Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Карбюратор на Газель з 406 двигуном

  1. К151Д
  2. Солекс 21073
  3. несправності карбюратора
  4. регулювання
  5. Витрата палива - по заводським нормам і реальний
  6. Відгуки про карбюраторі «Газель»

Наша сеть партнеров Banwar

З самого початку випуску «Газель» оснащувалася лише двигуном ЗМЗ 402, але з 1996 року на машину стали серійно встановлювати мотор ЗМЗ 406. ДВС оснащувався електронною системою запалювання , Але на відміну від «Волги», на якій вже був інжектор, на «Газелі» вирішили залишити карбюратор.
З самого початку випуску «Газель» оснащувалася лише двигуном ЗМЗ 402, але з 1996 року на машину стали серійно встановлювати мотор ЗМЗ 406

Встановлений на Газель 406 двигун

К151Д

Для «Газелі» з 406-им двигуном був передбачений свій карбюратор, і він дещо відрізнявся від «волговские», який йшов з 402-им мотором . Маркування у карбюраторів теж була різна, у «Волги» - модель К151С, у «Газелі» - К151Д. Зовні пристрої зовсім однакові, різниця лише в начинці. У моделі К151Д носики насоса-прискорювача впорскують паливо відразу в обидві камери карбюратора, на К151С - тільки в першу камеру. Ще у карбюраторів різні перетину жиклерів.
Для «Газелі» з 406-им двигуном був передбачений свій карбюратор, і він дещо відрізнявся від «волговские», який йшов з   402-им мотором
У карбюраторних ЗМЗ 406 на «Газелі» зазначається одна проблема - досить великий витрата палива Газелі , Особливо, коли автомобіль навантажений, і їде на швидкості вище 60 км / год. Проблема присутній досі, і кожен господар комерційного автомобіля намагається розв'язати цю проблему по-своєму.

Солекс 21073

У свій час було модним встановлювати на «Газель» Даазовськіх карбюратор "Солекс 21073». Карбюратор продавали в автомагазинах навіть з перехідником в комплекті під газовской повітряний фільтр, спочатку він призначався для установки на «Волгу» з мотором ЗМЗ 402. Але мода ця, однак, досить швидко пройшла. Покликаний економити паливо, «Солекс» швидко засмічувався.

Замість економії «жер» палива ще більше, ніж К151Д, при цьому машина нормально їхати не хотіла. Типовою проблемою в моделі «карба» 21073 було засмічення жиклера холостого ходу на електромагнітному клапані, і при його забрудненні мотор взагалі відмовлявся працювати на холостих обертах - постійно ДЛМГ і не розвивав потужності.

несправності карбюратора

Що робити, якщо карбюраторна «Газель» стала помітно більше норми витрачати паливо?

Що робити, якщо карбюраторна «Газель» стала помітно більше норми витрачати паливо

Так виглядає карбюратор солекс 21073 для Газелі


З «Солекс» варіант мало кого влаштовував - якщо він і працював більш-менш нормально, то дуже недовго. Вихід залишався один - ремонтувати «рідний» К151Д або купувати новий 151 Перший, якщо старий уже не підлягав ремонту. В цілому проблеми з карбюратором типові, і один раз зрозумівши їх суть, можна було успішно надалі усувати неполадки.

Несправності відбувалися наступні:

  • Засмічення жиклерів. Причому (слід звернути увагу), засмічувалися в першу чергу не паливні жиклери головної дозуючої системи, як все зазвичай припускали, а канали холостого ходу під регулювальними гвинтами. Цікаво - засмічується ХХ, а не працює двигун нормально на середніх оборотах, і при цьому йде велика витрата палива;
  • Рветься мембрана прискорювального насоса, або забивається носик прискорювача. Насос-прискорювач перестає працювати. Як результат, при різкому газі виникає провал;

    Мембрана прискорювального насоса для карбюратора Солекс

  • Вигинається цинковий основний корпус в нижній частині. Між ним і корпусом дросельних заслінок виникає щілина, через яку йде підсос повітря. Двигун в цьому випадку на холостих обертах працює нестійкий, і карбюратор погано піддається регулюванню;
  • Чи не тримає запірний клапан (голка) в камері поплавця. Багато йшло шлюбу в клапанах. Якщо голка не тримає, різко збільшується витрата палива. У деяких випадках при переливу бензину в камері двигун не заводиться, а бензин з карбюратора тече струмком.

Проблеми з «карбом» виникають ще всякі, але перераховані вище «болячки» зустрічаються частіше. До речі, будь-яка з несправностей карбюратора незмінно веде до збільшення витрати палива, ось чому для автовласників «Газелей» цей пристрій і завдає чимало головного болю.

регулювання

Безпосередньо витрата палива залежить від регулювання навіть у тому випадку, якщо карбюратор абсолютно справний.
Безпосередньо витрата палива залежить від регулювання навіть у тому випадку, якщо карбюратор абсолютно справний
Зовнішнє регулювання в пристрої передбачена тільки одна - це холостий хід. Як її виконати правильно:

Якщо в карбюраторі або двигуні є несправності, що впливають на стабільність холостих обертів, регулювати холостий хід немає сенсу - потрібно спочатку усунути неполадки.

Причин нестабільної роботи ДВС багато - починаючи від елементарно непрацюючої свічки запалювання або пробиває високовольтного проводу, закінчуючи прогорілий випускним клапаном або поршнем.

Якщо зняти кришку корпуса карбюратора, можна відрегулювати рівень бензину в камері поплавця. Регулювання проводиться за допомогою підгинання язичка на поплавці.

Витрата палива - по заводським нормам і реальний

З технічних паспортними даними витрата палива на швидкості 60 км / год з двигуном ЗМЗ 4063 і ЗМЗ 4061 становить 10,5 л, на швидкості 80 км / год - 13 л. Але при контрольному вимірі не враховуються багато факторів:

  • Завантаженість авто;
  • Погодні умови;
  • Дорожня обстановка;
  • Технічний стан автомобіля.

У ці норми можна вкластися, якщо автомобіль буде експлуатуватися влітку на сухій дорозі, при цьому без вантажу і в повністю справному стані. Багато що ще залежить від стилю їзди. Чим різкіше водій натискає на газ, тим більше витрачається паливо. Залежить витрата бензину також від його якості. Помічено, що паливо з вищим октановим числом менше витрачається. Тому для «Газелі» краще заливати пальне марки Аі-95 замість Аі-92.

Тому для «Газелі» краще заливати пальне марки Аі-95 замість Аі-92

Таблиця порівняння витрати палива в різних модифікаціях автомобіля Газель


Гірше двигуну від цього точно не буде, зате машина побіжить швидше, та й бензин трохи економніше буде витрачатися.

Відгуки про карбюраторі «Газель»

Відгуків хороших про карбюраторі трохи, недарма власники цих машин намагаються замінити карбюратор на інжекторних систему. Один раз помучившись з переобладнанням, господар назавжди позбавлявся від вічних проблем з налаштуванням і обслуговуванням примхливого карбюратора.

А скарги на карбюратор наступні:

  • Складна схема, розібратися з ним може далеко не кожен;
  • Не терпить неякісний бензин, відразу засмічується;
  • Часом автомобіль дуже важко завести взимку на холоді;
  • Швидко жолобиться корпус, і починається підсмоктування повітря;
  • Низька якість запасних частин, тобто, ремкомплектів.

Карбюратор для вантажівки Газель в розібраному вигляді


В цілому рідко у кого карбюратор К151Д працював без проблем. «Газель» - автомобіль комерційний, експлуатується багато і в будь-яких умовах, тому надійність пристрою має не останнє значення. ГАЗ вже зняв з виробництва модель двигуна ЗМЗ 406 з виробництва, і з карбюратором тепер мучаться тільки ті автомобілісти, у яких ці машини ще залишилися в експлуатації.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов