Наша сеть партнеров Banwar
Для початку хотів би нагадати заради чого весь сирбор. Я вирішив привести в божеський вид Volkswagen Golf 2 GTI. На момент покупки у нього під капотом був уже тричі (наскільки мені відомо) змінювався двигун, і від колишньої величі залишився тільки шильдик GTI на дупі машини. Вирішено було купити двигун KR на розборі (136-139 л.с.). Я звичайно здогадувався, що він буде не в ідеалі, і для початку ми хотіли просто поміняти все прокладки і сальники.
Починаємо розбирати, і відразу з'ясовується, що помпа охолодження померла в страшних муках, походу розбору обломилося болтів 5 (німці, «гади», навіть болти раніше робили дуже добре - при висвердлюванні кожного болта доводилося по 2-3 рази точити свердло). Доходимо до блоку і з'ясовується, що він після другого ремонту, на ньому задираки, поршнева, як нам здалося, в нормальному стані. Треба відзначити, що блок KR - це досить рідкісна штука для нашого регіону. Якщо скажу, що знайшов цей блок за два дні в стандарті (тобто не було жодної розточення) - все одно, що взимку за грибами сходити і назбирати відро опеньків. Я замовляв запчастини з Пітера, через три тижні я був у транспортній компанії з двома коробками заліза.
За ці три тижні був розточені новий блок, відшліфоване коліно і отвір під промвал, а також ГБЦ. При складанні з'ясувалося, що один з чотирьох поршнів лопнув, і ми цього через нагару не помітили. А коли почали збирати, зачищали всі деталі і побачили під нагаром величезну тріщину. Чорт забирай, знову замовляти деталі, це купа грошей і втрата часу, так як купувати в Єкатеринбурзі шалено дорого.
На мій погляд, поршень - це болванка, високих вимог до нього немає, тому порше я взяв подешевде від фірми Autowelt. А ось на чому я не став економити і вам не рекомендую - це на поршневих кільцях і вкладишах, я взяв Kolbenschmidt. Все місці вийшло 15000 рублів і 2 тижні очікування.
Ось начебто все запчастини є, все готово, але моторист йде у відпустку і їде сінячіть на перевал Дятлова на три тижні. За цей час я звичайно купував ще якісь запчастини, тому все врахувати не вийшло. І нарешті, настав час збирати двигун.
Тепер вже все йшло без особливих затримок до того моменту, коли ми почали збирати ГБЦ. Виявилося, що одна половинка сухаря немає від нашої машини, тобто коли в неї лазили попередні висококваліфіковані фахівці, вони мабуть втратили одну половинку і замість неї взяли ліву, обточити, постукали і засунули. Тут же стоячи біля розібраного двигуна, з'ясувалося, що сухар на даний двигун буде йти не менше двох з половиною тижнів. Від «тазів» нічого не підходить, але мені підказали, що підходить від мерседеса - 50 рублів і два дні очікування. Через три дні ми продовжили. Особливих нюансів більше не було, все штатно. Переживали за болти ГБЦ від фірми Febi (китайці), але вони витримали великий момент затягування - можна брати. Так як двигун буде перекладається на січень, відразу ж купили заглушки і кільця ущільнювачів для них і датчиків.
Febi 05280 Пробка патрубка водяного охолодження
Hans Pries 108 647 015 Кільце ущільнювача
Тепер двигун зібраний. Ось як він виглядає з пофарбованої клапанної кришкою в зборі.