Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Jeep Grand Cherokee: американ бій або вождь червоношкірих - Тест-драйв - Autoutro.ru

Наша сеть партнеров Banwar

Врізається в джип запорожець, виходять до діда два братки і кажуть: - Ну, все, дід, ти потрапив. Продавай машину, будинок, але плати. А дід відповідає: - Хлопці, дайте телефон, я синові подзвоню. Він у мене директор птахофабрики, він заплатить. Подзвонив. Минуло 10 хвилин, підлітають два "газика", звідти "маски шоу" всіх в асфальт ... старший підходить до діда і каже: - Батько, я тобі скільки разів говорив, що я не директор птахофабрики, а командир загону "Беркут".


Таких або схожих історій і анекдотів про "джипи" свого часу було дуже багато, та й зараз вистачає. А всьому виною наша всенародна любов до джипів, яка корінцями йде до "Ленд-лізу", а вершками вистилає бездорожние простори нашої Батьківщини, щоб м'якше було. До речі, за однією з версій, слово "джип" народилося з таємничих букв GP в назві моделей Ford GP і Ford GPW - перше фордовских позашляховиків початку 40-х років. General purpose - "автомобіль загального призначення", саме так розшифровувалась абревіатура GP, яку поступово в народі переробили в більш просте і коротке слово - "джип". Так, згодом з'явилася марка автомобілів Jeep, вироблених на момент проведення тесту корпорацією Chrysler LLC.


Ford-GPW-Jeep. Фото: wikimedia.org

дивитися фотогалерею

Читачі, чия молодість пройшла в бурхливі і свавільні 90-е, пам'ятають ту виставу про "крутий пацанською тачці". Ні, це не "Бумер", цією машиною спочатку став "Джип" - Jeep Grand Cherokee. Пам'ятаю ті відчуття, коли вперше побував в салоні (не в багажнику, а в салоні прошу зауважити, і в якості пасажира) Jeep Grand Cherokee Limited (нижче фото версії Orange Julep 93-95гг.). У той час іномарки, тим більше в невеликому військовому місті, були рідкістю. Але морський порт давав можливість завозити машини з-за кордону. Ось так одного разу мій друг став володарем заповітного джипа (тоді майже не говорили позашляховик) - Jeep Grand Cherokee. Зазначу, що з самого початку виробництва (1993р.) Автомобіль активно продавався в Росії і країнах СНД, де і заслужив визнання за свою ремонтопридатність, підвищену прохідність і комфорт. Особливо Grand Cherokee цінувався в середовищі представників криміналітету. Я тоді був студентом, а мій друг підприємцем.


Jeep Grand Cherokee Limited (Orange Julep). Фото: wikimedia.org

дивитися фотогалерею

З першого знайомства з Grand Cherokee пройшло 15 років, і ось ми зустрілися знову. Ми обидва змінилися і, сподіваюся, що обидва в кращу сторону. Про себе скажу, що я став на п'ятнадцять років старше, а ось про свого "заокеанського приятеля" розповім і покажу детальніше - все як є. Колір - це перше, ніж вас зустрічає автомобіль, коли ви знайомитеся з ним. І скажу вам, з кольором для тестової машини представництво потрапило в саму точку - Olive Green Metallic. Виглядає соковито, багато і хижо - правильний колір для джипа. Сімейні риси Jeep відразу заявляють про приналежність до славного сімейства американських позашляховиків: хромована семисекційна решітка радіатора, трапецієподібні колісні арки і округлі передні блокфари. Grand Cherokee третього покоління зберіг прямі і строгі лінії свого першого попередника. Але тепер його вигляд більш сучасний, спортивний та значний. Загалом, не знаю як вам, а мені вже з першого погляду було ясно, що я його вже хочу! Знайомтеся, вождь червоношкірих Jeep Grand Cherokee 3.0L CRD V6 Turbo Diesel.


Jeep Grand Cherokee. Фото: Максим Фатькін. Авто.Yтро ©

дивитися фотогалерею

територія черокі

Черокі - індіанське плем'я, що входить в "П'ять цивілізованих племен", тому ласкаво просимо не в вігвам, а в салон, в шкіряний салон Grand Cherokee. Нарівні з перфорованої шкірою і вставками з червоного дерева, в обробці використовуються сучасні матеріали: м'який пластик і хромовані вставки. Але не забувайте, що ви все-таки в джипі, і, отже, в дизайні і обробці салону присутня мінімалізм. По-перше, в кріслі водія з'являється відчуття компактності. Пристойна бічна підтримка, а коліна не розвалюються як на дивані. На широкому підлокітнику вистачає місця і водієві, і передньому пасажирові. По-друге, у великої машини все повинно бути великим, наприклад, рульове колесо з двокольорового обробкою шкірою і хромованими кільцями (безумовно американський шик), панель приладів, яка виглядає просто і чітко з двома великими і двома маленькими циферблатами. Сучасний дизайн приборки підкреслює її світлодіодне підсвічування. Коробка передач займає майже половину центральної консолі. Великий циліндричний набалдашник ручки коробки передач і довгий, обтягнутий шкірою важіль ручного гальма нагадують своїм виглядом, що ти керуєш не просто машиною, а позашляховиком.

Просторий салон джипа порадував відсутністю третього ряду сидінь. П'ять посадкових місць - п'ять пасажирів, логічно. Повнорозмірну запаску сховали під днище - зручно, не займає місце. Існує неподкрепленное практикою думку, що, мовляв, така запаска вся в бруді, і з нею доводиться багато возитися. Просто ті, хто так каже, ніколи не їздили на таких машинах з такою запаскою. Все там чистенько і акуратно. Після всіх наших "покатушек" по бездоріжжю днище залишилося чистим.


Jeep Grand Cherokee. Вид на запасне колесо і задній редуктор. Фото: Максим Фатькін. Авто.Yтро ©

дивитися фотогалерею

Шосе-земля-шосе

Ходові випробування нашого оливкової джипа вирішили провести в природній для нього середовищі. Для початку потрібно було визначитися з місцем типу "земля", тому що шосе і так знайдеться. Як бездоріжжя вибрали старий кар'єр під Звенигород, поруч з чинним асфальтовим заводом. А Новоризьке шосе якраз повинно було привести нас на місце. Скористатися вбудованим навігатором нам так і не вдалося, з банальної причини. Справа в тому, що наш Jeep Grand Cherokee, що поставляється на російський ринок з листопада 2008 року, мав максимальну комплектацію, в яку входить все, в тому числі і навігаційна система. При цьому навігатор з точністю до секунд відмінно визначав наше місце розташування, але одна біда - не було в навігаторі жодної карти нашої неосяжної Батьківщини. Зате, можна було вибрати карту будь-якої європейської країни, включаючи "незалежную" Україна. Так що з усіх питань навігації доводилося звертатися до Яндекс-картах або Google-maps, встановленим в моєму телефоні з вбудованим модулем GPS. Я знайшов місце на карті, і ми вирушили в дорогу по прокладеному маршруту.


Jeep Grand Cherokee. Фото: Максим Фатькін. Авто.Yтро ©

дивитися фотогалерею

Хто говорить з вітром

Довгий капот, хороший передній огляд і великий кермо, система незалежної передньої і п'ятиважельна задньої підвіски, рейкове рульове управління, а також постійний повний привід - такий набір характеристик дозволить вам відчути себе капітаном океанського лайнера, що йде по хвилях і "говорить з вітром". Насправді, час, який ми провели, рухаючись по шосе, пролетіло не помітно. Grand Cherokee професійно не показував виду, ковтаючи всі нерівності на асфальтовому покритті. Чуйний і м'який кермо дозволяв керувати однією рукою, а чотирьохканальна "абееска" в поєднанні з системою допомоги при екстреному гальмуванні (Brake Assist) і електронною системою стабілізації (ESP) - гальмувати однією ногою. Всі тієї ж ногою я з легкістю підбадьорював нашого "індіанця" черговою порцією дизеля, відповіддю було вдячне прискорення. "Скоро казка мовиться, та ...", але дорога закінчилася швидко, і ось ми вже на місці. Зізнаюся, що Звенигородський кар'єр я бачив вдруге в житті (вперше його намагався розгледіти в той же день на мапі в Інтернеті), тому з якого боку забратися в нього, я теж не знав. Однак від цього майбутнє пригода здавалося ще цікавіше. Після опитування місцевого населення, дорога привела нас на асфальтовий завод, де зачеплена іржею техніка відпочивала після трудового тижня і грілася на сонці разом з сопками піску і гравію.


Jeep Grand Cherokee. Фото: Максим Фатькін. Авто.Yтро ©

дивитися фотогалерею

І один у полі воїн

На жаль, накатав вдосталь по території заводу (доглядачі не звертали на нас ніякої уваги - доміно цікавіше), ми так і не змогли виявити підступ до заповітного кар'єру. За це прошу вибачення, дорогі наші читачі. Але не турбуйтеся, по іншу сторону пагорба нас чекало відмінне містечко - як раз для нашого дизельного "черокі". Ось там ми і Повеселившись, і поповзати, і покарабкалісь, аж задні арки тріщали. Зовні спортивна статура джипа створює враження стрімкої легкості і прискорення. Однак на ділі машина далеко не пушинка - повна споряджена маса складає більше 2,5 тонн. Але бачили б ви, як Jeep з вагою важкоатлета поводиться на бездоріжжі. Одне чудо. Бруд і пісок, спуски і підйоми, брід і болотисті зарості очерету - Grand Cherokee все перемелює і проминають своїм м'язистим тілом. Головні помічники в цьому -прілічний дорожній просвіт в 210 мм і півметрова межа подолання броду. Але будьте уважні з задньою віссю - у потужного джипа потужні вузли, тому задній редуктор своїм масивним розміром "з'їдає" частина дорожнього просвіту.

Тихіше їдеш далі будеш

Чому можна позаздрити Jeep, так це його системі повного приводу Quadra Drive II, що включає "активну" роздавальну коробку і три електронних диференціала підвищеного тертя (передній і задній міжколісні і міжосьовий). Виробники запевняють, що до 100% крутного моменту може бути передано на будь-яке колесо. Випробувати це на практиці не завжди і не всім вдається, але вивісити одне, а потім і два діагональних колеса у нас вийшло. Зазначу, що перед тестом я пробігся по практичних порад "джіповодов", які викладені на російському сайті Jeep. З усього, що там сказано, хочу відзначити головне: "Для водіння автомобіля по сильно пересіченій місцевості не потрібна висока швидкість і потужність. Зазвичай автомобіль Jeep в режимі повного приводу і при включеній понижувальної ступені роздавальної коробки здатний долати перешкоди навіть на холостих обертах". А на практиці наш "черокі" показав себе, не в образу буде сказано, класним американським трактором - з кращого боку. Хоча трилітровий дизельний двигун V6 CRD з потужністю в 218 к.с. і обертовим моментом 510 Нм на 2400 об / хв. (в своєму класі один з найвищих показників) - це повністю розробка Daimler AG і також встановлюється на моделі Mercedes-Benz ML320. Тут вже нічого не скажеш, сильні корені і дух корпоративний.

Скільки вішати в грамах?

На зворотному шляху, задоволені і грязнющіе, ми потрапили під проливний дощ - ну просто стіна. Але ж ми в джипі, і нам все дарма, тільки вітер "в обличчя" та розмірений скрип "двірників" по склу (ну щось там скрипіло, не знаю, хоча машина нова, всього 9000 км). Загалом, додому повернулися чистенькими. А запаска? Запаска-то чиста і суха, ось вам і фокус. А ще один фокус нам підніс бортовий комп'ютер, показавши середня витрата палива на сотню майже 13 літрів. Слів немає, одне "вау". На жаль, так не скажеш, коли підійде термін везти машину на техобслуговування. Періодичність ТО для дизельного Jeep - кожні 20 тисяч км (або 1 рік, що настане раніше). За перше ТО доведеться розщедритися і віддати близько 14 тисяч рублів, а за друге вже в два рази більше. Як пояснили в сервісі: кожне парне обслуговування проводиться заміна масла в мостах - серйозні роботи, погодьтеся. Ціна ж такого серйозного джипа (на момент тест-драйву) в повній комплектації, включаючи заводське тонування, люк з електроприводом, навігатор і відеосистему для пасажирів другого ряду буде трохи більше 2,2 мільйона рублів.

Скільки машин, стільки і вражень залишається після знайомства з ними. Як вже сказав на початку тесту: "Я його вже хочу!" - і, закінчуючи матеріал, я своєї думки не змінив. Той, кому близький кочовий дух американських індіанців, хто звик бути завжди на висоті в будь-якій ситуації, може сміливо вибирати для себе джип - Jeep Grand Cherokee. Або може попередньо почитати про його однокласників: LR Discovery3, Mitsubishi Pajero , Toyota LC200 , Mercedes-Benz GL.

Бережіть себе і своїх "залізних коней", удачі на дорогах!

Плюси: двигун і трансмісія, підвіска, система повного приводу, знімна спідниця у переднього бампера

Мінуси: увагу на задній дорожній просвіт, техобслуговування

Суб'єктивні оцінки автора за п'ятибальною шкалою:

Двигун: 5

Екстер'єр: 5

Інтер'єр: 4

Місткість: 4

Керованість: 5

Витрата палива: 5

Підвіска: 5

Робота автомата: 5

Мультимедіа: 3

Ціна: 4

Середній бал: 4,5

дивитися фотогалерею

Редакція Авто.Yтро висловлює подяку за наданий автомобіль компанії CHRYSLER Russia SAO і особисто Дарині Фоміної.

Цей та інші автомобілі марки Jeep можна придбати у офіційних дилерів !

Максим Фатькін

Скільки вішати в грамах?
А запаска?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов