Наша сеть партнеров Banwar
Пам'ятайте, УАЗ намагався просувати Patriot як «міський позашляховик»? У Jeep вирішили зробити те ж саме зі своєю іконою. Адаптація до міського середовища з подальшим розвитком і без того не мають аналогів на ринку серійних SUV позашляхових якостей Jeep Wrangler четвертого покоління. До чого в підсумку привела Jeep ця, здавалося б, безнадійна гонитва відразу за двома зайцями?
Кажуть, Gelandewagen починається з класичної дверної ручки і фірмового брязкоту замків. Якщо так, то Jeep Wrangler вже давно не той. Характерні «затвори» під вертикальний хват зникли з дверей ще в минулому поколінні з індексом JK, поступившись місцем горизонтальній рукоятці з кнопкою, а новітній Wrangler JL отримав ручки під природний хват з бесьключевой доступом! Трагедія? Ні, двері, як і раніше
Історія Jeep в Росії почалася воістину героїчно. Саме ці безвідмовні позашляховики поставлялися по ленд-лізу і возили радянських солдатів і офіцерів під час Великої Вітчизняної, ще задовго до появи УАЗик. З тих пір змінилося багато чого, але образ над-прохідного, надійного і невибагливого позашляховика залишився в умах російських автомобілістів і до цього дня.
Сегмент найбільш брутальних позашляховиків, чия зовнішність, та й інтер'єр створені під диктат всемогутньої машини мілітаризму, останнім часом відчутно втрачає прихильників.
До чого в підсумку привела Jeep ця, здавалося б, безнадійна гонитва відразу за двома зайцями?
Трагедія?