Наша сеть партнеров Banwar
Складно уявити, що тільки куплений акумулятор може поламатися, адже це, як мінімум 2-3 тисячі рублів і маса витраченого марно часу. Однак не поспішайте розлучатися з грошима, і діставати пуско зарядний пристрій для того, щоб завести мотор. Відмовила батарею можна замінити по гарантії. Зрозуміло, не завжди. Якраз про те, які бувають поломки, чим вони викликані, і чи можна розраховувати на заміну АКБ, піде мова далі.
Отже, проблеми з новою батареєю можуть бути викликані двома основними причинами. Перша з них - неправильна установка або експлуатація, друга - виробничий дефект. Зрозуміло, поміняти по гарантії АКБ можна тільки в другому випадку, а саме при таких обставинах:
- Коли виявляється дефект, який називається «холодним спаєм». По суті, це обрив електричного кола, внаслідок чого батарея приходить в неробочий стан. З тим, щоб пояснити особливості цього процесу, нам доведеться нагадати відомості про конструкцію і принцип роботи свинцево-кислотних акумуляторів. Ви напевно знаєте, що всі позитивні електроди або пластини з'єднані між собою послідовно за допомогою так званого мосту. На старіших АКБ він розташовується зверху і має вигляд свинцевих перемичок, на сучасних батареях міст захований в корпусі. Позитивний електрод разом з негативно зарядженої пластиною чергується, і утворює один блок, який має напругу 2 Вольта (всього в 12-тівольтовом акумуляторі таких банок 6). Для поділу електродів між собою застосовуються спеціальні пластини або сепаратори. В процесі виготовлення автомобільних і мотто акумуляторів в заводських умовах іноді надійний контакт між перемичкою і пластиною відсутня внаслідок шлюбу. Внаслідок цього відбувається окислення контакту і оплавлення свинцю під впливом високої температури, що виникла через підвищений опір в окисленому місці. Тобто, ланцюг обривається. Це явище носить назву холодного спаю.
- Унаслідок короткого замикання, що виникає внаслідок перекосу електродів всередині корпусу. Відомо, що пластини або електроди батареї розділені сепараторами, які нерідко мають вигляд конвертів. В процесі виробництва акумулятора пластина опускається в сепаратор, і іноді буває перекошений. Маючи гостру форму кутів, електрод може пошкодити «конверт», службовець ізолятором. Як наслідок - замикання і поломка АКБ.
На закінчення варто розповісти і ще про одне виробничому дефекті, який вважається повною підставою для заміни АКБ по гарантії. Це коротке замикання, що виникає через неправильну роботи технологічного обладнання. Автоматизовані лінії, що працюють на заводах з випуску АКБ, іноді робить «помилки» внаслідок неправильного регулювання. Саме ця обставина нерідко служить причиною появи заводського браку у вигляді занадто великий усадки надмірно натягнутою плівки сепаратора і оголення пластини, що викликає коротке замикання.