Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Kia Sorento: друге життя Sorento - Колеса.ру

  1. Kia Sorento: друге життя Sorento Публікації багатьох колег-журналістів нагадують мови на похоронах:...

Kia Sorento: друге життя Sorento

Наша сеть партнеров Banwar

Публікації багатьох колег-журналістів нагадують мови на похоронах: «від нас пішов попередній Sorento ... Він був справжнім позашляховиком! Йому були чужі слова «несучий кузов», «комфорт», «плавність ходу». Хребет його був справжньою рамою; він завжди був рухомий тільки жорстко переднім мостом і роздавальної коробкою ... »

»

І це не тому, що про покійних - тільки хороше. Новий Sorento дійсно втратив раму і більшу частину колишнього позашляхового арсеналу, але ж він щось придбав натомість ?! Ще й як!
Навіть смерть іноді дає початок для нового життя.

Лінійка Kia не залишилася без справжнього позашляховика - восени минулого року стартував продаж справжнього «пройдисвіта» Mohave ( читати тест-драйв ). Правда, таким чином, вхідна плата в клуб любителів «off-road Кіа» зросла до 1 459 000 рублей. Що до Sorento, то стараннями дизайнерів Kia і їх керівника Пітера Шрейера (в минулому шеф-дизайнера VW і Audi) увагу до новинки була прикута ще до того, як перші автовози добралися до салонів (цей висновок я зробив по живому інтересу власних знайомих, заінтригованих тизерами і чутками).

Кросовер перетворений до невпізнання від фірмової решітки радіатора до світлодіодних задніх ліхтарів. Виглядає дійсно на мільйон (причому, не південнокорейських вон, а справжнісіньких рублів). А так він хороший всередині?

Візуально, так. Все те, що інженери покарали дизайнерам вмістити в каркас передньої панелі, було інтегровано зі смаком і якістю. Прикрий логотип Kia на кермі, і не кожен вгадає, в якій країні розробили цей автомобіль. Всередині є і «німецькі» і «японські» мотиви, і навіть щось власне, оригінальне; дизайн попередника тільки зміцнював імідж корейського дизайну як чогось застарілого і далекого від лідерів-конкурентів. А новий Sorento можна показувати студентам-дизайнерам як зразок дуже вдалого рестайлінгу.

Чудово підігнані панелі інтер'єру, як і раніше, виробляються з недорогих і не найякісніших на дотик матеріалів - але трохи більш приємних, ніж раніше. Панель приладів «Supervision» виглядає здорово і не псує читаність показників, але доступна вона не з самою базової версії. А картинки штатних приладів на офіційному сайті KIA показати посоромилися.

З водійського крісла, (що має електропривод починаючи з версії Luxe + за 1 319 000 руб.), Відкривається чудовий огляд у всіх напрямках. Водій і передній пасажир не ображені простором, так само як і мешканці другого ряду сидінь.

Водій і передній пасажир не ображені простором, так само як і мешканці другого ряду сидінь

Більш того, в центральних стійках є дефлектори вентиляції, а обидва сегмента спинки регулюються по куту нахилу. Речових відділень предостатньо: перед селектором КПП є відсік для мобільних телефонів або гаманця, в кишенях дверей - поглиблення під бутлі з водою, є ще пара підстаканників на центральній консолі, а відразу за ними встановлено глибокий бокс-підлокітник. До речі, під його кришкою є - вгадайте що - слот для електронного ключа запалювання! Навіщо він там - інше питання. Добре, що ключ не особливо й потрібен: заводиться-глушиться мотор з кнопки, головне, щоб сам ключ був де-небудь в машині.

альтернатива
Гарна новина для тих, кому більше до душі попередня модифікація Sorento: її досі випускають на потужностях заводу «ІжАвто» за ціною від 839 990 до 1 149 990 руб. З «механікою» і «автоматом»; 3.3-літровим бензиновим і 2.5-літровим турбодизелем.

З місця Sorento з двигуном 2.4 йде жваво, навіть на частку секунди притискаючи до спинки крісла мешканців салону. Але, на жаль, майже відразу ж інтенсивність розгону слабшає. А найбільше Sorento засмучує, якщо на швидкості 60-70 км / ч вам раптом закортить різко прискоритися (наприклад, для термінового обгону на трасі). У таких випадках добре б заздалегідь перейти на другу передачу і змиритися з виттям двигуна. Шкода, що мотор на солярці на момент тесту не був доступний; таким чином, набагато більш «моментний» 2.2-літровий турбодизель агрегат заочно став володарем титулу «найкращий мотор для Sorento». Хоч за нього і вимагають доплатити додаткових 30 000 руб. А в США на ці автомобілі ставлять 3.5-літровий V6 - ось, де справжня міць!

5-літровий V6 - ось, де справжня міць

Дійсно, зміна статусу «позашляховик» на «кросовер» означала втрату в прохідності. У той же час Sorento виріс відносно якості управління, в комфорті і плавності ходу. Правда, лізти на бездоріжжі, щоб переконатися в тому, що воно тут же гостинно поглине кросовер, я не наважився. Вистачило невеликий топкою калюжки, де навіть всесезонна гума Cooper втратила контакт з поверхнею; спасибі системі стабілізації, яка, трохи подумавши, надала додаткову порцію крутного моменту заднім колесам, виштовхав нас вперед. Навіть страшно уявити, що б було, якби не було тверді під задньою парою ...

Навіть страшно уявити, що б було, якби не було тверді під задньою парою

А комфорт звернув на себе увагу ще з перших метрів поїздки: амортизатори налаштовані на плавну їзду, не дозволяючи ямок і вибоїнах докучати ні розгойдування, ні ударами. Гідропідсилювач дозволяє відчувати легке протидію і точно керувати автомобілем - електропідсилювач так налаштувати непросто. Шумоізоляція непогана, вібрацій - теж мінімум. Може, і не дарма корейці відмовилися від рами ?!

Список обладнання топових Sorento - на заздрість самим навороченим автомобілів: панорамний дах, камера заднього виду, датчики дощу і світла, вентиляція водійського крісла, підігрів сидінь другого ряду, окремий кондиціонер для пасажирів "гальорки" і навіть системи допомоги при спуску з гори і при рушанні на підйомі. Природно, такий кросовер обійдеться в чималу суму - півтора мільйона рублів.

При відкритті дверей, ручки не кожен раз поверталися на вихідну позицію. І це незважаючи на плюсову температуру повітря. Цікаво, що ж з ними станеться при -20 ° С?

Втім, і в базі Sorento виглядає привабливо - якщо не брати до уваги річний КПП і переднього приводу. Судіть самі: ABS і повний набір подушок (і шторок) безпеки; 17-дюймові легкосплавні диски, підігрів вітрового скла, регулювання передніх крісел по висоті і сидінь другого ряду по довжині і куту нахилу спинки, електропривод стекол і дзеркал, аудіосистема з CD, MP3 і 6-у динаміками, двозонний клімат-контроль. Чогось не вистачає? Так на то і базова комплектація - зате 929 000 руб.

Так на то і базова комплектація - зате 929 000 руб


Автомобіль наданий на тест компанією «KIA на Вітебськом», офіційним дилером KIA.

Kia Sorento: друге життя Sorento

Публікації багатьох колег-журналістів нагадують мови на похоронах: «від нас пішов попередній Sorento ... Він був справжнім позашляховиком! Йому були чужі слова «несучий кузов», «комфорт», «плавність ходу». Хребет його був справжньою рамою; він завжди був рухомий тільки жорстко переднім мостом і роздавальної коробкою ... »

»

І це не тому, що про покійних - тільки хороше. Новий Sorento дійсно втратив раму і більшу частину колишнього позашляхового арсеналу, але ж він щось придбав натомість ?! Ще й як!
Навіть смерть іноді дає початок для нового життя.

Лінійка Kia не залишилася без справжнього позашляховика - восени минулого року стартував продаж справжнього «пройдисвіта» Mohave ( читати тест-драйв ). Правда, таким чином, вхідна плата в клуб любителів «off-road Кіа» зросла до 1 459 000 рублей. Що до Sorento, то стараннями дизайнерів Kia і їх керівника Пітера Шрейера (в минулому шеф-дизайнера VW і Audi) увагу до новинки була прикута ще до того, як перші автовози добралися до салонів (цей висновок я зробив по живому інтересу власних знайомих, заінтригованих тизерами і чутками).

Кросовер перетворений до невпізнання від фірмової решітки радіатора до світлодіодних задніх ліхтарів. Виглядає дійсно на мільйон (причому, не південнокорейських вон, а справжнісіньких рублів). А так він хороший всередині?

Візуально, так. Все те, що інженери покарали дизайнерам вмістити в каркас передньої панелі, було інтегровано зі смаком і якістю. Прикрий логотип Kia на кермі, і не кожен вгадає, в якій країні розробили цей автомобіль. Всередині є і «німецькі» і «японські» мотиви, і навіть щось власне, оригінальне; дизайн попередника тільки зміцнював імідж корейського дизайну як чогось застарілого і далекого від лідерів-конкурентів. А новий Sorento можна показувати студентам-дизайнерам як зразок дуже вдалого рестайлінгу.

Чудово підігнані панелі інтер'єру, як і раніше, виробляються з недорогих і не найякісніших на дотик матеріалів - але трохи більш приємних, ніж раніше. Панель приладів «Supervision» виглядає здорово і не псує читаність показників, але доступна вона не з самою базової версії. А картинки штатних приладів на офіційному сайті KIA показати посоромилися.

З водійського крісла, (що має електропривод починаючи з версії Luxe + за 1 319 000 руб.), Відкривається чудовий огляд у всіх напрямках. Водій і передній пасажир не ображені простором, так само як і мешканці другого ряду сидінь.

Водій і передній пасажир не ображені простором, так само як і мешканці другого ряду сидінь

Більш того, в центральних стійках є дефлектори вентиляції, а обидва сегмента спинки регулюються по куту нахилу. Речових відділень предостатньо: перед селектором КПП є відсік для мобільних телефонів або гаманця, в кишенях дверей - поглиблення під бутлі з водою, є ще пара підстаканників на центральній консолі, а відразу за ними встановлено глибокий бокс-підлокітник. До речі, під його кришкою є - вгадайте що - слот для електронного ключа запалювання! Навіщо він там - інше питання. Добре, що ключ не особливо й потрібен: заводиться-глушиться мотор з кнопки, головне, щоб сам ключ був де-небудь в машині.

альтернатива
Гарна новина для тих, кому більше до душі попередня модифікація Sorento: її досі випускають на потужностях заводу «ІжАвто» за ціною від 839 990 до 1 149 990 руб. З «механікою» і «автоматом»; 3.3-літровим бензиновим і 2.5-літровим турбодизелем.

З місця Sorento з двигуном 2.4 йде жваво, навіть на частку секунди притискаючи до спинки крісла мешканців салону. Але, на жаль, майже відразу ж інтенсивність розгону слабшає. А найбільше Sorento засмучує, якщо на швидкості 60-70 км / ч вам раптом закортить різко прискоритися (наприклад, для термінового обгону на трасі). У таких випадках добре б заздалегідь перейти на другу передачу і змиритися з виттям двигуна. Шкода, що мотор на солярці на момент тесту не був доступний; таким чином, набагато більш «моментний» 2.2-літровий турбодизель агрегат заочно став володарем титулу «найкращий мотор для Sorento». Хоч за нього і вимагають доплатити додаткових 30 000 руб. А в США на ці автомобілі ставлять 3.5-літровий V6 - ось, де справжня міць!

5-літровий V6 - ось, де справжня міць

Дійсно, зміна статусу «позашляховик» на «кросовер» означала втрату в прохідності. У той же час Sorento виріс відносно якості управління, в комфорті і плавності ходу. Правда, лізти на бездоріжжі, щоб переконатися в тому, що воно тут же гостинно поглине кросовер, я не наважився. Вистачило невеликий топкою калюжки, де навіть всесезонна гума Cooper втратила контакт з поверхнею; спасибі системі стабілізації, яка, трохи подумавши, надала додаткову порцію крутного моменту заднім колесам, виштовхав нас вперед. Навіть страшно уявити, що б було, якби не було тверді під задньою парою ...

Навіть страшно уявити, що б було, якби не було тверді під задньою парою

А комфорт звернув на себе увагу ще з перших метрів поїздки: амортизатори налаштовані на плавну їзду, не дозволяючи ямок і вибоїнах докучати ні розгойдування, ні ударами. Гідропідсилювач дозволяє відчувати легке протидію і точно керувати автомобілем - електропідсилювач так налаштувати непросто. Шумоізоляція непогана, вібрацій - теж мінімум. Може, і не дарма корейці відмовилися від рами ?!

Список обладнання топових Sorento - на заздрість самим навороченим автомобілів: панорамний дах, камера заднього виду, датчики дощу і світла, вентиляція водійського крісла, підігрів сидінь другого ряду, окремий кондиціонер для пасажирів "гальорки" і навіть системи допомоги при спуску з гори і при рушанні на підйомі. Природно, такий кросовер обійдеться в чималу суму - півтора мільйона рублів.

При відкритті дверей, ручки не кожен раз поверталися на вихідну позицію. І це незважаючи на плюсову температуру повітря. Цікаво, що ж з ними станеться при -20 ° С?

Втім, і в базі Sorento виглядає привабливо - якщо не брати до уваги річний КПП і переднього приводу. Судіть самі: ABS і повний набір подушок (і шторок) безпеки; 17-дюймові легкосплавні диски, підігрів вітрового скла, регулювання передніх крісел по висоті і сидінь другого ряду по довжині і куту нахилу спинки, електропривод стекол і дзеркал, аудіосистема з CD, MP3 і 6-у динаміками, двозонний клімат-контроль. Чогось не вистачає? Так на то і базова комплектація - зате 929 000 руб.

Так на то і базова комплектація - зате 929 000 руб


Автомобіль наданий на тест компанією «KIA на Вітебськом», офіційним дилером KIA.

Новий Sorento дійсно втратив раму і більшу частину колишнього позашляхового арсеналу, але ж він щось придбав натомість ?
А так він хороший всередині?
Може, і не дарма корейці відмовилися від рами ?
Цікаво, що ж з ними станеться при -20 ° С?
Чогось не вистачає?
Новий Sorento дійсно втратив раму і більшу частину колишнього позашляхового арсеналу, але ж він щось придбав натомість ?
А так він хороший всередині?
Може, і не дарма корейці відмовилися від рами ?
Цікаво, що ж з ними станеться при -20 ° С?
Чогось не вистачає?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов