Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Історія створення ГАЗ-31105 Волга

  1. У новому столітті
  2. Досвід володіння ГАЗ-3111: з альтернативної історії
  3. Видання сто п'яте
  4. війна моторів

Наша сеть партнеров Banwar

Волгу другого покоління можна сміливо зараховувати до автомобілів-довгожителів: ще в 1966 році в СРСР повідомили про початок виробництва ГАЗ-24 , А «нащадки» цієї моделі випускалися аж до 2010 року! Ми вже детально розповідали про перші моделі «пострадянського» періоду - ГАЗ-31029 і ГАЗ-3110 , Що випускалися в дев'яності роки. Останньою ж моделлю в "двадцять четвёртом» сімействі став ГАЗ-31105 - автомобіль з непростою долею, історія якого багато в чому символічна для початку «нульових».

У новому столітті

У дев'яності роки навіть після втрати номенклатурного «ореола» пережила кілька модернізацій старенька-Волга користувалася стійким попитом у російських автомобілістів. Адже і «ослобик» під індексом ГАЗ-31029, і Нижегородська «десятка» надавали щодо невимогливому споживачеві багато автомобіля за порівняно невеликі гроші - причому автомобіля досить просторого, невибагливого і недорогого в обслуговуванні. Більш того, придбати який-небудь інший новий седан класу Е за 5-6 тисяч доларів було неможливо - тобто, у покупця не первинному ринку просто не було альтернативи.

Однак до кінця ХХ століття попит на горьковский седан відчутно впав. Причин було кілька: по-перше, в цьому ціновому сегменті спостерігалося засилля старих іномарок, по-друге, що іржавіють і досить ненадійна Волга катастрофічно втратила в іміджі, перетворившись з колись «полупредставітельского» автомобіля в транспортний засіб дачників-пенсіонерів.

Тест-драйви / Поодинокі

Досвід володіння ГАЗ-3111: з альтернативної історії

Дрібносерійне, майже штучне виробництво моделі з працею запустили в 2000 році і витягали чотири роки, поки нові власники Горьковського автозаводу не вирішили остаточно згорнути проект як безперспективний. До ...

28.07.2015

На самому Горьківському автозаводі вихід бачили в запуску в серійне виробництво абсолютно нової моделі - наприклад, ГАЗ-3111 . Правда, при цьому Нижегородська машина ризикувала вийти зі звичного «бюджетного» сегменту, через що їй належало битися за гаманець куди більш забезпеченого (і тому вибагливого) автомобіліста.

На початку двохтисячних і у ГАЗу, і Заволзького моторного заводу (ЗМЗ), що був давнім (і досить довго - єдиним) постачальником двигунів для Волг, змінилися власники: Горьковський автомобільний завод викупила група компаній «Сибірський Алюміній», а ЗМЗ набуло об'єднання «Северсталь- авто ». Нові власники в першу чергу звернули увагу на якість продукції придбаних компаній. Адже не секрет, що і на ГАЗі, і на ЗМЗ іноді використовували не зовсім кондиційні комплектуючі, що призводило до прикрих поломок майже нових автомобілів. Введення більш жорсткого вхідного контролю комплектуючих і новий підхід до організації технологічних процесів на підприємствах принесли плоди: на початку нового століття Волги стали якіснішими. На жаль, платити за це довелося споживачеві, який виявився не зовсім готовий до подібної набирання ціною. У підсумку в 2002 році на заводі зіткнулися з проблемою перевиробництва - можливості заводу і пов'язане з ними речення Волг на ринку стали помітно випереджати попит. Іншими словами, легковиків в Горькому робили більше, ніж на них знаходилося покупців в Росії і країнах СНД ...

Багато в чому це було пов'язано з тим, що недержавні організації в якості «служебок» і «персоналок» все частіше віддавали перевагу автомобілям іноземного виробництва, нехай і старим, так і в таксопарках на Волгу перестали дивитися як на єдино можливий варіант таксомотора. На «приватників» ж розраховувати також особливо не доводилося, оскільки крім вазовской продукції і старих європейських і японських машин на російському ринку з'явилося відразу кілька досить доступних корейських моделей - в тому числі, і досить великих.

Освоєння ГАЗ-3111 вимагало б від заводу величезних витрат, які навряд чи вдалося б «відбити» за короткий термін. Саме тому виправляти ситуацію власники підприємства вирішили «малою кров'ю» і звичним для ГАЗу способом - черговий модернізацією актуальної моделі ГАЗ-3110, якій знову треба було стати трохи більш сучасною і досконаліше.

Видання сто п'яте

Уже в 2002 році на Московському автосалоні заводчани продемонстрували оновлену Волгу, яка помітно відрізнялася від звичної «десятки» не так зовнішністю, скільки технікою. Бесшкворневая передня підвіска з кульовими опорами, задній стабілізатор, нова п'ятиступінчаста коробка передач і інші нововведення дійсно могли повернути автомобілю привабливість в очах споживача за умови виконання одного «але» - більш сучасною і стильною зовнішності. Адже сумне «вираз обличчя» ГАЗ-3110 до початку двохтисячних уже відчутно приїлося, особливо, на тлі буйства форм і ліній азіатських машин. Саме тому на ГАЗі зважилися радикально оновити екстер'єр - звичайно, наскільки це взагалі було можливо з урахуванням технологічних обмежень, пов'язаних зі старим кузовом.

Рік по тому, на MIMS-2003, був продемонстрований передсерійний варіант ГАЗ-31105, який дещо відрізнявся оформленням від першого прототипу, показаного в 2002 році.

1/2

На фото: передсерійний ГАЗ-31105

2/2

На фото: передсерійний ГАЗ-31105

Чергова інкарнація Волги «двадцять четвертого» сімейства знову отримала нові деталі передка - капот, крила, бампер і фари, причому дизайн оптики запозичили у «мертвонародженого» ГАЗ-3111, так і не став крупносерійним автомобілем.

Оптика «сто п'ятою» зберегла традиційну рефлекторну конструкцію, хоча на ГАЗ-3111 в схожій фарі стояла лінза

Незважаючи на те, що основні пропорції кузова, форма дверних і віконних прорізів залишилися без змін, Волга стала виглядати інакше, причому Нижегородська «бабуся» не просто змінилася, але і помітно покращала при цьому! У зовнішності з'явилися цілком доречні ретро-мотиви, що відсилають досвідченого глядача до праматері - легендарної «двадцять першою» Волзі. До того ж в хитрувато прищуре овальних фар і широкій посмішці хромованих грат з'явилося щось не тільки ностальгічне, але і ... нагадує автомобілі Mercedes! Правда, окремі скептики тут же побачили в цьому «низькопробну азіатчина». Як би там не було, художникам, яких може образити кожен, дійсно вдалося майже неможливе: навіть через кілька десятиліть Волга знову стала актуальною моделлю - по крайней мере, в очах вітчизняного автомобіліста.

1/3

Мабуть, «сто п'яту» і справді можна вважати найбільш симпатичним варіантом модернізації «двадцять четвірки»

2/3

Мабуть, «сто п'яту» і справді можна вважати найбільш симпатичним варіантом модернізації «двадцять четвірки»

3/3

Мабуть, «сто п'яту» і справді можна вважати найбільш симпатичним варіантом модернізації «двадцять четвірки»

Встати в дію: «сто п'ята» (перша зліва на фото) швидко поповнила модельний ряд інших Волг-таксомоторів Росії

Встати в дію: «сто п'ята» (перша зліва на фото) швидко поповнила модельний ряд інших Волг-таксомоторів Росії

Красиво жити не заборониш: ГАЗ-31105 в князівстві Монако

Справедливості заради зазначимо, що навіть після таких доробок автомобіль формально залишався модифікацією ГАЗ-3110, а не самостійною моделлю, на що недвозначно вказував «додатковий» індекс 31105. Однак приємно, що новинка не залишилася «виставковим екземпляром», а вже на початку 2004 року встала на конвеєр, поступово замінюючи собою «десятку».

Задня ж частина «сто п'ятою» в порівнянні з попередницею практично не змінилася. Крім передка, в екстер'єрі трохи пізніше з'явилося ще кілька нововведень - наприклад, інші зовнішні ручки дверей, а також штамповані пятіспіцевие диски, що нагадували по дизайну «лиття».

Крім передка, в екстер'єрі трохи пізніше з'явилося ще кілька нововведень - наприклад, інші зовнішні ручки дверей, а також штамповані пятіспіцевие диски, що нагадували по дизайну «лиття»

Хитрі «штампи» ГАЗ-31105 візуально маскувалися під легкосплавні колеса

Оновлення Волги обійшлося власникам заводу в копієчку - понад 15 мільйонів доларів, хоча в ході першого етапу модернізації вдалося реалізувати далеко не всі із запланованих робіт. Саме тому роздрібна вартість ГАЗ-31105 в порівнянні зі старою Волгою помітно збільшилася (від 172 000 рублей в 2004 році), через що виробництво машини навіть довелося призупинити! Сформована ситуація змусила керівництво ГАЗу відмовитися від подальших планів по запуску у виробництво версії ГАЗ-31107, яка повинна була отримати інше оформлення задньої частини і інші важливі нововведення - пружинну задню підвіску, нішу запасного колеса в «підпіллі» багажника, а також пластиковий бак.

ГАЗ-31107 - який не став реальністю прототип подальшої модернізації Волги

ГАЗ-31107 - який не став реальністю прототип подальшої модернізації Волги

Запасне колесо «сто п'ятою» так і не переїхало в підпіллі багажника

війна моторів

Маловідомий факт: ще під час доводочних робіт над ГАЗ-31105 дослідні зразки встигли «приміряти» і 2,3-літровий двигун від Ford Scorpio II потужністю 147 к.с., а на ЗМЗ в вкрай обмеженій кількості випускали турбований мотор ЗМЗ-4064.10, який коштував рівно вдвічі більше звичайного «чотириста шостого».

Більшість же «сто п'ятих" оснащувалися 16-клапанним двигуном ЗМЗ-4062.10, який при обсязі в 2,3 літра видавав 136 «конячок». Поряд з цим мотором під капотом «омолодження» седана можна було зустріти і «старе серце» - 2,4-літровий двигун ЗМЗ-4021 потужністю 90 к.с., а також випускався за ліцензією австрійської компанії Steyr дизель ГАЗ-560 об'ємом 2, 1 літра.

, а також випускався за ліцензією австрійської компанії Steyr дизель ГАЗ-560 об'ємом 2, 1 літра

Шестнадцатіклапанний двигун ЗМЗ був основним мотором «сто п'ятою» в самому початку випуску

Незабаром після початку виробництва модернізованої Волги Заволзький Моторний Завод істотно підвищив відпускну ціну власної продукції для ГАЗу, що не дуже влаштувало керівництво Горьковського автозаводу. Адже і без того подорожчали Волги аж ніяк не розбирали як гарячі пиріжки.

Чи не найприємніше для ГАЗу поведінку постачальника двигунів змусило власників підприємства шукати альтернативний силовий агрегат на стороні.

Вже на початку 2005-го, тобто всього через рік після початку виробництва ГАЗ-31105, керівництво автозаводу почало переговори з компанією DaimlerChrysler. Передбачалося, що в результаті співпраці Волга отримає «нове серце» - 2,4-літровий двигун Chrysler, який виробляли на мексиканському філії. Зрозуміло, заокеанський мотор з легкістю виконував необхідні норми токсичності Євро-2 і навіть Євро-3, однак вітчизняні реалії та якість російського бензину зажадали адаптації паливної системи, через що після перебудови уприскування «русифікований» двигун видавати не 150 к.с., а тільки 137 «конячок».

На фото: 2,4-літровий двигун Chrysler, зроблений в Мексиці

Чуже «серце» добре вписалося в моторний відсік Волги

Імплантація чужий силової установки досить скромних габаритів не поставила вимогу про глибоких доробок Волги, адже під капотом деяких модифікацій «двадцять четвертого сімейства» спокійно поміщалися і V-подібні «вісімки» . Втім, через збільшену габаритної висоти мотора балку передньої підвіски довелося трохи опустити, через що кліренс зменшився з 156 мм до 136 мм. Звичайно, стикування іншого мотора зажадала застосування оригінальних деталей трансмісії - зокрема, комплекту зчеплення, а також корекції передавальних чисел.

Імпортне «серце» знову призвело до збільшення вартості Волги (приблизно на 700-900 доларів), проте по надійності і ресурсу імпортні агрегати перевершували продукцію ЗМЗ, через що багато покупців ГАЗ-31105 віддавали перевагу саме версіями з «крайслеромотором».

У той же час і на ЗМЗ вирішили дещо модернізувати власний двигун, підвищивши його робочий об'єм до 2,5 літра, що дозволило зняти з ЗМЗ-4052.10 вже 150 «конячок».

Паралельно з «операціями на серці» Волга якісно додала і в забарвленні кузова, а також його антикорозійного захисту.

У деяких комплектаціях «сто п'ятою» навіть з'явився чисто «Іномарочний перипетії» - кондиціонер! Таким чином, завдяки наявності електроприводів стекол, гідропідсилювача керма і «сніжинки» Волга за рівнем комфорту стала порівнянна з автомобілями іноземного виробництва - звичайно, з поправкою на саму «базу» 40-річної давності.

Блок управління кондиціонером - прерогатива окремих комплектацій ГАЗ-31105

У 2006-2007 роках оновилися деякі штрихи екстер'єру: вертикальні перемички решітки радіатора поступилися місцем горизонтальним, змінилася задня оптика, на корпусах бічних дзеркал розмістили «поворотники», завдяки чому Волга стала виглядати ще трішки сучасніше.

1/3

На фото: рестайлінговий варіант задньої оптики ГАЗ-31105

2/3

На фото: рестайлінговий варіант задньої оптики ГАЗ-31105

3/3

На фото: рестайлінговий варіант задньої оптики ГАЗ-31105

1/5

Пізні версії легко відрізнити по горизонтальних перемичках решітки радіатора і вбудованим в корпуси дзеркал «поворотникам»

2/5

Пізні версії легко відрізнити по горизонтальних перемичках решітки радіатора і вбудованим в корпуси дзеркал «поворотникам»

3/5

Пізні версії легко відрізнити по горизонтальних перемичках решітки радіатора і вбудованим в корпуси дзеркал «поворотникам»

4/5

Пізні версії легко відрізнити по горизонтальних перемичках решітки радіатора і вбудованим в корпуси дзеркал «поворотникам»

5/5

Пізні версії легко відрізнити по горизонтальних перемичках решітки радіатора і вбудованим в корпуси дзеркал «поворотникам»

Однак зміни в зовнішності - суща дрібниця в порівнянні з тим, як змінився салон! При співпраці з німецькими компаніями EDAG і Hormann Rawema замість застарілого інтер'єру «десятки» оновлена ​​Волга отримала нову «торпеду» з комбінацією приладів, а також «баранку», оббивки дверей і стелі і деякі інші деталі. Паралельно була кілька поліпшена ергономіка водійського місця - зокрема, кнопки електроприводів стекол і «джойстик» управління дзеркалами «переїхали» на оббивку дверей водія. Ще одне важливе нововведення «а-ля іномарка» - єдиний ключ для всіх замків.

До оновленню інтер'єру «доклали руки» німецькі інжинірингові компанії

Спочатку «сто п'ята» всередині відрізнялася від ГАЗ-3110 деякими деталями - зокрема, формою оббивки сидінь і дизайном «бублика»

Після рестайлінгу панель приладів Волги стала невловимо нагадувати «торпедо» VW Passat B5

Рестайлинговая комбінація приладів (друге фото) стала помітно більш сучасною і нарядно

1/4

На першій версії салону ГАЗ-31105 кнопки управління ЕСП розташовувалися на центральному тунелі, в той час як після поновлення вони «прописалися» на оббивці дверей водія

2/4

На першій версії салону ГАЗ-31105 кнопки управління ЕСП розташовувалися на центральному тунелі, в той час як після поновлення вони «прописалися» на оббивці дверей водія

3/4

На першій версії салону ГАЗ-31105 кнопки управління ЕСП розташовувалися на центральному тунелі, в той час як після поновлення вони «прописалися» на оббивці дверей водія

4/4

На першій версії салону ГАЗ-31105 кнопки управління ЕСП розташовувалися на центральному тунелі, в той час як після поновлення вони «прописалися» на оббивці дверей водія

До 2008-го року більшість що випускаються заводом Волг оснащувалося імпортними двигунами, які разом з російськими двигунами відповідали актуальним на той момент екологічним нормам Євро-3.

1/8

Масштабна модель (1:41) ГАЗ-31105 з інерційним механізмом

2/8

Масштабна модель (1:41) ГАЗ-31105 з інерційним механізмом

3/8

Масштабна модель (1:41) ГАЗ-31105 з інерційним механізмом

4/8

Масштабна модель (1:41) ГАЗ-31105 з інерційним механізмом

5/8

Масштабна модель (1:41) ГАЗ-31105 з інерційним механізмом

6/8

Масштабна модель (1:41) ГАЗ-31105 з інерційним механізмом

7/8

Масштабна модель (1:41) ГАЗ-31105 з інерційним механізмом

8/8

Масштабна модель (1:41) ГАЗ-31105 з інерційним механізмом

Однак навіть неабияк «покращала» машина не користувалася високим попитом у споживача, адже крім великого пропозиції іноземних виробників «сто п'ятою» доводилося конкурувати і з «Зросійщених» Renault Logan , І з вазовской продукцією, причому не тільки (і не стільки) зі старими моделями на зразок Самари-2 , Скільки з більш сучасними Калина і пріорами . А ще кінця нульових років сама платформа «двадцять четвертого» сімейства, що називається, вже себе вичерпала, скільки не намагайся осучаснити її черговим рестайлингом.

Купе з двома дверима на базі ГАЗ-31105 було виготовлено в єдиному екземплярі

1/4

ГАЗ-311055 - подовжена версія «сто п'ятою» з багатим оформленням салону. Надбавка довжини повністю припадала на задні двері - як на «Лонг» від Mercedes і BMW

2/4

ГАЗ-311055 - подовжена версія «сто п'ятою» з багатим оформленням салону. Надбавка довжини повністю припадала на задні двері - як на «Лонг» від Mercedes і BMW

3/4

ГАЗ-311055 - подовжена версія «сто п'ятою» з багатим оформленням салону. Надбавка довжини повністю припадала на задні двері - як на «Лонг» від Mercedes і BMW

4/4

ГАЗ-311055 - подовжена версія «сто п'ятою» з багатим оформленням салону. Надбавка довжини повністю припадала на задні двері - як на «Лонг» від Mercedes і BMW

Надбавка довжини повністю припадала на задні двері - як на «Лонг» від Mercedes і BMW

Нову Волгу можна було купити і у вигляді кузова першої комплектації

До того ж у второй половіні 2008 року грянула світова фінансова криза, яка позначілася и на автомобільних ринках РФ и стран СНД. Саме тому в кінці 2008-го керівництво ГАЗу прийняло рішення про зняття з виробництва катастрофічно нерентабельною останньої «справжньої» Волги, пропонуючи як альтернативу Volga Siber .

При цьому в ПТС останніх випущених заводом «сто п'ятих" вказано 2009 рік, хоча до цього моменту на ГАЗі вже почався демонтаж виробничих потужностей, на яких раніше випускали Волги. Таким чином, за чотири роки було виготовлено трохи більше 190 000 ГАЗ-31105 - моделі, якій судилося стати «останньою баржею». Ім'я ж Волга, тільки в англійській транскрипції, згодом, нехай і недовго, носила тільки модель Siber. Але це, як кажуть, зовсім інша історія.

Опитування

Ваше ставлення до моделі ГАЗ-31105?

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов