Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Китайський народний "Ашан". Або як впарити велосипед втридорога, скориставшись "вау-ефектом"

  1. 1. Зовнішній вигляд.
  2. 2. Лопатеві колеса.
  3. Автомобільні бренди в велоїндустрії
  4. Ціна.
  5. Пара слів про "вау-ефекту" (замість післямови)

Наша сеть партнеров Banwar

У співтоваристві Велосеверодвінск виникла досить бурхлива полеміка навколо макета гірського велосипеда під назвою bmw. Я справедливо назвав це чудо китайським лайном китайським макетом гірського велосипеда. Мене тут же почали звинувачувати в снобізм, в тому, що для мене все, що не титан на ХТ - це не велосипед, і в інших смертних гріхах.

Так давайте ж спробуємо розібратися, що ж із себе представляє народний китайський макет велосипеда, а заодно поговоримо про таке явище, як "Ашан" (ну або по пітерський "Стрічка-байк").

З недавнього часу Авито і Контакт завалені оголошеннями про унікальні велосипедах, які обов'язково потрібно купити. Об'ёдіняет всі ці оголошення 4 речі:

  1. Однаковий зовнішній вигляд, при заявлених різних виробниках
  2. Лопатеві колеса (або як пишуть в оголошенні литі диски)
  3. Всі велосипеди названі відомими автомобільними брендами - Lamborgini, Ferrari, BMW, LandRover, Hammer
  4. Приблизно однакова ціна в районі 16-19 тисяч рублів

Давайте розглянемо кожен пункт по докладніше

1. Зовнішній вигляд.

Всі велосипеди з цих оголошень діляться на 2 групи:
- класичні хардтейли з претензією на гидроформинг

"Велосипед" BMW H1.

Тут чисто зовні близько справи, якщо не звертати увагу на те, що велосипеди різних марок абсолютно однакові

І складні

"Велосипед" Hummer

Тут у мене просто немає слів. Це явна підробка на Paratrooper Pro - нащадка американських військових складаний велосипедів BSA Airborne Folding Paratroopers Bike (докладніше можете почитати в статті "Велосипед у військовій справі" ). Думаю нікому не треба пояснювати, що серйозні виробники таким відвертим плагіатом не займаються. А ось наші друзі з Китаю якраз навпаки - копіюють все, що можна продати, починаючи від дамських сумочок, закінчуючи автомобілями бізнес-класу.

2. Лопатеві колеса.

... або литі диски.

Ви ніколи не замислювалися про те, що за 2 століття історії велосипеда, конструкція колеса принципово не змінилася? Ні, з технологічної точки зору, стався великий ривок - планетарні втулки, подвійні або багатокамерні обода, спиці з баттинг, безкамерні шини. Принципово ж конструкція колеса залишилася такою ж як і 200 років тому - втулка, обід спиці. У той час як автомобільної промисловості про спиці все давно забули, в історію відходять навіть штамповані диски.

Відповідь проста: класичне колесо зі спицями забезпечує оптимальне поєднання міцності і легкості колеса при розумній вартості. Навантаження від обода рівномірно передається сталевими спицями на втулку колеса. До 80-х років ХХ століття стандартний набір спиці включав в себе 72 спиці (32 на передньому і 40 на задньому в Великобританії, і по 36 на обох колесах в іншому світі). На початку ж 80-х років маркетологи додумалися комплектувати серійні велосипеди серійними ж колесами, але на 32 спиці. Завдяки цій виставі покупців про таких колесах як про приналежність дорогих високоякісних і рідкісних велосипедів ( "вау-ефект"), виробникам не тільки вдалося економити на виробництві, а й продавати такий велосипед як поліпшену версію. Такі колеса виходили помітно менш міцними, ніж стандартні 36-ти спиць, але були досить міцні для більшості покупців і застосувань.

З тих пір подібний хід повторювався неодноразово, з усе більш "екстремальним" кількістю спиць: 28, 24 і навіть 16 спиць. І кожен раз нове колесо підносилося як поліпшення. Насправді такі колеса в більшості випадків не дають ніякої переваги. Коли відстань по обіду між спицями збільшується, потрібно більш міцний обід для коменсацію цього збільшення, який і важчий. Таким чином, найчастіше, такі колеса не дають переваги у вазі. Крім того, натяг спиць в такому колесі має бути значно більше - на меншу кількість спиць розподіляється той же вага велосипедиста. Якщо спиця в такому колесі лопається, то таке колесо відразу стає непридатним для їзди.

Такі екстримальної легкі "одноразові" колеса використовують, в основному, спортсмени на гоночних велосипедах, де кожен зайвий грам перетворюється в секунди на фініші. При цьому ті ж спортсмени на тренувальних велосипедах використовують колеса з великою кількістю спиць.

Але не спицею єдиною живе велоспорт, є місце і інновацій. Наприклад на колесах для трекових велосипедах простір між диском і втулкою обтягують спеціальною тканиною це дозволяє поліпшити аеродинаміку і поборотися за зайві секунди. Але при цьому колесо набуває таку парусність, що використовувати його можна тільки на критих треках - при бічному вітрі велосипед буде просто здувати.

Велосипед для гонок на треку

Як перехідний варіант на обробних велосипедах використовується лопатеве колесо, у якого обід з втулкою з'єднаний не шпицями, а декількома лопатами аеродинамічної форми (зазвичай 3-6). Такий підхід дозволяє поліпшити аеродинаміку колеса, залишаючи при цьому парусність в розумних межах.

Конструкція лопатевого колеса пред'являє високі вимоги до виготовлення колеса. Виправлення "вісімок" і "яйця" на подібному колесі неможлива, тому колесо спочатку має бути рівним і круглим. Будь-яке відхилення від розмірів понад допусків відправляє колесо на смітник. Так само в цьому випадку пред'являються підвищені вимоги до міцності обода, тому що велика частина обода взагалі ніяк не пов'язана з втулкою. У виробництві подібних коліс часто використовуються різні композити, тому вартість подібних коліс починається від 50-70 тисяч рублів.

Обробний велосипед на Тур де Франс Фото: parismatch.com

Іноді різні типи коліс можуть комбінуватися, наприклад спереду спиці, ззаду із суцільним диском, або спереду лопатеве, ззаду із суцільним диском. Але завжди лопатеві колеса або колеса з суцільним диском встановлюються тільки на обробні та трекові велосипеди. Навіть на звичайних шосейних або циклокросовий велосипедах використовуються тільки спиць колеса, не кажучи вже про маунтінбайки.

"Але як же так? - запитаєте ви - я ж сам бачив на ебее лопатеві колеса для маунтін-байка. І стоять вони всього 100-120 доларів. "Відповідь проста - то, що ви бачите на ебее (або на Алібабе), це плоди праць наших китайських друзів. Вони давно освоїли виробництво недорогих литих дисків для автомобілів, зовні схожих на оригінальні, але ціною в 2 рази дешевше. Причому це можуть бути як неучтёнка з заводу, який робить оригінальні диски, так і вироблені в гаражної майстерні. Якість друге, зрозуміло, може бути нижче плінтуса. Тому покупка подібного колеса - лотерея.

З велосипедними колесами все простіше. Вони проводяться тільки для шосейних велосипедів, тому лопатеві колеса на 26 "- це однозначно підробка, незрозуміло де вироблена. Що там за матеріали використовуються, і наскільки точна геометрія - сказати складно, але при такій ціні, я думаю якість дуже невисока. На рівні китайського айфона з телевізором.

І ще одна важлива деталь. Навряд чи при ціні в 100 доларів при виготовленні цих "коліс" використовується карбон або сверлёгкіе сплави. Тому вага колеса буде просто жахливим. Крутити подібні маховики - задоволення нижче середнього.

Автомобільні бренди в велоїндустрії

Не секрет, що не всі сучасні автоконцерни відразу зайнялися виробництвом автомобілів, як Ferrari або Lamborgini. Хтось починав з авіаційних двигунів, як BMW, хтось з парасольок і велосипедів, як Peugeot або Skoda, а то і швейних машинок, як Opel. З тих пір багато води утекло, але все-таки не все автоконцерни виробляють тільки автомобілі, деякі виробляють і велосипеди.

Найвідомішим в велосипедної середовищі є спільний продукт виробника гоночних велосипедів і виробника гоночних автомобілів Colnago Ferrari. Це досить дорогі і швидкі велосипеди, пофарбовані в фірмовий червоний колір. Концерн Peugeot теж виробляє різні велосипеди (починаючи від сіті-байків, закінчуючи дорогими шоссейникам). У Росії вони відомі як біціклети Пежо (спасибі varlamov.ru -у). Своя лінійка є також і у BMW

Феліпе Масса і Фернандо Алонсо з велосипедами Colnago Ferrari

Всі ці велосипеди об'єднує одне - це досить якісні і дорогі моделі, які розраховані радше на фанатів марки, ніж на рядового велосипедиста. У звичайному веломагазині можна купити велосипед, який буде обладнаний тими ж компонентами, але ціна буде нижче. І вже точно велосипед від автоконцерну не коштуватиме 20 тисяч (біціклети Пежо коштують від 30000, велосипеди BMW взагалі від 50000)

Іноді автоконцерни для промоакцій замовляють недорогі велосипеди у сторонніх виробників, але як правило вони поширюються або в якості подарунків до автомобіля (як наприклад це робить LandRover), або продаються тільки в салонах (в автосалоні Skoda ви можете купити недорогий велосипед для міста). І вже точно вони ніколи не продаються в лівих веломагазинах або через оголошення на Avito.

Ціна.

Отже, що ми маємо, за 20 000р велосипед, до якого автовиробники не мають ніякого відношення, з лопатевими колесами, яких на подібному велосипеді бути в принципі не повинно. У наявності явний "Ашан-байк" (або "Стрічка-байк", як кажуть в місті на Неві). При цьому він має ціну вже хорошого гірського велосипеда початкового рівня. Мене відразу зацікавило питання, а скільки ж наварюють продавця цього чуда. За моїми відчуттями собівартість повинна бути районі 6000р.

Перший же пошук на китайському сайті видав картину маслом всі ці вироби на китайському сайті стоять 250-270 доларів, тобто 8500-9000Р без доставки. Це ціна продажу. Собівартість (ціна мінус маржа), якраз і буде в районі 6000-7000Р.

Пара слів про "вау-ефекту" (замість післямови)

Це все так і залишилося б кумедним курйозом, якби ці велосипеди не продавалися. А вони продаються. Я вже кілька штук на вулицях бачив. Вийшла дуже цікава замануха. З одного боку агресивна реклама з упором на литі диски - як на інновацію, яка доступна тільки професіоналам, з іншого боку місцеві продавці справедливо розсудили, що за 10 000 цей велосипед ніхто не купить, тому що за 10 000 нехай лохи Стелз купують, а ось за 20 000 велосипед просто не може бути поганим. І під дією "вау-ефекту" велосипед Феррарі (БМВ, Лендровері, Хаммер) та з литтям - так все дівки в парку мої будуть.

Ось так і продається типовий "Ашан" за нетипові гроші.

Література і посилання

  1. Шелдон Браун (Sheldon Brown), Джон Аллен (John Allen). Збірка велосипедних коліс (Переклад Леонід Ліверовських)
  2. Веловікі. Російська Велосипедна енциклопедія.
  3. Вікіпедія. Стаття "Велосипед"
Ви ніколи не замислювалися про те, що за 2 століття історії велосипеда, конструкція колеса принципово не змінилася?
Quot;Але як же так?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов