Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

KIA Soul: душевний городянин

  1. АВТОР:
  2. Орфографічна помилка в тексті:

Наша сеть партнеров Banwar

20 вересня 2009, 18:19 Переглядів: 20 вересня 2009, 18:19 Переглядів:   Новинка

Новинка. Kia Soul виділяється сміливим дизайном, а пропонують його за ціною від 113 тис. Грн. Фото В. Бовсуновського.

Концепт Soul (душа, англ.) Був представлений ще на початку 2006-го відразу на декількох міжнародних автосалонах. Дизайн моделі відразу ж викликав безліч захоплених відгуків, а в цьому році моделі навіть вдалося отримати престижну європейську премію в області дизайну - red dot Design Award. Серійна версія KIA Soul з'явилася ще в другій половині 2008 року, але у вільний продаж автомобіль надійшов лише зараз - на жаль, криза. Так що модель спокійно можна назвати довгоочікуваною - все-таки майже три роки очікувань. Новинку позиціонують як молодіжний автомобіль і продають за досить цікавою ціною - від 113 тис. Грн. "Сегодня" дізналася, чи варто вона своїх грошей.

дизайнерські вишукування

Ще до тесту, коли ми розглядали фотографії новинки, автомобіль нам здався майже позашляховиком: високий, незграбний з короткими свесамі. Однак перше враження в реальності виявилося протилежним: цей передньопривідний 5-дверний хетчбек з високою лінією даху на ділі - малюк. Загальна довжина - 4,105 м, висота - 1,610 м, що вписується в клас B по європейській класифікації.

Передня частина автомобіля з точки зору дизайнерських рішень - явний нестандарт. Так, капот на відміну від багатьох конкурентів по класу, виконаний не у вигляді "біообмилка", а закруглено-квадратним і здається трохи масивним. Під стать капоту і горизонтальна дах, а задня частина - вертикальна, як на мікроавтобусах, причому ззаду дизайнери додали дуже цікаву виштамповку на двері. Вийшов свого роду злегка зализаний кубик. Родзинка - багатогранні фари з цікавим внутрішнім малюнком.

При цьому, незважаючи на "квадратность", Soul викликає епітети "симпатичний", "добродушний" і "душевний". Напевно така модель буде гармонійно виглядати на паркінгу модного нічного клубу, якщо з неї вийде власник в кедах і дивовижної забарвлення штанях. Хоча і на роботу на такій приїхати не соромно, особливо якщо робота творча.

ЗАЗИРНЕМО В "ДУШУ"

Інтер'єр Soul не менше індивідуальний, ніж зовнішній вигляд. Пам'ятайте, як кілька років тому в моді були мобілки зі змінними панелями різних кольорів? Тепер ця мода дійшла і до автомобілів. Так, в разі Soul корейці пропонують "пофарбувати" салон під себе: в червоній машині інтер'єр буде червоним, а в зеленій, відповідно, зеленим і так далі (всього 15 варіантів). При цьому під колір кузова підженуть не тільки кокпіт і дверні панелі, але і оббивку сидінь. До цього можуть додати ще й модні фішки на зразок виділення кольором деталей інтер'єру написів на спинках сидінь. Втім, відійдемо від дизайну до більш практичним речам.

Усередині
Усередині. Посадка в авто неідеальна, але панель приладів дуже зручна

Попереду. Пластик салону - приємний на дотик, але дуже жорсткий, а сам салон кілька простакуватий. Але зате зроблено все якісно, ​​грюкати він при їзді по нашим не дуже рівних дорогах не повинен. Можна сказати, що в цьому відношенні корейці зробили гігантський крок вперед: "мильний" пластик і дешеві тканини, властиві "корейцям" 90-х, в XXI столітті канули в Лету. Але все-таки відчуття того, що перед нами бюджетний компакт, не покидає.

Не дуже сподобалася і посадка. Так, це причіпки, але хочеться, щоб кермо регулювався не тільки по висоті, але і в положенні вперед-назад, адже так приємно трохи наблизити баранку до себе. Зате сидіння порадувало цілим рядом налаштувань "під себе", але при цьому викликає питання бічна підтримка - вона є, але небагато недодуманої.

Деяке невдоволення посадкою цілком компенсує торпедо: все інтуїтивно зрозуміло і дуже зручно. Особливо сподобалися "крутилки" кондиціонера і положення обдування. Але ось чому регулятор гучності магнітоли зробили таким маленьким? Звичайно, управління магнітолою винесено на кермо, але це - опція, а в базовій версії водієві буде не дуже зручно.

Порадував зручний закривається ящичок над магнітолою - відмінно підійде під окуляри, телефон і всіляку дрібниця, а влізе туди, судячи з розмірів, чимало. Бардачок в Kia Soul розділений на дві секції: нижня побільше, верхня поменше. У нижню без проблем поміститься папка з документами або барсетку, а верхню можна використовувати під блокнот або, наприклад, зберігання гаманця і документів водія.

Простакуватою нам здалася дверна панель управління, вірніше, не вона сама, а кнопки. Але все функціонально, під рукою і зрозуміло, однак сильно засмутила відсутність правого підлокітника. Звичайно, він є в більш дорогих комплектаціях, але такий підхід до економії нам здався сумнівним.

Ззаду. Зовнішня компактність не завадила корейцям зробити салон новинки досить містким. Вп'ятьох, звичайно, тісно, ​​але четверо сідоків можуть влаштуватися дуже комфортно: місця для ніг тут чимало, а за рахунок високої квадратної даху немає проблеми і з простором над головою. Єдина недоробка - саме посадкове місце. Диван жестковат, та й на поворотах навряд чи порадує сідоків хорошою бічною підтримкою.

Багажник
Багажник. Обсяг малуватий, але відсік багатосекційний - зручно

Багажник. Його розміри розчаровують - всього лише 222 л (в 1,5-2,5 рази менше, ніж в стандартному автомобілі цього класу). Так, за рахунок цього заднім пасажирам зробили більше місця, але якщо та сама горезвісна молодіжна компанія з п'ятьох, на яку, судячи з прес-релізу, розрахований автомобіль, поїде на відпочинок, то їм доведеться або мостити багажник на дах, або ставити сумки собі під ноги. Правда, багажник виявився дворівневим: під "статтю" розташована секційна панель, з великою кількістю ємностей. Крім того, задні сидіння можна скласти, і тоді багажний відділ стає великим і містким, але більше двох в салон не поміститься.

ТЕХНІЧНА НАЧИНКА

Лінійку силових агрегатів Soul запозичив у KIA Cee'd - мотори спокійно можна назвати перевіреними часом. Йдеться про двох двигунах об'ємом 1,6 літра - 124-сильному бензиновому агрегаті з системою безперервної зміни фаз газорозподілу CVVT і 128-сильному турбодізеле із змінною геометрією турбіни VGT. Стільки ж у Soul і коробок: п'ятиступінчаста механіка і четирехрежімний автомат. На дизель встановлюється і МКПП, і "автомат", бензин же пропонується тільки на "ручці". Комбінована витрата палива на 100 км шляху KIA Soul з механічною 5-ступінчастою коробкою передач і бензиновим двигуном складає лише 6,5 л, дизельним і того менше - 5,2 л.

В "базу" за 113 тис. Грн. включені дзеркала заднього виду з електроприводом і підігрівом, тоновані стекла, передні і задні протитуманні фари, додатковий стоп-сигнал, ліфт водійського крісла, електросклопідйомники, фронтальні аербегі водія, центральний замок, кондиціонер і аудіосистема. Крім того, задні гальма у Soul в комплектації "база +" барабанні. У дизельної версії "в базі" до того ж є електричний автономний обігрівач салону.

Далі покупець може замовляти з величезного списку опцій, серед яких складно знайти щось, чого для "душі" не пропонують, і перераховувати їх немає сенсу. Відзначимо лише, що в "люксі" за 120 тис. Вже є автоматично складаються зовнішні дзеркала, спойлер п'ятої двері, шкіряні кермо і рукоятка КП, підігрів передніх сидінь, дискові задні гальма, активні підголовники і бічні аербегі передніх сидінь, шторки безпеки, система ESP , iPod кабель і парктроник.

Крім того, передбачена шкіряна обшивка бублика і важеля КПП, кондиціонер і гарнітура Bluetooth. А люк в даху (з сервоприводом) і "музика" на 8 динаміків - за доплату. А у виконанні Soul sport спецнадбудови підвіски гармонує з обробкою педалей алюмінієм; для тих, хто любить погарячіше.

А у виконанні Soul sport спецнадбудови підвіски гармонує з обробкою педалей алюмінієм;  для тих, хто любить погарячіше

В РУСІ

Мотор. В тестованому нами автомобілі був встановлений бензиновий мотор максимальною потужністю 124 л. с., що для такого обсягу дуже навіть непогано. В русі автомобіль продемонстрував непогану прийомистість - розгін до "сотні" складає близько 11 секунд. Правда, працює 16-клапанник грубувато і досить шумно, втім, за такі гроші це не недолік. Однак збентежило те, що на холостих обертах двигун трохи, але відчутно "трясеться" - виробнику явно потрібно переглянути конструкцію подушок мотора і поліпшити ізоляцію. Правда, це напевно призведе до подорожчання.

Ходова. Підвіска типова для автомобілів цього класу. Спереду - McPherson, ззаду - пов'язані поздовжні важелі, гвинтові пружини і поперечні стабілізатори. Ходова налаштована жестковато, і не всім сподобаються "привіти", чітко транслюються пасажирам від дорожніх нерівностей. Правда, ніяких скрипів і потріскувань на шасі не прослуховується.

Керованість. Машина на подив чіпко тримає дорогу в швидких віражах. А ось поперечні крени сильніше, ніж очікувалося; позначається піднятий центр ваги "перехідника". І кермо "порожненький": зворотний зв'язок на бублику слабенька, все-таки відчувається, що привід керма не гідравлічний, а електричний.

Інформативність управління невисока; втім, коли на кермо не передаються удари колеса про вибоїни - це не так уже й погано. Але, в цілому управляється Soul впевнено. Особливо тісною стає взаємозв'язок "людина - автомобіль" за містом, де можна трохи придавити педаль газу. До речі, запасу потужності вистачає, щоб впевнено обганяти вантажівки на п'ятій передачі.

З'їжджаємо на злегка розбитий путівець. Відразу з'являється розуміння того, що Soul - машина виключно для асфальту. Підвіска плавністю ходу не балує, а навпаки, повідомляє про найдрібніших подробицях покриття. Привід - тільки передній. Кут рампи, в'їзду і з'їзду ви не знайдете в технічних даних: творці залишили ці дані для самостійного вивчення молодими ентузіастами, втім, ми спробували штурмувати бровки і яри - вийшло цілком. До речі, незважаючи на зовнішню схожість з компактним позашляховиком, дорожній просвіт у новинки не перевищує параметри більшості європейських хетчбеків гольф-класу - 165 мм.

Відмінник БЕЗПЕКИ

Автомобіль отримав максимальну оцінку "5 зірок" на випробуваннях організації EuroNCAP (проводили в травні 2009-го). Отримані показники (87% - рівень захисту дорослих пасажирів, 86% - захист дітей і 86% - активні допоміжні системи безпеки) поставили Soul в один ряд з найбезпечнішими автомобілями в сегменті компактних кросоверів.

П'ятірка з мінусом
"П'ятірка з мінусом". При бічному ударі можлива травма грудей

Після фронтального зіткнення пасажирське відділення залишалося стабільним, але жорсткі елементи приладової панелі представляли ризик травми стегон і колін водія і пасажира. Грунтуючись тільки на сліди макета, Soul заробив максимальну кількість балів за захист водія в бічному випробуванні з бар'єром. Однак після випробування виникли проблеми з водійськими дверима, в зв'язку з чим автомобіль був оштрафований на один бал. У бічному випробуванні зі стовпом захист грудної клітки була гранично низькою. Проте водій добре захищений від травм шиї і голови. Зате автомобіль показав відмінний захист дітей і непоганий захист пішоходів. Підсумковий результат - нехай і нетверда, але все-таки "п'ятірка".

ПЛЮСИМІНУСИ

цікава ціна

невиразний кермо

непоганий дизайн

маленький багажник

економічний мотор

Відсутність підлокітника в базі

Зручна панель приладів

Підвищений шум двигуна на холостих

високий рівень безпеки

Відсутність регулювання керма вперед / назад

високий кліренс

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "KIA Soul: душевний городянин". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Бовсуновський Владислав

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

Пам'ятайте, як кілька років тому в моді були мобілки зі змінними панелями різних кольорів?
Але ось чому регулятор гучності магнітоли зробили таким маленьким?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов