріплена на податливому моторному щиті, а не на потужному підрамнику, як це зроблено на більшості аналогів (і пізніше - на самих ВАЗах). Грою з параметрами підвісок вазовци вдалося позбутися від горезвісної «желейні» ВАЗ-2110 на в поворотах, але «драйверс-каром» звичайна Калина від цього, зрозуміло, не стала. Втім, споживачеві в масі своїй це було і не потрібно, адже на відміну від Пріори, Калину купували більш статечні автомобілісти для звичайної експлуатації.

Під стать концепції «мінімум глобальних технічних нововведень» був і тяговітий 1,6-літровий восьмиклапанний мотор 21114, який був подальшим розвитком звичайної «полторашки» від Лади Самари.

нев'януча

Спочатку на Калину встановлювали звичайний восьмиклапанник об'ємом 1,6 літра

Звичайно, для російського виробника по надійності не тільки підсилювача керма, а й цілком традиційних деталей це була не стільки Lada, скільки звичайний ВАЗ, але багато Логан і Нексія позбулися своїх потенційних власників саме завдяки волзької «ягідці». А це означає, що бажання заводчан зробити автомобіль нового покоління на якісно іншому рівні вдалося втілити в життя навіть на платформі не найпершою свіжості. Адже не випадково Калина першого покоління протрималася на конвеєрі майже десять років - до 2013 року, а більшість технічних рішень живі й здорові нині в Калині-2 , Яка залишилася «ягідкою знову» до наших днів.

Читайте також:

Чому ж нова модель отримала індекс, що починається з одиниці?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов