Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Honda cbr125r видео

Очень неплохой Японский мотоцикл, хорошо и качественно собран. Красивый и дерзкий дизайн как раз очень хорошо показан на Honda cbr125r видео. Мотоцикл имеет среднюю мощность и неубиваемый двигатель,

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Клапан запірний - конструкція, принцип роботи, сфера застосування

  1. Конструкція запірних клапанів: Запірний клапан, вентиль - тип запірної трубопровідної арматури...
  2. Конструкції ущільнення:
  3. Основні переваги запірних клапанів:

Конструкція запірних клапанів:

Запірний клапан, вентиль - тип   запірної трубопровідної арматури   , Призначений для перекриття або регулювання потоку з високими показниками температури і тиску, при відносно невеликих діаметрах трубопроводу
Запірний клапан, вентиль - тип запірної трубопровідної арматури , Призначений для перекриття або регулювання потоку з високими показниками температури і тиску, при відносно невеликих діаметрах трубопроводу.
Запірний орган, яким у вентилі найчастіше є золотник, в крайньому закритому положенні щільно сідає в сідло і забезпечує високу герметичність.
Перекриття потоку відбувається за рахунок поступального руху золотника паралельно осі потоку робочого середовища. Шпиндель передає крутний момент від ручного маховика або електроприводу через нерухому ходову гайку золотника, перетворюючи його в поступальний рух золотника.
Застосування ходової різьблення, що володіє властивостями самоторможения, дозволяє залишати запірний орган в будь-якому проміжному положенні без його мимовільного зміни під дією тиску.
Клапани широко поширені як запірна арматура, що пояснюється можливістю забезпечення гарної герметизації в запірному органі при порівняльній простоті конструкції. Клапани застосовуються для рідких і газоподібних середовищ з широким діапазоном робочих параметрів, таких як тиск - до 250 МПа, температура - до + 600 ° С.

Напрямок потоку:

По конструкції корпусу запірні вентилі діляться на прохідні, кутові і прямоточні.
Прохідні клапани влаштовані таким чином, що потік робочого середовища на вході і на виході має однаковий напрямок, але всередині самого клапана робить 2 повороту на 90 °. Такі клапани можуть застосовуватися для перекриття робочих середовищ з високими показниками температури і тиску, витримують значні перевантаження і зберігають герметичність. Однак подібна конструкція призводить до високого гідравлічного опору і появі застійних зон в корпусі.
Кутові клапани повертають потік робочого середовища на 90 ° і застосовуються на поворотних ділянках трубопроводу. У порівнянні з прохідними клапанами, кутові мають менший гідравлічний опір.
По конструкції корпусу запірні вентилі діляться на прохідні, кутові і прямоточні
Прямоточні клапани в чомусь схожі з прохідними клапанами. У них напрямок потоку зберігається, але вісь шпинделя розташована не перпендикулярно, а похило до осі проходу. Конструкція прямоточного клапана дозволяє істотно спрямити потік і зменшити гідравлічний опір, однак при цьому збільшується хід запірного органу, будівельна довжина і вага клапана.

Конструкції ущільнення:

За способом герметизації бугельного вузла (рухомого з'єднання шпиндель-гайка) клапани діляться на сальникові, сильфонні і мембранні.
У вентилях з сальниковим ущільненням герметичність з'єднання кришки з рухомою частиною забезпечується сальниковой набиванням. Сучасна сальникова набивка являє собою, як правило, шнур або кільця з азбесту з графітової просоченням. Також використовуються безазбестові ущільнювальні матеріали з фторопласту або на основі графіту. За допомогою спеціальних пристроїв набивка поджимается уздовж осі шпинделя (штока), впираючись в стінки сальникової камери і ущільнюється. Таким чином створюється герметичність і робоче середовище не проникає за межі корпусу. В арматурі малих діаметрів поджатие набивання проводиться накидною гайкою, великих - спеціальної деталлю-сальником за допомогою двох відкидних або анкерних болтів з гайками. Сальники максимально спрощують конструкцію і зменшують вартість запірних клапанів , Однак для номінального тиску від 2,5 МПа і номінального діаметра більш 50 (межі досить орієнтовні) ходової вузол виноситься із зони робочого середовища і розташовується вище сальникового ущільнення, а ходову гайку розміщують в бугельному вузлі, розташованим над кришкою клапана, тобто конструкція істотно ускладнюється для ліквідації впливу робочого середовища на з'єднання шпиндель-гайку і підвищення його довговічності і надійності.
Сильфонні ущільнення - це пружна одношарова або багатошарова гофрована оболонка, яка зберігає міцність і щільність при багатоциклових деформаціях стиску, розтягання і вигину. Металевий сильфон за допомогою зварювання або пайки з'єднується з верхніми і нижніми кільцями (або деталями іншої форми), утворюючи так звану сильфонну збірку. Сильфонна збірка своєю верхньою частиною нерухомо і герметично з'єднується з корпусними деталями арматури, а нижній - з штоком або золотником клапана, перекриваючи таким чином можливість виходу робочого середовища в зовнішнє. Поступальне переміщення штока для управління золотником відбувається всередині сильфона, який може змінювати свою довжину за рахунок деформації гофрів. сильфонні клапани використовуються для роботи в таких середовищах, витік яких в навколишнє середовище є неприпустимою. Перевага таких клапанів перед сальниковими - виняток витоку робочого середовища в атмосферу в межах терміну служби сильфонного вузла. Але ця перевага досягається шляхом істотного ускладнення конструкції і відповідно більш високу вартість клапана.
За способом герметизації бугельного вузла (рухомого з'єднання шпиндель-гайка) клапани діляться на сальникові, сильфонні і мембранні Клапани з мембранним ущільненням принципово відрізняються від клапанів іншої конструкції. Зовнішнє ущільнення забезпечується за допомогою мембрани, що виконується у вигляді пружного диска з еластичних матеріалів (гума, фторопласт). Профіль мембрани дозволяє в центральній її частині здійснювати зворотно-поступальний рух, достатню для закривання або відкривання запірного або регулювального органу арматури. Мембрана встановлюється і затискається по зовнішньому діаметру між корпусом і кришкою, це забезпечує герметичність з'єднання корпусних деталей і одночасно повністю відсікає внутрішню порожнину арматури від зовнішнього середовища. Особливість мембранних вентилів полягає в тому, що діафрагма одночасно може виконувати функцію затвора, перекриваючи під дією шпинделя прохід робочого середовища через корпус. Така конструкція дозволяє без застосування нержавіючих сталей мати чавунні клапани, придатні для різних агресивних середовищ. Для цього внутрішні поверхні корпусу покриваються різними антикорозійними матеріалами (фторопласт, гума, поліетилен, емалі). Недоліками таких клапанів є невеликий термін служби мембрани і обмежені невеликими тисками і температурами межі їх застосування.

Основні переваги запірних клапанів:

  • надійна конструкція, що витримує високі показники температур і тисків;
  • відносно просте технічне обслуговування і ремонт;
  • малий хід запірного органу для повного відкриття, мала будівельна висота і вага;
  • відсутність тертя запірного органу про сідло, що істотно зменшує ізноc.

недоліки:

  • високий гідравлічний опір;
  • обмеження меж застосування по діаметру;
  • наявність застійних зон, в яких може накопичуватися шлам.

Сфера застосування запірних клапанів:

Клапани і вентилі застосовуються для рідких і газоподібних середовищ з широким діапазоном робочих параметрів: тиску - від вакууму 5 · 10-3 мм рт. ст. до 250 МПа, температури - від -200 до +600 ° C. Клапани зазвичай використовуються на трубопроводах відносно невеликих діаметрів, так як в разі великих розмірів доводиться мати справу з суттєвим зростанням зусиль для управління клапаном і ускладнювати конструкцію для забезпечення правильної посадки затвора на сідло корпусу.
Компанія Мастерпром реалізує запірні клапани , Класифікуючи їх за сферами застосування: опалення, теплопостачання та ГВП , високотемпературні парові мережі .

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов